Jump to content
aleksigov

Автоматична скоростна кутия (CVT-7)

Recommended Posts

Здравейте , преди 3 дни купих за съпругата Хонда Джаз 1.4 i-dsi se cvt-7 . Колата е на 25000 мили (живеем в Англия) . Всичко е ОК, само има един проблем , когато колата се е движела повече от 20-30 мили и спре, при потегляне се забелязва леко претрисане за момент . Само когато е топла, студена или на късо разтояние го няма . Свързах се с автодилъра и му обясних за проблема и той предложи да се направи ,,cvt gearbox flush,, неколкокртано източване и доливане на масло в специализиран Хонда сервиз. Само там го правели качествено с подгряване на маслото преди да се налее и т.н. Маслото на кутията е сменяно преди 15000 мили . Преди месец има правен пълен тест в Хонда - само закопчалката на средния заден колан е дала някакво отклонение . Хонда препоръчва да се сменя на интервал от 9000, ако външната температура е над 32 градуса или се кара с висока скорост. Въпросът ми е дали тази процедура ще реши проблема или е временно решение (докато мине гаранцията 3 месеца). Ще съм благодарен, ако някой с подобен проблем сподели решение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз имам същия проблем, карам Хонда джаз 1.4 2003г., закупена в България със CVT скоростна кутия на 105 000км. Смених маслото в оторозирания сервиз за Хонда (Бултрако) без да имам някакъв ефект. Чета реклами на сервизи ,които сменяли маслото със специална машина , като гарантирали източване на цялото количество масло, но не съм го правил. Според мнение на специалисти, проблемът е в съединителя, смяната на който у нас е маса пари. Но нека се изкажат специалистите, аз съм лаик, карам си я кротко засега и се моля да не се задълбочава проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и тук няма да е тънко . Щом gearbox flush е 325 паунда, ама Хонда казват, че това оправя нещата .... Докато пак се появи проблема и някой техен служител с широка усмивка ти каже, sorry . В понеделник имам час в Хонда, надявам се успешно да завърши всичко , ще пиша как е и ако мога да надникна, ще споделя точно как се прави .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя , че след flush в сервиза на Хонда, проблемът се реши. Дано да не е временно, но от Хонда казаха, че до сега са нямали случай да се появи отново вибрация при правилна експлоатация и редовно смяна на маслото . Също така е важно сервизния интервал между смените .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Източване на маслото, доливане на ново затоплено, работи малко време, пак източване и отново ново, и може и още веднъж . При мен само само два пъти, общо 8 литра масло . Казаха, че не е било много мръсно. Така се подменя почти нацяло маслото, без разглобяване . От старото масло оставал някакъв налеп по пластините на съединителя и това била причината да претриса . Това е обяснението от Хонда . Дали е така, ще видим след известен пробег. И както бях писал по-горе, ако се кара колата при температура на въздуха повече от 32 градуса, на 15000 се сменя маслото. Така пише в сервизната книжка. Добре, че тук няма такива температури.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
aleksigov, много благодаря за изчерпателния отговор, на мен ми смениха маслото в Бултрако , но не както ти обясняваш по-горе, просто са отворили пробката и колкото изтече. Взеха ми 170лв. за тази услуга и ефекта беше нулев, за съжаление... Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, тъкмо и аз след закупуване на същата хонда,след 5-тия ден каране, получих същия проблем.. Като се покара малко колата и при тръгване напред или на задна... тресе понякога яко. Ходих на 2 сервиза в Пловдив, само за автоматични кутии...никакви грешки в колата и кутията, маслото ми е супер бистро (не съм го сменял). Единият от сервизите е познат , каза че има 2 възможности:

1) Бубините се сменят - 4 броя (малкия дявол).

2) Стартов пакет, който е в кутията - разглабя се и се проверява върте какво е състоянието.

 

Малко вероатно да е съединител , но не е изключено. Като захапе 1ва или задна , колата е изтребител и няма никакви други проблеми...

 

Страх ме е да сменям маслото в Хонда , защото си оставяш там колата и не знаеш какво правят, и как го правят , а парите са от 170лв нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайте в предвид, че всяка смяна на масло, без значения дали ръчна или автоматична скоростна кутия се води - примиване, това е flush. Само че в случая в Англия са го направили както трябва. Ако се сменя маслото на време, няма да има нужда от 2-3 промивки. Но като знам, че масово колите от Италия идват лом, нищо чудно там въобще да не са сменяли никога маслото. Варианта да източиш и налееш цялото масло, и да считаш, че си промил добре скоростната е да се свали, източва се цялото масло и после се налива новото. По спомен на CVT кутиите е 8л. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пичове,

Преди 2 седмици купих на жената Honda Jazz 2004 CVT кутия. До като я тествах не открих някакви пробеми(колата беше без номера и нямаше възможност за продължително каране).

След като я регистрирах в КАТ София, на връщане към вкъщи започнах да откривам проблемите. При спряло положение(само) и потегляне, първите 2 метра има едно претрисане все едно зъбни колела прескачат. Като загрее кутията при натискане на педала на газта понякога забива, пресеца. Смених маслото в оторизиран сервиз на Хонда за скромната сума от 140лв и проблема с тресенето при потегляне изчезна или се проявява супер рядко. НО проблема с забиването и присецането след загрял автомобил остана. Подпитах в сервиза на Хонда как се процедира и какви са цените и общо взето през цялото време ми говореха за едни торби с пари и как било скъпо, как нямало смисъл,не ги ремонтирали на място и т.н. Общо взето една мъгла.

Та въпроса ми е къде има място, където хората наистина разбират от тия кутии, и могат да изкажат профисионалното си мнение? Някой друг с моя проблем? Да го е оправил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко масло смените? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нямам престава. В сервиза казаха "сменихме го". Тъй като бяха малко сърдити и мълчаливи не ми се занимаваше да ги разпитвам за повече...

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да не питаш и да платиш нещо, което не знаеш до каква степен е доведено?

Наскоро сменях на една - на два етапа, по три литра. Съдейки по цената, която си написал, са ти замазали очите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цяла седмица се ровя в интернет за ремонт на автоматични скоростни кутии. Открих тази фирма :

http://avtomatichni-skorosti.com/

Много ви моля, ако се свържете с тях, споделете мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,

 

имам леко претрисане(стържене) като потегля с малко повече газ.Като е в движение няма проблеми при подаване на газ.Сменено е маслото.

Хонда Джаз 2005 CVT. 

 

благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,от няколко дни се появи това ритане(придърпване)на скоростната кутия като превключва на по-голяма предавка.

Другото което искам да попитам,защо при най-лекия наклон при изкачване колата се форсира и скоростта пада,а поне не поддържа с подадената газ?

Honda Jazz L13A1 cvt

благодаря

Редактирано от player_s

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си съединителя,може от него да е проблема

 

 

Отправлено с моего iPad используя Tapatalk

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

cvt кутиите имат ли някъкъв съединител изобщо?
И друго да попитам някой правил ли е такава кутия,понеже при мен приплъзва ремъка при потегляне?

Цени на частите?

Редактирано от player_s

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

имаме такава Хонда Джаз 1.3 2005 година. - CVT 7-speed 2005 година

Направи ми впечатление, че не стои на едно място, когато има малък наклон (изпуска назад).

Като отпусна спирачката и потегля или само да тръгне сама колата го прави изведнъж(като удар), не тръгва плавно.

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Придърпването се оказа от бобини, прекъсваше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3/12/2018 at 16:45, player_s написа:

Здравейте,

имаме такава Хонда Джаз 1.3 2005 година. - CVT 7-speed 2005 година

Направи ми впечатление, че не стои на едно място, когато има малък наклон (изпуска назад).

Като отпусна спирачката и потегля или само да тръгне сама колата го прави изведнъж(като удар), не тръгва плавно.

Благодаря.

Здравейте, моя джаз прави същото нещо. При наклон, ако пусна спирачката, връща назад. Такова нещо при стандартните автоматици няма. Ако подам леко газ и отпусна газта, стои на място. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×