Jump to content
peyton22

Honda civic 1.0

Recommended Posts

 Здравейте! След няколко дни ще си я взема вече от Бултрако. Хонда Сивик 1.0. -малкият двигател. Няколко месеца я проучвах, карах я на тестдрайв градско и извънградско и съм много приятно изненадан от колата като динамика, комфорт и разход. Ще споделям още мнения веднага като я взема.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чудесно, ще чакаме подробна информация.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито колега! Трупай впечатления, и ги споделяй, та да радваш и нас.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте! Днес взех колата от Бултрако, Сивик 1.0 129 коня бензин. Минах 190км градско, аз съм спокоен шофьор, колата ми казаха,че първите 4-5 хиляди километра ще харчи повече и после ще се свали. Моят разход за 190км градско каране, не само в задръстване беше 7.1 л/100км. По мое мнение ще го смъкна още. Колата има страхотна динамика за моя начин на шофиране, не е в никакъв случай ниска, не ме уморява докато я карам. Според мен тази кола извънградско ще даде около 6,че и леко надолу. Още уикенда ще я тествам до морето и ще споделя още впечатления. Много приятна возия, безшумен двигател. Засега съм приятно изненадан от разхода, все пак уточнявам, че аз съм нормален, спокоен шофьор, не състезател. САмо още не мога да свикна с духалките как да ги разположа правилно хем да не ми духа силно, хем да не се изпотяват стъклата при мокро време.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А с каква трансмисия е ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако колата е с климатроник, би трябвало на Auto да не изпотява стъклата и да не ти духа силно. Но, за да не гадаем - можеш да споделиш повече за нивото й на оборудване и скоростна кутия :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата е с ръчна скоростна кутия. Ориентирах се как да не ми се изпотяват стъклата. Днес си поръчах гумени стелки, че от Бултрако ми подариха мокетни, които не са опция за сегашния сезон. ПродължАвам да съм все така доволен и да нямам търпение да я кАрам колата. Уикенда ще я тествам до морето и обратно. Колата е второто ниво на оборудване Comfort, има всичко, от което аз имам нужда като екстри. Харесва ми, че колата е широка, спортна и динамична

Edited by peyton22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито,

хиляди безаварийни  и много да те радва

Edited by mаrto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито и от мен, много безаварийни километри и само да те радва!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой има ли представа за новата хонда сивик ако ми се наложи да викам някога пъна помощ къде се закача теглич отпред за да бъде качена за теглене и как става като цяло процедурата? Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е, ти пък сега. Моят вехт Сивик е на 32 години и никога не е теглен. Принципно, ако в колата има завиваща се кука, някъде по предната броня има свалящо се капаче. Ако не, значи нейде под бронята има заварено ухо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В новия Сивик няма никакви резервни приспособления. Няма кука или капаче, което да се маха. Знам как се процедира по принцип, имал съм други коли преди. И затова питам, защото тук не виждам нищо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отпред (малко трудно се забелязва отвора за поставяне на кука; централно разположен на снимката, леко в ляво):

2016-civic-undercarrige2-jpg.1968

 

Отзад:

screen-shot-2017-10-24-at-9-44-55-am-png

screen-shot-2017-10-24-at-9-45-14-am-png

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи малко инфо за извънградското. Засекох я от София до Бургас, на скорост 120-130 и рядко до 140 на някои изпреварвания 5,8/100 бензин за 1.0 двигателя. 4 човека с багаж. Има си динамика това двигателче колкото и да го подценяват разни твърдоглави разбирачи

Edited by peyton22
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разбирам еуфорията ти, но моите впечатления са малко по-различни.

Да, има динамика този 1.0 VTEC TURBO (129к.с. на купе 1275кг), но сравнен със сегашния ми 1.6 i-DTEC (120к.с. на купе 1375кг) ми се стори една идея по-муден. Нарочно когато тествах 1.0 VTEC си избрах маршрут, по който многократно съм шофирал дизела. С малко, но сякаш е по-муден.

wykres_power.php

 

Сега чакам да доставят новия Сивик 1.6 i-DTEC с преработената ZF 9-степенна автоматична скоростна кутия, за да мога да сравня подобрения 1.6 i-DTEC срещу 1.0 VTEC TURBO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

След 17 години дизелови коли и зимни проблеми вече взех своето решение относно вид гориво. Колкото има преимущества дизелът, минусите са също толкова. Не искам да се прави такъв тип сравнение.

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Явно не съм се изразил правилно - не искам да сравнявам бензин с дизел. Сравнявам динамика на 129к.с. турбо двигател с динамика на 120к.с. турбо двигател.

 

П.П.: Аз след безпроблемни 17г с бензин/газ реших да пробвам дизел, защото бъдещето (според мен) е хибрид/елекро автомобили. Поради тази причина към момента в семейството сме с дизел и хибрид. Обичам да събирам опит/мнение от "първа ръка".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря много за инфото със снимките :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече минах 2800 километра, поредното извънградско до морето и обратно, 5.5 литра бензин на 100 разход при каране със 120-130. 4 човека с багаж. Пак уточнявам, че съм спокоен шофьор, а не състезател.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кратко допълнение. Вече минах 4500км, разходът е в интервала 5,5 - 5,8 извънградско и 7-7,5 градско. Предстои ми първо влизане за безплатен преглед на 5000км по каталог в сервиза. Маслото не е мръднало като цвят и ниво от закупуването. Прави ми впечатление, че духалката в колата е много силна и я използвам вместо климатика за охлаждане, което е перфектно.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Минах първи преглед по книжка безплатен в БУЛТРАКО на 5200км, всичко е ОК, среден разход 6,0 при 80% магистрално и 20% градско каране. На магисстрала пада и в интервала между 5,6-5,8 в зависимост от участъците дали се изкачва или е равен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги , и аз съм от по-малко от седмица с новата колица :) доста доволен съм , динамиката е доста приличина (чак не очаквах да е такава) . Вътре има доста нови благинки и екстри. Да си вържеш таблета с гугъл мапс си е доста приятна екстра и се избягват тапи и задрътвания  :)

 

За сега колата съм навъртял  350 км в София и съм с около 6/100 . Понякога старт стоп системата влудява ме ... не съм свикнал

Не ми допадат меките пластмаси които са по таблото и като мина по паваж (примерно бул.Цар Борис почват да вибрират пластмасите и да поскърцват)

 

Надявам се тази седмица малко да излезна извън София .  Засичали ли сте дали борд компютъра и това което се зарежда дава ли голяма разлика ? На дизела на 8ма ген по борд беше 5/100 , а реално зареждах 5.6 , 5.7 ... 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи на моята сивик 1.0 129 коня турбо бензинразликата между борд компютър и реалното зареждане за вече изминати 6600 км от ново закупена е 0,1 литра. Вчера беше поредното пътуване София Морето , но със 100  октана бензин. Не вярвах, но си има разлика, по-малко газ се подава и разходът ми за 390км е 5,4 литра бензин за нормално каране 120 км в час и рядко 130-145 при изпреварване.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според Бултрако маслото се сменя на 20 000 км или 1 г . Защо ще го сменяш на 17 000 ? 

 

Ти ъпдейтвал ли си картата на вградената навигация Гармин ? Аз я ъпдейтнах по инструкцията но в  София, Северната Тангетнта е само до 1/2-та ... нещо не е много нова картата на ъпдейта  ... Нямам и много доверие и ползвам Android Auto с гугъл мапс ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо би използвал нещо различно от Гугъл Мапс/Waze ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Досадно е всеки път за да ги ползваш , трябва да вадиш телефона от джоба и да го включваш към ЮСБ-то , дърпа интернет , включиш ли телефона умират месинджъри , вайбъри итн (няма използване докато не го извадиш от връзката с таблета на колата) . Ако можеше да е безжично :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Планува се в някои от следващите ъпдейти да стане безжично.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първа смяна на масло на 15000 км, карам я вече 4 месеца и половина, всичко е ок засега по колата,среден разход градско/извънградско 6,0. Извънградското на скорост 120 е в интервала 5,1-5,5 , градско е към 7-7,5. Лампичката за маслото светна на 13500, по книжка означава още 3000 до смяна,аз го смених на 15000. Някой колега се изказа,че го давали на 20 000, няма как просто да стане. А аз я карам изключително внимателно, повече по магистрала и без форсиране и гонки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има си някакъв алгоритъм който го смята и в американските форуми даже се смееха, че им изкача лампа на 5000 мили . Самата лампа /сервизния интервал се нулира от менютата при дистанциомера и започват нови 20 000 км . В самата сервизна книжка със сервизните интервали  пише 20 000 км или 1 година .  като през обслужване е малко и голямо обслужване .

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

баровци, казвайте тунинг ателиета за Сивик 10 поколение бензин.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Навъртях вече 22 000 км, никакви проблеми и шумове. Разход извънградско и магистрала в интервала 5.0 - 5.5 в зависимост от трафик, изпреварване и други при скорост 120-130, градско каране в интервала 7.3-8. Доволен съм.

  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изненада ме неприятно фактът, че няма възможност духалките на централната конзола на таблото да бъдат затворени. В движение, се усеща подухване от тях въпреки, че е изключен вентилатора. Страничните имат врътка която ги затваря, а централните не.

Edited by savo_

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 14.10.2018 г. at 17:04, savo_ написа:

Изненада ме неприятно фактът, че няма възможност духалките на централната конзола на таблото да бъдат затворени. В движение, се усеща подухване от тях въпреки, че е изключен вентилатора. Страничните имат врътка която ги затваря, а централните не.

така е и при мене, но въобще не ми дреме! при мен излезе много тривиален но и много дразнещ дефект. Отлепи ми се задния долен спойлер на който е и третия стоп, от едната страна. Ще го  остава да го оправят по рекламация ма това е Ходна, не трябва да се разглобява на 10-тия месец....

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 3.10.2018 г. at 8:07, peyton22 написа:

Навъртях вече 22 000 км, никакви проблеми и шумове. Разход извънградско и магистрала в интервала 5.0 - 5.5 в зависимост от трафик, изпреварване и други при скорост 120-130, градско каране в интервала 7.3-8. Доволен съм.

браво, аз съм още на 16 300 км. но вече имам една смяна на  маслото и всички консумативи. Сервизния датчик дава още 4 000км до нова смяна......Твоята  толкова бързо ли пържи маслото?

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 15.08.2018 г. at 9:05, kokalbokal написа:

Има си някакъв алгоритъм който го смята и в американските форуми даже се смееха, че им изкача лампа на 5000 мили . Самата лампа /сервизния интервал се нулира от менютата при дистанциомера и започват нови 20 000 км . В самата сервизна книжка със сервизните интервали  пише 20 000 км или 1 година .  като през обслужване е малко и голямо обслужване .

 

 

то ясно, че може да се нулира, но така аз ще  му изгубя края а и хич не ми е ясно, защо самия датчик за вискозитета на маслото толкова бързо сваля пробега.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 28.03.2018 г. at 8:33, mаrto написа:

Честито,

хиляди безаварийни  и много да те радва

браво колега, аз направих същия избор, макар че можех да взема и TAPE R. Карам в БГ и по нашите пътища няма къде да караме с повече от 220-230км. За това  избрах малкия двигател.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 30.03.2018 г. at 9:14, ceco_accord написа:

Е, ти пък сега. Моят вехт Сивик е на 32 години и никога не е теглен. Принципно, ако в колата има завиваща се кука, някъде по предната броня има свалящо се капаче. Ако не, значи нейде под бронята има заварено ухо.

твоята на 32г май ще излезе по-читава.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

В дългосрочен план със сигурност, но такъв е живота. Не я мисли много - карай си я и и се радвай. Все пак е кола от съвсем друго ниво. Тествах 1.5 ръчка и с вариатора, и е достатъчно добра колца.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, j_mnemonnic написа:

браво колега, аз направих същия избор, макар че можех да взема и TAPE R. Карам в БГ и по нашите пътища няма къде да караме с повече от 220-230км. За това  избрах малкия двигател.

 

:confused::confused::confused:

  • Haha 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...