Pavel_Pavlov 1029 #841 Отговорено 30 Юли, 2020 Spoiler 1 hour ago, emod said: [...] Тук е важно да се има предвид, че именно на празен ход промените на налягането на маслото, зависещи от промяната на вискозитета му, се хващат най-точно, тъй като всички останали фактори, оказващи влияние върху измерването (като например съпротивление от масления филтър или отваряне байпас клапана на маслената помпа (каквото може да се случи при високи обороти) се сведени до минимум или напълно изключени). Маслената помпа има байпас клапан? Или имаше предвид на филтъра? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1671 #842 Отговорено 30 Юли, 2020 Off Topic Не. Няма грешка. Имам предвид точно маслената помпа: 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mihou 1 #843 Отговорено 31 Юли, 2020 Да, това е като се запуши масления филтър отваря байпаса за да не спира мазането и съответно вече не се филтрира маслото и започваш да въртиш боклуците до пълен блокаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #844 Отговорено 1 Август, 2020 Преди 9 часа, mihou написа: и започваш да въртиш боклуците до пълен блокаж. Off Topic От 3500 оборота нагоре мислиш ли че нещо минава през филтъра? А и друго моли се да нямаш боклуци ,че всичко минава първо през помпата . 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #845 Отговорено 1 Август, 2020 Здравейте, първа проба с новото масло. Новото си е ново. Този път ще може да го проследим от самото начало. Надявам се двете къси смени преди това да са поизмили двигателя. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Yacco VX 1500 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 226 540 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 12 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 0/100; 7) Средна скорост - около 20 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 31.07.2020; 9) Моточасове – около 1; 10) Изразходвано гориво - около 1 л. Shell V Power Diesel; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Пилата е от скан с програма с камерата на телефона, тъй като скенера ми изкривява цветовете към черно бяла капка и пилата не се получава. Трета снимка - на прозорец. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #846 Отговорено 1 Август, 2020 (Редактирано) На мен ли ми се струва или снимката не е на фокус ? LubeDe e трябвало да го покараш по дълго. Редактирано 1 Август, 2020 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #847 Отговорено 1 Август, 2020 (Редактирано) Тази на прозореца да, но мисля, че се вижда каквото трябва. ЕДИТ: @fenabg Ем дойде време за верижката 😕 Иначе щях, тогава и проби не правих, сигурно щях да му врътна 10К Редактирано 1 Август, 2020 от Bizzito 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #848 Отговорено 1 Август, 2020 (Редактирано) преди 40 минути, Bizzito написа: , сигурно щях да му врътна 10К Off Topic Lube DE 0w30 еле пък LUBEDE 5W30 са корави масла и 10к не са им проблем . Редактирано 1 Август, 2020 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1671 #849 Отговорено 2 Август, 2020 На 28.07.2020 г. at 8:14, emod написа: Ще оставя следващата ми проба на Yacco Lube P 5w-30 да отлежи 2-3 дни и ще видим какво ще се получи. Резултат след 4.5 дни сушене (от момента на взимане на капката): Накъдрянето се вижда най-добре на офисната хартия, на която по стандарта от oil-club-a се правят тестовете. Маслото е все още доста чисто, затова няма тъмен "ръб/пръстен" по края. При 0w-30 на GTL (говоря за Shell) тази къдравост бе ясно изразена и то още в рамките на 24-те часа. Причини - едва ли могат да бъдат обосновано посочени. Догадки можем да имаме всякакви - GTL-a (като база), по-голямото количество ниско вискозни бази при 0w... маслата, особеност на пакета добавки, др. UOA анализите на масла на GTL показват, че няма причини за притеснения - маслото си върши работата както трябва. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #850 Отговорено 2 Август, 2020 Ето и моят Shell на 6 дни. Къдраво, та къдраво... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #851 Отговорено 3 Август, 2020 Off Topic като вирус 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martostop 0 #852 Отговорено 5 Август, 2020 Здравейте, може ли отново инструкцията за обработка на изображенията, та да се включа и аз в темата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #853 Отговорено 5 Август, 2020 Заповядай. На руски е обаче. Directions.txt пила.txt синусоида.txt 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martostop 0 #854 Отговорено 5 Август, 2020 Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #855 Отговорено 16 Август, 2020 (Редактирано) Капков тест 5 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-180400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 15.08.2020г. 8.Мото часове около 120? 9.Изразходвано гориво 380л. пропан бутан и 40л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. Да добавя една не важна подробност(за мен лично не добра),а именно смяна на ОЕМ модела на масления филтър. От близо 4 месеца в представителството ни тук в страната,а и гледам в Европа,заменят Purflux ls-350 отговарящ на парт. номер 15400-RBA-F01 с парт. номер 15400-PLM-A02 made in USA,мисля на FRAM. Каква би могла да е причината,можем само да гадаем. Аз не изключвам и икономическия фактор. Чисто визуално и "на напипване",purflux-а е филтъра но... Редактирано 16 Август, 2020 от JHM 1 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #856 Отговорено 16 Август, 2020 След 50 дни престой: 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1671 #857 Отговорено 22 Август, 2020 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 441 300 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4200 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 42 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 - 21.08.2020; 9) Моточасове – около 100; 10) Изразходвано гориво - около 280 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (280 / 3.5) = 80; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; няма разход; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик. Останалото е извън градско с лек трафик. История на офисна хартия: 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #858 Отговорено 22 Август, 2020 Много добре изглежда това Yacco! Интересно! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #859 Отговорено 23 Август, 2020 Amsoil XL 5W20 vs Yacco Lube P 5W30. Amsoil XL 5W20 има TBN = 10. Yacco Lube P 5W30 има TBN = 7,9. Или на Амсойл-ът му е паднал TBN-а скоропостижно, а Yacco -то си го държи висок? Или Амсойл-ът е измил двигателя перфектно и Yacco -то е почнало на чисто и в неутрална среда? Може Yacco -то пък да не мие толкова добре. Но от снимката се вижда, че Амсойл-ът е изпуснал натрупванията от краевата зона на ядрото в дифузната зона. А Yacco -то държи здраво замърсяванията в краевата зона на ядрото! Дали пък Yacco -то е като цяло по-добро масло? Нещо има в цялата тая ситуация, но какво...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #860 Отговорено 23 Август, 2020 (Редактирано) Най лесно ще св разбере със същия амсойл веднага след якото според мен. Пък колко да се е измил перфектно.? Редактирано 23 Август, 2020 от fenabg 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #861 Отговорено 23 Август, 2020 ТБН-а как ще го хванеш с капкова проба, трябва се премери пх-то на прясното масло и след това на отработеното и така може да разбере колко е силен и стабилен ТБН-а, но това ще е валидно само за конкретния двигател, при конкретните условия, ако се прави сравнение с друго масло, то също трябва да е при същите условия, което е трудно и за това меродавните тестове се правят на стенд или извънбордово. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1671 #862 Отговорено 23 Август, 2020 @fenabg и @dandilov Моторът "блести" от чистота , а преди Amsoil-а бе сменена и гарнитурата на картера + щателно почистване = чистота навсякъде. Според мен, различната визия на капките се дължи на по-ниския вискозитет на Amsoil-a = маслото по-лесно прониква и се разпространява в хартията = отнася по-далече финните замърсявания = по-размита картина в зоната на дифузия. За зимата пак съм планирал Amsoil XL 5w-20 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #863 Отговорено 23 Август, 2020 преди 56 минути, emod написа: @fenabg и @dandilov Според мен, различната визия на капките се дължи на по-ниския вискозитет По пътя на тая логика извинявай но капковите проби не са обективни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1671 #864 Отговорено 23 Август, 2020 Да, не споря, методът си има своите недостатъци, но е чудесен за оценка на дисперсионните свойства на маслото , стига да е изпълнен правилно и старателно. Развитието на маслената индустрия, в т.ч. нисковискозни масла (от типа 0/5w-20) и нови видове добавки в маслата (и горивата) усложняват процеса на анализа, но не го обезсмислят (според мен). Лично аз съм по-спокоен с този метод на оценка на състоянието на маслото в мотора ми. Все пак е нещо. Пък и ми харесва да го правя ( за сега) . Blotter Test Method Several versions of this old method exist in industry. Many studies show the value of this method as being rich in practical information on in-service lubricants, but it remains mainly manual and homemade. The interpretation of the blotter spot continues to be subjective and not formalized by a universally recognized method. To conduct the test, a small quantity of a homogenized sample is heated to 240 degrees C (464 degrees F) for 5 minutes. The purpose of this short period of intense heating is to stress any oil that is close to thermal or oxidative failure so that the blotter spot shows a positive response. Any oil that is still in good shape will not be affected by such a short heating period, which will be reflected in the dispersion pattern of the blotter spot. Figure 2. Lubricants at different levels of wear Once the sample cools, an approximately 25-microliter aliquot is dropped onto chromatography paper (or filter paper) and allowed to spread or wick for 1 hour in an oven set at 80 degrees C (176 degrees F). The filter paper is then placed under a light source in order to locate the various rings. The calculation of a dispersancy index is provided by the measurement of the different sizes of the diffusion rings of the oil and the pollutants. The current blotter test method by visual quotation remains subjective and not based on mathematical models. Although the blotter test offers limited value measuring soot concentration, it provides an excellent assessment of the lubricant’s dispersancy performance. An oil that is properly dispersing soot and other insolubles produces an evenly graduated blotter. A blotter indicating a high soot load but even graduation suggests that the oil is still fit for service but should be watched closely for degradation. When dispersancy begins to fail, the insolubles start to form a dense ring on the exterior of the absorbing oil drop, as seen in spot 7 of Figure 2. Spot 9 indicates the characteristic dense black dot and shape periphery that forms when the oil completely loses dispersancy performance. From a maintenance perspective, when the ring begins to form around the exterior of the oil blotter, it is time to look at scheduling an oil change. Figure 3. Oil spot preparation Certain laboratories have established their own quotation method of the spot by a measurement of the diameter of certain halos (or rings) and calculations of diameter ratios. Because these methods are not published, it is almost impossible to compare the results obtained between various laboratories. Moreover, with the introduction of new oils and fuels (e.g., biodiesel, ethanol, etc.), the appearance of multiple rings caused by various pollutants (carbon particles, etc.) is noted. For these reasons, the visual/manual interpretation of the various rings is very complicated and not easily exploitable. There exists an automated apparatus that facilitates the interpretation of the spot and eliminates the subjective aspect from the manual method. This instrument is equipped with a monochromic charge coupled device (CCD) camera and does not use the information color of the spot or differentiate each ring of the spot. The apparatus compares the diameter of the spot with a theoretical diameter and analyzes the opacity homogeneity of the spot. Of these two parameters, the device calculates a dispersancy index that varies from 0 to 100 (with 100 being the ideal dispersancy). Източник: https://www.machinerylubrication.com/Read/29353/evaluating-lubricant-dispersancy 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #865 Отговорено 23 Август, 2020 С две думи всичко е пародия ама все пак може да се разчита на нещо . С цялото ми уважение ама те тука се объркахте много. Дани ми твърди че амсойла е измил мотора като миячка чиния от спагети ти твърдиш че си чистил и всичко е топ .сиреч и двете ви мнения са за кофата* . После да се връщам ли назад дето сте правили анализи на всевъзможни масла и вискозитети и там дето някое се е усрало не сте набъркали и вискозитет? Реално с две думи в моите очи и темата и тестовете доказахте че са пародия и напълнихте форума с глупости от части за маслата . Сега някой смел Мод може с кеф да ме накаже или банне но пак ви казвам и двете теми за маслата са пародия пълна с противоречие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #866 Отговорено 24 Август, 2020 Off Topic Има доста относителност, но ако и маслената тема спре, направо да дърпаме шалтера? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #867 Отговорено 24 Август, 2020 Преди 7 часа, fenabg написа: Дани ми твърди че амсойла е измил мотора като миячка чиния от спагети Моля, моля! Нищо не съм твърдял! А задавах въпроси. Ако обърнеш внимание - всичките ми изречения в по-горния пост завършват с въпросителен знак. А относно темите за маслата, смятам, че са доста обемисти и разтеглени, но има много полезен материал в тях! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #868 Отговорено 24 Август, 2020 Влезе ли вискозитета като фактор за капката влезе ? Темата е приключила . На фона че се вкара вискозитет за разсейване" всичко изписано до сега е безмислено. И не за друго зададено е стандартно време за сушене ,а влезе ли вискозитет нещата стават относителни за всяка една проба . Дани ти извади довод че вероятно маслото е в това си състояние ,защото вероятно е измило всичко,оказва се че няма какво да мие ,следващия довод бе че е от вискозитета и всичко отиде по дяволите. Край темата за мен приключи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #869 Отговорено 24 Август, 2020 Капковите проби предлагат определена степен информативност относно състоянието на маслото, но не могат да се сравняват с химически анализ(правен в лаборатория) . Напълно съм съгласе с мнението на dandilov, относно разтегливостта на темата за маслата, освен иформация, внася и също толкова количество смут у новите собственици на автомобили, какво, кога и как да сменят масло....и в крайна сметка пак си отварят книжките и четат какво е препоръчал производителя и се надяват да не попаднат на "менте". fenabg темата ще приключи след като направиш един анализ на най-масово предлагано от теб масло преди да го налееш в някоя хонда и втори след определен пробег! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1671 #870 Отговорено 24 Август, 2020 Това, че при 0/5w-20 маслата визията на капката може да бъде различна от "стандартната" такава, не опорочава теста - да се проследят във времето дисперсните свойства на маслото (и дори да се оцени TBN-ът). Могат да бъдат намерени редица примери в oil-club-а с 20-ки. Нямам намерение да ги поствам тук. Ето един пресен от тях - Mobil1 ESP x2 0W-20 на Hyundai Creta 1.6 2WD, който е релевантен за моя казус с Амсойла (капка на 103 моточаса). - 103 моточаса - 200 моточаса - анализ на 200 моточаса Източници: https://www.oil-club.ru/forum/topic/41114-mobil1-esp-x2-0w-20-на-hyundai-creta-16-2wd-акпп/#comments https://www.oil-club.ru/forum/topic/42170-mobil-esp-x2 0w-20-отработка-на-hyundai-creta-после-7600км-эксперимент-с-источником-отбора-пробы-из-картера-и-из-фильтра/ П.С. Ето го и Амсойлът на 150 моточаса: Е, имали ресурс Амсойлът, като гледате ситуацията с Мобила на 200 м.ч.? Има разбира се . 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1671 #871 Отговорено 25 Август, 2020 Темата е почистена. Моля следващите постове да са по същество. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #872 Отговорено 26 Август, 2020 Капков тест 6 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-181500км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 5100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 25.08.2020г. 8.Мото часове около 130? 9.Изразходвано гориво 450л. пропан бутан и 45л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,разход 1мм,под макс.(Причината,малко екстремно магистрално) 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,10 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 25ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #873 Отговорено 26 Август, 2020 (Редактирано) Като погледнем предната ти проба на същота масло нямат разлика. Държи се маслото. Редактирано 26 Август, 2020 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1671 #874 Отговорено 26 Август, 2020 На 23.08.2020 г. at 14:00, emod написа: Според мен, различната визия на капките се дължи на по-ниския вискозитет на Amsoil-a = маслото по-лесно прониква и се разпространява в хартията = отнася по-далече финните замърсявания = по-размита картина в зоната на дифузия. В допълнение и доизясняване на горното: Цитат: "Heavier" oils are less volatile, but are more prone to leaving more carbon residues and don't solubalize carbon as well as "lighter" oils. "Lighter" oils are more volatile, and help solubalize carbon deposits as they form and also contribute less to deposit formation. Just typical trade-offs when selecting base oils Край на цитата. Мнението е на човек, който е "Formerly a Lube R&D Chemist", т.е. някой с познания в материята. Източник: https://www.bobistheoilguy.com/forums/threads/noack-vs-teost.330986/post-5505390 Според мен казаното дава едно логично обяснение на поведението на 20-ките, което наблюдаваме при капковите тестове. По-леката (нисковискозна) база сама по себе си (и ведно с пакета добавки), първо, е способна на "разтвори" по-добре и да "отмие" част от формираните депозити, и второ, да разпространи фините от тях в зоната на дифузия (като фон). 1 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #875 Отговорено 1 Септември, 2020 Здравейте, втора проба на Yacco VX 1500 със заветните 500 км за 1 месец 😂 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Yacco VX 1500 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 227 075 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 535 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60; 7) Средна скорост - около 45 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 31.07.2020 - 31.08.2020; 9) Моточасове – около 22; 10) Изразходвано гориво - около 45 л. Shell V Power Diesel; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Пилата е от скан с програма с камерата на телефона, тъй като скенера ми изкривява цветовете към черно бяла капка и пилата не се получава. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история. Така като гледам към 5000 км пак ще сменям масло, с моето градско каране се въртят моточасовете бързо. От друга страна, това ще е по някое време другата година Като цяло съм доволен от маслото засега, двигателя работи меко. Няма изгледи да го гори. Заключние: Дизел майка, мизерия. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #876 Отговорено 1 Септември, 2020 Това масло е на 500км😭😨 Леле мале...................дизел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #877 Отговорено 1 Септември, 2020 Дали да не направиш една диагностика на ЕГР и на дюзите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #878 Отговорено 1 Септември, 2020 ЕГР го гледам с ELM, че работи, ама колко коректно не знам. Дюзите не са съвсем наред. Едната има малко повече отклонение от другите, но не е крайна фаза нещо. Към +1 до 1.5. другите са +-0.5 до 0.7 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #879 Отговорено 1 Септември, 2020 (Редактирано) Spoiler Честно @Bizzito това масло ми изглежда сякаш са измили с него печка на кюмюр,ако знаеш какво е, и то няколко пъти. Според мен нещо не работи както трябва в тоя двигател или е задръстено. Редактирано 1 Септември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #880 Отговорено 1 Септември, 2020 Напълно е възможно, не ми харесва как шуми двигателя. С това масло да, но попринцип не. Но пък колата си "върви на гръм", няма пушеци. Малко вибрации има, но предполагам, че са от дюзата. Честно казано ми писна са се занимавам с нея. Знаеш колко пари налях вече. Може би ще сваля дюзите за стенд или ще сменя само проблемната, но заедно с някой друг ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове