Jump to content
Emicha

DPF светна и не изгасва

Recommended Posts

Въпроса е - какво следва от тук нататък?

В инструкцията пише, че трябва да мига преди да светне за постоянно, но в случая направо си светна и не изгасва.

post-20738-0-15793200-1493737918.png

 

Карах я известно време над 3000 оборота, но ефекта е никакъв.

Дали трябва да я закарам за принудително регенериране или ?

Преди близо 4000 км. е почистван основно- поне така показваше диагностиката , когато я купувах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай пак с принудително.

И на мен също си светна без да мига.

Пробвахме с принудително чистене, но на 4 опит едвам показа 10 или 20% отпушване и се отказах. Последва механично и софтуерно премахване.

Има и една добавка, има доста доволни в такива случай, но зависи колко е забит.

Ако искаш, пиши на лични, ще ти я покажа коя е, ако искаш с нея да пробваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, преди да я купя я закачихме и стойностите на филтъра бяха безупречни, като програмата с която го проверявахме, показа преди колко работни часа е чистен ( а не само евентуално изчистена грешка ).

Абе, стойностите му бяха като почти на нов.

Познат сподели, че след известно каране, съответно палене и гасене на колата, може и да изгасне индикацията и ако до четвъртък не се оправи,  ще го закача да видя какво става.

 

sredez403 - Благодаря за предложението- ще ти пиша  на лични. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емо,

 

фактор за дпф  е и с какво масло се кара, как се кара най-често (градско/извънградско), горивото.

Предполагам ще се оправи с регенерация. Направи едно ходене до Перник по магистралата на ряз на 5-та и да видим дали ще се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е оригинално Хонда.

Кара се градско, с нормална нафта и добавка Бардал.

Преди 4/5 дни, умишлено я карах 70 км. на висока скорост и над 4000 об. , точно за профилактика на филтъра, но изглежда това не помага.

Няколко пъти я хващам, че си прави регенерация нормално, но сега за пръв път светна индикацията.

Тези дни ще си покаже. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При мен също светна от раз и не изгасна,а преди това при докарването на колата си направи регенерация.Наложи се с диагностика да се регенерира и се оправи,но проблема беше до кога.Понеже не търпя да се треса,кога нещо ще скапе и ще ме остави на пътя,направо го изкормих механично и софтуерно.В БГ и чисто нов да сложиш след няма и 10хил.км. пак ще се задръсти.Решението е махане,за съжаление на екологията.

Редактирано от Deodriver

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно и до това ще се стигне, но преди това, ще му дам шанс.

Много ми хвалят някаква варненска фирма, за тотално почистване, след което няколко години нямало проблем,та ще разуча нещата и ще видя дали да не им го пратя и да го изчистят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко пъти я хващам, че си прави регенерация ......

Важно е какво правиш след като я хванеш да регенерира. Точно тогава трябва да се кара с над 3000 оборота, за да се разпалвт хубаво саждите.

Моята винаги я хвашам по моментния разход. Когато индикатора показва между 10 и 20/100, дори при съвсем леко докосване на педала на газта, значи дъни нафта за регенерацията. В този момент вентилаторите на охлаждането работят постоянно. Обикновено след 5-10 мин. каране на около 3000 об. Всичко приключва.

В началото когато не й познавах чалъмите, първата й регенерация в моите ръце ме накара да намразя нафтата на OMV. Помислих си, че нафтата им е кофти и колата гори много с тяхното гориво. Направи ми разход 9.6. При нормален разход, по маршрута по който се движа с 7.4 на сто. Оказа се, че аз съм пречил на колата да си премине регенерацията и съм карал часове в такъв режим, при положение, че всичко може да мине за 5 мин.

Ама пусто му невежество..... аз от къде да знам за тези режими.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е и когато аз я карах, я хванах и си направи процедурата както трябва, и индикация въобще не светна.

Последните дни я кара жената, на къси разстояния и може да не е усетила процеса, и да го е прекъсвала няколко пъти.

Днес я покарах на дълго и си завърши регенерацията, съответно и индикацията си изгасна.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Емо!

Радвам се, че всичко е ОК !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, преди да я купя я закачихме и стойностите на филтъра бяха безупречни, като програмата с която го проверявахме, показа преди колко работни часа е чистен ( а не само евентуално изчистена грешка ).

 

Здравейте, може ли да споделите къде тествахте колата?

Че при мен сагата продължава, февруари горивната система мина пълно почистване (ЕГР, колектори, ДПФ) всичко беше ОК за около 1500км. След което светна на извънградско каране при скорост 110-120 км/ч. на 6-та. следва регенерация в сервиз, след около 400км. пак светна на извънградско, и така 3 пъти до тук. В нета намерих информация, че за нашите коли, след пълно почистване трябва да се ресетне (да му се укаже,че е подменен с нов), но в София не мога да намеря къде да стане това. Понеже в Бултрако ми отказват, знаят за какво им говоря, но трябва да си купя нов филтър от тях и няма проблем.

Въпросът ми е къде си тествахте колата и дали там може да се ресетне? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти.

Преди да купя колата,я гледах с приятел, който освен че има нужния софтуер за проверка,може да работи с него,а и си разбира от работата.

Та той го хвана, че е чистен основно и според показанията (според него е свалян и след почистването е един вид нулиран) защото неговата програма показа, че филтъра е работил 7/8часа и някакви минути.

Обаче къде е правено чистенето и нулирането, не знам.

Евентуално мога да го питам, дали той може да нулира нещо,и да ти пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен светна постоянно! Вече премахнат механично и софтуерно.Сменено масло и филтър тъй като беше почнало да се покачва нивото.До момента няма никакви проблеми. Круиза си работи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в книжката си пише,че е допустимо нивото на маслото да се покачи, до към 1,5 см.,но ако продължи да се покачва, трябва да се смени.

Обаче друго е интересното- за колко х.км. ще се покачи? Защото ако това стане за около 3-4 хиляди,се обезсмисля смяната с оригиналното скъпо масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги вземах ЦРВ 2,2 140к.с дизел и сега ми предстой облужване.Слагам 0W30 С2 масло,но бихме ли ми казали относно DPF филтъра къде го прехамват някъде близко до Бургас,че като чета да съм подготвен накъде да поемам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......................................................

Пловдив

 

стария дпф някъде могат да ти го изкупят за 200лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко месеца по-късно, индикацията на ДПФ светна на таблото, но вече с (!).

Естествено, колата влезна в някакъв ограничителен режим и отидох до приятел да направим принудителна регенерация на ДПФ-а , за да може да се кара нормално. Въпреки ,че много трудно ни пусна да регенерираме ( а защо така , не можахме да разберем) накрая ни пусна и направихме процедурата до 100% почистване - съответно индикацията си изгасна и колата се оправи. 

Сега ,знам че това принудително регенериране може и е препоръчително да се прави, не повече от 3/4 пъти , затова реших, утре свалям въпросния ДПФ и го пращам във Варна за основно почистване. Преди финалния вариант ( физическо и софтуерно премахване) реших да му дам още един шанс , а и отзивите за този сервиз който е във Варна и извършва това почистване , са много добри и дават гаранция, че филтъра се почиства и става неразличим от нов. Разговарях със собственика , в последствие и с познати, които са ползвали неговите услуги и всички са супер доволни.

Повече информация , естествено след операцията.

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е причина филтъра а БГ-нафтата.Каквото и да му правите с това гориво тук все такъв ще е резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не смятам , че наще горива са кой знае колко по-лоши от другите.

Естествено зависи и от къде и какво зареждаш. 

Реално, Комън райл системата е малко по-капризна и биодизела който го набиват в нафтата, както и ограничаването на сярата, (заради екологията) спомага за проблемите. 

 

Най-голям проблем обаче  е, липсата или ограничената информация  за това нещо " ДПФ филтър", как работи,какво прави,как се експлоатира за да работи правилно и да не създава проблеми и т. н.

А легендите и писаниците по форуми от "компетентни", допълнително объркват притежателите на автомобили с такъв филтър. И аз бях заблуден, че като има проблем,изкарам колата извън града,газ над 3000 оборота за 10/20 км. и всичко ще се оправи и ще е на 6.

Да ама не, само съм хабил нафта и не съм помагал  на колата, ама по натам ще споделя малко информация.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото при автомобилите е че нямат сигнална лампа която да покаже кога започва регенерацията.При регенерацията дпф-а достига температура почти 700 градуса.При нормална работа когато не е в регенерация температурата варира около 250-300градуса.Самата регенерация продължава около 8 минути.И когато угасим при не свършила регенерация филтъра започва да се задръства.Затова при извънградско каране филтъра се задръства по малко тъй като се кара на по високи обороти.При регенерацията дюза впръска нафта в дпф-а за да се повиши температурата за да могат да изгорят саждите в него.Затова казват че при премахнат дпф автомобила почва да гори по малко.Твърдението е вярно тъй като колкото по задръстен е филтъра толкова повече влиза в регенерация и се впръсква допълнително гориво във филтъра.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте за тъпанарския въпрос, но този филтър като започне прекалено често да се запушва и съответно тази регенерация спре да върши работа не се ли подменя?? На практика той не е ли консуматив??

Питам защото непрекъснато чета за драмите с тези филтри при дизелите и главоблъсканицата е голяма. А пък не съм видял някой да го е сменявал....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

jaccomo , за този филтър ( 7000 лв. в Бултрако - ебати консуматива :D)  може би утре, че сега  имам по-важно нещо ( наздраве) :drunk::D.

Също и относно  написаното от колегата aliyatin.com , който е написал 10% истина  и 90% измислици - надявам се да не се разсърди, но точно за това говорех, по нагоре:

Цитат

писаниците по форуми от "компетентни", допълнително объркват притежателите на автомобили с такъв филтър

п.п. Липсват ми за пореден път  "минусите" , че на сърца и плюс сме го докарали!):D:lol:

Редактирано от Emicha
допълване ,от нетрезвен индивид!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да се сърдя колега написал съм това което съм видял с очите си!Чудно ми е кои 90% са измислици?Не само автомобилите имат дпф филтър!Пример давам да не каже колегата че си измислям-трактор кубота 135кс с дпф и трактор кубота 130кс без дпф .При 135кс филтъра започна да прави регенерация на ден по 5 пъти като нормалната му регенерация варира от 3 до 5 дни в зависимост  с какво е натоварен трактора. Има фирма която обслужва машините и при диагностика винаги обвиняваха горивото и ремонтираха дюзите.След дълъг спор с тях че двигателя си работи перфектно и да видят този филтър-дпф. се съгласиха разпитаха тук там.Добре че самия филтър е разглобяем -излиза самата пита и я измиха с някакъв препарат.При нашите хонди незнам как може де се измие този филтър като е капсулован в самото гърне.След почистването регенерациите влязоха нормален режим.В трактора има монитор където показва реални стойности на работата на дпф-а като температура и проценти от 0 до100% за неговото задръстване.Като стане 100% светва лампата на дпф-температурата се покачва и се кара 10-на минути с над 1500 обороти това-за трактора.Като паднат оборотите лампата започва да премигва.Някой ако не знае какво производство е трактора-Японски.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, само в бултрако ли се продават...? Нещо афтър маркет, за 1500-2000лв. Няма ли,,в Бъбългария съм сигурен че не се внася защото никой няма да го купи, но в държавите в които не се представят да го махнат предпплагам че има и нещо по евтино.

И после било евтино да караш дизел..... Евтино е ако го караш по български... Ако си му следваш изискванията и като сметнаш първоначалната инвестиция и си отиваш на дебелия. Най дебелия!!

 

....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, aliyatin.com написа:

Лошото при автомобилите е че нямат сигнална лампа която да покаже кога започва регенерацията. Да това е неприятното при нас, а има и такива автомобили, при които има такава индикация.

При регенерацията дпф-а достига температура почти 700 градуса. - Специално при 2,2 i-DTEC температурата не надхвърля 560/570 градуса, като при стария 2,2 i-ctdi достига до към 600 градуса

При нормална работа когато не е в регенерация температурата варира около 250-300градуса.Самата регенерация продължава около 8 минути.И когато угасим при не свършила регенерация филтъра започва да се задръства. -Тогава наистина се задръства и реално вкарва гориво в маслото.

Затова при извънградско каране филтъра се задръства по малко тъй като се кара на по високи обороти. - Тогава реално регенерацията си се прави , без ти да усещаш кога е започнала и кога е свършила, затова и на дълго няма проблем, за разлика от градския режим.

При регенерацията дюза впръска нафта в дпф-а за да се повиши температурата за да могат да изгорят саждите в него.  -Нафтата се впръсква в ЦИЛИНДРИТЕ , а не във ФИЛТЪРА, а количеството го определя компютъра, при наличие на предпоставки за да започне регенерацията!

Затова казват че при премахнат дпф автомобила почва да гори по малко.Твърдението е вярно тъй като колкото по задръстен е филтъра толкова повече влиза в регенерация и се впръсква допълнително гориво във филтъра.

 

Това е относно коментара на колегата aliyatin.com  , а и тук става въпрос за конкретен модел и двигател на Хонда, а не за двигател на трактор , макар и японско производство. Всеки производител сам решава какъв да е ДПФ-а и как да протече  процеса, защото сам си пише софтуера за самия ДПФ. 

jaccomo - разбира се че има и заместители, които са около 1000/1500 лв. в зависимост от модела и марката на колата, но при положение че за 250 лв. може да се изчисти оригиналния и да стане буквално неразличим от нов, не виждам смисъл да се купува друг. 

Тук вече идва и въпроса - КОЙ , КЪДЕ, с КАКВИ МАШИНИ и МЕТОД го почиства!?!

Затова и казах по-нагоре. че ще пиша след няколко дни, след като ми доставят (във вторник) , а в сряда монтират , моя вече почистен ДПФ филтър.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За почистването - водородното почистване е пръв приятел на нафтовите автомобили (carbon cleaner)

За консуматива - https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=honda+n22a+dpf&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR12.TRC2.A0.H0.Xhonda+dpf.TRS0&_nkw=honda+dpf&_sacat=0

Не съм убеден обаче, че чистенето ще го направи като нов. :)

Ето малко инфо за самия филтър и регенерацията:

https://www.carboncleaningusa.com/decarbonization/dpf-cleaning-diesel-particulate-filter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дани, относно това:

Цитат

За почистването - водородното почистване е пръв приятел на нафтовите автомобили (carbon cleaner)

еми, много е спорно, също доста рисково (има доста, случаи на прецакани двигатели) и всичко ми намирисва като един вид реклама , като в Телешоп :)  - уж всички са доволни, имало ефект който не се вижда, а и никой не иска да си разглоби двигателя, за да види какво всъщност е почистено.

А относно това:

Цитат

Не съм убеден обаче, че чистенето ще го направи като нов. :)

Проучвах доста време как и къде да го почистя, с какви машини  и методи се прави и мисля ,че избрах правилното място и човек във Варна. Реално там и в Германия са тези две машини в цяла Европа, които извършват  това почистване и дават сертификат, че филтъра е неразличим от нов. Но както се досещаш , цените в Германия са сериозни, затова доста хора от цяла Европа , си пращат филтрите за почистване именно във Варна. Много от оторизираните сервизи тук, на различните марки, работят с този сервиз във Варна и му използват услугите и отзивите са само положителни. Исках да пиша за това по-късно, след като ми пристигне почистения филтър други ден и като видя резултатите от протоколите и изследванията , обаче вчера ми се обади човека да ме уведоми ,че филтъра е почистен и понеделник ми го праща, но по мое настояване, ми даде информацията по телефона, конкретно за моя филтър - какво е било запушването, с какво и че след процедурата и изпитанията/тестването което извършват, е с параметри на чисто нов .

Други подробности по-натам, че стана дълго.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водородното почистване е измама. Толкоз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, дано всичко е така както казваш и за 250-300лв. драмата ти да приключи, както и всички останали колеги да се възползват от същата процедура и фирма.

Веднъж завинаги да се спре поне с премахването на ДПФ, че ми омръзна да се диша тая мръсотия във въздуха и всяка година, като дойде зимата и падне смога децата да са по 1 месец с бронхити и кашлици. Не че вината е само дизеляците и ако поне това се спре като практика ще е добра новина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано е така  и в действителност, макар че не очаквам нещо по различно,от обещаното. Естествено винаги има неизвестни, докато не го изпиташ лично. 

Между другото, в петък отивам в Бултрако за смяна на ербеците (по сервизната акция) и заедно с това,  ще ги накарам да ми сложат новия софтуер за работата на ДПФ-а, който скоро официално са го спуснали от Хонда.

Информацията е от тях.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели после каква е промяната ,че на техника в Бултрако не му беше много ясно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех колата , с монтирания вече почистен и нулиран  ДПФ филтър, като същевременно смених и маслото и започвам да следя, как ще са нещата от тук нататък.

Ето го и този хубавец, който ни създава толкова много проблеми:

DSC_0850.thumb.JPG.2333b7f1914205ed81dc51244ff6971c.JPG

На тази снимка се виждат и данните за запушването и  %-те след почистването:

 

DSC_0847.thumb.JPG.0819d815c8b734258ef6540803c2abc1.JPG

Ако някой сваля този филтър да го почиства, да не напъва да развива температурния датчик който се вижда на снимката, защото е тънкостенен и е лепен  и има опасност да го прецака. Човека който прави почистването, ме предупреди изрично да го пратя така ,защото те имат машина която си го хваща, нагрява и го развива безпроблемно.

Също след монтирането на ДПФ-а е добре колата да се запали и остави да работи на място около 30/40 минути, за да може гела с който се третира  след почистването ( с такъв гел идват и абсолютно чисто новите ДПФ-и) да си обгори и изпари.

И нещо много важно което научих:

Когато по време на движение колата влезне в режим на регенерация и я усетите, или когато ви светне първата индикация за проблем с ДПФ-а без ! , от инструкцията на Хонда, казват само да продължим да караме още около 10/15 км. със скорост 60 км/ч. и нищо друго. От слуховете и легендите, ние си го знаехме газ над 3000 оборота и тя ще се оправи - да обаче не е така. Реално ако хванем че колата прави регенерация, или вече е светнала първата индикация без ! , продължаваме да караме с 60 км/ч. но с 2000 максимум 2100 оборота, защото след тези обороти, компа изключва процеса по регенерация и нищо не правим - а затлачваме допълнително филтъра. Не случайно, когато миналата седмица правих принудителната регенерация, наблюдавах точно на колко оборота се извършва тя - точно на 2000 , като за 10/15 секунди вдига на 3000 об. и след това сваля за целия процес 15-на минути, точно на 2000 оборота, след което завършва пак за 10-на секунди на 3000 оборота.

Споделям ги тези неща защото мисля че са важни, а който иска да слуша.

п.п. Бранко в петък ще ги питам точно какво променят софтуерно с новите настройки за ДПФ-а и ще пиша.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моята книжка пише за ДПФ следното(съвпада почти напълно с горното):

Предупредителна светлина филтъра за твърди частици (DPF) (дизелов двигател)
Този предупредителен индикатор светва:
• Когато има повреда в системата на филтъра за твърди частици (DPF).
• След като тази предупредителна светлина светне, тя може да угасне след шофиране на автомобила:
- с повече от 60 км/ч, или
- на втора или по-висока предавка с 1500 ~ 2000 оборота на двигателя за определен период от време (около 25 минути).
Ако независимо от тези процедури, предупредителната светлина мига (и на LCD дисплея се появи съобщение), препоръчваме системата на DPF да бъде проверена от оторизиран сервиз на Kia.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Honda Civic Hatchback 2015 Facelift Owner Manual от тази тема -

 

DPF.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже в горното мнение съм цитирал някои цифри от инструкцията , но по памет и съм объркал минути с километри, затова качвам едно към едно, какво пише там: - със скорост най-малко 60 км/ч. , като това ще отнеме около 10 минути , а не около 10/15  километра:).

5a32e200440d0_1.png.544d6de1089cb11bc109708882537bb9.png

 

5a32e228e511f_.png.076a4bb9ac712b4bb650838dd1b32ebe.png

 

5a32e25960e37_2.png.f9c0ce1e6c7342c2c6e4db0c5f13b9f1.png

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвам, че при мен циклите на регенерация се повтарят през около 700-900 км. При вас как е?

И още нещо.... Как стои при вас въпроса с покачване нивото на маслото в следствие на тези регенерации. И двете Хонди с които имам пряк контакт, си пълнят картера. До кога може да се кара така? Може ли да се разчита на датчика за замерване на вискозитета на маслото? До колкото съм запознат, би трябвало когато маслото стане прекалено рядко да изпише грешка за рядко масло, но не съм сигурен дали е така. На МАЗДА 6 например, има един "Х" на около два сантиметра над белега за максимума на маслото и когато нивото стигне до този "Х" маслото трябва да се смени (описано е на табелка до щеката)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже колата се кара предимно градско, преди да сваля филтъра и да го почистят във Варна, я хващах че прави доста често регенерации ( по пушека и повишения разход) - на има няма 100/150 км.. Като за близо година успя да светне два пъти индикацията на ДПФ-а без ! , а миналата седмица със ! .

Естествено и при мен, нивото на маслото се покачваше (на щеката за проверка), като не ми е светвала никаква индикация за вискозитет ( предполагам говориш за жълтата лейка) или каквото и да е бил надпис. Понеже знам как е при Мазда и съм виждал белега на щеката, когато при мен се покачеше маслото около 2 см. над мах. го сменявах. Смених го и онзи ден при монтажа на почистения филтър и започвам да го следя.

Днес ходих и смених шофьорския еърбег (по сервизната акция на Хонда) и между другото актуализирах софтуера с последния спуснат от Хонда - реално промяната е, оптимизиране на настройките на горивната система, свързано именно с ДПФ филтъра. Интересното е , че това пак излиза като сервизна акция, но го даваха за колите произведени след 2012/2013 г. с този двигател , а моята е 2011г. . Както и да е направих го , а времето ще покаже дали е било за добро, но първоначалното впечатление (може и да е внушение) че колата стана една идея по-тромава. Ускорява си  пак добре, но някак си по-плавно се случват нещата, може би ми се струва също, че една идея трябва да натискам повече педала за газта. Пак казвам, може и да е внушение, обаче може да е и от това, че непосредствено преди да отида в сервиза заредих гориво и този път реших да не слагам от добавката на Бардал , та не знам.

Относно промяната на софтуера (за която пита Бранко) , разпитах до колкото е възможно и може би се състои в промяната на периодичността на регенерациите , един вид ги правят на по-чести интервали , за да не се допуска голямо задръстване на самия филтър, преди да се включи регенерацията.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×