Jump to content
BOKLUK_CHOVEK

Accord 8 2.4,тресе над 100км при набиране?!

Recommended Posts

Здрасти!

Акорд 8,2.4,K24Z3, 2010 тресе при набиране. При рязко ускорение цялата кола се стресе всякаш карам про разбит път. Гумите са нови,джнатите са балансирани,минал съм стенд.

Накой имал ли е такъв проблем,да ме насочи към евентуалната причина? Все още не съм ходил до сетвиз,зашото са празници и всички почиват.

 

Мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли че не е от гумите каква марка са, някой марки наистина след100 започва да тресе  и е от самата гума  въпреки баланса и. Ако си с зимни с летните прави ли го.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така прави при крива полуоска

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 minutes ago, policeman said:

Така прави при крива полуоска

 

@BOKLUK_CHOVEK Ако тресенето е по-силно, по нанагорнище..бъди сигурен, че е от нея!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите са оригинални 17ки. Гумите са Debica FRIGO HP2 98V

225/50 R17 зимни. По нанагорно не съм обърнал внимание дали го прави. Казаха ми (в хонда в пловдив,но без преглед,просто дискусия),че е вероятно от карета.Но аз съм чел из нета че става и от поуоски. Вашият опит с акорд 8 какво показва? Тресенето го има от покупката на колата шррди 3 месвца.Но тогава беше с 4 разлипни марки гуми,сбирщайн (горублянка му работа) и мислех,че тресе от гумите.Но след смяната и баланса пак тресе,по-малко но гонима тресенето.Не се тресе волана ,а цялата кола.

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение от модела,признаците са еднакви.Има вероятност да е и от вътрешно каре,но в много подобни случаи излиза крива полуоска.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли начин да се диагностицира проблема от кое е или ще трябва да сменям на принципа на "проба-грешка"?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3К км смених маслото с това от снимката и няколко пъти ми светва лампа за масло. Проверих нивото на маслото няколко пъти на студено и е точно между двете точки. Имате ли дея,защо тогава светва лампата за масло? Мисля да сменя провилактично PCV valve ,гледам из нета ги сменят.Трябвало да се сменя на 100К км,а като гледам моето не е пипано.

 

IMG_20180909_110359.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на вътрешно каре!Отиди на доказан сервиз, там знаят какво да гледат.

Лампата за масло свети почти при всички.

Има тема за това.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешно каре и аз залагам като колегата, не искам да те плаша но не слагай втора, всички акорди го имат тоя проблем, ако е по силно изразен в диапазона 80-100 се усеща доста.

Адски слаби места са им полуоските и каретата и то особено дясното, дългата част, по-спомен върви заедно с опорния лагер карето.

Аз смених с втора преди 7,8 месеца и в момента пак имам подобен проблем.

Всичко може да се вземе поотделно, защото всеки те съгласява, че не може ама може, отиди при майстор с програма за части да ти намери номера ако е вътрешното каре и го търси по-номер в ebay.

На акорд 7 е : 44305-SEA-N00

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, darius написа:

Залагам на вътрешно каре!Отиди на доказан сервиз, там знаят какво да гледат.

Лампата за масло свети почти при всички.

Има тема за това.

Може ли линк към темата с лампата за маслото? Търхих инфо,но излиза само за 7ма генерация. Мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей отново.В раздела за Акорд 8ген. има доста информация.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете някой читав майстор разбиращ от хонди в Пловдив,да отида на "преглед". Днес питах в Бултрако Пловдов за полуоски - 2200лв за двете. Тея са болни,казах им с здраве да си ги търкалят из склада. Ще си търся от друг производител. 

 

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах ти на лични,за добър сервиз в Пловдив..!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парт номерата на полуоските за акорд 8,K24Z3,ръчна скоростна кутия

 

дясна: 44305TL2E50

лява:  44306TL2E50

 

Ако на някой му трябват.

Мисля да си ги поръчам от чужбина,че в хонда ми казаха 2200лв за двете хаха. Казах им с здраве да си ги търкалят из склада.Китайски намерих за по 190лв,но няма да сложа китайска част на местото, на което е едно от най-големите натоварвания на автомибила.

Кажете читава марка за афтермаркет части?

Мерси

IMG_20181228_115656__01.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За по 60 лири парчето хич няма да се церемоня даже. :D

Че и 3 години гаранция  - не, че те грее, но според мен е показателно.

 

https://www.ebay.co.uk/itm/DRIVE-SHAFT-AXLE-FITS-FOR-HONDA-ACCORD-VII-2-0-2-4-2003-2008-LEFT-HAND-SIDE/323566011034

https://www.ebay.co.uk/itm/DRIVE-SHAFT-AXLE-FITS-FOR-HONDA-ACCORD-VII-2-0-2-4-2003-2008-RIGHT-HAND-SIDE/323566015166

 

Знам, че искаш да сложиш нещо и да изкара колкото оригиналните, ама ...

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dindin Този не струва.По средата трябва да има стабилизатор. Оригиналните имат. За сега проучвам нещата из нета,коя марка е що-годе читава.Не бих рискувал с толкова евтини,защото ако стане нещо освен че ще почупя цялата кола,може и да се претрепя.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам. Избор има голям иначе там.

Всичкото афтърмаркет, което видях няма стабилизатор.

Интересно, че и на схемата не го виждам, а иначе втора ръка ОЕМ имст наистина.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

@dindin Този не струва.По средата трябва да има стабилизатор. Оригиналните имат. За сега проучвам нещата из нета,коя марка е що-годе читава.Не бих рискувал с толкова евтини,защото ако стане нещо освен че ще почупя цялата кола,може и да се претрепя.

ако полуоските са същите като на 7цата препоръчвам ти полуоски на марката BluePrint около 350 лева струват и двете

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, dindin написа:

За по 60 лири парчето хич няма да се церемоня даже. :D

Че и 3 години гаранция  - не, че те грее, но според мен е показателно.

 

https://www.ebay.co.uk/itm/DRIVE-SHAFT-AXLE-FITS-FOR-HONDA-ACCORD-VII-2-0-2-4-2003-2008-LEFT-HAND-SIDE/323566011034

https://www.ebay.co.uk/itm/DRIVE-SHAFT-AXLE-FITS-FOR-HONDA-ACCORD-VII-2-0-2-4-2003-2008-RIGHT-HAND-SIDE/323566015166

 

Знам, че искаш да сложиш нещо и да изкара колкото оригиналните, ама ...

ти знаеш ли дали тези от 7 стават на 8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, dindin написа:

Разбирам. Избор има голям иначе там.

Всичкото афтърмаркет, което видях няма стабилизатор.

Интересно, че и на схемата не го виждам, а иначе втора ръка ОЕМ имст наистина.

а това дали ще стане на 2.4 мотор знаеш ли https://www.ebay.de/itm/Antriebswelle-vorne-links-Honda-Accord-VIII-08-15-2-0i-2-0i-V-TEC-Gelenkwelle/183340324745?hash=item2aafef5789:g:t2gAAOSwdfZbJ14q:rk:60:pf:0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това при ръчна скоростна кутия или и при автоматика се среща?

Направо се отказах от тая кола... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, civicgonemad написа:

Това при ръчна скоростна кутия или и при автоматика се среща?

Направо се отказах от тая кола... 

И при двата вариянта.Също проблема го има и при 2L и при 7 генерация и при CRV и още доста модели хонди.Рано или късно се появява също като проблема с рейката.Перфектни коли няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луфт лява полуоска

 

 

луфт дясна полуоска:

 

Днес гледахме полуоските е един френд автомонтьор (специалист по-бмв). Все още не съм ходил на хонда специалист,приятеля ми не може да диагностицира точно проблема.Просто погледнахме.Вие какво мислите?

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче прави впечатление, че никой нищо не казва за 8ма ген с 2.0 бензинов... Интересно, че и в нета има много малко информация. 
И при него ли има толкова неприятни проблеми? 
При него полуоските едва ли са същите, а и по-слаб двигател съответно трябва да е малко по-безпроблемен. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тва сякаш има луфт вътре в скоростите, дето се набива карето 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги хондаджии, не съм писъл още нищо,защото чакам час при автомонтьор в Пловдив за обстоен преглед на кочинката.Ще ви държа в течение какво се случва,когато има развитие относно проблема ми.

 

Благодаря за разбирането!

Редактирано от dindin
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт по темата.

Кочината мина най-после през майстор:

Проблема с тресенето е от изядена чашка на вътрешно ляво каре. Моя човек е разглобил и 2-те полуоски за да ги провери щателно и лявото вътрешно каре е "леко изядено" каза,ама то това "леко" е напълно достатъчно за въбрация.Каза че ги гресирал яката всичко и намаляло тресенето, но не е изчезнало напълно.Та ще се сменя я карето я полуоската.

От къде да намеря автърмаркет каре и кои афтърмаркет марки си струват?

Каква е цената на вътрешно каре в хонда,някой питал ли е?

В карайна сметка винаги мога да сменя цялата полуоска,но първо ще проуча нещата дали не може да се разреши проблема с по-цивилизована цена.

Мерси!

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако износването е минимално, майстора не ти ли предложи да размени вътрешните карета? Лявото да иде на дясната полуоска и да работи със здравата си част.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За акорд 2.2 дизел автоматик от Бултрако ми обявиха цена- 600 лв. за дясно вътрешно каре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Официален сайт на ХОНДА в който може да видите кое как се разглобява,парт номера на отделните части,както и размерите на всички болчета,гайки,втулки. Има си и цени даже в евро.Намирате си модела на кочинката и отивате в раздела в който е нужната ви част. В конкретния линк са дадени двете полуоски на акорд 8 ,2.4,ръчна

https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2009/24-EXECUTIVE/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/FRONT-DRIVESHAFT-HALF-SHA-FT-24L-/17TL1901/B__2101/4/3749

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са цени от бултрако на някой неща за акорд 8,2.4,К24Z3,ръчка

 Пратих човек дс пита информативно и ви ги поствам и на вас. Цените са от днес (6.02.2019) ,слагам дата за да може да се види разликата ако някой отиде да пита за части в бъдеще. Тези дни ще отида до магазин на хонда в Лондон и ще питам за същите неща,да видим разликата и ще преценя от къде ще взема цяла лява полуоска. Реших да я сменя цялата направо. 

IMG-67122844af4ff59df450638809d29d26-V__01.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето цените и парт номерата на същите части от предишния пост но от представителство на Хонда в Лондон.

Доставката е 2 дни (в бг е 2 седмици). Забравих да питам за гаранция,но пратих е-маил и чакам отговор. В бг не ми дават гаранция ако не са монторани от тях. За тяхно съжаление съм чел много лоши неща за сервизите на хонда в БГ и не мисля да си оставям колата там в никакъв случай.

 

IMG_20190209_144538__01.jpg

IMG_20190209_144555__01.jpg

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
Добавяне на снимки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех лявата полуоска от Хонда.

Само,че има разлика в псрт номера

Би трябвало да е : 44306-TL2-E50

Но е : 44306-TL2-E53

Казаха,че нямало причина за притеснение,за моята кола била полуоската. В сайта които дсдох по горе за части и парт номера също е дадена Е53,а Е50 е задраскана. Те всъщност в офиса гледаха от абсолютно същите схеми като на сайта. В крайна сметка ще разбера след седмица-седмица и половина ,като се качи(ееентуално) на колата.

малко инфо относно полуоската

- дълга е 71см

- зъбците на вътрешното каре са: 27

- зъбците от страната на колелото са : 30

 

IMG_20190218_151917.jpg

IMG_20190218_144729.jpg

IMG_20190218_144634.jpg

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам проблема от 90км до 120км тресе при натоварване на акорд 7ма генерация. При опорния лагер на дългата полуоска има луфт или карето. Така ли трябва да е или е заминал лагера или карето? Кажете мнения. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единсвения начин да разбереш със сигурност е да разглобиш двете полуоски,да свалиш каретата и да видиш в какво състояние са "чашките" и "триподите" на каретата. Моето каре от лявата страна имаше отчупена люспа от "кашката" и от там вибрира цяла предница.А като го погледнеш изглежда супер незначителна люспа от метала,чак ти става странно как може да вибрира с такава сила цялата кола заради това.

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вторник ще я разпилеем, даже ще занеса полуоските на стругар да ги провери дали са прави. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

Единсвения начин да разбереш със сигурност е да разглобиш двете полуоски,да свалиш каретата и да видиш в какво състояние са "чашките" и "триподите" на каретата. Моето каре от лявата страна имаше отчупена люспа от "кашката" и от там вибрира цяла предница.А като го погледнеш изглежда супер незначителна люспа от метала,чак ти става странно как може да вибрира с такава сила цялата кола заради това.

заради въртящия момент колега, замисли се какви вибрации ще има при по-голямо износване ... ;) дано си оправиш проблема 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, BOKLUK_CHOVEK написа:

Единсвения начин да разбереш със сигурност е да разглобиш двете полуоски,да свалиш каретата и да видиш в какво състояние са "чашките" и "триподите" на каретата. Моето каре от лявата страна имаше отчупена люспа от "кашката" и от там вибрира цяла предница.А като го погледнеш изглежда супер незначителна люспа от метала,чак ти става странно как може да вибрира с такава сила цялата кола заради това.

https://www.ebay.de/itm/Antriebswelle-LINKS-Honda-ACCORD-8-VIII-CU-CW-2-4-NEU-ab-2008/263722121114?fits=Model%3AAccord+VIII+Kombi|Platform%3ACW|Make%3AHonda&hash=item3d6710379a:g:w0QAAOSwdrlbDUHm:rk:1:pf:1&frcectupt=true производител БРВ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...