Jump to content
mcd

Крушки - типове

Recommended Posts

Моля някой ако знае точния модел на крушките в предните мигачи да напише.

Доколкото откривам са 7440А (като А идва от Amber - оранжеви)

 

Да съберем списък на всички типове крушки тук.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Жълти трябва да са след фейслифта
Mойта преди фейса ксенон
къси - D2S - 33116SL0003
дълги - HB3 - 33115S84A11
мигач - W21W - 33303SL4003
габарит - W5W - 33301SA0741

Edited by Z-Ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Фарове:
стандартни
къси H1 12V 55W
дълги HB3 12V 60W

ксенон
къси D2S
дълги HB3 12V 60W

 

Фарове за мъгла -  h11.
Задни стоп/габарит -  T20 7443 W21W.
Предни/Задни мигачи - T20 7440 W21W.
Заден Ход - T20 7440 W21W

Освещение сектора поворота - H8 35w (?)

Предни габари -  T10 W5W
Номер - T10 W5W
Прагове (врати) - T10 W5W
Салон плафони — 31мм C5W SV8,5
Сенници — C5W SV7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте ! Може би в тази тема е уместно да питам дали ще има проблем да си сложа ЛЕД габарити, които да са силни, и които да използвам за дневни светлини ? Не съм наясно как компщтъра "труша грешки" ако се сложи неправилна крушка, може би волтажа е правилен, и сътоветно следва да попитам ложе ли ЛЕД крушка да има съшият волтаж като стандартните, които са монтирани ? Намерих това: http://led-bg.com/bg/products/t10-avtokrushki

 

Но има различни специвфикации, от 12 до 24 V (предполагам да гледам 12 ?)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен не е уместно габарити да ползваш като дневни светлини. Грешки надали ще натрупаш (карам с LED габарити от доста време и нямам проблем с това). Аз карам с DRL модул, а има колеги, които си слагат допълнителни дневни светлини.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тук е мястото да попитам, фаровете ми са с лупи, но не са с фабричен ксенон (Д2С), тъй като е Н1 какви афтър маркет, ала китай ксенон е подходящ да се сложи ? 

 

Благодаря предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dzrasd

 

Можеш да караш на габарити стига да сложиш мощни крушки, които да се виждат. Аз съм сложил лед на габритите (за да са бели) - грешки няма, но карам с ДРЛ модул вързан на дългите на 30%. ДРЛ модула може и на габаритите да се върже на 100%. Проблем с ледовете има само за мигачите - ако се сложи лед, който не е CAN-error free започват да мигат много бързо. Другия проблем с ледовете е че повечето китайски ледове много горят, а смяната на крушките отпред е доста сложна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен не е уместно габарити да ползваш като дневни светлини. Грешки надали ще натрупаш (карам с LED габарити от доста време и нямам проблем с това). Аз карам с DRL модул, а има колеги, които си слагат допълнителни дневни светлини.

Защо да не е уместно ? Нали целта е да се вижда колата, че е в движение... Аз ще сложа силни ЛЕД-ове.

 

Първоначално и аз мислех да слагам модул, даже си го купих. В последствие, и доста четене, установих че не искам крушка постоянно да ми пече пластмасата от вътре, особено лятото, и за това минах на вариант ЛЕД габарити. Аз модула ще си го зползвам, само че ще го вържа именно там.

 

 

dzrasd

 

Можеш да караш на габарити стига да сложиш мощни крушки, които да се виждат. Аз съм сложил лед на габритите (за да са бели) - грешки няма, но карам с ДРЛ модул вързан на дългите на 30%. ДРЛ модула може и на габаритите да се върже на 100%. Проблем с ледовете има само за мигачите - ако се сложи лед, който не е CAN-error free започват да мигат много бързо. Другия проблем с ледовете е че повечето китайски ледове много горят, а смяната на крушките отпред е доста сложна.

 

Благодаря. Аз обмисля махането на този грозен оранжев модул от фара. Но ако го направя така, остава рефлектора и крушката, която пък се вижда. По принцип чист рефлектор не изглежда зле, но ме дразни да се вижда самата крушка на мигача => трябва да се сложи нещо ЛЕД, оранжево, което да е качествено и тн. Ама май по-скоро ще си го оставя така. Не съм решил още.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Каквито и крушки да сложиш габаритите не могат да минат за дневни светлини и това полицаите го знаят. Много лесно се разпознава кога свети габарит и кога дълги на 25%. Доколкото знам има и LED крушки, които могат да светят на даден %, но не съм търсил.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи полицията ще ме глоби не защото не ми свети колата, или защото свети слабо, а защото свети грешната крушка ? Звучи абсурдно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абсурдно, но е така.. или къси или фабрино монтиран DRL. Не става нито габарит, нито фар за мъгла..

Ако си го монтираш сам, то пак става, но трябва да има маркировка за сертификат и да бъде по някаква наредба за отстояние от земята, от края на автомобила и т.н..

Пиша ви това, защото преди време бях предупреден, а не глобен :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Потвърждавам,с отнесен фиш от 20лв.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой може ли да даде мнения за това: https://autopro.bg/led-sistema-n1-a8

 

Пише 6000 лумена, докато ксенон на 4300К вади около 3500 лумена, много се чудя дали да не скокна на такова, в момента съм със халогенни H1 12V 55W

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако е китайско - НЕ. Гледах добро ревю на юутуб - потърси. Единствено ледовете на филипс наистина светеха.

Аз си смених крушките на ксенона с филипс - светят много по-силно от xenarc-а на оцрам който беше вътре.

Продавам го осрама - здрав е ... някой ако го иска да пише. Крушките D2S Second Generation Phillips са по 170лв едната.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колко струва една крушка моля...?Егати инвестицията!☺Все си мисля,че тези цени важат само за България.☺

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мдам скъпо е, но филипсите си струват всяка стотинка. Цените им са такива навсякъде - и от чужбина да ги поръчаш същата работа. Разликата наистина е колосална и вече виждам и пътя отстрани и светят поне 2 пъти по-силно. Бях си вдигнал малко фаровете, че ми бяха забити долу...бронята ми е удряна и сигурно са ги разместитли и заслепявах още преди да сменя крушките, но сега ги свалих малко и дори с новите крушки явно не заслепявам, защото никой не ми мига вече.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте.

Искам да попитам и аз нещо. На моя Акорд 8 ген. късите светлини ми се ще да ги повдигна малко нагоре да светят. Може би поне още 5-6 метра да им удължа осветеността на пътя. С оригинален ксенон е колата, може би такива са фабричните настройки на ксенона, но малко ме дразни. За градско ок, но за извънградско не ме кефи. Може ли и какво да се направи, за да повдигна малко рефлектора на горе без да объркам работата на самия ксенон.

Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой може ли да каже с какъв интензитет на светлината са фабричните ксенонови крушки?

Питам за модел 2009год. с ксенон само на късите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На таблицата може да се ориентираш цветово без да разглобяваш.Ако смениш едната дори с еднакви стойности пак няма да светят еднакво,ксенона просто си променя цвета с времето.Иначе трябва да е 4300 к

http://xenon.bg/product/1099/krushka-d2s-35w-ac-hella.html

Edited by Митко Йотов

Share this post


Link to post
Share on other sites

Визуално ми прилича или на 4300 или на 5000..

Няма да сменям само една крушка.. знам, че ще се получи разлика..

Замислям нещо друго :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Едва ли е 5000.  Това прочете ли го: 

Светлинен поток:
 
!!!Внимание!!! - почти всички търговци обявяват светлинният поток погрешно като 3200 лумена, дори за DC тип системи и за всички цветови температури. 3200 лумена е светлинния поток само на системи от AC тип (дигитални) с мощност 35W и цветова температура 4300К. Цветовите температури над 4300К имат по-нисък светлинен поток при всички типове системи.
 
3200lm ± 10% @ 4300K
2900lm ± 10% @ 5000K
2600lm ± 10% @ 6000K
2400lm ± 10% @ 8000K
 
 
Забележки:
 
1 При AC системите с дигитални баласти електродите на ксеноновите крушки се износват по-бавно, което удължава живота им
2 При една и съща консумирана мощност от 35W, AC системите с дигитални баласти отдават с около 50% повече светлина от DC системите
3 Не важи за всички цокли
4 Без H4,H13/9008,HB5/9007,HB1/9004

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.osram.com/am/ecat/XENARC ORIGINAL-Xenon headlight lamps-Cars-Automotive Lighting/com/en/GPS01_1056953/PP_EUROPE_Europe_eCat/ZMP_4055062/

Това са оригиналните крушки.ОЕМ модел 66240. Имам два броя - фабрични за продан ако някой се интересува да пише - крушките са здрави - останаха ми от тунинга на фаровете за който съм писал горе.

4500К са - бели. Над тези келвини почват да синеят, а сините крушки осветяват доста по-зле. Казвам го от опит.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Фарове:
стандартни
къси H1 12V 55W
дълги HB3 12V 60W

ксенон
къси D2S
дълги HB3 12V 60W

 

Фарове за мъгла -  h11.
Задни стоп/габарит -  T20 7443 W21W.
Предни/Задни мигачи - T20 7440 W21W.
Заден Ход - T20 7440 W21W

Освещение сектора поворота - H8 35w (?)

Предни габари -  T10 W5W
Номер - T10 W5W
Прагове (врати) - T10 W5W
Салон плафони — 31мм C5W SV8,5
Сенници — C5W SV7

Някой запознат ли е дали са същите и при Акорд 7 2.2 (2007) г.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Останаха ми доста крушки. Ако някой му трябват да ми пише:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Реших да не отварям нова тема, а не намерих отговор на въпросът ми затова ще питам тук.

 

Някой наясно ли е как се сменя преде десен (пасажерски) лампион ? Изгорял ми е късият та онзи ден вдигнах капака и бях лошо изненадан, че габарит и дълга светлина са доволно достъпни, но късият е наврян в калника и освен от под калника да се бърка не виждам как би се сменило това (не съм бъркал изпод калника щото е кално) ?!?!

 

Някой идеи съвети ?

Edited by GeorgiD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доколкото знам за да смениш крушката на късите трябва да бръкнеш точно под калника.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гадно се сменяват късите. От дясната страна е една идея по-лесно, че отляво се сваля акумулатора.

По принцип крушка на късите се сменява или през подкалника (така го дават в книжката на колата) или от двигателния отсек, но и двата начина са доста криви. През подкалника много трудно се бърка, освен ако нямаш достатъчно гъвкавост и сръчност. Аз не успях от там, а при няколко сменявания си мисля, че пластмасата на подкалника накрая ще се скъса или счупи.

Ако решиш да бъркаш през подкалника, трябва да го освободиш от калника като махнеш държащия го пластмасов щифт и да след това да го изкривиш достатъчно, че да можеш да бръкнеш. Ако пък решиш през капака, след като го вдигнеш трябва да махнеш тубичката за течност, която пречи на по удобен достъп.

След това, когато вече имаш достъп до задната страна на фара, има един пластмасова кръгла капачка, която трябва да отвъртиш (доста трудно се върти нищо, че има ушенце) и вече имаш директен достъп до крушката. Тя е захваната с метална щипка в отвора. Само буташ тази щипка настрани и тя отпуска крушката, откачаш я от фасонката и си готов.

Много пипкаво е и се прави без да имаш пряка видимост до крушката, а опипвайки. Гледах Слави веднъж да я сменява със зъболекарско огледалце, но аз понеже нямам, си правя първо клип с телефона за да видя кое къде е и после да го върна на мястото му. При първия ми опит успях след има-няма 30 минути, но при следващия бяха само 15

Тънкият момент е да уцелиш фокуса на лупата когато слагаш новата крушка. Аз това така и не разбрах точно как става и всеки път е с проба-грешка.

След това всичко по обратния ред.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не може да си сериозен нали ?!

 

Смисъл трябва да си сменя шибаната крушка по дяволите това не е трансплантация на сърце ....

 

Омг омг омг омг .....

 

Благодаря ти иначе за инфото - какво безумие само!

Share this post


Link to post
Share on other sites

При повечето коли с лед 2008 е така.Ако не свалиш някои неща за да имаш достъп, или крушката ще счупиш или оставяш задължително данък кожа!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, GeorgiD написа:

Не може да си сериозен нали ?!

 

Напълно сериозен съм за жалост.

И аз реагирах като теб първия път като ми се наложи да си сменя "шибана крушка".

На старото ми Ауди става за 30-40 секунди, а тук е направо кошмар.

Чувал съм, че на Джазките пък е направо невъзможно сам да го направиш.

Малко парадоксално е, че на по-нова кола е по-трудно отколкото на стара. Или поне аз така разсъждавам.

Само едно нещо не мога да разбера - ако те спре полиция и ти е изгоряла крушката, са ми казвали, че или те карат да я смениш, или те глобяват. Та как по дяволите си представят да смениш на Джазка изгоряла крушка на пътя?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 8 минути, romborak написа:

Само едно нещо не мога да разбера - ако те спре полиция и ти е изгоряла крушката, са ми казвали, че или те карат да я смениш, или те глобяват. Та как по дяволите си представят да смениш на Джазка изгоряла крушка на пътя?!?

Ако са много стриктни могат да те спрат от движение.

Edited by aleksandur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз по този повод съм се шегувал с приятели, че в такава ситуация ще предложа те да я сменят :)

И даже бих ги почерпил ако го направят.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще я смениш на място ако имаш резервна. Аз мисля, че по закон е задължително да имаш резервна крушка на късите. Друг е въпроса кой си държи крушка за 100+ лв. за резервна :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

или 11, ако е със халогенни крушки :)

 

Ениуейс абсурда е пълен както вече констатирахме, за момента карам и с фарове за мъгла поне да се очертава автомобила, като се затопли ше сменям квото ще сменям...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тая разпоредба е писана по времето когато колите се ремонтираха с гаечен ключ, а не с лаптоп. :) Законотворците вероятно карат по-нови коли (които някой друг поддържа), но и през ум не им минава да променят конкретния казус или някоя от другите недомислици.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 3/24/2018 at 22:07, romborak написа:

 

Напълно сериозен съм за жалост.

И аз реагирах като теб първия път като ми се наложи да си сменя "шибана крушка".

На старото ми Ауди става за 30-40 секунди, а тук е направо кошмар.

Чувал съм, че на Джазките пък е направо невъзможно сам да го направиш.

Малко парадоксално е, че на по-нова кола е по-трудно отколкото на стара. Или поне аз така разсъждавам.

Само едно нещо не мога да разбера - ако те спре полиция и ти е изгоряла крушката, са ми казвали, че или те карат да я смениш, или те глобяват. Та как по дяволите си представят да смениш на Джазка изгоряла крушка на пътя?!?

 

Дам, не подозирах, че може да има нещо толкова тъпо измислено в тази кола. Ляв къс, малко повече от час, свалих акумулатор и филтърната кутия, след като разбрах, че няма как да стане през подкалника с моята "гъвкавост" и след счупването му :( Накрая и капачката изпадна някъде и тъмнината попречи да я намеря. Това на път да я смениш е абсурдно.

 

По темата - може ли да ме насочите от къде да закупя лампичката за подсветка на бутона на аварийните (номерът е 35856-SYY-003). Търсих на няколко места, но точно такава не намирам (за аварийните на Сивик 7-ма е същия тип, поне на пръв поглед).

 

Edited by Motte

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 8 часа, Motte написа:

може ли да ме насочите от къде да закупя лампичката за подсветка на бутона на аварийните (номерът е 35856-SYY-003).

www.vikivat.bg  ,Bultrako

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 3/28/2018 at 23:38, JHM написа:

www.vikivat.bg  ,Bultrako

Да, наложи се да стигна до Бултрако, никъде няма такива и отлагах до последния момент

цената за брой е 9,50лв.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това дойде:

 

Левия комплект е HB3, десния H1

 

image.thumb.png.5158a6909992740c23b36b3bd3c27951.png


Довечера ще гледма да монтирам и 2та комплекта, ако не ме домързи, ако ме домързи само дългите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, знаете ли как се сменя изгоряла крушка която светка като е отворена вратата ? (Шофьорската) предполагам е такава крушката: Прагове (врати) - T10 W5W

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×