Jump to content
aleksigov

Автоматична скоростна кутия (CVT-7)

Recommended Posts

Здравейте , преди 3 дни купих за съпругата Хонда Джаз 1.4 i-dsi se cvt-7 . Колата е на 25000 мили (живеем в Англия) . Всичко е ОК, само има един проблем , когато колата се е движела повече от 20-30 мили и спре, при потегляне се забелязва леко претрисане за момент . Само когато е топла, студена или на късо разтояние го няма . Свързах се с автодилъра и му обясних за проблема и той предложи да се направи ,,cvt gearbox flush,, неколкокртано източване и доливане на масло в специализиран Хонда сервиз. Само там го правели качествено с подгряване на маслото преди да се налее и т.н. Маслото на кутията е сменяно преди 15000 мили . Преди месец има правен пълен тест в Хонда - само закопчалката на средния заден колан е дала някакво отклонение . Хонда препоръчва да се сменя на интервал от 9000, ако външната температура е над 32 градуса или се кара с висока скорост. Въпросът ми е дали тази процедура ще реши проблема или е временно решение (докато мине гаранцията 3 месеца). Ще съм благодарен, ако някой с подобен проблем сподели решение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз имам същия проблем, карам Хонда джаз 1.4 2003г., закупена в България със CVT скоростна кутия на 105 000км. Смених маслото в оторозирания сервиз за Хонда (Бултрако) без да имам някакъв ефект. Чета реклами на сервизи ,които сменяли маслото със специална машина , като гарантирали източване на цялото количество масло, но не съм го правил. Според мнение на специалисти, проблемът е в съединителя, смяната на който у нас е маса пари. Но нека се изкажат специалистите, аз съм лаик, карам си я кротко засега и се моля да не се задълбочава проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и тук няма да е тънко . Щом gearbox flush е 325 паунда, ама Хонда казват, че това оправя нещата .... Докато пак се появи проблема и някой техен служител с широка усмивка ти каже, sorry . В понеделник имам час в Хонда, надявам се успешно да завърши всичко , ще пиша как е и ако мога да надникна, ще споделя точно как се прави .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя , че след flush в сервиза на Хонда, проблемът се реши. Дано да не е временно, но от Хонда казаха, че до сега са нямали случай да се появи отново вибрация при правилна експлоатация и редовно смяна на маслото . Също така е важно сервизния интервал между смените .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво е това flush:?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Източване на маслото, доливане на ново затоплено, работи малко време, пак източване и отново ново, и може и още веднъж . При мен само само два пъти, общо 8 литра масло . Казаха, че не е било много мръсно. Така се подменя почти нацяло маслото, без разглобяване . От старото масло оставал някакъв налеп по пластините на съединителя и това била причината да претриса . Това е обяснението от Хонда . Дали е така, ще видим след известен пробег. И както бях писал по-горе, ако се кара колата при температура на въздуха повече от 32 градуса, на 15000 се сменя маслото. Така пише в сервизната книжка. Добре, че тук няма такива температури.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
aleksigov, много благодаря за изчерпателния отговор, на мен ми смениха маслото в Бултрако , но не както ти обясняваш по-горе, просто са отворили пробката и колкото изтече. Взеха ми 170лв. за тази услуга и ефекта беше нулев, за съжаление... Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, тъкмо и аз след закупуване на същата хонда,след 5-тия ден каране, получих същия проблем.. Като се покара малко колата и при тръгване напред или на задна... тресе понякога яко. Ходих на 2 сервиза в Пловдив, само за автоматични кутии...никакви грешки в колата и кутията, маслото ми е супер бистро (не съм го сменял). Единият от сервизите е познат , каза че има 2 възможности:

1) Бубините се сменят - 4 броя (малкия дявол).

2) Стартов пакет, който е в кутията - разглабя се и се проверява върте какво е състоянието.

 

Малко вероатно да е съединител , но не е изключено. Като захапе 1ва или задна , колата е изтребител и няма никакви други проблеми...

 

Страх ме е да сменям маслото в Хонда , защото си оставяш там колата и не знаеш какво правят, и как го правят , а парите са от 170лв нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайте в предвид, че всяка смяна на масло, без значения дали ръчна или автоматична скоростна кутия се води - примиване, това е flush. Само че в случая в Англия са го направили както трябва. Ако се сменя маслото на време, няма да има нужда от 2-3 промивки. Но като знам, че масово колите от Италия идват лом, нищо чудно там въобще да не са сменяли никога маслото. Варианта да източиш и налееш цялото масло, и да считаш, че си промил добре скоростната е да се свали, източва се цялото масло и после се налива новото. По спомен на CVT кутиите е 8л. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пичове,

Преди 2 седмици купих на жената Honda Jazz 2004 CVT кутия. До като я тествах не открих някакви пробеми(колата беше без номера и нямаше възможност за продължително каране).

След като я регистрирах в КАТ София, на връщане към вкъщи започнах да откривам проблемите. При спряло положение(само) и потегляне, първите 2 метра има едно претрисане все едно зъбни колела прескачат. Като загрее кутията при натискане на педала на газта понякога забива, пресеца. Смених маслото в оторизиран сервиз на Хонда за скромната сума от 140лв и проблема с тресенето при потегляне изчезна или се проявява супер рядко. НО проблема с забиването и присецането след загрял автомобил остана. Подпитах в сервиза на Хонда как се процедира и какви са цените и общо взето през цялото време ми говореха за едни торби с пари и как било скъпо, как нямало смисъл,не ги ремонтирали на място и т.н. Общо взето една мъгла.

Та въпроса ми е къде има място, където хората наистина разбират от тия кутии, и могат да изкажат профисионалното си мнение? Някой друг с моя проблем? Да го е оправил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко масло смените? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нямам престава. В сервиза казаха "сменихме го". Тъй като бяха малко сърдити и мълчаливи не ми се занимаваше да ги разпитвам за повече...

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да не питаш и да платиш нещо, което не знаеш до каква степен е доведено?

Наскоро сменях на една - на два етапа, по три литра. Съдейки по цената, която си написал, са ти замазали очите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цяла седмица се ровя в интернет за ремонт на автоматични скоростни кутии. Открих тази фирма :

http://avtomatichni-skorosti.com/

Много ви моля, ако се свържете с тях, споделете мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,

 

имам леко претрисане(стържене) като потегля с малко повече газ.Като е в движение няма проблеми при подаване на газ.Сменено е маслото.

Хонда Джаз 2005 CVT. 

 

благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,от няколко дни се появи това ритане(придърпване)на скоростната кутия като превключва на по-голяма предавка.

Другото което искам да попитам,защо при най-лекия наклон при изкачване колата се форсира и скоростта пада,а поне не поддържа с подадената газ?

Honda Jazz L13A1 cvt

благодаря

Редактирано от player_s

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си съединителя,може от него да е проблема

 

 

Отправлено с моего iPad используя Tapatalk

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

cvt кутиите имат ли някъкъв съединител изобщо?
И друго да попитам някой правил ли е такава кутия,понеже при мен приплъзва ремъка при потегляне?

Цени на частите?

Редактирано от player_s

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

имаме такава Хонда Джаз 1.3 2005 година. - CVT 7-speed 2005 година

Направи ми впечатление, че не стои на едно място, когато има малък наклон (изпуска назад).

Като отпусна спирачката и потегля или само да тръгне сама колата го прави изведнъж(като удар), не тръгва плавно.

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Придърпването се оказа от бобини, прекъсваше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3/12/2018 at 16:45, player_s написа:

Здравейте,

имаме такава Хонда Джаз 1.3 2005 година. - CVT 7-speed 2005 година

Направи ми впечатление, че не стои на едно място, когато има малък наклон (изпуска назад).

Като отпусна спирачката и потегля или само да тръгне сама колата го прави изведнъж(като удар), не тръгва плавно.

Благодаря.

Здравейте, моя джаз прави същото нещо. При наклон, ако пусна спирачката, връща назад. Такова нещо при стандартните автоматици няма. Ако подам леко газ и отпусна газта, стои на място. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.05.2017 г. at 13:48, aleksigov написа:

Източване на маслото, доливане на ново затоплено, работи малко време, пак източване и отново ново, и може и още веднъж . При мен само само два пъти, общо 8 литра масло . Казаха, че не е било много мръсно. Така се подменя почти нацяло маслото, без разглобяване . От старото масло оставал някакъв налеп по пластините на съединителя и това била причината да претриса . Това е обяснението от Хонда . Дали е така, ще видим след известен пробег. И както бях писал по-горе, ако се кара колата при температура на въздуха повече от 32 градуса, на 15000 се сменя маслото. Така пише в сервизната книжка. Добре, че тук няма такива температури.

На 15 000 се сменя маслото в скоростната кутия, това ли пробега който му дават

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

 

От скоро съм собственик на Хонда Jazz CVT 7 2005 г. На 117 000 км е и нямам представа дали някой някога изобщо е сменял маслото на скоростната кутия. Нямам никакви проблеми с нея, но доколкото знам трябва да се сменят на всеки 60 000 -100 000 км. Може ли да ме ориентирате колко литра ще ми трябват, задължително ли е да се ходи в Хонда и има ли опция да си купя оригинално Хонда масло, но да сменя в друг сервиз в София. И какво бихте препоръчали - да го сменя ли превантивно или да изчакам? Кой сервиз бихте препоръчали и нужно ли е да сменя още нещо при смяна на това масло? Филтри, ремъци и т.н. са сменяни скоро и засега май могат да почакат. 

 

Поздрави и благодаря предварително за информацията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

 

От скоро съм собственик на Хонда Jazz CVT 7 2005 г. На 117 000 км е и нямам представа дали някой някога изобщо е сменял маслото на скоростната кутия. Нямам никакви проблеми с нея, но доколкото знам трябва да се сменят на всеки 60 000 -100 000 км. Може ли да ме ориентирате колко литра ще ми трябват, задължително ли е да се ходи в Хонда и има ли опция да си купя оригинално Хонда масло, но да сменя в друг сервиз в София. И какво бихте препоръчали - да го сменя ли превантивно или да изчакам? Кой сервиз бихте препоръчали и нужно ли е да сменя още нещо при смяна на това масло? Филтри, ремъци и т.н. са сменяни скоро и засега май могат да почакат. 

 

Поздрави и благодаря предварително за информацията!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях масло в БТ. Маслото е  HCF - 2 ; 4л. - 130 лв + 46 за труд. Мисля си, че може да си купиш маслото и да го смениш сам или в друг сервиз. Друго не се сменя. Има филтър в ск. кутия, но от БТ ми казаха, че се сменя само при ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вниманието на колежката :

Масло може да си купите през нашите общи поръчки - в момента е поръчка до 3 март :

 

А маслата за вашата скоростна кутия са ето тук:

https://www.ato24.de/en/car/atf-honda.html

Просто трябва да уточните вида и количеството при поръчката. Това е най-надеждния начин да си купите качествено и оригинално масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
18 hours ago, InaDrumeva said:

Здравейте, 

 

От скоро съм собственик на Хонда Jazz CVT 7 2005 г. На 117 000 км е и нямам представа дали някой някога изобщо е сменял маслото на скоростната кутия. Нямам никакви проблеми с нея, но доколкото знам трябва да се сменят на всеки 60 000 -100 000 км. Може ли да ме ориентирате колко литра ще ми трябват, задължително ли е да се ходи в Хонда и има ли опция да си купя оригинално Хонда масло, но да сменя в друг сервиз в София. И какво бихте препоръчали - да го сменя ли превантивно или да изчакам? Кой сервиз бихте препоръчали и нужно ли е да сменя още нещо при смяна на това масло? Филтри, ремъци и т.н. са сменяни скоро и засега май могат да почакат. 

 

Поздрави и благодаря предварително за информацията!

Отиди или питай в Хонда кое  масло е точно за твоята кутия и колко литра.

За по-добра цена го вземи от общите поръчки, но там разфасофките са в кварти което не е точно 1л.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах такава Хонда, има само едно единствено масло за 7-Speed CVT и то е Honda CVT масло, никакво друго.

Нямаш избор на вид масло при това CVT.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огромни благодарности на всички, които се отзоваха! Много ми помогнахте, ориентирах се и за вида, и за количеството, което ми е нужно. Ще се включа в общата поръчка. Хубав и безавариен уикенд на всички! 😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам Honda FIT/ Jazz 2004г 1,2 автоматик модел hg7130. Имам същият проблем. Стигна дотам че когато карам след 3км, се изключва сама . Изгасвам я и наново я паля и всичко се повтаря отново след 3км. Накрая скоростната кутия блокира и на всички позиции кара назад. Колата сега не е в движение. Майстор ми каза ,че трябва да сменя скоростната кутия. Не успях да намеря тук втора употреба скоростна кутия. Има я в Англия. Имате ли някой познат, който може да помогне да взема от там ?   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От пет или шест години работя с една фирма, която доставя почти всичко от Англия. Могат да ти докарат въпросната кутия, щом тук не може да намериш. Пиши ми на ЛС, дали имаш интерес за да ти кажа коя е. И тук бих го направил, но може да се сметне за явна реклама. Поздрави и успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, преди 15 дни закупих Хонда Джаз 2003 г.  CVT-7 speed  След няколко дни каране взе да прави проблеми като при колегите. Докато загрее няма проблем. След като загрее при спряло положение(само) и потегляне, претриса. След смяна на маслото проблема намаля може би наполовина, но все още го има. Ако може колегата player_s и другите колеги да кажат в кой сервиз са ходили на диагностика за бубините и стартовия пакет. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.05.2017 г. at 16:22, Мармаладко написа:

Здравейте, тъкмо и аз след закупуване на същата хонда,след 5-тия ден каране, получих същия проблем.. Като се покара малко колата и при тръгване напред или на задна... тресе понякога яко. Ходих на 2 сервиза в Пловдив, само за автоматични кутии...никакви грешки в колата и кутията, маслото ми е супер бистро (не съм го сменял). Единият от сервизите е познат , каза че има 2 възможности:

1) Бубините се сменят - 4 броя (малкия дявол).

2) Стартов пакет, който е в кутията - разглабя се и се проверява върте какво е състоянието.

 

Малко вероатно да е съединител , но не е изключено. Като захапе 1ва или задна , колата е изтребител и няма никакви други проблеми...

 

Страх ме е да сменям маслото в Хонда , защото си оставяш там колата и не знаеш какво правят, и как го правят , а парите са от 170лв нагоре.

Какъв е този съединител при автомат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всяка кола, между мотора и кутията (без значение какъв тип е тя) има вид съединител.

На класическата механична той е еднодисков, на секвенциалната механична (DSG) е "двудисков", при вариаторите (CVT) е пакет фрикциони дискове, а на последното им поколение Хонда го смениха с хидротрансформатор - какъвто е и на класическите автоматици.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, ceco_accord написа:

Във всяка кола, между мотора и кутията (без значение какъв тип е тя) има вид съединител.

На класическата механична той е еднодисков, на секвенциалната механична (DSG) е "двудисков", при вариаторите (CVT) е пакет фрикциони дискове, а на последното им поколение Хонда го смениха с хидротрансформатор - какъвто е и на класическите автоматици.

Здравейте. Благодаря за изчерпателният отговор. Човек винаги има какво да научи. Може ли да ми дадете съвет относно колата на майка ми (Хонда джаз 2004г. автоматик). От около една седмица скоростния лост започна да се мести доста трудно. При превключването между позицийте не се чува и усеща нищо необичайно, нито при движение на автомобила.

Благодаря Ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според това описание следва че няма проблеми с функционирането на кутията, а просто с механиката на скоростния лост. Или нещо му пречи да се движи, или има проблем с предаването на командите му към кутията. Може просто да е от застудяването, но е добре да се огледа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързият отговор!

Коментирах проблема с един майстор и той ми каза, че е или от студеното време или от жилото на лоста ( влагата от последните дъждове, ръжда, мръсотия) може да са причина за по-трудното преместване на лоста.

Лека вечер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.

 

Някой разполага ли с точна процедура как се сменя маслото на CVT - скоростна кутия?

Карам Honda JAZZ, 2007 година ,CVT - кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен!

 

Това е най-пълната тема дотук, която намерих из българските форуми, така че добавям и моето мнение и опит за онези, които търсят информация.

Аз също имах проблем с притрисане при рязко ускорение от спряло положение, което успешно се оправи след като сам си смених маслото. По-долу ще споделя точно какво и как направих...

 

ПЪРВОНАЧАЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Модел: Honda Jazz

Година на производство: 2004

Двигател: 1.3i, 83 hp, L13A1, GD1, i-DSI

Гориво: Бензин

Скоростна кутия: CVT (Continuously Variable Transmission) 

Тип на маслото на скоростната кутия: Honda CVT-Fluid (виж снимки) 

 

image.thumb.png.48daa9bc3857c6d11428066818bef33e.pngimage.thumb.png.f0540087e95923bdc646bb15f2c3fda8.pngimage.thumb.png.3113a0225626371d8551a8ebdf01f26a.png

 

Така, моята история: колата е внесена в БГ на 104 хил. км. От момента на закупуване до към 130 хил. км. постепенно започна да се усеща типичното вибриране, когато я настъпиш от спряло положение. На 133 хил. нещата вече станаха твърде неприятни и притеснителни, затова реших да прочета и да действам.

Има много объркващата информация по форумите, затова трябва много да се внимава кой точно източник ще послушате, за да не стане беля. За разлика от двигателното масло, където могат да се използват най-различни марки, за CVT е най-сигурно да се използва само и единствено оригинално Honda CVT-F масло. НЕ използвайте HCF-2 масло, което е предназначено за по-новите генерации на Honda Jazz. Показвам линк с какво масло НЕ ТРЯБВА да се използва: https://shopee.com.my/ORIGINAL-HONDA-HCF-2-(3.5L)-AUTO-TRANSMISSION-OIL-CVT-FLUID-2-GEAR-OIL-HCF2-08269-P99-Z8FM1-i.120972274.7211672501

 

Това, което аз закупих и използвах е тук: https://namaleniavtochasti.com/honda/2899-maslo-cvt-f-0826099905he-honda-avtomatichna-skorostna-kutiya-4l.html

(щеше да е хубаво да ми плащат за рекламата, но нищо - правя го за добро)

 

Допълнително използвах една добавка, която в моя случай не беше крайно необходима, тъй като разбирам, че проблемът при мен не беше толкова значителен, но я препоръчвам за онези, които след смяната все още имат вибрации: ХАДО Ревитализант EX120 +20% автоматични скорости https://topcar.bg/revitalizant-ex120-20-avtomatichni-skorosti-prod15996.html

Ако не помогне, то поне смятам, че няма да навреди.

 

ИСТОРИЯТА И ПРОЦЕДУРАТА:

 

image.thumb.png.45e5d3fb344c73192300284d503e83ce.png

 

През лятото на 2021 реших, че ще сменя маслото на скоростната кутия, но понеже не вярвам на сервизи и обичам да виждам какво и как се прави, реших да си го сменя сам. Направих си самоделна импровизирана рампа на улицата - сложих плочки и качих предните 2 гуми на височина около 10-12 см, колкото да мога да се мушна отдолу.

 

Легнах, намерих болта (пробката), от която се източва скоростното масло и измерих квадрата, с който се развива. Забележете, че е квадрат, не шестограм или друго. Реално, това е гедория от средния размер - по магазините има 3 размера и това, което трябва е този, който е 10 mm (виж снимка).

 

image.thumb.png.e00808cd9a1e312750b225b73e843edc.pngimage.thumb.png.a28627cc996c5167589e2d0b47e0b4ab.png 

 

Също така подсигурих шайбата (уплътнител), която си мислех, че е точния размер, но след като развих пробката, разбрах, че това, което са ми продали е шайбата за моторното масло, не за трансмисионното. Реалните размери са показани на снимките (пробка с магнит за улавяне на метални частици и външен и вътрешен диаметър на алуминиевата шайба:

image.thumb.png.71042cfb3d7213e57fae243578359536.pngimage.thumb.png.7c638f54c75c69584bc8e2bfa8f89d0d.pngimage.thumb.png.98b18b0bf2f6c655d618010a5ad7cdd6.png

и една от нета: image.thumb.png.739271212d0b318ebac9f9fe4e3fefdf.png 

 

Реално аз не я смених този път. Използвах същата, макар че би било добре да се замени, понеже се сплесква при завиването, което същност създава уплътнението и предотвратява течове. При мен няма течове досега.

 

Уточнявам, че самото развиване на пробката беше доста трудно и използвах крак, защото с ръка не успях, а не съм слабичък. Имаше момент, в който мислех, че гедорията ще се строши, но все пак се разви. Имайте предвид, че може да е много тегаво.

 

Позицията на пробката е показана тук:

 

image.thumb.png.b49440695ecff7d2100f09cfce826898.pngimage.thumb.png.e2471f01fb8cb7d1cd4f796fcb252bd6.png 

 

Доколкото си спомням източих около 3 L масло. Не успях да го измеря съвсем точно. 

Това което налях беше около 3.2 L, което в последствие се оказа, че е малко в повече, та трябваше да източвам с помощта на 50 кубикова спринцовка и шлаух (отиваш в аптеката и вземах "спринцовка 50 кубика и система"). Точенето става доста бавно и мъчително, но важното е, че става без да се ляга отново отдолу.

 

За наливането използвах фуния и удължителен шлаух, понеже е тясно и дълбоко - имайте предвид и подсигурете материалите предварително! Едната снимка е от моята кола, другата е от едно супер полезно видео, където цялата процедура е показана (споделям по-долу):

 

image.thumb.png.9c990748f3818004ffdcdfe0f7617b54.pngimage.thumb.png.d30dce53bf67c16f11c31d2f4ee4713c.png

 

Видео: https://youtu.be/ImrrM_FFFFM

 

РЕЗУЛТАТЪТ: 

Веднага, моментално след смяната на маслото, вибрациите при изстрелване изчезнаха! Покарах така 10-15 мин. като я пробвах постоянно, след което добавих ХАДО ревитализанта и приключих с работата.

Това беше юли месец, а сега през декември 2021, все още всичко е наред и няма никакво тресене. 

Това е от мен

 

Ако имате някакви други въпроси няма да мога да ви отговоря, защото не знам повече. Но пък не пречи да пишете и коментирате.

 

Поздрави,

Тодор

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Допълнително използвах една добавка, която в моя случай не беше крайно необходима, тъй като разбирам, че проблемът при мен не беше толкова значителен, но я препоръчвам за онези, които след смяната все още имат вибрации: ХАДО Ревитализант EX120 +20% автоматични скорости https://topcar.bg/revitalizant-ex120-20-avtomatichni-skorosti-prod15996.html

Ако не помогне, то поне смятам, че няма да навреди.

 

Всичко много добре ама защо набута това в маслото.

Пишеш сам че веднага са изчезнали вибрациите,вече си го направил,дано при другото опресняване всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...