nedjalko1 18 #1 Публикувано 2 Октомври, 2018 Здравейте колеги, от скоро имам CRV-2005г. И ми прави впечатление, че на градско каране предимно след престой и смяна на наклона че чува едно "Шупп" от към деференциала при при смяна от 1-2ра предавка или потегляне,Помпата е обслужина . Но преди сякаш го нямаше или не съм го забелязал. Нормално ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #2 Отговорено 2 Октомври, 2018 (Редактирано) Кой двигател код бензин дизел ,ръчка или автоматик ,коя помпа си обслужени какво точно си направил на това обслужване,как реши че на 1 или 2 зацепва задното. Редактирано 2 Октомври, 2018 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedjalko1 18 #3 Отговорено 2 Октомври, 2018 K20 е двигателя, Бензин Сменил съм маслото на помпата за деференциала , нз дали зацепва тогава чъвам това "Шупп" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #4 Отговорено 2 Октомври, 2018 Какво масло сложи,колко литра,при някой изчезват шумовете след втора смяна на маслото на зад . диференциал, не зацепва задните ако предните не превъртят. Маслото в скоростната кутия сменял ли си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedjalko1 18 #5 Отговорено 2 Октомври, 2018 да сичко сменено 1,3 л. събра оригинално. на скоростите е сменено също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MLK 14 #6 Отговорено 2 Октомври, 2018 Задното се включва само при превъртане на предните колела. Не би следвало да е от там, освен ако не въртиш гуми. Да не е някой тампон на двигател, скоростна кутия или генерацията. Има и един демпферен тампон на задния диф, който се къса и е възможно да дрънчи металната му сърцевина, при по-резки промени на скоростта и лашкане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #7 Отговорено 4 Октомври, 2018 Това от тампона на дифа си е баш тракане и то все по неравности като караш се чува, няма как да се сбърка с онова "шупп", което описва колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g_georgiev 7 #8 Отговорено 4 Октомври, 2018 И при мен се получава същото най-вече сутрин,когато е студена колата.При смяна на предавките от първа на втора се чува подобен звук,който аз оприличавам на звука при заключване на ключалките.Маслото на диференциала е сменено преди няколко месеца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #9 Отговорено 4 Октомври, 2018 (Редактирано) Низнам защо всички се хващате за задния дифт, тои сработва само ако превърти някое от предните колела ето прочетет как работи http://new.honda.bg/docs/service/crv tech.pdf http://new.honda.bg/docs/service/crv tech.pdf За да се смени маслото на задния дифт на 100% се сменя втори път АКО НЕ ИЗЧЕЗНЕ ШУМА С ПЪРВИЯ ПЪТ това което изтича от пробките не е всичкото. сменя се с това като се налива през горната пробка докато протече ето така Та ако сте дали на вашия майстор точно една опаковка сигурни ли сте че го е напълнил до протичане,или ви е оставил дифта сух. Другия момент ако около кардана има нещо увито и той когато се върти може да доведе до този шум Това ШУУП е много трудно някой да ви отговори какво е,дайте нащо друго или си заслушайте може да е нещо наистина ръзбито по окачването,погледнете и висящия лагер дали ни е нещо накривен че често тои се удря като се минава през по високи препятствия въпреки предпазната скоба. Процедурата с скоростната кутия е същата като се слага това в зависимос колко събира вашата ск. кутия но пак не изтича всичкото като там мисля че остават към 1,5л от старото. Редактирано 4 Октомври, 2018 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #10 Отговорено 4 Октомври, 2018 И при мене го има това шуп ,търсехме причината но нищо нередно не намерихме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richard 41 #11 Отговорено 4 Октомври, 2018 Каретата на кардана също може да са причина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #12 Отговорено 5 Октомври, 2018 При мен също се чува нещо такова. чувам го само когато колата потегля след престой, тоест студена. Чува се при излизане от паркинга след превключване на 2-ра и леко навит волан. Трудно мога да преценя, но сякаш идва от задния диф. При загрял автомобил не се чува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #13 Отговорено 5 Октомври, 2018 Да не е от ръчната нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #14 Отговорено 5 Октомври, 2018 Опитът в годините ме е научил да не обръщам много внимание на такива неща. Ще се търси проблем, когато стане по отявлен и откриваем. Като млад шофьор много се шизофренирах от тропане, скърцане и прочие. В един момент се оказа, че прекарвам повече време под колата отколкото в нея. Някаква тиха лудост такава... Карайте си колите и като се счупят ги правте! Това с превантивните ремонти е вятър работа. Страда главата, ръцете и най-близките ви хора. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MNED 16 #15 Отговорено 6 Октомври, 2018 (Редактирано) Много вярно особенно сега като ги правят да се чупят бързо.Колко уикенди съм лежал отдоло за някоя простотия и после се чудя защо все едно ще я правя вечна.Пази си колата, но не се вманиачавай. Редактирано 6 Октомври, 2018 от dindin Предходно мнение не се цитира. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedjalko1 18 #16 Отговорено 8 Октомври, 2018 (Редактирано) От коментара на "dindin" навързвам нещата. Държа да отбележа че колата е на 200к км. и е подържана само в Хонда. Всичко е сменяно по книжка от познат. Колеги , след подробно разследване и търсена на този шум "Шупп "- при развъртане сред престой мисля че е свързано , точно след престой и опъната ръчна. Като я дръпна в движение го има същия шум- даже е по силен, при повторно дърпане изчезва. И после пак се появява ... Това мисля, че се появи след едно по-рязко дърпане на ръчната след като жената се опита за изтърве колата на зад под наклон. Редактирано 8 Октомври, 2018 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #17 Отговорено 8 Октомври, 2018 При мен се оказа, че масичката в багажника се "разхожда". Подложих в хлабината едно парцалче на 2-3 ката сгънато... 2 дни нищо не съм чувал. Ако не се лъжа из другите теми някой беше споменал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #18 Отговорено 8 Октомври, 2018 Ми аз бях споменал за масичката, ама неслучайно питах за ръчната, а и той колегата виж какво е писал. Според мен е нормално, при мен само на студено и първо тръгване е имало такъв шум. Но не искам да заблуждавам колегата ако всъщност е проблем с жилото, реглаж на ръчната или нещо друго по спирачната система. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedjalko1 18 #19 Отговорено 11 Октомври, 2018 Ръчната я оправих, е шума не изчена, но ми казаха че ми е заминал следния тампон "DAMPER REAR DIFFERENTIAL" и може от него да чувам подобни шумове, Бях при Омбре за преглед и реглаж на ръчна: Цена в Бултрако 215лв, Поръчах някакъв афтърмаркет от тука: за 89,98лв.http://namaleniavtochasti.com/cr-v-rd4rd5rd6rd7rd9-2001-2006/14021-tampon-os-50716s9a000-hmdamp2-honda-zaden-diferencial.html Като го сменя ще кажа дали се е оправила Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #20 Отговорено 11 Октомври, 2018 То тоя тампон има ли някой да не му е заминал... Някои колеги са го махнали напълно, аз засега си карам с него. Тропането от него е много специфично. Като легнеш под колата опитай да го разклатиш, ще усетиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MLK 14 #21 Отговорено 11 Октомври, 2018 За него ти писах по-горе. Моят е залепен полиуретан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedjalko1 18 #22 Отговорено 29 Октомври, 2018 Ръчната я оправих, тампона го смених с нов. Но уви - този шум си остана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nedjalko1 18 #23 Отговорено 16 Ноември, 2018 От няколко дни спирам на стръмна права улица, забелязвам че шума го има и дори като колата е по инерция . При развъртане около 20 км/ч се чува това ШУП... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g_georgiev 7 #24 Отговорено 4 Юли, 2019 На 16.11.2018 г. at 14:59, nedjalko1 написа: От няколко дни спирам на стръмна права улица, забелязвам че шума го има и дори като колата е по инерция . При развъртане около 20 км/ч се чува това ШУП... От няколко дни ми прави впечатление,че точно около 20 км/ч се чува този звук.Няма значение дали съм на първа или на втора скорост "шупва" 😃еднократно и край-повече ни звук ни стон.Маслото на диференциала го смених миналия месец. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #25 Отговорено 4 Юли, 2019 За да си сигурен маслото е почти на 90% ново смени го още веднъж като задължително да протече от горната пробка. Количеството което се източва при смяна не е цалото. Виж за другите проблеми евентуално причиняващи този звук,задния дифт когато е зле маслото вие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #26 Отговорено 6 Юли, 2019 Според господата от CR-V Owners Club, при достигане на скорост от 20km (12ml) се извършва тест на ABS модула, при което той извибрира за съвсем кратко. Твърдението е, че може да прехлопва охлзбена задна накладка или спирачна магистрала, издавайки този особен звук. В интерес на истината и аз мисля от известно време, че щом на всеки студен старт се случва точно при 20km, значи е някаква рутинна процедура, която с времето е станала по-шумна не за друго, а заради вързрастта на автомобила. Друго твърдение е, че шумът идва от коша на мотора, но заради позицията на шофьора създава усещане, че идва от задната дясна страна на купето. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #27 Отговорено 6 Юли, 2019 (Редактирано) От това споменатото дава отговор на въпросът който и аз си задавам вече 5 години. Само сутрин при потегляне студена при вкючване на втора , точно от страната на АБС се чува едно ( шуп ) което аз лично определям като тъ-ръ-ръп , и край . Повече не се чува. Явно тест на АБС. Редактирано 7 Юли, 2019 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #28 Отговорено 6 Юли, 2019 А аз сигурно съм глух, че не чувам нищо . Не бе, сега се сетх - не го чувам, защото тръгвам от 30 (нали съм с печка ). Е може и да не ми работи ABS-а, ама последния път преди година си сработи. И сега сериозно - утре сутрин гася музиката, слушам усърдно и докладвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #29 Отговорено 7 Юли, 2019 Явно при втора и трета генерация го има днес след 1часово напъване да чуя нещо ииии нищо.Единствено вече като потеглих най накрая за морето при пускане на климатика о чудо шуууп.Но това шууп май всеки го чува различно при мен беше шуупссс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #30 Отговорено 7 Юли, 2019 Емич , може би само при нас фейсовите го има заради VSA. С това го свързвам. Щом братушките казват че е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #31 Отговорено 7 Юли, 2019 Docev, ама и моята 2-ра е фес бе . И 3-та също е фейс, ма нея я подкарвам по-рядко, но и там не съм усетил нещо такова. Да не е само при бензинките това? Абе започвам да слушам и да дебна , пък ще видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #32 Отговорено 7 Юли, 2019 Емич знам че е фейс , обаче и аз мисля че от звукът на печката не го чуваш а от музиката пък да не говорим. Иначе е точно така: Тръгвам сутрин само студена , като включвам втора и много малко след това (тъ-ръ-рът) и край , чак до другата сутрин. Но вече съм спокоен , след написаното от Иванов . Не че се бях разтревожил де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #33 Отговорено 7 Юли, 2019 (Редактирано) Аха... имам нужда от нова риза! Без особенна представа дали е от значение, но моята е Honda Co. Uk. JDM може да не шуупкат?! Между другото не е от значение предавката. На свободна пак го прави при достигане на 20km/h Като излизам от паркига следва склон. Обикновенно само се включвам в движението на 1-ва и я пускам на свободна по инерция. Тогва се чува най-ясно. В началото си мислех, че е някакво закъсняло последствие от включване на 2-ра... Редактирано 7 Юли, 2019 от Glavanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 99 #34 Отговорено 7 Юли, 2019 И при мен така, всяка сутрин 1, 2-ра еднократно шууп. Ама за три години и половина от както я карам му свикнах, сигурно бих се притеснил ако не го чуя 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #35 Отговорено 7 Юли, 2019 Егати, сега и аз ше напрягам слух. Втора UKDM фейслифт. Дали ако вържа диагностика ще го отчете? Обикновено съм супер чувствителен на тема шумове, ама такова нещо не съм усещал досега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #36 Отговорено 7 Юли, 2019 OBD май не вижда грешките на ABS, макар че комуникира по CAN с ECM. Бе я си карайте талигите и да не му се втеляваме толкова! От много ослушване току виж някой взел да чува гласове!😎 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #37 Отговорено 7 Юли, 2019 По-скоро имах предвид дали това предполагаемо включване диагностиката трябва да го засече. Преди 3 часа, Glavanov написа: OBD май не вижда грешките на ABS, макар че комуникира по CAN с ECM. Това не го разбрах. Всичко се вижда по OBD с правилния инструмент. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #38 Отговорено 8 Юли, 2019 Да, имах в предвид, че с luetooth за 15лв. не става. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandar_Stoyanov 14 #39 Отговорено 13 Септември, 2019 Здравейте колеги, и аз този проблем го боря вече една година. Колата е CR-V 2 gen. 2.0 150к.с. Бензин 2002 г. Сменил съм 5 тампона отзад на диференциала, също потвърждавам, че пробелма не се решава със смяна на тампон DAMPER REAR DIFFERENTIAL. Сменил съм и 4 тампона отпред на двигателя и скоростната кутия. Наскоро смених и съединител, диференциала и скоростната кутия са обслужени с оригинално масло. При всяко потегляне при превключване от 1 на 2 предавка се чува доста отчетлив шум еднократно и повече не. След като паркирам и потегля отново се чува шума веднъж. Винаги дърпам ръчната спирачка, освен зимата . Но и тогава се чува този шум, което ме кара да мисля, че не е ръчната. Два пъти я карах да я оглежда майстора ми, карахме двамата, че той беше на мнение че се втелясвам. Не можа да намери проблем никъде. Сменял съм помпата на спирачната система и е налята нова спирчна течност, направено обезвъздушаване два пъти (че нещо много ми потъва педала на спирачката). Сменени накладки, но все още не съм сменял дискове. Ще погледна и аз това с ABS модула, който си правел проверка, дано да е това. Така, че в крайна сметка продължавам да се чеша по главата и да се чудя какво става. Ако някой намери конкретен проблем, който е оправил и след това вече няма шум, МОЛЯ нека сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #40 Отговорено 20 Септември, 2019 И при мен го има този звук още от както я купих преди 6-7години и със сигурност е проверка на АБС-а, защото го прави при първото потегляне при 20км/ч, независимо на коя предавка. Не го мислете, за това време ако беше нещо друго да се е доразбило. А и на един нисан кашкай го прави същото, а той тогава беше чисто нов от магазина! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове