Jump to content
MNED

Монтаж Омаслител на клапани на CR-V 2

Recommended Posts

Здравейте,

 

Знам че има много противоречиви мнения относно тези омаслители, но имам омаслителя закупен и маслото се лее без пари така че реших да монтирам.Интересува ме някои може ли да ми каже къде да дупча тъи като за първи път ще монтирам.

 

Благодаря ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дупчи се веднага след дроселовата клапа.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там ми се видя много дебело.Оредполагам трябва да отворя дросела за да премахна всички боклуци от пробиването.Имате ли снимка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

5b16d9bfef981_viberimage13.thumb.jpg.3005994bc1b406bd1652acacf5e53f1f.jpgЕто заповядай и аз я монтирах сам но дупката и винта с отвор ми го сложи газаджията за 5 лв та няма смисъл да се хабиш.

Моята е с капка и ръчно се натройва настроена е 10 капки за минута като ги дават до 15 капки но я сложих скоро и няма отзиви ще кажа на първото регулиране на клапани

Побързах да отговора това е на 1 генерация CR-V 1

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно там ще се пробива благодаря за отговорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пробиваш бавно с хубаво свредло всичко излиза навън като стружки моята не отварях нищо пробиваш навиваш слагаш маркуча и настройваш.

По принцип там го дават защото има най хубаво завихряне и евентуално ще попадне и в четерите тръби,но съм виждал и сложено от другия край,просто за да се вземат парите.Моята я взех за 40 лв с 1 л масло ,а навсякъде искат майсторите 100 лв и допълнително 25-30лв за1л масло.И системата е ефективна в градско поради факта че има вакум които да засмуква капката майсторите казват че извън града при високи обороти той намалява и естествено  се намалява  масло което се засмуква.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блаженни са верующите... :). Колега Carpera, свали си колектора и виж къде ти отива маслото.Ще останеш изненадан как се "завихря"

  • Haha 3
  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в момента съм в Германия.Тук като като се монтира омаслител се дупчат смукателните колектори на всеки цилиндър, като съответно се монтира разппределител за олиото. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 hours ago, ivan_pop said:

Аз в момента съм в Германия.Тук като като се монтира омаслител се дупчат смукателните колектори на всеки цилиндър, като съответно се монтира разппределител за олиото. 

Това го видях когах търсих  системата  но май никой не го прави в Бг  така да се монтира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 minutes ago, Japanese fever said:

 

Интересна теория. Евала на майсторите! :D

Знаеш ли какво става като пуснеш педала на газта, независимо дали си в града или си на маистрала?

Може би за това сме отворили тази тема за да кажете какво става вие знаещите Japanese fever и Markony  лесно е да се отговори с въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

https://www.facebook.com/fenabg/videos/1571139656255439/?t=6

Линка е от фейса не пазя видеото дано успете да го видите црв рд1 147 коня .
Най хубавото на тея лайна/омаслителите/  са тубичките или казанчетата досега две се чупят от 4тия удар от земята .

Редактирано от fenabg
  • Haha 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като темата вече е не къде да се дупчи, а дали да се дупчи, аз като един аматьор да попитам :

Не е ли по добре вместо система за омасляване, да вземем да си махнем гумичките на клапаните .:lol:

Така освен всмукателните ще си се смазват и изпускателните клапани, а то проблема с газовите уредби е, че горят изпускателните клапани .:yes:  Така и "лубриканта" ще ни е по евтин, и ще сме сигурни, че клапаните се мажат постоянно .:D

  • Haha 2
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте пет стотинки:
Имам много колеги, които се занимават предимно с основни ремонти на ДВГ и по специално с ремонт на Субару.По техните думи има голяма разлика между двигател работил на газ с омаслител и двигател работил на газ без омаслител. Везните са в полза на първия, според тях омаслителя запазвал ДВГ. Дали е така незнам. Аз на моя двигател съм си монтирал такова чудо.


Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо,в Германия ако нямате омаслител и сте с АГУ не искат да ви застраховат ДВГ. Тъпи немци!

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 24 минути, Иво Ленков написа:

И още нещо,в Германия ако нямате омаслител и сте с АГУ не искат да ви застраховат ДВГ. Тъпи немци!

 

 

 

Преди 13 часа, Markony написа:

Да, и аз  монтирам омаслители на нови автомобили ,както спомена и колегата по-горе по изискване на гаранционния сервиз,но  от друг клас,които впръскват масло под налягане директно върху клапана,е системата струва 1000 лв и си е пълен многоточков инжекцион не на засмукване ,а на шприцване на аерирано масло.

Това от Маркони не го прочете или ?

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това "специално" масло не изгаря ли в горивния процес, и ако не изгаря няма ли да повреди преждевременно катализатора...или сондите евентуално...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам, няма такъв лубрикант който да не изгори при тези условия които имаме в цилиндъра, но ако питаш тези които го монтират, твърдят, че не изгарял . Обаче като ги питам защо не монтират и по едно бурканче отзад на ауспуха и да го събират клиентите този неизгорял лубрикант, дето уж смазва изпускателните клапани та да си го ползват отново и отново, мълчат и не казват нищо по въпроса .:D

 

Преди 1 час, Иво Ленков написа:

Мойте пет стотинки:
Имам много колеги, които се занимават предимно с основни ремонти на ДВГ и по специално с ремонт на Субару.По техните думи има голяма разлика между двигател работил на газ с омаслител и двигател работил на газ без омаслител.

Иво, другата седмица ще отварям една Мазда с такъв омаслител, на 3-те цилиндъра компресия 13, на четвъртия  кръгла 0, ако искаш да те поканя да видиш последствията от чудотворния лубрикант и може да се обзаложим предварително .:)

Аз залагам на издухани изпускателни клапани.:yes:

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

преди 54 минути, mar_tod написа:

До колкото знам, няма такъв лубрикант който да не изгори при тези условия които имаме в цилиндъра, но ако питаш тези които го монтират, твърдят, че не изгарял . Обаче като ги питам защо не монтират и по едно бурканче отзад на ауспуха и да го събират клиентите този неизгорял лубрикант, дето уж смазва изпускателните клапани та да си го ползват отново и отново, мълчат и не казват нищо по въпроса .:D

 

Не зная, кого си питал, но очевидно не си се задълбочил над това, каква точно е функцията на тези "лубриканти". 

Ето тук два много образователни клипа, за съжаление са на немски:

 

 

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,само споделям това, което са ми казвали монтьори,за мен е без особено значение дали колата ще е с или без омаслител, дори днес правим кола на газ и въпреки, че му казах на клиента, че не е обходимо да се монтира такова нещо,той държи да му сложим.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това последното прочете ли го преди да го постеш? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Japanese fever написа:

Всмукателните клапани се омасляват отгоре и когато се възпламени горивото те вече са затворени, т.е. маслото по тях няма как да изгори, защото първо е по горната им повърхност и второ - те са вече затворени, когато се подава искра и се възпламенява горивото. Маслото също играе и охлаждаща роля в случая.

 

Горят изпускателните клапани, защото те са отворени, когато горенето продължава.

 

И как това масло стига до изпускателните клапани,след като вече е изгоряло при такт работа(горене)?

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе намалете тва четене и наблегнете на практиката. Как тая тъпнята ще охлади клапаните не ми е ясно.. 

Фжапанезе намали малко писането на тъпотии че хората почнаха ти вярват, а всеки пост почти ти е глупост. 

  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани другото па и цитираш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Japanese fever написа:

Горят изпускателните клапани, защото те са отворени, когато горенето продължава.

 

 

Фена с право ти каза да почнеш да четеш и да спреш да пишеш, че излиза тъпотия след тъпотия. Изпускателните клапани не са отворени, когато горенето продължава. Отворени са когато горенето е приключило и буталото избутва изгорелите газове през тях.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става презастъпване на фазите на газоразпределението ,при неправилно настроена газова и при високи обороти.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво от мухата направихте слон? .Какво презастъпване на фази? Клапаните горят заради неправилни хлабини.10 на минути на обороти при натегнат клапан води до изгаряне на контакта фаска-клапан.Причината за клапаните ,фаските,гърбиците и прочее "фабрични" дефекти се дължи на мърляв собственик и некадърен майстор. 300- 400 клиента имам ,половината на газ без омаслител и един не е ревнал от клапани.Сложете по 4 омаслителя и не регулирайте клапани,не сменяйте масло...

Аре спрете с глупостите и цитатите.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта гори с много малко по-висока температура от бензина,която не е фактор!По-голям фактор е,че газта гори по-бавно от бензина!

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така пиша си последния пост по темата. Тук пишат няколко колеги, които наистина са в час със нещата и оставям на тях да ви отворят очите за газта.

 

Джапанезе, ако наистина си мислиш че изпускателните клапани са отворени, когато газта още гори би трябвало наистина да те баннат от тоя форум за да спреш да подвеждаш колегите с глупостите си.  Да, газта гори по-бавно от бензина, но не толкова бавно, че изпускателните клапани да остават отворени както ти се иска, за да докажеш абсурдната си теория защо изгарят. Точно това е едно от добрите качества на газта спрямо бензина както пишат по много западни форуми - стабилния горивен импулс.  Ако имаш поне малко въображение представи си го така - бензиновата смес изгаря когато буталото е на 3/4 по пътя си към долната мъртва точка. Газовата смес изгаря когато буталото е почти в долната си мъртва точка. Клапаните горят точно заради по-високата температура на отделените газове и заради липсата на добавките които има в бензина и които малко или много смазват и охлаждат. Но най-вече горят заради некадърно настроени по слух газови уредби :)  и ненаправен реглаж когато му е било времето.

 

Айде със здраве

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря @Wyvern и мисля, че темата приключи. Ако някой (не @Japanese fever) излезе с доводи защо трябва да се отключи да ми пише. И без това се разми много.

 

Благодаря и на другите колеги за мненията. Беше отговорено къде се дупчи по света и у нас. :) И моята дойде с масльонка от Италия, беше дупчена след дросела както каза @Иво Ленков в началото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×