pet71 122 #201 Отговорено 23 Август, 2022 Честито и от мен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #202 Отговорено 12 Септември, 2022 https://automedia.investor.bg/a/2-novini/50579-germanskite-marki-se-okazha-ne-tolkova-nadezhdni?fbclid=IwAR3Wk9CyCBvmVlR-WEe1PW6zhduuDmOoFqaLj27RFF2qgetg2fIhJ4m1k84 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #203 Отговорено 13 Септември, 2022 Е, ние си го знаем, а си личи и по темите за проблеми във форума ни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #204 Отговорено 14 Септември, 2022 Продажбата на автомобили за миналата година по марки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #205 Отговорено 14 Септември, 2022 Глобално, да, но в Европа "ние сме екзотика". Не забелязвате ли че дори да има по някое ревю, или тест на модел от специализираните медии, това е супер рядко. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richard 41 #206 Отговорено 14 Септември, 2022 Проучване, статистика...... Зависи кой си го поръча и кой ще инвестира повече в маркетинг. Пътувал съм малко и съм видял свят, и впечатленията са ми следните - в страни със суров климат, особено пустинен преобладават toyota и land rover, а в белите държави хората с пари предпочитат немски марки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #207 Отговорено 14 Октомври, 2022 https://autobild.bg/ferrari-enzo-унищожено-след-удар-с-honda-jazz/?fbclid=IwAR2qhRUdJOQo_7vFE8AiYxeXEcHlimHM8PmO6MGLF_LyXP7UAmkHUfq-bgI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #208 Отговорено 15 Октомври, 2022 Off Topic Не е евтино да се Джаснеш с Ферарито си, ма нали и каска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richard 41 #209 Отговорено 16 Октомври, 2022 (Редактирано) Скоро ще добавя още един "французин" в семейния гараж, а именно peugeot 307 2000 hdi, 90 hp. Колата е 2001 година, върви добре, няма проблем с двигател, скорости и ходова част, купето е здраво, с изключение на левия праг който е доста поизгнил, салона е много запазен. Климатика работи. Причината да я взема е че се появи нужда и от четвърта кола в "голямото" семейство, но ще се кара изключително рядко. Тоест ще си стои на село "на повикване". Ще я взема от мой близък роднина който до последно я е карал на символична цена. И така французите ще станат двама - citroen и peugeot. Някой от вас съфорумци, има ли опит с марката и модела или с конкретният двигател 2000 hdi ? Редактирано 16 Октомври, 2022 от Richard 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sentinelprime3 59 #210 Отговорено 16 Октомври, 2022 От приятел знам ,че въпросния двигател е чук, ама Чук. Гори малко, доста динамичен , не създава проблеми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #211 Отговорено 18 Октомври, 2022 Здравейте, кажете ми кола, с удобни, дълбоки седалки и комфортна возия, като естествено знам, че това е субективни усещане, но..все пак Провокира ме да задам въпроса, това че, карам Сивик 2.2 дизел, от 2 месеца имам служебна Шкода Октавия - 8 годишна.Еми, возията, спрямо моята е по добра.По широки, меки и ненатоварващи седалки, а освен това, май и стоя по-високо, което не ме уморява.Намислил съм да си купя Лексус РХ..., или Акорд, ще помисля, дали Сув или седан, и за това искам да знам и за други удобни, НО, сигурни автомобили. Не желая, Шкоди, рена, пежа, ситроени и т.н. Говорим за цена 20-25000лв.Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #212 Отговорено 18 Октомври, 2022 (Редактирано) Всъщност вече ги коментирахме вариантите, мога да добавя и Toyota Avensis. Редактирано 18 Октомври, 2022 от note Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #213 Отговорено 18 Октомври, 2022 Седя добре, има всичко (без катапулт), минавал съм по хиляда км на ден без помен от умора, но не е друга марка и е по-евтина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #214 Отговорено 19 Октомври, 2022 Това и преди го бяхме обсъждали. При СУВ-а седалката ти е по-високо и като цяло е по-различна позата, докато при леките коли е все едно си полегнал на земята. Винаги можеш да я вдигнеш максимално, но не е същото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #215 Отговорено 19 Октомври, 2022 Да, има разлика, но тази има маса регулировки и на дълъг път я карам долу (предният край на седалището вирнат) + волана към мен, а в града е горе и волана напред. Тоест, и в 2-те пози ъгълът на колената е еднакъв и км не уморяват. @Legal - най-меродавно за теб е обиколка по авто къщите и тест по седалките с проби на позицията ти зад волана. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #216 Отговорено 19 Октомври, 2022 При всички положения няма как SUV да вози толкова комфортно, колкото луксозен седан/комби. По-високият център на тежестта предполага повече клатене по неравности и наклон в завоите. Но пък гледането отвисоко носи много предимства при шофиране. Широчината на седалките може да пречи на комфорта, защото тялото има повече странично движение, особено при кожен салон. Няма как една кола да е първенец по всички показатели - мощност, икономичност, сигурност, здравина, комфорт, височина, проходимост, багажно място. При това в ограниченията на бюджета. Изборът е въпрос на приоритети и най-вече компромиси. 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #217 Отговорено 19 Октомври, 2022 За някои потребители "клатенето" е комфорт, за други с камъни в бъбреците спортното окачване е животоспасяващо 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 441 #218 Отговорено 19 Октомври, 2022 Значи правиш като @Drone. Събираш някой лев още и си купуваш Q5 3.0TFSI и приключваш с драмите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #219 Отговорено 19 Октомври, 2022 @jijane може да си вземе комби някакво, без значение е марката. Или като теб някоя мазда SUV Надали ще си приключи с драмите, ако си вземе 3.0 tfsi Да евро 6 е, ама тия еко шукарии, които са направили, усложняват поддръжката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #220 Отговорено 19 Октомври, 2022 Аз бих сложил в листата и Акура - RDX или MDX - хем надежна, хем яки двигатели ставайки на газ, висока 4х4, но и много пъргава. Подобен клас на колегата Q5, минусът би бил от към едрогабаритни части. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #221 Отговорено 19 Октомври, 2022 В карса изобщо няма RDX,a МДХ като гледам са над бюджета В момента като цяло не е добре да се купува кола, цените са до небесата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #222 Отговорено 19 Октомври, 2022 За съжаление цените няма да паднат, а с идващите търговски войни и засилващия се екологичен натиск не се знае изобщо след няколко години дали ще можем да си купим свястна кола. В момента хората не си продават здравите и хубави коли или определят цена в горния диапазон - и с право. Сайтовете за обяви са пълни с бракувани кошове, лъснати с едно ведро боя и медени приказки и залъгалки. Хитрите търговци намериха друга ниша сред лековерните и почнаха да представят вноса на гнилочи от САЩ/Канада като алтернатива на развалините от Европа и - видиш ли - след като платиш комисионни, мита, такси, транспортни разходи и смениш половината ламарини или някоя-друга екзотична част се оказва, че си направил страхотна сделка. Нищо, че няма къде да сложиш крика отдолу. Аз бих заложил на кола, купувана нова в БГ, защото няма да е ръждясала и след личния контакт със собственика почти сигурно ще знаеш каква грижа е полагана за нея. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #223 Отговорено 19 Октомври, 2022 преди 51 минути, Drone написа: В карса изобщо няма RDX,a МДХ като гледам са над бюджета В момента като цяло не е добре да се купува кола, цените са до небесата. В мобиле ми хареса един МДХ но е 29К - 2012 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #224 Отговорено 19 Октомври, 2022 преди 35 минути, note написа: Нищо, че няма къде да сложиш крика отдолу. Тази опасност я има за коли на по 5+ години, определени модели (например Елемент и първия Риджлайн) и от определени места. Като цяло, проблемът е, че купуваш колата по снимки и много неща няма как да знаеш какви ще се окажат (винаги наяве е по-зле). Особено, ако после я продаваш, се очаква да носиш отговорност пред човека отсреща, все едно нарочно си искал да вземеш най-големия боклук, за да го набуташ точно на него. Иначе живееш близо до нас, заповядай да ми огледаш канадката отдолу. Не къде да сложим крика, изобщо каквато и да е ръжда ще търсим. И само да се върна на дискусията със сувовете, защото прочетох нещо, което ми хареса и го споделям същото от собствен опит: Преди 3 часа, note написа: По-високият център на тежестта предполага повече клатене по неравности и наклон в завоите. На няколко пъти съм карал ЦРВ3 на дълъг път и колкото и хубава кола да е, това лашкане ме убива. Предпочитам нисък седан, предвид че ежедневието ми не предполага нужда от автомобил с висок просвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #225 Отговорено 19 Октомври, 2022 Вярвам ти, но когато има ръжда може да е непреодолим проблем в дългосрочен план. Като цяло за мен рискът от американския внос или изобщо купуване по картинка е повече от ползите за средностатистическия купувач на семеен автомобил. Не че аз не съм го правил, но това е друга тема... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #226 Отговорено 19 Октомври, 2022 Преди 4 часа, Markony написа: За някои потребители "клатенето" е комфорт, за други с камъни в бъбреците спортното окачване е животоспасяващо Да! Доста е дискомфортно да катериш някой проход и за.ника да се опитва да седне на другата седалка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #227 Отговорено 19 Октомври, 2022 Канадското CR-V 4 (пре фейс) на 1 френд. На вид дорбра сделка (лек удар отзад) - 94 000 км. Цялото е "на лисица" отдолу. Има някакви вибрации в автомата - ще се отваря хидротрансформатора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #228 Отговорено 19 Октомври, 2022 (Редактирано) Никой не споменава Ленд Круйзер. Не съм се интересувал от тях ,но се отнасям с уважение към тях на пътя. Редактирано 19 Октомври, 2022 от pet71 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #229 Отговорено 19 Октомври, 2022 Извън пътя може, но на него ... караш камион. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #230 Отговорено 19 Октомври, 2022 d4d или дай 4 дюзи, не става. И аз ги гледах преди ама тия навеси сигурно са в евро 3, щото вече са си на годинки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #231 Отговорено 19 Октомври, 2022 преди 26 минути, Drone написа: дай 4 дюзи... Подходящ израз ... за 1 мой познат с Ярис. Колко бели му направи, ама го сбра и скоропостижно продаде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 441 #232 Отговорено 20 Октомври, 2022 Към ленд крузърите всички се отнасят с уважение, но парите ще му стигнат за 20 годишен такъв. При МДХ е същата работа 20 хиляди лева за 16 годишен навес, аре у лево. И нека слезнем на земята, от всички изброени до сега автомобили, единствения, който става за по-стегнато каране по проходи е настоящият автомобил на питащия, а именно Сивик 8. Какви легенди, какви акорди, еле пък като чуя с комбитата как все едно рали автомобил карат по Беклемето например. Октавия по принц не е от мековозещите, но е на светлинни години от сивика в това отношение. Ако се търси някакъв вариант на СУВ, то CX-5 бензин е не лош вариант. Q5 иска още бюджет за читава. ПП: търси нещо де се е продавало в Европа. Зарежи локумите, че идвало за 3 дена от Америка и нямало никакви драми с частите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #233 Отговорено 20 Октомври, 2022 (Редактирано) А карал ли си Легенда по проход, или "една леля каза" че не става? Аз съм карал Сивик 8. Тва SH-awd не е случайно, нищо че е 1800 кила празна. Но да не разводняваме темата! Препоръката ми в пост 215 е по-меродавна за питащия от чужди мнения. Да отсява удобните за седене и после тест драйв на избраните. Търсенето на субективно адекватна кола е дълъг процес, но все от някъде трябва да се почне. Редактирано 20 Октомври, 2022 от ceco_accord 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 441 #234 Отговорено 20 Октомври, 2022 (Редактирано) Не, не съм карал, само ти си карал. Нека се разграничим от фенщината и погледнем реално как стоят нещата в действителност. Това с обикаляне на автокъщите и тестване е много хубаво като идея, но като изпълнение е малко трудно, освен ако не са ти приятели джамбазите. Редактирано 20 Октомври, 2022 от jijane 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #235 Отговорено 20 Октомври, 2022 Не съм имал случай да ми откаже някой. Гледал съм коли и за други хора. Моите избирам с ясна концепция, а не жип ли да е, комби, кабрио, или друг тип купе, с надежда нещо да ми арЕса, щот старата ми е омръзнала. Когато съм наясно и чел достатъчно, просто се оглеждам за читав екземпляр, като приоритет са да не е със занемарен интериор и да не е гнил отдолу. Другото се прави, а пробег и сервизна история отдавна не ме интересуват - не купувам миналото на колата, а бъдещето си в / с нея. Но това не е панацея! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #236 Отговорено 20 Октомври, 2022 Повечето салони не ти дават възможност да пробваш колите. @jijane Немските навеси си искат повече пари за поддръжка. Обслужването няма да е като на сивика. На мен сега ми излезна към 300лв, Масло и филтри. Аз съм на мнение, че автора трябва да реши за себе си какво иска. Дали ще е комби, дали ще е СУВ. След като избере това, трябва да разгледа различни варианти. Да попричете обстойно какви може да са проблемите на дадения модел и след това да започне търсенето. Аз примерно като гледах миналата година SUV с по-премиум усещане, минах през много варианти. Прочетох хиляди неща за 3.0 tfsi и знам какви са болежките, какво трябва да се направи и те така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #237 Отговорено 20 Октомври, 2022 (Редактирано) Една такава анкета е мъртво родена. Дори и питащият го знае. Усещането за кола е като усещането за партньор/ка - строго субективно, "око да види, ръка да пипне". Без к8мпромиси няма как да стане. И все пак ... за протокола: Моят комфорт е седалка тип тапицирано канапе. Широк, дълбок, мек фотьойл не е за мен. От 13г карам CR-V, два броя 1-ва и настоящата 2-ра ген. Седалката е добра за изискванията на гръбнака ми. От 1.5г ежедневното ми возило е служебен Мерцедес Спринтер със 7-степенен автомат и адаптивен круиз. На ден минавам от 150 до 450км с него. Същата работа - слизам от него без болка в гърба. Последните три коли на съпругата ми бяха Сивик 9, Авенсис '03-та и настоящия Акорд 7. Мии, не ми е добре. Акорда е екзекютив, седалката е кожа, с електрическо регулиране във всички посоки и подгрев. Сутринта закарах детето до автобуса за училище, 5 мили отиване и връщане. Трябваше ми ръка за да се измъкна от фотьойла. Това, след като съм се наспал и отпочинал. Таааа, отиваш, сядаш и преценяваш. Моята препоръка е да търсиш седалка с регулиране във височина на предния и задния край поотделно. Ако трябва да търся кола, различна от Хонда, аз лично бих се насочил към Тойота. Задължително SUV и задължително автоматик. Аз лично предпочита да се качвам в колата и да слизам на асфалта, а не обратното - да слизам на седалката, и да се качвам на асфалта. Катеренето на Петрохан в раладжийски стил не ми е приоритет. Не че не го практикувам със СУВ-чето си и с ВАН-а, ама ... Ааа, за малко да забравя - воланът също трябва да е с нужните настройки. Редактирано 20 Октомври, 2022 от Krasi-mir 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 441 #238 Отговорено 20 Октомври, 2022 Не си ме разбрал @Drone. Аз по принцип ненавиждам немските навеси, но имат проблясъци и някак как да не ги отразя. Сиреч гледам да съм обективен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #239 Отговорено 20 Октомври, 2022 Немските са добри, защото седалките са за по-едри люде, което при слаботелесни е минус, та пак сме доникъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #240 Отговорено 20 Октомври, 2022 edit: Извинявам се на уважаемата аудитория, неволно излъгах. Между Сивик 9 и Авенсиса съпругата ми караше Джаз. Ама, за мен това не е кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове