Jump to content

Recommended Posts

Моля някой ако знае точния модел на крушките в предните мигачи да напише.

Доколкото откривам са 7440А (като А идва от Amber - оранжеви)

 

Да съберем списък на всички типове крушки тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жълти трябва да са след фейслифта
Mойта преди фейса ксенон
къси - D2S - 33116SL0003
дълги - HB3 - 33115S84A11
мигач - W21W - 33303SL4003
габарит - W5W - 33301SA0741

Редактирано от Z-Ro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фарове:
стандартни
къси H1 12V 55W
дълги HB3 12V 60W

ксенон
къси D2S
дълги HB3 12V 60W

 

Фарове за мъгла -  h11.
Задни стоп/габарит -  T20 7443 W21W.
Предни/Задни мигачи - T20 7440 W21W.
Заден Ход - T20 7440 W21W

Освещение сектора поворота - H8 35w (?)

Предни габари -  T10 W5W
Номер - T10 W5W
Прагове (врати) - T10 W5W
Салон плафони — 31мм C5W SV8,5
Сенници — C5W SV7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ! Може би в тази тема е уместно да питам дали ще има проблем да си сложа ЛЕД габарити, които да са силни, и които да използвам за дневни светлини ? Не съм наясно как компщтъра "труша грешки" ако се сложи неправилна крушка, може би волтажа е правилен, и сътоветно следва да попитам ложе ли ЛЕД крушка да има съшият волтаж като стандартните, които са монтирани ? Намерих това: http://led-bg.com/bg/products/t10-avtokrushki

 

Но има различни специвфикации, от 12 до 24 V (предполагам да гледам 12 ?)
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е уместно габарити да ползваш като дневни светлини. Грешки надали ще натрупаш (карам с LED габарити от доста време и нямам проблем с това). Аз карам с DRL модул, а има колеги, които си слагат допълнителни дневни светлини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук е мястото да попитам, фаровете ми са с лупи, но не са с фабричен ксенон (Д2С), тъй като е Н1 какви афтър маркет, ала китай ксенон е подходящ да се сложи ? 

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
dzrasd

 

Можеш да караш на габарити стига да сложиш мощни крушки, които да се виждат. Аз съм сложил лед на габритите (за да са бели) - грешки няма, но карам с ДРЛ модул вързан на дългите на 30%. ДРЛ модула може и на габаритите да се върже на 100%. Проблем с ледовете има само за мигачите - ако се сложи лед, който не е CAN-error free започват да мигат много бързо. Другия проблем с ледовете е че повечето китайски ледове много горят, а смяната на крушките отпред е доста сложна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е уместно габарити да ползваш като дневни светлини. Грешки надали ще натрупаш (карам с LED габарити от доста време и нямам проблем с това). Аз карам с DRL модул, а има колеги, които си слагат допълнителни дневни светлини.

Защо да не е уместно ? Нали целта е да се вижда колата, че е в движение... Аз ще сложа силни ЛЕД-ове.

 

Първоначално и аз мислех да слагам модул, даже си го купих. В последствие, и доста четене, установих че не искам крушка постоянно да ми пече пластмасата от вътре, особено лятото, и за това минах на вариант ЛЕД габарити. Аз модула ще си го зползвам, само че ще го вържа именно там.

 

 

dzrasd

 

Можеш да караш на габарити стига да сложиш мощни крушки, които да се виждат. Аз съм сложил лед на габритите (за да са бели) - грешки няма, но карам с ДРЛ модул вързан на дългите на 30%. ДРЛ модула може и на габаритите да се върже на 100%. Проблем с ледовете има само за мигачите - ако се сложи лед, който не е CAN-error free започват да мигат много бързо. Другия проблем с ледовете е че повечето китайски ледове много горят, а смяната на крушките отпред е доста сложна.

 

Благодаря. Аз обмисля махането на този грозен оранжев модул от фара. Но ако го направя така, остава рефлектора и крушката, която пък се вижда. По принцип чист рефлектор не изглежда зле, но ме дразни да се вижда самата крушка на мигача => трябва да се сложи нещо ЛЕД, оранжево, което да е качествено и тн. Ама май по-скоро ще си го оставя така. Не съм решил още.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквито и крушки да сложиш габаритите не могат да минат за дневни светлини и това полицаите го знаят. Много лесно се разпознава кога свети габарит и кога дълги на 25%. Доколкото знам има и LED крушки, които могат да светят на даден %, но не съм търсил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи полицията ще ме глоби не защото не ми свети колата, или защото свети слабо, а защото свети грешната крушка ? Звучи абсурдно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсурдно, но е така.. или къси или фабрино монтиран DRL. Не става нито габарит, нито фар за мъгла..

Ако си го монтираш сам, то пак става, но трябва да има маркировка за сертификат и да бъде по някаква наредба за отстояние от земята, от края на автомобила и т.н..

Пиша ви това, защото преди време бях предупреден, а не глобен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам,с отнесен фиш от 20лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да даде мнения за това: https://autopro.bg/led-sistema-n1-a8

 

Пише 6000 лумена, докато ксенон на 4300К вади около 3500 лумена, много се чудя дали да не скокна на такова, в момента съм със халогенни H1 12V 55W

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е китайско - НЕ. Гледах добро ревю на юутуб - потърси. Единствено ледовете на филипс наистина светеха.

Аз си смених крушките на ксенона с филипс - светят много по-силно от xenarc-а на оцрам който беше вътре.

Продавам го осрама - здрав е ... някой ако го иска да пише. Крушките D2S Second Generation Phillips са по 170лв едната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко струва една крушка моля...?Егати инвестицията!☺Все си мисля,че тези цени важат само за България.☺

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам скъпо е, но филипсите си струват всяка стотинка. Цените им са такива навсякъде - и от чужбина да ги поръчаш същата работа. Разликата наистина е колосална и вече виждам и пътя отстрани и светят поне 2 пъти по-силно. Бях си вдигнал малко фаровете, че ми бяха забити долу...бронята ми е удряна и сигурно са ги разместитли и заслепявах още преди да сменя крушките, но сега ги свалих малко и дори с новите крушки явно не заслепявам, защото никой не ми мига вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Искам да попитам и аз нещо. На моя Акорд 8 ген. късите светлини ми се ще да ги повдигна малко нагоре да светят. Може би поне още 5-6 метра да им удължа осветеността на пътя. С оригинален ксенон е колата, може би такива са фабричните настройки на ксенона, но малко ме дразни. За градско ок, но за извънградско не ме кефи. Може ли и какво да се направи, за да повдигна малко рефлектора на горе без да объркам работата на самия ксенон.

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже с какъв интензитет на светлината са фабричните ксенонови крушки?

Питам за модел 2009год. с ксенон само на късите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На таблицата може да се ориентираш цветово без да разглобяваш.Ако смениш едната дори с еднакви стойности пак няма да светят еднакво,ксенона просто си променя цвета с времето.Иначе трябва да е 4300 к

http://xenon.bg/product/1099/krushka-d2s-35w-ac-hella.html

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визуално ми прилича или на 4300 или на 5000..

Няма да сменям само една крушка.. знам, че ще се получи разлика..

Замислям нещо друго :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е 5000.  Това прочете ли го: 

Светлинен поток:
 
!!!Внимание!!! - почти всички търговци обявяват светлинният поток погрешно като 3200 лумена, дори за DC тип системи и за всички цветови температури. 3200 лумена е светлинния поток само на системи от AC тип (дигитални) с мощност 35W и цветова температура 4300К. Цветовите температури над 4300К имат по-нисък светлинен поток при всички типове системи.
 
3200lm ± 10% @ 4300K
2900lm ± 10% @ 5000K
2600lm ± 10% @ 6000K
2400lm ± 10% @ 8000K
 
 
Забележки:
 
1 При AC системите с дигитални баласти електродите на ксеноновите крушки се износват по-бавно, което удължава живота им
2 При една и съща консумирана мощност от 35W, AC системите с дигитални баласти отдават с около 50% повече светлина от DC системите
3 Не важи за всички цокли
4 Без H4,H13/9008,HB5/9007,HB1/9004

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.osram.com/am/ecat/XENARC ORIGINAL-Xenon headlight lamps-Cars-Automotive Lighting/com/en/GPS01_1056953/PP_EUROPE_Europe_eCat/ZMP_4055062/

Това са оригиналните крушки.ОЕМ модел 66240. Имам два броя - фабрични за продан ако някой се интересува да пише - крушките са здрави - останаха ми от тунинга на фаровете за който съм писал горе.

4500К са - бели. Над тези келвини почват да синеят, а сините крушки осветяват доста по-зле. Казвам го от опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фарове:
стандартни
къси H1 12V 55W
дълги HB3 12V 60W

ксенон
къси D2S
дълги HB3 12V 60W

 

Фарове за мъгла -  h11.
Задни стоп/габарит -  T20 7443 W21W.
Предни/Задни мигачи - T20 7440 W21W.
Заден Ход - T20 7440 W21W

Освещение сектора поворота - H8 35w (?)

Предни габари -  T10 W5W
Номер - T10 W5W
Прагове (врати) - T10 W5W
Салон плафони — 31мм C5W SV8,5
Сенници — C5W SV7

Някой запознат ли е дали са същите и при Акорд 7 2.2 (2007) г.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Останаха ми доста крушки. Ако някой му трябват да ми пише:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Реших да не отварям нова тема, а не намерих отговор на въпросът ми затова ще питам тук.

 

Някой наясно ли е как се сменя преде десен (пасажерски) лампион ? Изгорял ми е късият та онзи ден вдигнах капака и бях лошо изненадан, че габарит и дълга светлина са доволно достъпни, но късият е наврян в калника и освен от под калника да се бърка не виждам как би се сменило това (не съм бъркал изпод калника щото е кално) ?!?!

 

Някой идеи съвети ?

Редактирано от GeorgiD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам за да смениш крушката на късите трябва да бръкнеш точно под калника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гадно се сменяват късите. От дясната страна е една идея по-лесно, че отляво се сваля акумулатора.

По принцип крушка на късите се сменява или през подкалника (така го дават в книжката на колата) или от двигателния отсек, но и двата начина са доста криви. През подкалника много трудно се бърка, освен ако нямаш достатъчно гъвкавост и сръчност. Аз не успях от там, а при няколко сменявания си мисля, че пластмасата на подкалника накрая ще се скъса или счупи.

Ако решиш да бъркаш през подкалника, трябва да го освободиш от калника като махнеш държащия го пластмасов щифт и да след това да го изкривиш достатъчно, че да можеш да бръкнеш. Ако пък решиш през капака, след като го вдигнеш трябва да махнеш тубичката за течност, която пречи на по удобен достъп.

След това, когато вече имаш достъп до задната страна на фара, има един пластмасова кръгла капачка, която трябва да отвъртиш (доста трудно се върти нищо, че има ушенце) и вече имаш директен достъп до крушката. Тя е захваната с метална щипка в отвора. Само буташ тази щипка настрани и тя отпуска крушката, откачаш я от фасонката и си готов.

Много пипкаво е и се прави без да имаш пряка видимост до крушката, а опипвайки. Гледах Слави веднъж да я сменява със зъболекарско огледалце, но аз понеже нямам, си правя първо клип с телефона за да видя кое къде е и после да го върна на мястото му. При първия ми опит успях след има-няма 30 минути, но при следващия бяха само 15

Тънкият момент е да уцелиш фокуса на лупата когато слагаш новата крушка. Аз това така и не разбрах точно как става и всеки път е с проба-грешка.

След това всичко по обратния ред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да си сериозен нали ?!

 

Смисъл трябва да си сменя шибаната крушка по дяволите това не е трансплантация на сърце ....

 

Омг омг омг омг .....

 

Благодаря ти иначе за инфото - какво безумие само!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При повечето коли с лед 2008 е така.Ако не свалиш някои неща за да имаш достъп, или крушката ще счупиш или оставяш задължително данък кожа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, GeorgiD написа:

Не може да си сериозен нали ?!

 

Напълно сериозен съм за жалост.

И аз реагирах като теб първия път като ми се наложи да си сменя "шибана крушка".

На старото ми Ауди става за 30-40 секунди, а тук е направо кошмар.

Чувал съм, че на Джазките пък е направо невъзможно сам да го направиш.

Малко парадоксално е, че на по-нова кола е по-трудно отколкото на стара. Или поне аз така разсъждавам.

Само едно нещо не мога да разбера - ако те спре полиция и ти е изгоряла крушката, са ми казвали, че или те карат да я смениш, или те глобяват. Та как по дяволите си представят да смениш на Джазка изгоряла крушка на пътя?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 8 минути, romborak написа:

Само едно нещо не мога да разбера - ако те спре полиция и ти е изгоряла крушката, са ми казвали, че или те карат да я смениш, или те глобяват. Та как по дяволите си представят да смениш на Джазка изгоряла крушка на пътя?!?

Ако са много стриктни могат да те спрат от движение.

Редактирано от aleksandur

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по този повод съм се шегувал с приятели, че в такава ситуация ще предложа те да я сменят :)

И даже бих ги почерпил ако го направят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я смениш на място ако имаш резервна. Аз мисля, че по закон е задължително да имаш резервна крушка на късите. Друг е въпроса кой си държи крушка за 100+ лв. за резервна :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или 11, ако е със халогенни крушки :)

 

Ениуейс абсурда е пълен както вече констатирахме, за момента карам и с фарове за мъгла поне да се очертава автомобила, като се затопли ше сменям квото ще сменям...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая разпоредба е писана по времето когато колите се ремонтираха с гаечен ключ, а не с лаптоп. :) Законотворците вероятно карат по-нови коли (които някой друг поддържа), но и през ум не им минава да променят конкретния казус или някоя от другите недомислици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 3/24/2018 at 22:07, romborak написа:

 

Напълно сериозен съм за жалост.

И аз реагирах като теб първия път като ми се наложи да си сменя "шибана крушка".

На старото ми Ауди става за 30-40 секунди, а тук е направо кошмар.

Чувал съм, че на Джазките пък е направо невъзможно сам да го направиш.

Малко парадоксално е, че на по-нова кола е по-трудно отколкото на стара. Или поне аз така разсъждавам.

Само едно нещо не мога да разбера - ако те спре полиция и ти е изгоряла крушката, са ми казвали, че или те карат да я смениш, или те глобяват. Та как по дяволите си представят да смениш на Джазка изгоряла крушка на пътя?!?

 

Дам, не подозирах, че може да има нещо толкова тъпо измислено в тази кола. Ляв къс, малко повече от час, свалих акумулатор и филтърната кутия, след като разбрах, че няма как да стане през подкалника с моята "гъвкавост" и след счупването му :( Накрая и капачката изпадна някъде и тъмнината попречи да я намеря. Това на път да я смениш е абсурдно.

 

По темата - може ли да ме насочите от къде да закупя лампичката за подсветка на бутона на аварийните (номерът е 35856-SYY-003). Търсих на няколко места, но точно такава не намирам (за аварийните на Сивик 7-ма е същия тип, поне на пръв поглед).

 

Редактирано от Motte

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Motte написа:

може ли да ме насочите от къде да закупя лампичката за подсветка на бутона на аварийните (номерът е 35856-SYY-003).

www.vikivat.bg  ,Bultrako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3/28/2018 at 23:38, JHM написа:

www.vikivat.bg  ,Bultrako

Да, наложи се да стигна до Бултрако, никъде няма такива и отлагах до последния момент

цената за брой е 9,50лв.

 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дойде:

 

Левия комплект е HB3, десния H1

 

image.thumb.png.5158a6909992740c23b36b3bd3c27951.png


Довечера ще гледма да монтирам и 2та комплекта, ако не ме домързи, ако ме домързи само дългите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, знаете ли как се сменя изгоряла крушка която светка като е отворена вратата ? (Шофьорската) предполагам е такава крушката: Прагове (врати) - T10 W5W

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×