Jump to content
Seaman

Авариен режим.

Recommended Posts

Здравейте колеги,колата е Акорд 2.2 дизел 2004г.Днес тръгнах на път и на магистралата ми направи проблем,както карах със 130,натиснах газта за да изпреваря тир и колата просто заби и не ускори.В последствие започна да мига лампата за подгрев и не можеше да качи повече от 2к обороти.Спрях на първата бензиностанция и след 15 мин запалих и тръгнах,всичко беше нормално,до следващото по рязко натискане на педала,колата пак забиваше и докато не я угася и запаля не се оправя.Колата преди месец беше в Апостолов бургас за диагностика и излезе проблем с една от дюзите и ниско налягане в горивната рейка(естествено не знаеха от къде може да е проблема,дали от дюзата или....40 лева и това е).Ако някой е имал такъв проблем,моля да сподели къде може да е проблема.Знам че трябва диагностика,но поне някаква насока.

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,Запушен горивен филтър.

2,Неоригинален горивен филтър.

Оправя се със смяна с нов - Бош.

Поздрави и успех

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за горивен филтър.:) задължително бош!

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сигурно дали е от филтъра. Защото аз вече над 2000км (2 месеца) съм с друга марка горивен филтър и нямам никакви проблеми с него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е вече имаш....и аз толкова минах и го смених.

Моята беше почнала да прекъсва когато и дам рязко газ,пробваи най-евтиният ти вариянт е.

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Все още нямам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с неоригинален горивен филтър се наблюдава само при модела преди фейса, след това филтъра е коренно различен и аз не съм чул да страдат колите след 2006г. от това нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам със смяна на филтъра и без това незнам кога е сменян последно.

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко места по сайтове за авточасти излизат 2-3 модела на Бош за Акорд дизел,има ли някакъв конкретен модел,към който да ме насочите?Благодаря

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е преди фейслифта:

Bosch 0 450 906 442 (16901-S6F-E02)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко струва горивният филтър Bosch оригинален,и задължително ли да е от бултрако 2.2 ICTDI 2004г

Редактирано от 5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах подобен проблем указа се потинциометъра на гастта!!!!

 

Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този потенциометър подлежи ли на ремонт? Виждам, че е капсулован, но не е невъзможно да се отвори. Моята и тя изрева от него, светна ми чека и оранжевата лампичка за подгрева на двигателя, иначе колата си върви нормално и не е вдигнала разхода. Нов от Хонда е 700+ лв, втора употреба между 200 и 250 лв, от Китай е 75$ с доставката, но се чака минимум месец. Утре ще го сваля да се пробвам да го оправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кой потенциометър говорите. Ако е TPS сензора за позицията на педала на газта, който се намира горе в ляво под капака, като се гледа от пред колата, цената на оригиналния от Хонда е 330-350лв. Моя го смених преди 7,8 месеца и с отстъпките, оригинален от Хонда го взех за 280-290лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно е това: http://www.po-prostomu.ru/2016/04/29/%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82-%D0%B4%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%BA%D0%B0-tps-%D0%B4%D0%BF%D0%B4%D0%B7-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE/

По-конкретно -в тази тема: http://accord-russia.ru/showthread.php?t=61483&highlight=%E4%E0%F2%F7%E8%EA+%E0%EA%F1%E5%EB%E5%F0%E0%F2%EE%F0%E0

Есенцията: сваля се и се отваря (насилственно -понеже е капсулован). Чистят се пътечките, лепи се (херметично) и се монтира.

По лесният начин -разпробива се нежно корпуса (понеже платката е на 3мм от него) и се пълни с VD 40.

След 20-30 мин се излива (желателно е да има второ отворче за да влиза въздух при източването), оставя се да изсъхне отвътре 10-12 часа, запушват се отворите от свредлото и газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои са изкарали десетки хиляди километри, други по няколко месеца.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя го разглобих, почистих и смазах, да видим колко ще изкара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този потенциометър подлежи ли на ремонт? Виждам, че е капсулован, но не е невъзможно да се отвори. Моята и тя изрева от него, светна ми чека и оранжевата лампичка за подгрева на двигателя, иначе колата си върви нормално и не е вдигнала разхода. Нов от Хонда е 700+ лв, втора употреба между 200 и 250 лв, от Китай е 75$ с доставката, но се чака минимум месец. Утре ще го сваля да се пробвам да го оправя.

Около 300лв. е от Бултрако, миналата година се интересувах покрай друг колега, цената не се е променила със сигурност.

Не знам къде са ти казали 700+...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената и аз потвърждавам,че е между 300 и 400лв.,дори и в Америка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че съм се справил успешно с ремонта на този потенциометър, засега колата се държи прекрасно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравос. Щеше да е чудесно ако бе успял да снимаш и опишеш процедурата, та да я имаме на БГ и да познаваме реален човек, който я е извършил успешно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че съм се справил успешно с ремонта на този потенциометър, засега колата се държи прекрасно.

Как затвори обратно капачето,лепи ли го?Моят стария потенциометър за сега си стои отворен,като също съм му почистил пистите и за в бъдеще бих го тествал.Преди да го отворя обаче,си бях купил нов от Бултрако, който е изминал вече около 30 000км. Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравос. Щеше да е чудесно ако бе успял да снимаш и опишеш процедурата, та да я имаме на БГ и да познаваме реален човек, който я е извършил успешно.

Процедурата е лесна за всеки, който има елементарни технически умения. Не се сблъсках с нито една трудност, заради която да правя снимки и да обяснявам кое как се прави. Всъщност аз направих ремонта по мой си начин, поради което не мисля, че този начин е правилния, или че съм направил кой знае какво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мисля, че съм се справил успешно с ремонта на този потенциометър, засега колата се държи прекрасно.

Как затвори обратно капачето,лепи ли го?Моят стария потенциометър за сега си стои отворен,като също съм му почистил пистите и за в бъдеще бих го тествал.Преди да го отворя обаче,си бях купил нов от Бултрако, който е изминал вече около 30 000км.

 

Капачето го разкербовах само до половината, след това го монтирах обратно и го залях отвън с прозрачно лепило Бизон, купено от Практикер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел имаше същия проблем преди време но на ауди 2.0 тди и след доста разправии и твърдения че е от егр и разни такива се оказа че е дюза

 

п.с аз карам вече доста време с горивен филтър на няква японска марка даже не и помня името и нямам никакви проблеми на акорд  7 фейс

Редактирано от bwhite

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгубих връзката........

На кое казваш "същият проблем" 

 

ПП. По-добре не казвай нищо... Вече стана ясно, че твоята Хонда е ок, а за разправиите на твоят приятел, да му мислят колегите от другите форуми.  :whistle:  :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша с малко закъснение,филтъра го смених сам преди 2 седмици с Бош.Преди смяната колата не можеше да се кара нормално извънградско,от 90км/ч при натискане на газта забива и влиза в аварием режим.Засега след смяната проблема изчезна,тествах я доста пъти с пълна газ от 100-120 до 160 ускорява без проблем.Благодаря за съветите колеги!Надявам се темата да е полезна.

 

Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...