Jump to content
Veseliq

Тема за обсъждане на автомобили (Акорд) от обяви!

Recommended Posts

И да това с регистрационната табела, ще е малко трудно :)

Потърси си предварително решение, защото в КАТ просто ще завият номера отпред, някак. Хубавото е, че предния няма пломба и можеш да си го свалиш и преправиш нещата. Най-добре е протекторите да се отлепят, бронята да се боядиса в точния цвят и те да се лепнат на коректните места. Ако на живо разликата в цвета не е дразнеща за теб, просто трябва да се отлепят и залепят наново. Гледай другото по колата да е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

И да това с регистрационната табела, ще е малко трудно :)

Потърси си предварително решение, защото в КАТ просто ще завият номера отпред някак. Хубавото е че предният няма пломба и можеш да си го свалиш и преправиш нещата. Най добре е протекторите да се отлепят, бронята да се боядиса в точния цвят и те да се лепнат на коректните места. Ако на живо разликата в цвета не е дразнеща за теб, просто трябва да се отлепят и залепят наново. Гледай другото по колата да е ОК.

 

Честно казано, дори не бях забелязал разликата в боята, значи може и да е била удряна или да е боядисвана, заради следи от камъчета, ще видим.

Но и аз клоня повече към синята. В Четвъртък мисля да ходя да я гледам, само ме притеснява това, че няма номера и уж е от "частно лице", и няма да мога да я покарам.

Има ли как да се тества автомата, след като не може да се покара?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накланят се везните към бургаската :punk: а пък дано имам късмет като я огледам ако ми излязат още въпроси ще питам.

Не знам как ги купувате тея коли, отваряш? Гледаш обявите? Отиваш и купуваш? Толкова ли спешно ти трябва? Не можеш ли да имаш търпение, да изчакаш някоя, която наистина си струва и има нужните екстри, някоя, която не е този, повярвай ми, отвратителен червен цвят, обикновена боя. Червеното, не е ли металик, е ужасно, избелява и седи адски грозно и евтино. Още повече пък от Апостолов, какво .....Имаш му вяра, че е официален, ала бала на Хонда ли? Те на тва разчитат, да ловят балъци с името си , гаранция бил давал, ходи си я търси после, да видиш как се дава гаранция и от 100 кладенеца вода ще изкарат, само и само да си ти виновен за случката с колата и да не ти я признаят. Ти сам каза, че нищо не разбирш, затова слушай какво ти казват колегите тук във форума и ако искаш да ти е мирна главата и да не отваряш после тема след тема, имай търпение! Ще изкочи по-свясна кола. Още повече тея, от Швейцария, си имат доволно ръжда, луд късмет ще е, ако попаднеш на неопорочена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Несериозен подход е да се търгува кола без тест драйв, както от страна на продавача, така и от купувача. Отделно автомата си е специфичен и само който го е имал, може да прецени с 1 кръгче дали работи нормално. На студено и топло масло има мин. разлики, но е важно и как заключва лок-ъп-а, как превключва отделните предавки при различните режими (понеже е адаптивен) и работи ли ръчният режим. Дори прецакан термостат променя работата му. Все неща, които могат да усетят и в Юби-Ко. Принципно е дуракоустойчив и не съм срещал някой тук да е имал проблем с този агрегат, но си е втора ръка и само от неоригинално масло в него стават бели, пък камо ли от злоумишлени действия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

И да това с регистрационната табела, ще е малко трудно :)

Потърси си предварително решение, защото в КАТ просто ще завият номера отпред някак. Хубавото е че предният няма пломба и можеш да си го свалиш и преправиш нещата. Най добре е протекторите да се отлепят, бронята да се боядиса в точния цвят и те да се лепнат на коректните места. Ако на живо разликата в цвета не е дразнеща за теб, просто трябва да се отлепят и залепят наново. Гледай другото по колата да е ОК.

 

Честно казано, дори не бях забелязал разликата в боята, значи може и да е била удряна, или да е боядисвана, заради следи от камъчета, ще видим.

Но и аз клоня повече към синята, в Четвъртък мисля да ходя да я гледам, само ме притеснява това, че няма номера и уж е от "частно лице" и няма да мога да я покарам.

Има ли как да се тества автомата, след като не може да се покара?

Няма как или има, ама на твоя глава , ако те спрат, гориш яко; аз като купувах моя автомат, за късмет можеше да се покара малко в един вътрешен паркинг, но това колкото да смени една, две предавки. За да съм сигурен си платих на човека да ми изкара транзитки, да ми направи ГО за един месец, което ми костваше към 80 лева и чак тогава си изкарах колата на пътя и си я карах 20 км на спокоиствие. Да се уверя, че кутията е ок, това е най-сигурния начин, в най-лошия случаи ще се набуташ 80-90 лева ; в по-добрия - ще се набуташ само 50 лева за номера. Го ще си я ползваш и после :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това с транзитките го мислех. Освен да я закарам в ЮбиКо и те, ако кажат ОК, да отидем до КАТ да извадим транзитки и ГО, за да може да се покара.

Другия вариант е пътна помощ до някой полигон за няколко кръгчета и после обратно, ама като теглиш чертата, ще излезне по-скъпо от транзитни+ГО.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.

 

Днес мернах тази красавица : http://www.mobile.bg/11484232296384597 . Цял ден ми се върти в главата и мисля идната събота да ходя да я видя :). Колата е в Горубляне, та съм малко резервиран.. Някакви насоки какво е важно да проверя още на място, преди да се уговоря с Юбико за преглед, ако въобще се стигне до там :)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами първо виж ЛКАС-а дали работи. Гледам е с блутуут хендсфрий, провери дали работи и виж консумацията при затворен и заключен автомобил (намери си от някой познат мултицет ако нямаш). Това се прави заради този прословут блутуут, който се бъгясва и точи акумулатора. После провери маслото в кутията (задължително), виж в книжката с какво масло е сменявано. После виж на двигателя, хидравлика и т.н. След това всичко друго, което се проверява по принцип и задължително - тест драйв.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги, 

 

Днес мернах тази красавица : http://www.mobile.bg/11484232296384597 . Цял ден ми се върти в главата и мисля идната събота да ходя да я видя :) Колата е в Горубляне, та съм малко резервиран.. Някакви насоки какво е важно да проверя още на място, преди да се уговоря с Юбико за преглед, ако въобще се стигне до там :)

 

 

И аз я мернах тази, на външен вид изглежда кукла, но като се загледаш в сервизната книжка.. 11 000км за 22 месеца? 5000км на година? Не е сериозно просто това.. И за последната година е минал 6000км, като "АКО" вярваме на сервизната книжката, преди това е минавал по около 20 000км на година..

Редактирано от Labbii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре колко човека търсите акорд, да не станете на кълбета пред някои автокъща хаха :)!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

здравейте колеги,

 

Днес мернах тази красавица : http://www.mobile.bg/11484232296384597 . Цял ден ми се върти в главата и мисля идната събота да ходя да я видя :) Колата е в Горубляне, та съм малко резервиран.. Някакви насоки какво е важно да проверя още на място, преди да се уговоря с Юбико за преглед, ако въобще се стигне до там :)

И аз я мернах тази, на външен вид изглежда кукла, но като се загледаш в сервизната книжка.. 11 000км за 22 месеца? 5000км на година? Не е сериозно просто това.. И за последната година е минал 6000км, като "АКО" вярваме на сервизната книжката, преди това е минавал по около 20 000км на година..

Колега, не знам защо си мислиш, че всеки трябва да кара по 15-20К км. на година регулярно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам защо си мислиш че всеки трябва да кара по 15-20К км. на година регулярно.

 

Защото в Западна Европа хората са по-практични от тук, ако караш по-малко няма никакъв смисъл да поддържаш автомобил.

Гледам е с блутуут хендсфрий, провери дали работи, и виж консумацията при затворен и заключен автомобил (намери си от някой познат мултицет ако нямаш), това се прави заради този прословут блутуут който се бъгясва и точи акумулатора.

...значи ако колата е изрядна ; ако провери, че блутута точи ток, да не я купи ли? Защо му е да проверява това?! Проблемът е често срещан, но незначителен. Не виждам това защо трябва да влияе на решението за покупка на конкретен авотомобил?
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизната книжа, поне от снимката, ми изглежда абсолютен фарс. Що се отнася до теста на bluetooth-та, трябва да се провери при изключен мотор и заключен автомобил за консуматор, който ''яде'' акумулатора, или бъркам ? Интересно, не знаех че има шанс да се бъгва.. :)

''ЛКАС-а '' - това дистроника ли е ? Ако да, как да го тествам на място ? Ако се сещате и за някоя друга болежка, ще се радвам ако някой сподели. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блутута не е никакъв критерий ; има по-важни неща за оглед - като наличие на шумове при работа на мотора, рейка, окачване, удари, диагностика и стенд. Успех с избора:).

Редактирано от vesivanova
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блутута не е никакъв критерий има по важни неща за оглед,като наличие на шумове при работа на мотора, рейка, окачване, удари, диагностика и стенд.Успех с избора :).

 

Блутуута не е никакъв критерий :biggrin: ..а после всеки реве, а тази екстра струва майка си и баща си. Ако не сте се сетили защо го казвам, ето защо - защото може да свали от цената, ето затова...

Редактирано от crown_bg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизната книжа, поне от снимката, ми изглежда абсолютен фарс. Що се отнася до теста на bluetooth-та, трябва да се провери при изключен мотор и заключен автомобил за консуматор, който ''яде'' акумулатора, или бъркам ? Интересно, не знаех че има шанс да се бъгва.. :)

 

''ЛКАС-а '' - това дистроника ли е ? Ако да, как да го тествам на място ? Ако се сещате и за някоя друга болежка, ще се радвам ако някой сподели. 

Да, това е дистроника, еми на място нищо няма да разбереш. Аз лично не знам как работи, по-добре потърси в нета как се ползва, за да може да го тестваш. Може според колегите изказали се по-горе и това да не е важно, само че ако не работи както трябва, и това също струва майка си и баща си, и влиза в цената на колата колега...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Колега, не знам защо си мислиш че всеки трябва да кара по 15-20К км. на година регулярно.

 

Защото в Западна Европа хората са по-практични от тук, ако караш по-малко няма никакъв смисъл да поддържаш автомобил.

Гледам е с блутуут хендсфрий, провери дали работи, и виж консумацията при затворен и заключен автомобил (намери си от някой познат мултицет ако нямаш), това се прави заради този прословут блутуут който се бъгясва и точи акумулатора.

...значи ако колата е изрядна ако провечи че блутута точи ток, да не я купи ли? Защо му е да проверява това?! Проблемът е често срещан но незначителен, не виждам това защо трябва да влияе на решението за покупка на конкретен авотомобил.

Колега, къде видя да съм писал да не купува колата, ако еди какво си??? Нон-стоп тук някой изопачава и се заяжда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата crown_bg. На кола с толкова електроника е добре да се гледа и внимава дали всичко работи коректно. Ще ме е яд ако веднага след покупката трябва да сменям нещо по екстрите на колата. Останалите неща са ясни, мисля че ще мога да добия основна представа дали си струва да се ходи до сервиз или е пълен "труп" :).

Ще разпитам/рагледам как се тества дистроник, никога не съм се сблъсквал с автомобил с такава екстра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Plamene, колцата изглежда великолепно и ако имаш парите + нужните за обслужване и регистрация -иди и я вземи. Всичко онова, което може да не е в ред (имайки предвид видът й) няма да разбереш от тестовете, ако до сега не си карал същата. Виждам, че си "окрилен", а такова състояние за тест не е препоръчително, тъй като ще се радваш и ще я сравняваш с досегашния си опит с другите коли, а тънкостите се проявяват в сравнение само с аналогичен екземпляр. Как примерно ще чуеш колко вие лагера в кутията, ако не е сухо и тихо при тест драйва? Как ще разбереш дали вибрациите в мотора са достатъчно добре, ако не си я стоплил на извънградско? Как ще провериш адаптивността на автомата, ако продавачът е до теб и те гледа странно, незнаейки как може да стартира и върви тая кола? Всичко, брат, е на късмет. Ако си роден под щастлива звезда и особено, ако колицата те е "грабнала", вземайте се. Всичко друго ще й простиш, а ако можеш и на себе си. Не го мисли много. Нито са важни "реалните" и километри, нито блутута и активния круиз контрол ; и 3-те нямат отношение към удоволствието от шофирането на тая красавица, а само ще те забъркват с притеснения.

Ако горенаписаното не е "твоят начин" - постъпи като мен. Аз вярвам в изложението си и тръгнах с еднопосочен билет за Бургас (от където взех моята), но преди това пратих приятел, който се занимава с "цялостна предпродажбена подготовка на секънд хенд коли".

Редактирано от vesivanova
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, като си купувате колите, по какво ги избирате? А вие как си избрахте "седмиците", какво гледахте, какво видяхте и какво не? Ето това му кажете на човека.

Да, всяка екстра, която е дефектирала, сваля от цената, а книжката е смешна.

Аз съм в западна Европа и на месец имам средно 1500 км пробег, карам и служебен автомобил.

По конкретната обява (по снимки) забелязвам:

Лепенката на задната броня е като нова;

Колата е като полирана, а отражението по предния, задния капак и покрива е различно от това по калниците и рамките на вратите (като отрязано седи);

Седалките са в добро състояние, а воланът изглежда като след нормална употреба.

 

Това, което аз бих гледал, е компресор на климатика, шибедаха за ръжда, мокър мокет, ръжда по носещи елементи, проверка за удар и крива рама.

Двигателя е този, който някой слънчев ден ще си купя в комби или седан и бих гледал за течове и горене на масло, компресия и дрън дрън. Има достатъчно колеги тук, с въпросния агрегат да си кажат болежките.

 

Пс. е в Швейцария коли карат, нови и по-нови поради изискванията на законът, но да не забравяме, че колата е внесена и може вече да е побългарена и "подмладена"

 

Успех!

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами първо виж ЛКАС-а дали работи. Гледам е с блутуут хендсфрий, провери дали работи, и виж консумацията при затворен и заключен автомобил (намери си от някой познат мултицет ако нямаш), това се прави заради този прословут блутуут който се бъгясва и точи акумулатора. После провери маслото в кутията (задължително), виж в книжката с какво масло е сменявано. После виж на двигателя, хидравлика и т.н. След това всичко друго, което се проверява по принцип, и задължително тест драйв.

 

Значи, от всичко друго казано от мен в цитата, вие се хванахте за ЛКАС-а и Блутуута, браво братя българи...

 

До колегата Пламен - парите са от твоят джоб, как си ги изкарал само ти си знаеш. Цецо е прав като казва да не правиш проверка под афект (вземи някой с теб, ако искаш вземи мен и ще я проверим, живея близо до Горубляне, ако си уверен в себе си действай си сам), но без каране не я взимай. Аз моята я карах 50км., за което си платих 20лв., толкова ми поискаха, не съм мрънкал, свалих към 600лв. от цената, което ме устрои. Закархме я до ЮбиКо (тогава бяха още човечни), не ми взеха пари за проверката и диагностиката (поради определени причини).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се :)! Ценя всяко мнение.

На този етап нещата са на ниво ''око да види, ръка да пипне''. Реално, сегашната ми колица ме слуша и буквално не я усещам като поддръжка. Много ще трябва да се мисли, ако реша да налея всичките си пари в кола на 10 години, от горубска автокъща, още повече че уж събирах за друго :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ами първо виж ЛКАС-а дали работи. Гледам е с блутуут хендсфрий, провери дали работи, и виж консумацията при затворен и заключен автомобил (намери си от някой познат мултицет ако нямаш), това се прави заради този прословут блутуут който се бъгясва и точи акумулатора. После провери маслото в кутията (задължително), виж в книжката с какво масло е сменявано. После виж на двигателя, хидравлика и т.н. След това всичко друго, което се проверява по принцип, и задължително тест драйв.

 

Значи, от всичко друго казано от мен в цитата, вие се хванахте за ЛКАС-а и Блутуута, браво братя българи...

 

 

... извинявай много, но ти нищо друго не си казал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивикът е по-подходящ за градска кола, а достойнствата на Акорда са за шосейни преходи. Няма лошо да оставиш и ползваш всяка по предназначение. Предложението за съпорт при огледа от Ради (колегата croun_bg), ще ти е добре дошло предвид личният му опит и познания за модела. Кусури по купето може да се видят само на живо, но отражението по снимките имайки предвид дифузната светлина през плътните облаци е нормално. Ако нещо е правено (по екстериора и интериора) ще си личи, при компетентен поглед. Списък с нещата за подробен оглед би бил прекалено дълъг за писане и неприложим при спешен снежен оглед, но общото усещане за колата от човек ползващ я година-две е достатъчно за начало.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен колата ми изглежда добре. Няма как да разбереш докато не идеш да я запалиш и покараш/повозиш в нея. Можеш да провериш книжката. На печатите пише сервиза. Всички сервизи на Хонда ги има в гугъл, с контакти. Отиваш, гледаш по сервизна книжка печатите и им се обаждаш или пишеш. Аз дори без сервизна книжка така научих много интересни неща за моята кола :). Хората са отзивчиви и връщат информация!

Дистроника също да не те притеснява. Ако има проблем с него ще свети ACC в оранжево. Радара е зад емблемата и няма как да му правиш каквато и да била диагностика. Отделно, че тази екстра е супер тъпа (лично мнение понеже я имам).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да искаш и документите по вноса й. Там си пише къде/кога е купена, внесена, обмитена. Има и талон с предния собственик. Ясно е, че голям ремонт не става за седмица в квартално гаражче и трудно се "включва" в графика на "добрите" майстори - заети с месеци напред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре колко човека търсите акорд, да не станете на кълбета пред някои автокъща хаха :)

Ами незнам ,ама май няма такава опастност, хаха. Аз съм я пуснал моята от няколко месеца и колкото и лоша кола да е/явно съдейки по снимки и описание/,са се обадили всичко на всичко трима.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Абре колко човека търсите акорд, да не станете на кълбета пред някои автокъща хаха :)

Ами незнам ,ама май няма такава опастност хаха.Аз съм я пуснал моята от няколко месеца,и колкото и лоша кола да е/явно съдейки по снимки и описание/,са се обадили всичко на всичко трима.

Конкретно на вашия автомобил нивото на оборудване е това, което спира продажбата и първата цена от 15000лв.За тази цена се купува доста по-добре "натруфен" автомобил :))).Не го приемайте за заяждане или подобно, просто и аз наблюдавам пазара.11500-11800 и ще има интерес, въпросът е дали това е приемливо за Вас.

А иначе аз многократно съм се убедил сам за себе си,че по снимки не може да се конкретезира.На обява със 2-3 скапани снимки е излизал супер добър автомобил, само защото човека не знае как или няма време да направи такива, каквито на нас ни се иска :)))И обратното важи с пълна сила :)))

Книжката не е фалшива, както някой писа, звъните в сервиза, казвате рама и ще Ви потвърдят.И наистина, не всички карат по 20000км-това за някоя от обявите беше ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Абре колко човека търсите акорд, да не станете на кълбета пред някои автокъща хаха :)

Ами незнам ,ама май няма такава опастност хаха.Аз съм я пуснал моята от няколко месеца,и колкото и лоша кола да е/явно съдейки по снимки и описание/,са се обадили всичко на всичко трима.

Не искам да се приема като заяждане, но ти твоята си я пуснал на 13 000лв, http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476993378161866&slink=1a8r4c тази също е на 13.

НЕ казвам, че е перфектна, може и да е пълен кош, а твоята да е перфектна, но просто при наличието на такава Хонда, за същите пари, като на твоята, аз лично бих отишъл да гледам ямболската първо. Все пак, колата си е твоя и ако искаш и за 30 000 може да я продаваш, но както каза по-горе колега, цената трябва да се коригира и ще има интерес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламби,писах в коментара на Слави,че няма опасност от опашка за акорди.Питащите за колата ми/дори ей така от чисто любопитство се броят на пръстите на едната ръка.Да,базов модел е,но едва ли това е основната причина,като гледам и колко хиляди са прегледали колата от линка ти си мисля,че търсенето на такива  коли в България не е ,ама никак голямо.Както и да е,аз моята кола я спрях от продажба. Безаварийно на всички колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда има много тясна целева аудитория. 85% от купувачите му вече са имали Хонда, 10% са се доверили на мнението на такъв човек. а останалите 5% просто са го харесали достатъчно много, за да пренебрегнат другите фактори. Мой приятел също харесваше модела и ходейки всяко лято до Англия мислеше да си вземе такъв, понеже тукашните му се виждаха скъпи. В крайна сметка (и заради обратния волан) бе по-прагматичен относно бюджета си и за 12 пари си взе Меган купе, дизел на 5 години и 53 000км от познат. Естествено, карах я -върви добре, поскърцва, вътре е хралупа, но е нова кола с история, без щети и повреди. Всяко нещо си има цена, а когато тя е над очакванията за тип автомобил според несведущия бъдещ купувач, реалностите на пазара са такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така такива са реалностите и е хубаво всеки наистина да е преценил възможностите си и най важното да знае какво иска или по точно какво ще покрива реално нуждите му. А за пазара на коли втора ръка у нас,а и вече извън България да не се очакват "чудеса".Безплатен обяд няма.Всичко е сметнато и така направено, че винаги "губещия"си ти куповача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Gruzineca  ти само скиваи къв конкурент имаш тука http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11240852194427742&slink=1ahgyu  на 13 години, ма тя само номера и е 3 бона, та продавача яко си е повярвал че като продава 13 годишен барутник  и то от германия сигурно е оранжев от долу, разчита на репутацията на модела и емблемата на решетката че едва  ли не тва е топ ъф да бест та някои ша даде 13 бона за 13 годишна кола, ми тя след 2 години ще е на 15 години и ще е 15 бона, оскъпява се :) Твоята поне е феис :) .  Да не говорим че има и това за 13 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21484491648003898&slink=1ahj3d  или пък любимката ми на Кембо  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11470815440515555&slink=1ahlfl незнам как тоя бомбон оцеля толкова време, мен ме спира само ограничението че е 2,4 и автомат, ако беше 2,0 ръчка до сега да е в гаража. Не искам да прозвучи като реклама просто коментирам конкретния екземпляр, видно е че по обяви друг такъв няма. Сега ако споменатия акорд по горе 2004 година е на някой от форума и ми се обиди за думите, има пълно право да ми се обижда, щото и аз се обиждам от името на феновете като ни искат такива пари за любимата марка :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не правя реклама на човека и нямам никаква финансова изгода от това, воден съм само от доброто намерение някой колега да вземе уникална кола.От този човек взимам вече 5 кола и са уникални.Вчера се чухме щот чакам едно суби за приятел и ми каза, че кола като тая не е имал, била като нова без точка ръжда, дори и по носачите...кола за приятел...

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476031514788804&slink=1ai81h

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:  Комбито на Кембо щеше да е мое, ако го бе докарал по-рано :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не правя реклама на човека и нямам никаква финансова изгода от това, воден съм само от доброто намерение някой колега да вземе уникална кола.От този човек взимам вече 5 кола и са уникални.Вчера се чухме щот чакам едно суби за приятел и ми каза, че кола като тая не е имал, била като нова без точка ръжда, дори и по носачите...кола за приятел...

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476031514788804&slink=1ai81h

Това не е ли на един човек от субару форума дето вкарва по поръчка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, търговец си е човека и вкарва само от Швейцария...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Слави, защо те притеснява 2.4 и автомат? Да разхода е малко по-голям, но ще върви прилично като за комби. Немалък плюс е, че на Асен колите са хубави, а и самия той е коректен човек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 100% съм съгласен с това:

Акорда има много тясна целева аудитория. 85% от купувачите му вече са имали Хонда, 10% са се доверили на мнението на такъв човек. а останалите 5% просто са го харесали достатъчно много, за да пренебрегнат другите фактори. ..

Аз съм от 85-те %, даже бих казал, че съм пристрастен към Хонда. Дотолкова, че даже съпругата и синът ми ме обявиха за луд ;)

 

Това съм го разказвал вече:

 

Когато преди 5г втората Хонда на съпругата ми се отправи към моргата, тя ми заяви, че сама ще избере следващата си кола и да не се надявам, че ще е Хонда. Ее, избра си ... Нисан Алмера '04-а (фейс за модела) 1.8 бензин. Нищо не знаех за колата, но си викам "поне е японска" и я купихме. Откъдето и да я погледнеш, естетически, технически и ценово, отвсякъде превъзхождаше Хондата от тези години, т.е. 7-ма ген Сивик. Да, обаче веднага след смяната на маслото, тва чудо започна да гори масло в пъти повече от 4-те ни предишни Хонди взети заедно. Тогава чак направих проучване и установих, че сме купили най-големия хроничен маслояд на Нисан. Оправя се само с основен ремонт.

Тааа, стигаме до решение за "нова" кола. Съпругата вика -"Искам нещо наистина по-ново, 3-5 годишно" от мейн дилър. Викам - от кой мейн дилър започваме? Тя - е как от кой, от Хонда разбира се! :) :) :)

Отиваме в Хонда с идеята за 3-годишни Сивик 8, или Акорд 7. И така, гледайки цените по стъклата, си тръгнахме с чисто нов Сивик 9, 1.4 i-vtec. След 2.5 години, моето трето CR-V 2.0 бензин, автомат, бе привикано в Хонда за отстраняване на проблема с възд.възглавница. Докато оставях колата на рецепцията, съпругата ми отиде да каже здрасти на "нейния" дилър. E след това "здрасти" си тръгнахме от шоурума с чисто нов Сивик 9, 1.8 i-vtec, Black Edition.

 

Taaaa, тетака с Хонда и феновете й.

Следващата ми кола пак ще е Хонда CR-V. E, може и да се прежаля за HR-V ;)

 

На 100% съм съгласен и с това:

... А за пазара на коли втора ръка у нас,а и вече извън България да не се очакват "чудеса".Безплатен обяд няма.Всичко е сметнато и така направено, че винаги "губещия"си ти куповача.

Така ще е, докато купуваме "нови" еМ-найста употреба автомобили, с изтекъл срок на годност.

 

Защото:

 

Според мен, доброто име на Хонда е изградено на моделите до около 2000-ната година. След това, не само Хонда, а всички автопроизводители се отклоняват от идеята да произвеждат вечния автомобил. Дали от печалбарство, дали заради новите еко глупости, или мерки за безопастност е се едно, факт е, че автомобила не е това, което беше. Ииииии ... честито на щастливия собственик на перфектната 13-годишна Хонда (включая себе си :D ).

 

БаМааМу, как можах да се набутам с тая прехвалена Хонда?! Вчера броих 13К за нея, а утре ще трябва да извадя още камара хилядарки за ангренаж, демпферен маховик, сп.дискове, амортисьори, DPF, гърнета, мултимедия ...

 

Извинявам се за дългото лирично отклонение, ама не се стърпях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Слави, защо те притеснява 2.4 и автомат? Да разхода е малко по-голям, но ще върви прилично като за комби. Немалък плюс е, че на Асен колите са хубави, а и самия той е коректен човек.

 

Не, не е от това :) просто когато мога да плащам 0-лв данък защо да плащам 400+ та затова съм ограничен до 2000сс и до 160 коня :) А относно автоматика, имах голям мерак преди време, е вземах един, видях, не ми хареса, не е за мене, това е за по спокоини хора, предпочитам си ръчка. Много хора разправяха веднъж като се кача на автоматик няма да помисля за ръчка ама явно при мен не важи, верно е че не съм карал кои знае къв автоматик, ама нещо не ме кефи, по си ме радва аз да вземам решенията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...