ceco_accord 5942 #81 Отговорено 5 Април (Редактирано) Ми, не. Тва джелезо е стара разработка и тогава така са решили. Това е първият модел на Хонда с перца на волана. За следващите са преразгледали алгоритъма и вече може на Д да менкаш предавки от волана. Но аз не помня кога последно съм ги ползвал. Хондовият автомат сменя предавки съвсем прилично от газта. Просто има чалъм как и колко да се натиска, за да се случва смяната. Редактирано 5 Април от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #82 Отговорено 5 Април преди 24 минути, Krasi-mir написа: Да повторя - именно. В началото и мен много ме дразнеше това. А некой намаааа спирачки в опасната ми зона, а веднага ми активира аварийната спирачка и камиона тръгва от 2-ра. Най-добрата кола е тази, която водачът познава и владее съвършенно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #83 Отговорено 5 Април Преди 13 часа, scyberboy написа: Не, няма начин. Това лесно се преодолява с напасване в начина на каране - леко с газчицата я "учиш" и така... А за бързото и бавното - това е доста субективно и въпрос на лично усещане, през повечето време. Пак лесно се преодолява с педала на газта. Аз да си задам глупавия въпрос - като кажеш, че леко с газчицата я "УЧИШ", нямаш предвид, че самият круиз се адаптира с времето, а просто че си преодоляваш проблема със забавянето нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 174 #84 Отговорено 8 Април Преодоляваш го Но... има и момент на "учене", т.е. колата малко или много се напасва към твоя стил - плавност на спиране, степен на ускорение, етц. За адаптиране към твоето разбиране за дистанция, няма как да стане, имаме си 5 степени и това е, според линейната скорост измерва секунди (не метри) От личен опит с обикновен круиз (от 2008 насам) и с адаптивен (от 2014 насам) споделям това. Въпрос на свикване. Мен също в началото когато взех леджънда ме дразнеше адски много, но после му хванах цаката Сега на Сивика смея да твърдя, че е по-добра системата, по-бърза, по-акуратна. В много редки случаи ускорението ми е "бавно", щом го почувствам така - газ до дупка. Ако пък ми спира рязко - моя лек е, вместо на първа степен (дистанция), карам на 2-3, така му давам повече място да мисли и да спира, особено на междуградско/магистрала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #85 Отговорено 8 Април (Редактирано) И аз преди ползвах обикновения автопилот на старото Црв и много ми харесваше или по-скоро бях свикнал с него и в сравнение със адаптивния на сивика, Црв-то ускоряваше в пъти по-бързо. Явно е въпрос на свикване, а за ускорението и аз така го лекувам, газ до ламарината, за да не се чуди. Просто явно съм очаквал да е като стария автопилот. Редактирано 8 Април от cucy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #86 Отговорено 8 Април Шофирането на кола с модерни системи е като това на такава без тях. Ако водачът прави всичко правилно, те не се намесват. Но писанито на алгоритмите им е дело на хора, които му нямат доверие. Все по-често те са прави. Намираш си границата и не я прекрачваш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #87 Отговорено 12 Април Тези системи понякога те учат да караш по друг начин, да си промениш малко стила. Аз в началото като взех Сивика се стъписах като ми наби спирачките заради коли пред мен, които ще завиват, но все още са пред мен. С времето се научих да не я карам така, че да ми удря спирачки, а да оставям достатъчно пространство, за да минат плавно нещата. Също така ме научи да давам мигач като сменям лентите 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 730 #88 Отговорено 12 Април На 4.04.2024 г. at 22:35, scyberboy написа: Не, няма начин. Всъщност има начин. Задържа се бутона за степените на дистанция за около две сек. и може да се изключи ACC-то и да е "обикновен" cruise control. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 174 #89 Отговорено 13 Април На Канадки/Американки, може би да... (сега като каза си спомням че съм чел и аз някъде) На европейските не може, пробвах тогава (когато в началото ме дразнеше) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #90 Отговорено 16 Април (Редактирано) Точно така е, както казва колегата. Включваш автопилота от main, задържаш бутона за дистанция и излиза надпис cruise control и автопилота става като едно време... простичък и както съм си свикнал да го ползвам. Единствения недостатък, е че не изписва поддържаната скорост както при адаптивния автопилот. Благодаря за инфото още веднъж! И още нещо - обикновения автопилот се задейства над 50км/ч, докато адаптивния може и при 10км/ч да го ползваш. Редактирано 16 Април от cucy 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #91 Отговорено 13 Август Моля за инфо къде мога да проверя климатика в Пловдив? Взе да духа топло,а в сериза на бултрако имат свободен час за семтември 😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
roje 33 #92 Отговорено 14 Август Най-вероятно няма фреон. 10-та генерация масово страда от дефектно уплътнение на компресора на климатика. От Хонда има бюлетин за удължена 10 годишна гаранция по въпроса. Подменят уплътнението и пълнят системата с фреон за тяхна сметка. Което е чудесно, защото тези климатици работят с фреон 1234 и цялостно пълнене (400 мл) излиза над 300 лв. Само трябва по VIN да се провери в Бултрако дали колата подлежи на тази акция. Чака се две седмици за части и готово. Минах съвсем наскоро тази процедура. Дори в момента да се напълни с фреон, без смяна на уплътнението, ще го загуби много бързо и ще са пари на вятъра. Преди да разбера за бюлетина го играх това и за три седмици загуби 120 мл от 400. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #93 Отговорено 14 Август (Редактирано) Мерси, ще проверя утре като ида . Но много избор нямам в това време ако ще чакам и уплътнението . Днес по тел не ми казаха за уплътнение , а само за фреон. Дано не ме разкарват 2 пъти само Редактирано 14 Август от bultra Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #94 Отговорено 14 Август (Редактирано) 11 hours ago, roje said: Най-вероятно няма фреон. 10-та генерация масово страда от дефектно уплътнение на компресора на климатика. От Хонда има бюлетин за удължена 10 годишна гаранция по въпроса. Подменят уплътнението и пълнят системата с фреон за тяхна сметка. Което е чудесно, защото тези климатици работят с фреон 1234 и цялостно пълнене (400 мл) излиза над 300 лв. Само трябва по VIN да се провери в Бултрако дали колата подлежи на тази акция. Чака се две седмици за части и готово. Минах съвсем наскоро тази процедура. Дори в момента да се напълни с фреон, без смяна на уплътнението, ще го загуби много бързо и ще са пари на вятъра. Преди да разбера за бюлетина го играх това и за три седмици загуби 120 мл от 400. А този бюлетин къде мога да го видя и има ли срок в който да се извърши ? И за всички ли важи или само дефектните? Редактирано 14 Август от bultra Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
roje 33 #95 Отговорено 15 Август Аз прочетох във форуми и групи, че има такъв бюлетин. Търсих, но намерих само за Северна Америка документ TSB 19-091. Според повечето собственици, тази кампания не се афишира широко, както онази с проблемните пиропатрони на еърбезите. Само ако се обадиш на дилъра и се оплачеш от проблеми с климатика. Аз така и направих. Звъннах в Бултрако и им казах, че имам теч около уплътнението на компресора. Те ми поискаха VIN и казаха, че колата подлежи на акция. Доколко знам, всички Хонда Сивик Х от 2016 до 2018 г. могат да се възползват, до 10 години от датата на производство, без значение на пробега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 73 #96 Отговорено 15 Август Преди 13 часа, bultra написа: А този бюлетин къде мога да го видя и има ли срок в който да се извърши ? И за всички ли важи или само дефектните? Нали си от Пловдив? Отиди до бултрако. Или им напиши мейл със VIN-a и ги питай. Имай предвид, че сервизните акции текат бавно във времето, защото дилъра поръчва частта когато заявиш, че искаш да се възползваш от акцията. Като пристигне частта ти се обаждат за да се уговорите кога... минава още поне седмица. Като цяло не по-малко от 40-50 дни. Е, тогава може вече да не ти трябва климатик, но ще знаеш, че проблема е отстранен завинаги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #97 Отговорено 15 Август Няколко имейла съм им писал през последните години и още чакам отговор. Последно на Viber ми отговориха след разговор по телефона на ей този номер даже им пратих номера на рамата и номера на продукта, който търся: +359882647349 Може да пробвате! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #98 Отговорено 15 Август Бях до бултрако. Така е . Лошото е че по тел не ми го казаха,а след като имах запазен час тогава на място Нищо. Иначе все още си има кампания и по VIN ми казаха,че мога да се възползвам от нея. Уж 2 седмици ще отнеме докато пристигнат части. Иначе казаха че ако сега желая да го напълня с фреон е около 400 лв . Лошото е че не го афишират,а се разбира по кофтия начин точно лятото. а бултрако Пловдив съм ги отписал. Даже не им звъня. (Рядко вдигат тел,свободни часове за месец напред минимум.) благодаря за инфото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #99 Отговорено 15 Август Е такива мърди са, аз исках софтуерен ъпдейт, най-ранен час след месец и половина. Един датчик за ABS ми трябваше - 2 седмици за доставка, просто си го поръчах сам от Англия накрая. Не са стока, но това е. Винаги съм препоръчвал Юби-Ко в София, за който има път и време и възможност да остави колата там. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 73 #100 Отговорено 15 Август (Редактирано) преди 11 минути, bultra написа: Бях до бултрако. Така е . Лошото е че по тел не ми го казаха,а след като имах запазен час тогава на място Нищо. Иначе все още си има кампания и по VIN ми казаха,че мога да се възползвам от нея. Уж 2 седмици ще отнеме докато пристигнат части. Иначе казаха че ако сега желая да го напълня с фреон е около 400 лв . Лошото е че не го афишират,а се разбира по кофтия начин точно лятото. а бултрако Пловдив съм ги отписал. Даже не им звъня. (Рядко вдигат тел,свободни часове за месец напред минимум.) благодаря за инфото. Аз съм от Стара Загора и комуникирах директно с пловдивския офис. Първо по мейл и после по телефона. От писането на мейла до приключване на сагата минаха към 40 дни, това при положение, че исках час в събота, което удължи времето със седмица. Като закарах колата им казах и да проверят за актуализации. Имаше 3 и ми ги направиха за 100 лв. без ДДС. Това беше април 2024. П.П. Става дума за Акорд 8. Редактирано 15 Август от spase П.П. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #101 Отговорено 15 Август Да. Затова до Сф . От вчера за днес имах час . Даже по тел са ме консултирали за някакви неща. а в Пловдив се обаждам- питам за една провека на климатик,че духа топло и да ми кажат чак септември е несериозно. Добре че поне прочетох от вас за тази кампания и днес бях подготвен. 😁 Ще пиша кога са пристигнали частите. Казаха че около 3 часа ще трае монтажа. Който му се налага да има предвид Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #102 Отговорено 15 Август Страдат от липса на механици... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #103 Отговорено 15 Август (Редактирано) И все пак докато си чакам частите,къде мога да го напълня за прилична цена? И след това дали правят промивка на самата с-ма или само доливат ако евентуално го напълня. Има ли зн и фреона?Докато дойдат може да не ми трябва,но в тези жеги е непоносимо без 😁 благодаря отново. Редактирано 15 Август от bultra Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasjo 20 #104 Отговорено 18 Август Промиване не се прави, а не е и нужно. На прилична цена можеш да си го допълниш и сам, но няма да е толкова ефективно, колкото от сервиз, защото там изтеглят напълно газта, вакуумират и пънят с точното количество газ посочено от производителя. Когато пълниш сам, разчиташ на налягане, което се променя спрямо температурата. Марката няма значение. Аз последно бях в един сервиз за автоклиматици на Рогошко шосе и останах доволен от цена и обслужване. Имай предвид, че и сам да го допълниш няма да е евтино. Самият газ е доста по-скъп от R134, но само R1234 вече отговаря на еко регулацията на ЕС. Отделно патента е на Honeywell-Dupont и производителите трябва да си плащат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #105 Отговорено 18 Август Спокойно можеш да го напълнееш със стария R134 но трябва да се махне другият . Много сервизи го знаят но по предлог че производителя изисква по скъпия пълнят от него. Да той е по екологичен но уврежда повече системата. Затова Хонда и други производители имат проблем но си траят заради екологичните изисквания.... На няколко нови коли включително и Хондата съм сложил от R134 и нямам ядове. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasjo 20 #106 Отговорено 18 Август Няма спор, че става. Даже с 134 ще работи една идея по-добре. Системата за 1234 е направена за по-голямо натоварване, а 134 няма толкова големи изисквания и не е силно запалим за разлика от 1234. И с пропан-бутан да го напълниш, пак ще работи. Лошото е, че макар и много подобни по характеристики, 1234 и 134 не са съвместими и не може да се смесват. Не знам дали БТ няма да му откажат сервизната акция, ако каже че е с 134. А ако не каже, тогава ще го изтеглят в бутилката с 1234 и тогава ще прецака цялата бутилка, от която после ще го напълнят и пак няма да има работещ климатик. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #107 Отговорено 18 Август Да тук си прав , 100% ще му откажат сервизната акция. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #108 Отговорено 4 Септември Здравейте отново. На 2-ри септември се чух със сервиза и вероятно тогава е дошло и уплътнението. Значи горе долу 2 седмици. Хубаво е без климатик 😁 И все пак това уплътнение на колко време се сменя или каква е гаранцията,че “утре” пак няма да стане? И по трудния начин ли се разбира пак дали не е станало същото. 5г карах една друга японска марка,как веднъж нито климатика изпусна,нито маслото се обади на 8к км че е за смяна. днешните коли много нежни. Живи и здрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2805 #109 Отговорено 4 Септември (Редактирано) Off Topic Късно се е обадила за маслото на 8к км. Тези турбилирани малолитражки, с директно впръскване, го "смачкват" за 5к км. Особено пък ако се карат повече градско, тогава го разреждат и с бензин. Редактирано 4 Септември от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #110 Отговорено 13 Септември Ъпдейт : направих прословутото обслужване и смяна на уплътнението. Уви, случи се в по-студените дни и всичко бе наред като я взех. Духаше си хладно. Вчера докато си карах както духаше хладно и изведнъж пак започна с топлия въздух…. И малко се разочаровах. Нали се тества като я правят…. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #111 Отговорено 14 Септември Нов ъпдейт за климатик: след смяна на уплътнението 3 дена след това пак духа топло. Днес бях на диагностика и се оказа някаква тръба която нямало общо с компресора и оттам изпускало. Странно ми е как не са е видели като са слагали уплътнението и след като се напълнили с фреон… може би щото е кампания и не им влиза в задължението да се прегледа. Сега нова тръба и фреон. имате ли проблем с климатика правете хубава диагностика да не стане нещо подобно. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове