Seaman 1 #1 Публикувано 16 Октомври, 2017 Здравейте колеги,колата е Акорд 2.2 дизел 2004г.Днес тръгнах на път и на магистралата ми направи проблем,както карах със 130,натиснах газта за да изпреваря тир и колата просто заби и не ускори.В последствие започна да мига лампата за подгрев и не можеше да качи повече от 2к обороти.Спрях на първата бензиностанция и след 15 мин запалих и тръгнах,всичко беше нормално,до следващото по рязко натискане на педала,колата пак забиваше и докато не я угася и запаля не се оправя.Колата преди месец беше в Апостолов бургас за диагностика и излезе проблем с една от дюзите и ниско налягане в горивната рейка(естествено не знаеха от къде може да е проблема,дали от дюзата или....40 лева и това е).Ако някой е имал такъв проблем,моля да сподели къде може да е проблема.Знам че трябва диагностика,но поне някаква насока. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #2 Отговорено 16 Октомври, 2017 1,Запушен горивен филтър. 2,Неоригинален горивен филтър. Оправя се със смяна с нов - Бош. Поздрави и успех 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #3 Отговорено 16 Октомври, 2017 Още един глас за горивен филтър. задължително бош! Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grudinio 25 #4 Отговорено 16 Октомври, 2017 Не е сигурно дали е от филтъра. Защото аз вече над 2000км (2 месеца) съм с друга марка горивен филтър и нямам никакви проблеми с него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #5 Отговорено 16 Октомври, 2017 Е вече имаш....и аз толкова минах и го смених. Моята беше почнала да прекъсва когато и дам рязко газ,пробваи най-евтиният ти вариянт е. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Grudinio 25 #6 Отговорено 16 Октомври, 2017 Не. Все още нямам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #7 Отговорено 17 Октомври, 2017 Проблема с неоригинален горивен филтър се наблюдава само при модела преди фейса, след това филтъра е коренно различен и аз не съм чул да страдат колите след 2006г. от това нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #8 Отговорено 17 Октомври, 2017 Ще пробвам със смяна на филтъра и без това незнам кога е сменян последно. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #9 Отговорено 17 Октомври, 2017 На няколко места по сайтове за авточасти излизат 2-3 модела на Бош за Акорд дизел,има ли някакъв конкретен модел,към който да ме насочите?Благодаря Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #10 Отговорено 17 Октомври, 2017 Ако ти е преди фейслифта: Bosch 0 450 906 442 (16901-S6F-E02) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5rov 1 #11 Отговорено 18 Октомври, 2017 (Редактирано) Колко струва горивният филтър Bosch оригинален,и задължително ли да е от бултрако 2.2 ICTDI 2004г Редактирано 18 Октомври, 2017 от 5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #12 Отговорено 18 Октомври, 2017 Въобще не е задължително, но е хубаво да е орегинален: https://www.avtochastionline24.bg/bosch/1155922 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жокер 1 #13 Отговорено 6 Ноември, 2017 И аз имах подобен проблем указа се потинциометъра на гастта! Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #14 Отговорено 7 Ноември, 2017 Този потенциометър подлежи ли на ремонт? Виждам, че е капсулован, но не е невъзможно да се отвори. Моята и тя изрева от него, светна ми чека и оранжевата лампичка за подгрева на двигателя, иначе колата си върви нормално и не е вдигнала разхода. Нов от Хонда е 700+ лв, втора употреба между 200 и 250 лв, от Китай е 75$ с доставката, но се чака минимум месец. Утре ще го сваля да се пробвам да го оправя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #15 Отговорено 7 Ноември, 2017 За кой потенциометър говорите. Ако е TPS сензора за позицията на педала на газта, който се намира горе в ляво под капака, като се гледа от пред колата, цената на оригиналния от Хонда е 330-350лв. Моя го смених преди 7,8 месеца и с отстъпките, оригинален от Хонда го взех за 280-290лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #16 Отговорено 8 Ноември, 2017 Принципно е това: http://www.po-prostomu.ru/2016/04/29/%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82-%D0%B4%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%BA%D0%B0-tps-%D0%B4%D0%BF%D0%B4%D0%B7-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE/ По-конкретно -в тази тема: http://accord-russia.ru/showthread.php?t=61483&highlight=%E4%E0%F2%F7%E8%EA+%E0%EA%F1%E5%EB%E5%F0%E0%F2%EE%F0%E0 Есенцията: сваля се и се отваря (насилственно -понеже е капсулован). Чистят се пътечките, лепи се (херметично) и се монтира. По лесният начин -разпробива се нежно корпуса (понеже платката е на 3мм от него) и се пълни с VD 40. След 20-30 мин се излива (желателно е да има второ отворче за да влиза въздух при източването), оставя се да изсъхне отвътре 10-12 часа, запушват се отворите от свредлото и газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #17 Отговорено 8 Ноември, 2017 (Редактирано) Някои са изкарали десетки хиляди километри, други по няколко месеца. Редактирано 8 Ноември, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #18 Отговорено 8 Ноември, 2017 Аз моя го разглобих, почистих и смазах, да видим колко ще изкара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #19 Отговорено 8 Ноември, 2017 Този потенциометър подлежи ли на ремонт? Виждам, че е капсулован, но не е невъзможно да се отвори. Моята и тя изрева от него, светна ми чека и оранжевата лампичка за подгрева на двигателя, иначе колата си върви нормално и не е вдигнала разхода. Нов от Хонда е 700+ лв, втора употреба между 200 и 250 лв, от Китай е 75$ с доставката, но се чака минимум месец. Утре ще го сваля да се пробвам да го оправя. Около 300лв. е от Бултрако, миналата година се интересувах покрай друг колега, цената не се е променила със сигурност. Не знам къде са ти казали 700+... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #20 Отговорено 8 Ноември, 2017 Цената и аз потвърждавам,че е между 300 и 400лв.,дори и в Америка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #21 Отговорено 9 Ноември, 2017 Мисля, че съм се справил успешно с ремонта на този потенциометър, засега колата се държи прекрасно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #22 Отговорено 9 Ноември, 2017 Бравос. Щеше да е чудесно ако бе успял да снимаш и опишеш процедурата, та да я имаме на БГ и да познаваме реален човек, който я е извършил успешно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #23 Отговорено 9 Ноември, 2017 (Редактирано) Мисля, че съм се справил успешно с ремонта на този потенциометър, засега колата се държи прекрасно.Как затвори обратно капачето,лепи ли го?Моят стария потенциометър за сега си стои отворен,като също съм му почистил пистите и за в бъдеще бих го тествал.Преди да го отворя обаче,си бях купил нов от Бултрако, който е изминал вече около 30 000км. Редактирано 9 Ноември, 2017 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #24 Отговорено 10 Ноември, 2017 Бравос. Щеше да е чудесно ако бе успял да снимаш и опишеш процедурата, та да я имаме на БГ и да познаваме реален човек, който я е извършил успешно. Процедурата е лесна за всеки, който има елементарни технически умения. Не се сблъсках с нито една трудност, заради която да правя снимки и да обяснявам кое как се прави. Всъщност аз направих ремонта по мой си начин, поради което не мисля, че този начин е правилния, или че съм направил кой знае какво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #25 Отговорено 10 Ноември, 2017 Мисля, че съм се справил успешно с ремонта на този потенциометър, засега колата се държи прекрасно.Как затвори обратно капачето,лепи ли го?Моят стария потенциометър за сега си стои отворен,като също съм му почистил пистите и за в бъдеще бих го тествал.Преди да го отворя обаче,си бях купил нов от Бултрако, който е изминал вече около 30 000км. Капачето го разкербовах само до половината, след това го монтирах обратно и го залях отвън с прозрачно лепило Бизон, купено от Практикер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bwhite 0 #26 Отговорено 11 Ноември, 2017 (Редактирано) Един приятел имаше същия проблем преди време но на ауди 2.0 тди и след доста разправии и твърдения че е от егр и разни такива се оказа че е дюза п.с аз карам вече доста време с горивен филтър на няква японска марка даже не и помня името и нямам никакви проблеми на акорд 7 фейс Редактирано 11 Ноември, 2017 от bwhite Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #27 Отговорено 11 Ноември, 2017 Изгубих връзката........ На кое казваш "същият проблем" ПП. По-добре не казвай нищо... Вече стана ясно, че твоята Хонда е ок, а за разправиите на твоят приятел, да му мислят колегите от другите форуми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #28 Отговорено 12 Ноември, 2017 Пиша с малко закъснение,филтъра го смених сам преди 2 седмици с Бош.Преди смяната колата не можеше да се кара нормално извънградско,от 90км/ч при натискане на газта забива и влиза в аварием режим.Засега след смяната проблема изчезна,тествах я доста пъти с пълна газ от 100-120 до 160 ускорява без проблем.Благодаря за съветите колеги!Надявам се темата да е полезна. Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове