Jump to content
BOKLUK_CHOVEK

Accord 8 2.4,тресе над 100км при набиране?!

Recommended Posts

Здрасти!

Акорд 8,2.4,K24Z3, 2010 тресе при набиране. При рязко ускорение цялата кола се стресе всякаш карам про разбит път. Гумите са нови,джнатите са балансирани,минал съм стенд.

Накой имал ли е такъв проблем,да ме насочи към евентуалната причина? Все още не съм ходил до сетвиз,зашото са празници и всички почиват.

 

Мерси!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сигурен ли че не е от гумите каква марка са, някой марки наистина след100 започва да тресе  и е от самата гума  въпреки баланса и. Ако си с зимни с летните прави ли го.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така прави при крива полуоска

  • Like 1
  • Upvote 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, policeman said:

Така прави при крива полуоска

 

@BOKLUK_CHOVEK Ако тресенето е по-силно, по нанагорнище..бъди сигурен, че е от нея!

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Джантите са оригинални 17ки. Гумите са Debica FRIGO HP2 98V

225/50 R17 зимни. По нанагорно не съм обърнал внимание дали го прави. Казаха ми (в хонда в пловдив,но без преглед,просто дискусия),че е вероятно от карета.Но аз съм чел из нета че става и от поуоски. Вашият опит с акорд 8 какво показва? Тресенето го има от покупката на колата шррди 3 месвца.Но тогава беше с 4 разлипни марки гуми,сбирщайн (горублянка му работа) и мислех,че тресе от гумите.Но след смяната и баланса пак тресе,по-малко но гонима тресенето.Не се тресе волана ,а цялата кола.

Edited by BOKLUK_CHOVEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма значение от модела,признаците са еднакви.Има вероятност да е и от вътрешно каре,но в много подобни случаи излиза крива полуоска.

  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има ли начин да се диагностицира проблема от кое е или ще трябва да сменям на принципа на "проба-грешка"?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Преди 3К км смених маслото с това от снимката и няколко пъти ми светва лампа за масло. Проверих нивото на маслото няколко пъти на студено и е точно между двете точки. Имате ли дея,защо тогава светва лампата за масло? Мисля да сменя провилактично PCV valve ,гледам из нета ги сменят.Трябвало да се сменя на 100К км,а като гледам моето не е пипано.

 

IMG_20180909_110359.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Залагам на вътрешно каре!Отиди на доказан сервиз, там знаят какво да гледат.

Лампата за масло свети почти при всички.

Има тема за това.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вътрешно каре и аз залагам като колегата, не искам да те плаша но не слагай втора, всички акорди го имат тоя проблем, ако е по силно изразен в диапазона 80-100 се усеща доста.

Адски слаби места са им полуоските и каретата и то особено дясното, дългата част, по-спомен върви заедно с опорния лагер карето.

Аз смених с втора преди 7,8 месеца и в момента пак имам подобен проблем.

Всичко може да се вземе поотделно, защото всеки те съгласява, че не може ама може, отиди при майстор с програма за части да ти намери номера ако е вътрешното каре и го търси по-номер в ebay.

На акорд 7 е : 44305-SEA-N00

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 28 минути, darius написа:

Залагам на вътрешно каре!Отиди на доказан сервиз, там знаят какво да гледат.

Лампата за масло свети почти при всички.

Има тема за това.

Може ли линк към темата с лампата за маслото? Търхих инфо,но излиза само за 7ма генерация. Мерси!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей отново.В раздела за Акорд 8ген. има доста информация.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кажете някой читав майстор разбиращ от хонди в Пловдив,да отида на "преглед". Днес питах в Бултрако Пловдов за полуоски - 2200лв за двете. Тея са болни,казах им с здраве да си ги търкалят из склада. Ще си търся от друг производител. 

 

Edited by BOKLUK_CHOVEK
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Писах ти на лични,за добър сервиз в Пловдив..!

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Парт номерата на полуоските за акорд 8,K24Z3,ръчна скоростна кутия

 

дясна: 44305TL2E50

лява:  44306TL2E50

 

Ако на някой му трябват.

Мисля да си ги поръчам от чужбина,че в хонда ми казаха 2200лв за двете хаха. Казах им с здраве да си ги търкалят из склада.Китайски намерих за по 190лв,но няма да сложа китайска част на местото, на което е едно от най-големите натоварвания на автомибила.

Кажете читава марка за афтермаркет части?

Мерси

IMG_20181228_115656__01.jpg

Edited by BOKLUK_CHOVEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

За по 60 лири парчето хич няма да се церемоня даже. :D

Че и 3 години гаранция  - не, че те грее, но според мен е показателно.

 

https://www.ebay.co.uk/itm/DRIVE-SHAFT-AXLE-FITS-FOR-HONDA-ACCORD-VII-2-0-2-4-2003-2008-LEFT-HAND-SIDE/323566011034

https://www.ebay.co.uk/itm/DRIVE-SHAFT-AXLE-FITS-FOR-HONDA-ACCORD-VII-2-0-2-4-2003-2008-RIGHT-HAND-SIDE/323566015166

 

Знам, че искаш да сложиш нещо и да изкара колкото оригиналните, ама ...

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dindin Този не струва.По средата трябва да има стабилизатор. Оригиналните имат. За сега проучвам нещата из нета,коя марка е що-годе читава.Не бих рискувал с толкова евтини,защото ако стане нещо освен че ще почупя цялата кола,може и да се претрепя.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разбирам. Избор има голям иначе там.

Всичкото афтърмаркет, което видях няма стабилизатор.

Интересно, че и на схемата не го виждам, а иначе втора ръка ОЕМ имст наистина.

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

@dindin Този не струва.По средата трябва да има стабилизатор. Оригиналните имат. За сега проучвам нещата из нета,коя марка е що-годе читава.Не бих рискувал с толкова евтини,защото ако стане нещо освен че ще почупя цялата кола,може и да се претрепя.

ако полуоските са същите като на 7цата препоръчвам ти полуоски на марката BluePrint около 350 лева струват и двете

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 23 часа, dindin написа:

За по 60 лири парчето хич няма да се церемоня даже. :D

Че и 3 години гаранция  - не, че те грее, но според мен е показателно.

 

https://www.ebay.co.uk/itm/DRIVE-SHAFT-AXLE-FITS-FOR-HONDA-ACCORD-VII-2-0-2-4-2003-2008-LEFT-HAND-SIDE/323566011034

https://www.ebay.co.uk/itm/DRIVE-SHAFT-AXLE-FITS-FOR-HONDA-ACCORD-VII-2-0-2-4-2003-2008-RIGHT-HAND-SIDE/323566015166

 

Знам, че искаш да сложиш нещо и да изкара колкото оригиналните, ама ...

ти знаеш ли дали тези от 7 стават на 8

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 8 часа, dindin написа:

Разбирам. Избор има голям иначе там.

Всичкото афтърмаркет, което видях няма стабилизатор.

Интересно, че и на схемата не го виждам, а иначе втора ръка ОЕМ имст наистина.

а това дали ще стане на 2.4 мотор знаеш ли https://www.ebay.de/itm/Antriebswelle-vorne-links-Honda-Accord-VIII-08-15-2-0i-2-0i-V-TEC-Gelenkwelle/183340324745?hash=item2aafef5789:g:t2gAAOSwdfZbJ14q:rk:60:pf:0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това при ръчна скоростна кутия или и при автоматика се среща?

Направо се отказах от тая кола... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 6 минути, civicgonemad написа:

Това при ръчна скоростна кутия или и при автоматика се среща?

Направо се отказах от тая кола... 

И при двата вариянта.Също проблема го има и при 2L и при 7 генерация и при CRV и още доста модели хонди.Рано или късно се появява също като проблема с рейката.Перфектни коли няма.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Луфт лява полуоска

 

 

луфт дясна полуоска:

 

Днес гледахме полуоските е един френд автомонтьор (специалист по-бмв). Все още не съм ходил на хонда специалист,приятеля ми не може да диагностицира точно проблема.Просто погледнахме.Вие какво мислите?

Edited by BOKLUK_CHOVEK
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Обаче прави впечатление, че никой нищо не казва за 8ма ген с 2.0 бензинов... Интересно, че и в нета има много малко информация. 
И при него ли има толкова неприятни проблеми? 
При него полуоските едва ли са същите, а и по-слаб двигател съответно трябва да е малко по-безпроблемен. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

То тва сякаш има луфт вътре в скоростите, дето се набива карето 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги хондаджии, не съм писъл още нищо,защото чакам час при автомонтьор в Пловдив за обстоен преглед на кочинката.Ще ви държа в течение какво се случва,когато има развитие относно проблема ми.

 

Благодаря за разбирането!

Edited by dindin
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ъпдейт по темата.

Кочината мина най-после през майстор:

Проблема с тресенето е от изядена чашка на вътрешно ляво каре. Моя човек е разглобил и 2-те полуоски за да ги провери щателно и лявото вътрешно каре е "леко изядено" каза,ама то това "леко" е напълно достатъчно за въбрация.Каза че ги гресирал яката всичко и намаляло тресенето, но не е изчезнало напълно.Та ще се сменя я карето я полуоската.

От къде да намеря автърмаркет каре и кои афтърмаркет марки си струват?

Каква е цената на вътрешно каре в хонда,някой питал ли е?

В карайна сметка винаги мога да сменя цялата полуоска,но първо ще проуча нещата дали не може да се разреши проблема с по-цивилизована цена.

Мерси!

Edited by BOKLUK_CHOVEK
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако износването е минимално, майстора не ти ли предложи да размени вътрешните карета? Лявото да иде на дясната полуоска и да работи със здравата си част.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За акорд 2.2 дизел автоматик от Бултрако ми обявиха цена- 600 лв. за дясно вътрешно каре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Официален сайт на ХОНДА в който може да видите кое как се разглобява,парт номера на отделните части,както и размерите на всички болчета,гайки,втулки. Има си и цени даже в евро.Намирате си модела на кочинката и отивате в раздела в който е нужната ви част. В конкретния линк са дадени двете полуоски на акорд 8 ,2.4,ръчна

https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2009/24-EXECUTIVE/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/FRONT-DRIVESHAFT-HALF-SHA-FT-24L-/17TL1901/B__2101/4/3749

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това са цени от бултрако на някой неща за акорд 8,2.4,К24Z3,ръчка

 Пратих човек дс пита информативно и ви ги поствам и на вас. Цените са от днес (6.02.2019) ,слагам дата за да може да се види разликата ако някой отиде да пита за части в бъдеще. Тези дни ще отида до магазин на хонда в Лондон и ще питам за същите неща,да видим разликата и ще преценя от къде ще взема цяла лява полуоска. Реших да я сменя цялата направо. 

IMG-67122844af4ff59df450638809d29d26-V__01.jpg

Edited by BOKLUK_CHOVEK
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето цените и парт номерата на същите части от предишния пост но от представителство на Хонда в Лондон.

Доставката е 2 дни (в бг е 2 седмици). Забравих да питам за гаранция,но пратих е-маил и чакам отговор. В бг не ми дават гаранция ако не са монторани от тях. За тяхно съжаление съм чел много лоши неща за сервизите на хонда в БГ и не мисля да си оставям колата там в никакъв случай.

 

IMG_20190209_144538__01.jpg

IMG_20190209_144555__01.jpg

Edited by BOKLUK_CHOVEK
Добавяне на снимки

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес взех лявата полуоска от Хонда.

Само,че има разлика в псрт номера

Би трябвало да е : 44306-TL2-E50

Но е : 44306-TL2-E53

Казаха,че нямало причина за притеснение,за моята кола била полуоската. В сайта които дсдох по горе за части и парт номера също е дадена Е53,а Е50 е задраскана. Те всъщност в офиса гледаха от абсолютно същите схеми като на сайта. В крайна сметка ще разбера след седмица-седмица и половина ,като се качи(ееентуално) на колата.

малко инфо относно полуоската

- дълга е 71см

- зъбците на вътрешното каре са: 27

- зъбците от страната на колелото са : 30

 

IMG_20190218_151917.jpg

IMG_20190218_144729.jpg

IMG_20190218_144634.jpg

  • Like 2
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз имам проблема от 90км до 120км тресе при натоварване на акорд 7ма генерация. При опорния лагер на дългата полуоска има луфт или карето. Така ли трябва да е или е заминал лагера или карето? Кажете мнения. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Единсвения начин да разбереш със сигурност е да разглобиш двете полуоски,да свалиш каретата и да видиш в какво състояние са "чашките" и "триподите" на каретата. Моето каре от лявата страна имаше отчупена люспа от "кашката" и от там вибрира цяла предница.А като го погледнеш изглежда супер незначителна люспа от метала,чак ти става странно как може да вибрира с такава сила цялата кола заради това.

Edited by BOKLUK_CHOVEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вторник ще я разпилеем, даже ще занеса полуоските на стругар да ги провери дали са прави. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

Единсвения начин да разбереш със сигурност е да разглобиш двете полуоски,да свалиш каретата и да видиш в какво състояние са "чашките" и "триподите" на каретата. Моето каре от лявата страна имаше отчупена люспа от "кашката" и от там вибрира цяла предница.А като го погледнеш изглежда супер незначителна люспа от метала,чак ти става странно как може да вибрира с такава сила цялата кола заради това.

заради въртящия момент колега, замисли се какви вибрации ще има при по-голямо износване ... ;) дано си оправиш проблема 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

Единсвения начин да разбереш със сигурност е да разглобиш двете полуоски,да свалиш каретата и да видиш в какво състояние са "чашките" и "триподите" на каретата. Моето каре от лявата страна имаше отчупена люспа от "кашката" и от там вибрира цяла предница.А като го погледнеш изглежда супер незначителна люспа от метала,чак ти става странно как може да вибрира с такава сила цялата кола заради това.

https://www.ebay.de/itm/Antriebswelle-LINKS-Honda-ACCORD-8-VIII-CU-CW-2-4-NEU-ab-2008/263722121114?fits=Model%3AAccord+VIII+Kombi|Platform%3ACW|Make%3AHonda&hash=item3d6710379a:g:w0QAAOSwdrlbDUHm:rk:1:pf:1&frcectupt=true производител БРВ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...