Jump to content
Richard

Да обсъдим и другите марки

Recommended Posts

  Честито и от мен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ние си го знаем, а си личи и по темите за проблеми във форума ни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глобално, да, но в Европа "ние сме екзотика".

Не забелязвате ли че дори да има по някое ревю, или тест на модел от специализираните медии, това е супер рядко.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проучване, статистика...... Зависи кой си го поръча и кой ще инвестира повече в маркетинг. Пътувал съм малко и съм видял свят, и впечатленията са ми следните - в страни със суров климат, особено пустинен преобладават toyota и land rover, а в белите държави хората с пари предпочитат немски марки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Не е евтино да се Джаснеш с Ферарито си, ма нали и каска. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще добавя още един "французин" в семейния гараж, а именно peugeot 307 2000 hdi, 90 hp. Колата е 2001 година, върви добре, няма проблем с двигател, скорости и ходова част, купето е здраво, с изключение на левия праг който е доста поизгнил, салона е много запазен. Климатика работи. Причината да я взема е че се появи нужда и от четвърта кола в "голямото" семейство, но ще се кара изключително рядко. Тоест ще си стои на село "на повикване". Ще я взема от мой близък роднина който до последно я е карал на символична цена. И така французите ще станат двама - citroen и peugeot. 

Някой от вас съфорумци, има ли опит с марката и модела или с конкретният двигател 2000 hdi ?

Редактирано от Richard
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От приятел знам ,че въпросния двигател е чук, ама Чук. Гори малко, доста динамичен , не създава проблеми. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, кажете ми кола, с удобни, дълбоки седалки и комфортна возия, като естествено знам, че това е субективни усещане, но..все пак ;)

Провокира ме да задам въпроса, това че, карам Сивик 2.2 дизел, от 2 месеца имам служебна Шкода Октавия - 8 годишна.

Еми, возията, спрямо моята е по добра.
По широки, меки и ненатоварващи седалки, а освен това, май и стоя по-високо, което не ме уморява.

Намислил съм да си купя Лексус РХ..., или Акорд, ще помисля, дали Сув или седан, и за това искам да знам и за други удобни, НО!!!, сигурни автомобили.

Не желая, Шкоди, рена, пежа, ситроени и т.н. ;)

Говорим за цена 20-25000лв.




Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност вече ги коментирахме вариантите, мога да добавя и Toyota Avensis.

Редактирано от note

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седя добре, има всичко (без катапулт), минавал съм по хиляда км на ден без помен от умора, но не е друга марка и е по-евтина.

IMG-6c0bef8ecd586aa659ecf3323095115e-V.jpg

IMG-c5a3fbb8784d6c8ee2954fbc9b8f4099-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това и преди го бяхме обсъждали. При СУВ-а седалката ти е по-високо и като цяло е по-различна позата, докато при леките коли е все едно си полегнал на земята. Винаги можеш да я вдигнеш максимално, но не е същото. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, има разлика, но тази има маса регулировки и на дълъг път я карам долу (предният край на седалището вирнат) + волана към мен, а в града е горе и волана напред. Тоест, и в  2-те пози ъгълът на колената е еднакъв и км не уморяват.

@Legal - най-меродавно за теб е обиколка по авто къщите и тест по седалките с проби на позицията ти зад волана.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За някои потребители "клатенето" е комфорт, за други с камъни в бъбреците спортното окачване е животоспасяващо :)

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи правиш като @Drone. Събираш някой лев още и си купуваш Q5 3.0TFSI и приключваш с драмите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jijane може да си вземе комби някакво, без значение е марката. Или като теб някоя мазда SUV :) 

 

Надали ще си приключи с драмите, ако си вземе 3.0 tfsi :) Да евро 6 е, ама тия еко шукарии, които са направили, усложняват поддръжката.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих сложил в листата и Акура - RDX или MDX - хем надежна, хем яки двигатели ставайки на газ, висока 4х4, но и много пъргава. Подобен клас на колегата Q5, минусът би бил от към едрогабаритни части.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В карса изобщо няма RDX,a МДХ като гледам са над бюджета :) 

 

В момента като цяло не е добре да се купува кола, цените са до небесата. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление цените няма да паднат, а с идващите търговски войни и засилващия се екологичен натиск не се знае изобщо след няколко години дали ще можем да си купим свястна кола.

В момента хората не си продават здравите и хубави коли или определят цена в горния диапазон - и с право.

Сайтовете за обяви са пълни с бракувани кошове, лъснати с едно ведро боя и медени приказки и залъгалки. Хитрите търговци намериха друга ниша сред лековерните и почнаха да представят вноса на гнилочи от САЩ/Канада като алтернатива на развалините от Европа и - видиш ли - след като платиш комисионни, мита, такси, транспортни разходи и смениш половината ламарини или някоя-друга екзотична част се оказва, че си направил страхотна сделка. Нищо, че няма къде да сложиш крика отдолу.

Аз бих заложил на кола, купувана нова в БГ, защото няма да е ръждясала и след личния контакт със собственика почти сигурно ще знаеш каква грижа е полагана за нея.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 51 минути, Drone написа:

В карса изобщо няма RDX,a МДХ като гледам са над бюджета :) 

 

В момента като цяло не е добре да се купува кола, цените са до небесата. 

В мобиле ми хареса един МДХ но е 29К - 2012

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, note написа:

Нищо, че няма къде да сложиш крика отдолу.

Тази опасност я има за коли на по 5+ години, определени модели (например Елемент и първия Риджлайн) и от определени места. Като цяло, проблемът е, че купуваш колата по снимки и много неща няма как да знаеш какви ще се окажат (винаги наяве е по-зле). Особено, ако после я продаваш, се очаква да носиш отговорност пред човека отсреща, все едно нарочно си искал да вземеш най-големия боклук, за да го набуташ точно на него.

 

Иначе живееш близо до нас, заповядай да ми огледаш канадката отдолу. Не къде да сложим крика, изобщо каквато и да е ръжда ще търсим.

 

И само да се върна на дискусията със сувовете, защото прочетох нещо, което ми хареса и го споделям същото от собствен опит:

Преди 3 часа, note написа:

По-високият център на тежестта предполага повече клатене по неравности и наклон в завоите.

На няколко пъти съм карал ЦРВ3 на дълъг път и колкото и хубава кола да е, това лашкане ме убива. Предпочитам нисък седан, предвид че ежедневието ми не предполага нужда от автомобил с висок просвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвам ти, но когато има ръжда може да е непреодолим проблем в дългосрочен план. Като цяло за мен рискът от американския внос или изобщо купуване по картинка е повече от ползите за средностатистическия купувач на семеен автомобил.

Не че аз не съм го правил, но това е друга тема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Markony написа:

За някои потребители "клатенето" е комфорт, за други с камъни в бъбреците спортното окачване е животоспасяващо :)

 

Да! Доста е дискомфортно да катериш някой проход и за.ника да се опитва да седне на другата седалка. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Канадското CR-V 4 (пре фейс) на 1 френд. На вид дорбра сделка (лек удар отзад) - 94 000 км.

Цялото е "на лисица" отдолу.

Има някакви вибрации в автомата - ще се отваря хидротрансформатора.

received_812462126690366.jpeg

received_639027877601412.jpeg

received_480948237086328.jpeg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Никой не  споменава  Ленд Круйзер. Не съм се интересувал от тях ,но  се отнасям с уважение към тях на пътя. 

Редактирано от pet71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извън пътя може, но на него ... караш камион.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d4d или дай 4 дюзи, не става. И аз ги гледах преди ама тия навеси сигурно са в евро 3, щото вече са си на годинки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, Drone написа:

дай 4 дюзи...

Подходящ израз ... за 1 мой познат с Ярис. Колко бели му направи, ама го сбра и скоропостижно продаде.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към ленд крузърите всички се отнасят с уважение, но парите ще му стигнат за 20 годишен такъв. При МДХ е същата работа 20 хиляди лева за 16 годишен навес, аре у лево. 

И нека слезнем на земята, от всички изброени до сега автомобили, единствения, който става за по-стегнато каране по проходи е настоящият автомобил на питащия, а именно Сивик 8. Какви легенди, какви акорди, еле пък като чуя с комбитата как все едно рали автомобил карат по Беклемето например.

Октавия по принц не е от мековозещите, но е на светлинни години от сивика в това отношение. Ако се търси някакъв вариант на СУВ, то CX-5 бензин е не лош вариант. Q5 иска още бюджет за читава.

ПП: търси нещо де се е продавало в Европа. Зарежи локумите, че идвало за 3 дена от Америка и нямало никакви драми с частите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А карал ли си Легенда по проход, или "една леля каза" че не става? Аз съм карал Сивик 8.

Тва SH-awd не е случайно, нищо че е 1800 кила празна.

Но да не разводняваме темата!

Препоръката ми в пост 215 е по-меродавна за питащия от чужди мнения. Да отсява удобните за седене и после тест драйв на избраните.

Търсенето на  субективно адекватна кола е дълъг процес, но все от някъде трябва да се почне. :)

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не съм карал, само ти си карал.  Нека се разграничим от фенщината и погледнем реално как стоят нещата в действителност. 

Това с обикаляне на автокъщите и тестване е много хубаво като идея, но като изпълнение е малко трудно, освен ако не са ти приятели джамбазите.

Редактирано от jijane
  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм имал случай да ми откаже някой. Гледал съм коли и за други хора.

Моите избирам с ясна концепция, а не жип ли да е, комби, кабрио, или друг тип купе, с надежда нещо да ми арЕса, щот старата ми е омръзнала.

Когато съм наясно и чел достатъчно, просто се оглеждам за читав екземпляр, като приоритет са да не е със занемарен интериор и да не е гнил отдолу. Другото се прави, а пробег и сервизна история отдавна не ме интересуват - не купувам миналото на колата, а бъдещето си в / с нея. Но това не е панацея!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето салони не ти дават възможност да пробваш колите. 

 

@jijane Немските навеси си искат повече пари за поддръжка. Обслужването няма да е като на сивика. На мен сега ми излезна към 300лв, Масло и филтри. 

 

Аз съм на мнение, че автора трябва да реши за себе си какво иска. Дали ще е комби, дали ще е СУВ. След като избере това, трябва да разгледа различни варианти. Да попричете обстойно какви може да са проблемите на дадения модел и след това да започне търсенето. 

Аз примерно като гледах миналата година SUV с по-премиум усещане, минах през много варианти. Прочетох хиляди неща за 3.0 tfsi и  знам какви са болежките, какво трябва да се направи и те така. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една такава анкета е мъртво родена. Дори и питащият го знае.

Усещането за кола е като усещането за партньор/ка - строго субективно, "око да види, ръка да пипне". Без к8мпромиси няма как да стане.

 

И все пак ... за протокола:

Моят комфорт е седалка тип тапицирано канапе. Широк, дълбок, мек фотьойл не е за мен.

От 13г карам CR-V, два броя 1-ва и настоящата 2-ра ген. Седалката е добра за изискванията на гръбнака ми. От 1.5г ежедневното ми возило е служебен Мерцедес Спринтер със 7-степенен автомат и адаптивен круиз. На ден минавам от 150 до 450км с него. Същата работа - слизам от него без болка в гърба.

Последните три коли на съпругата ми бяха Сивик 9, Авенсис '03-та и настоящия Акорд 7. Мии, не ми е добре. Акорда е екзекютив, седалката е кожа, с електрическо регулиране във всички посоки и подгрев. Сутринта закарах детето до автобуса за училище, 5 мили отиване и връщане. Трябваше ми ръка за да се измъкна от фотьойла. Това, след като съм се наспал и отпочинал.

 

Таааа, отиваш, сядаш и преценяваш. Моята препоръка е да търсиш седалка с регулиране във височина на предния и задния край поотделно. 

Ако трябва да търся кола, различна от Хонда, аз лично бих се насочил към Тойота. Задължително SUV и задължително автоматик. Аз лично предпочита да се качвам в колата и да слизам на асфалта, а не обратното - да слизам на седалката, и да се качвам на асфалта. Катеренето на Петрохан в раладжийски стил не ми е приоритет. Не че не го практикувам със СУВ-чето си и с ВАН-а, ама ... 

 

Ааа, за малко да забравя - воланът също трябва да е с нужните настройки.

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ме разбрал @Drone. Аз по принцип ненавиждам немските навеси, но имат проблясъци и някак как да не ги отразя. Сиреч гледам да съм обективен.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немските са добри, защото седалките са за по-едри люде, което при слаботелесни е минус, та пак сме доникъде. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

edit: Извинявам се на уважаемата аудитория, неволно излъгах.

Между Сивик 9 и Авенсиса съпругата ми караше Джаз. Ама, за мен това не е кола. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...