emil.petkov 12 #1 Публикувано 28 Ноември, 2018 Здравейте! Днес ми отказа помпичката за стъкломиещото. Чува се релето цък цък , но звук от помпата няма. Преди време бях решил да сменям цялото казанче, защото течеше и стигнах до подкалника и приключих :). Но явно сега ще се разглобява. Колата е хонда акорд 2006 седан. Някой правил ли е това упражнение? Според мен предната броня много ще пречи... та ако трябва да се сваля има ли нещо особено при самото сваляне, и ако може някакви насоки. Незнам дали е от значение но на предната броня има 2 пръскалки за фаровете (едната е безработна след борба с една друга броня... и нея трябва да правя). Поздрави Емил Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #2 Отговорено 28 Ноември, 2018 Според мен без сваляне на бронята няма да може да го смениш. На тази снимка се вижда къде е казанчето и къде са 2-те помпички. Долната е за пръскалките на стъклото, а горната за тези на фаровете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #3 Отговорено 28 Ноември, 2018 Да, днес тъкмо гледах в ютуб клипове за смяна на казанчето. Помпата е закачена за него и се сменя още по-лесно. Достъпва се през подкалника, като си махнал колелото. Напиши в ютуб "windshield reservoir replacement accord" и трябва да намериш всичко, което ти трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emil.petkov 12 #4 Отговорено 28 Ноември, 2018 Благодаря за отговорите. Та ако се наложи, което най-вероятно ще стане, да се сваля бронята-напътствия? А пък помпичка ще потърся нова да видим, ако не 2ра употреба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #5 Отговорено 28 Ноември, 2018 (Редактирано) Мисля, че няма нужда да се сваля бронята (съдейки по видеата в тубата). Но, ако има нужда, и за това има видеа, пак е лесно. ПС: то на теория май всичко изглежда много лесно. Редактирано 28 Ноември, 2018 от Pavel_Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #6 Отговорено 29 Ноември, 2018 (Редактирано) Бронята също се сваля много лесно. Зависи какво искаш да правиш. Като гледам как е закрепени казанчето, не си го представям да го извадиш през подкалника. Малко страничен съвет, без значение как ще решиш да го сменяш. Естествено ако имаш възможност де... Вкарай колата в гараж. Затопли я, в тези студове нещата се чупят значително по-лесно и при разглобяването и огъването на пластмасите има голяма вероятност да си навлечеш други проблеми. Редактирано 29 Ноември, 2018 от h5rov 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6019 #7 Отговорено 29 Ноември, 2018 Само да добавя че ако в казанчето има само "гола вода" и ако вън е под 0-та, тя е замръзнала, и се чува само цъкане, но не и жуженето на помпата. Поне моята, когато е спирала, е било от замръзване на водата в казанчето. Като се размрази си работи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #8 Отговорено 29 Ноември, 2018 преди 6 минути, ceco_accord написа: Само да добавя че ако в казанчето има само "гола вода" и ако вън е под 0-та, тя е замръзнала, и се чува само цъкане, но не и жуженето на помпата. Като се размръзне и си работи. Дори ако е със зимна течност ако дюзите са замръзнали от разтопен сняг и после замръзнал на бучка лед, резултата пак е същия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tuesskok 6 #9 Отговорено 29 Ноември, 2018 Здравейте, Тук е показано как може да се стигне до казанчето само със сваляне на подкалник: https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00J54300065001KBRT00.HTML Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6019 #10 Отговорено 30 Ноември, 2018 Само да питам: това казанче 6 литра ли събираше до капачката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #11 Отговорено 30 Ноември, 2018 Над 5л. е със сигурност, но колко е точно в момента не мога да проверя. Онзи ден сипах 5л. туба като имаше още от лятната, и преди да сипя зимната си пръскаше със силно налягане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #12 Отговорено 30 Ноември, 2018 При напълно празно вчера налях 5 литрова туба и стигна точно до капачката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #13 Отговорено 30 Ноември, 2018 С Crown_bg сме писали по едно и също време. Еми аз изпръсках лятната, като на стъклото спря да излиза струя и събра 5 литра точно... истината е някъде по средата значи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #14 Отговорено 30 Ноември, 2018 Възможно е да е с различен обем резервоара при тези с пръскалки на фаровете и задното стъкло, както е при Цецо и мен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #15 Отговорено 30 Ноември, 2018 Да, от задното трябва да е значи. Иначе и аз съм с ОЕМ ксенон и доста течност отива фира по фаровете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #16 Отговорено 30 Ноември, 2018 Да, аз също съм с пръскалки на фаровете и задното стъкло и последно налях 5л като си личеше че още ще поеме. Ама тия пръскалки на фаровете като пръснеш в града в движение ти разхвърлят разпенена течност по целия капак – грозна гледка. Сега докато си пръскам си спирам фаровете . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6019 #17 Отговорено 30 Ноември, 2018 Благодаря за литража на казанчето. Просто взех концентрат и преди да кръщавам с вода, щеката показваше 1/4, та предположих че е около 1.5 литра, сипах 2л концентрат на -60гр и долях още1.5л вода, но не знаех колко е имало. Леко около темата, но монтирането на модул за дневните светлини на дългите, решава и проблема с преразхода на течност при движение денем. Така за системата фаровете не светят и съответно пръскалките на бронята не се включват. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emil.petkov 12 #18 Отговорено 5 Декември, 2018 Здравейте отново. Забравих да пиша. Проблема се реши по следния начин - прибрах колата в гаража вечерта. На сутринта, силен вилен, броня ще свалям. И си викам за последно да пробвам и ЧУДО. Всичко си работи. Сега остава да видя от коя течност повече да не си купувам, или наистина нещо се е случило с помпата. Но свалянето на бронята най-вероятно няма да ми се размине защото след доливане с течност взе сълзи горната помпа. Гледах схеми и там има нещо О пръстен, от помпата към казанчето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6019 #19 Отговорено 5 Декември, 2018 Ако не си 100% сигурен че сълзи от където казваш, а просто има вода под десния калник (и ако не е от мократа кола), провери дали добре е закрепена гърловината в която наливаш. Това е 1 тръба (отделен детайл от казанчето) и понякога при отваряне на капачката леко се изважда и тя. Трудно се усеща, но си струва да огледаш, преди да се пипкаш с бронята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #20 Отговорено 5 Декември, 2018 ...Или накосен (спукан) маркуч! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #21 Отговорено 7 Декември, 2018 Аз имам малко "тъп" въпрос, но е по темата. Как мога да спра пръскалките на фаровете, че освен да ми напръскат целия преден капак друго не правят. Единствения начин дето съм открил за сега е да загася фаровете и да си измия стъклото и пак да ги пусна, щото светят ли фаровете пръска и на тях и става мазало... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #22 Отговорено 7 Декември, 2018 Един от неинвазивните начини е да не пълниш казанчето повече от половината. Така те няма да са активни. Целия обем е 5литра+, значи ако сипваш по 2 литра като свърши, няма да се активират изобщо. Другия вариант е да си сложиш DRL модул на дългите; така колата няма да мисли, че си пуснал фаровете, и освен че няма да ги пръска, таблото ти няма да влиза в нощен режим, ще си пестиш ксенона (допускам, че си с такъв) и други плюсове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #23 Отговорено 8 Декември, 2018 Преди 6 часа, rollin написа: Аз имам малко "тъп" въпрос, но е по темата.Как мога да спра пръскалките на фаровете, че освен да ми напръскат целия преден капак друго не правят. Единствения начин дето съм открил за сега е да загася фаровете и да си измия стъклото и пак да ги пусна, щото светят ли фаровете пръска и на тях и става мазало... Дръпни им буксите,увий ги с нещо да не окъсят някъде по време на дъжд или автомивка.Колеги масово го правят, не само с Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #24 Отговорено 8 Декември, 2018 Става и с вадене на бушона №15 отпред в кутията (тази в коша на колата). 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #25 Отговорено 8 Декември, 2018 Това с бушона най ми допада и ако това моторче за пръскалките на фаровете е на отделен бушон наистина, ще е много добре. Да с ксенон е колата иначе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #26 Отговорено 8 Декември, 2018 Това с ваденето на бушона е най-лесния и безболезнен начин.Направих го малко след като взех колата,защото първо хаби ненужно много течност и второ най-ме дразнеше,че пръскаше върху капака всеки път като искам да си изчистя предното стъкло.Иначе аз съм с комби с ксенон и моето казанче събира близо 7л. (мисля, че беше 6,8л.) и преди ми свършваше за нула време,а сега го пълня и забравям.Даже напролет като сипах лятната течност преди седмица долях концентрат зимна и събра към 3л. и малко та значи е било казанчето на половина още пълно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #27 Отговорено 8 Декември, 2018 Благодаря за съветите, още утре ще го направя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6019 #28 Отговорено 9 Декември, 2018 Тоя бушон №15 отговаря ли и за нещо друго, или е само за пръскалките на фаровете? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #29 Отговорено 9 Декември, 2018 При мен е голям предпазител 15ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6019 #30 Отговорено 9 Декември, 2018 И моят е такъв. Извадих го (за проба), включих фаровете и "пуснах водата" - пръскалките си работят! Значи и тук има разлики, но пък и колегата Александър (дал съвета за бушона) не си е попълнил профила, нито е уточнил за коя кола иде реч. Както и да е, аз само от любопитство. Върнах го на мястото си, понеже имам ДЛР на дългите и нямам проблем с преразход на течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #31 Отговорено 9 Декември, 2018 Аз не съм сигурен кой номер беше бушона,ще проверя и ще пиша.Иначе пак тук го бях прочел в някоя стара тема тоя пиниз с бушона и при мен свърши работа,но ще погледна точно кой беше.Иначе аз съм преди фейс комби type s сигурно има разлика в бушониерта ,на тия дето са напомпани с повече екстри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #32 Отговорено 9 Декември, 2018 @h5rov. @ceco_accord, тогава този 30А на позиция 12 за какво е?! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6019 #33 Отговорено 9 Декември, 2018 Принципно е по-добре да се гледа вярната пиктограмка, а не споменат от някого № на бушон, нооо... :) Трябва да не излизам на терасата, че току виж, някой рекъл -СКАЧАЙ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #34 Отговорено 9 Декември, 2018 Абе гледайте,като ги вадите тези бушончета,ключа на хондите ви да ви е в джоба. Имам лош спомен с друга марка,че даже и автоключар не можа да ми я отвори.Добре,че бях само на 40км.от къщи. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #35 Отговорено 9 Декември, 2018 Преди 1 час, Zlatozator написа: @h5rov. @ceco_accord, тогава този 30А на позиция 12 за какво е?! То трябва накой да гледа, нямах шанс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6019 #36 Отговорено 10 Декември, 2018 Признавам че не си бях взел очилата и вместо да се зверя, просто дръпнах въпросния голям бушон - дори се зарадвах че не е от малките. Дано няма поражения. За сега се беше нулирала аудио уредбата, та пак сърч и сет на станциите и настройка на часовника. :) Както вика 1 мой познат - "всичко си го пише - само някой трябва да чете". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #37 Отговорено 10 Декември, 2018 И аз така направих и днес забелязах станциите и се притесних, че на акумулатора му има нещо Заслужаваме си го като не четем, хаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6019 #38 Отговорено 10 Декември, 2018 Просто с годините този форум се превърна в оазис на достоверността и това е първият път когато нещо написано се оказва подвеждащо (поне в моя случай). Но и тук прииждат хора, макар марката да е екзотична и вече си трябва "1 на ум". А основния проблем е че модела е скучен за поддръжка, та се занимавам с глупости. :) Грамотно проектиран, читаво сглобен, солиден като ресурс, с минимум за класа екстри, а на нас и те са ни много, та ще ги деактивираме. Харчел много течност - ми той и гориво харчи, ама никой не откача някоя от дюзите. :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #39 Отговорено 10 Декември, 2018 Ето къде са го преместили на дизеловите фейслифотви седани (ако някой случайно се зачуди защо картинките му нямат нищо общо с тези от темата по-напред). В жълто се вижда картинката, изобразена на капачката на този цокъл. В червено е самият бушон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #40 Отговорено 3 Август, 2019 Малко остаряла темата, но е полезна и искам да кача някои картинки в нея. Вижда се казанчето за течността на чистачките и двете помппи. Заради формата и размерите му, и положението на горната помпа, мога да кажа, че течността, която остава за стъклото, след като на фаровете вече спре да пръска, е около литър, или преко сили - литър и половина. На практика това е само течността в долната част с триъгълната форма, която е съвсем малка по обем. Над този триъгълник е поне 75 % от целия обем. Не е половината, или 3 литра както се споменава в различни теми. 1 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове