Jump to content
entem

VSA свети постоянно

Recommended Posts

Искам да разбера точно какъв модул трябва да си купя, защото има много некоректни продавачи които ще ма убеждават че "този става".Цената на нов е между 2 и 3000 лв. зависи от модела, затова ще търся втора употреба.Мислех си че за 2003 - 2008 г. /Акорд 7/ са взаимно заменяеми.

Моля някой запознат с това да ми обясни какво трябва да гледам на модула че да стане за моята кола, букви, цифри, година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам казаното от колегата Tokio,за разликите.В Бултрако много си чесаха главите с отговр на същите въпроси,но моя е фейслифт. Бях грешно диагностициран именно от тях.Това с vsa системата и светенето на индикации е доста деликатна тема и иска прецизна диагностика HDS.Тук може да видиш,че и за твоя модел има два различни модула.Така като гледам май си с този от дясно на схемата.

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3263,3264&nplgrp=4&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2005&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.2%20EXECUTIVE&nplblk=B__2411

Има разлика в захвата долу.

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с десния съм.Значи е възможно до има и фейслифт с такъв като моя, трябва да се гледа модела.

Просто това ще разшири диапазона на търсене.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено трябва да търсиш преди фейслифт,дизел това което е написал и колегата Tokio по горе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

 

Изпратено от моят LG-H440n с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също "оправих" моя проблем със светещите лампи. Оправиха го в сервиза в Овча Купел и мога да кажа само добри думи за хората, отношението и работата им. Оказа се, че някъде е прекъсната връзката между самия ABS сензор и централния ABS модул. Сега вече няма досадно светещи лампички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво направиха?

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се ли подразбира, че е било кабел?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха, че са проверили ел връзките. Започвайки от самия сензор, окабеляването минава през самата кола, докато стигне ABS модула. Според човека, проблема бил в началото - имало е някъде разхлабени връзки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша връзка на Акорд? Това е оксиморон. Най-вероятно са изчистили грешката и са калибровали системата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си угасих досадните лампи.Смених модула с друг такъв /втора употреба/,дано излезе читав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 месеца ходих в друг сервиз. Там ми изчистиха грешката и след 5 метра каране пак се появи. Важното е, че сега нищо не свети :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то за всяка грешка си има причина,рядко става само с изтриване

 

Изпратено от моят LG-H440n с помощта на Tapatalk

 

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за VSA грешките, които обсъждахме, предимно се чисти и калибрира. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай колега,как става калибриранета?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде има ли кодовете за грешка в абс?

Светва ми първо веднъж дълго и после 7 кратки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди да ти прочетат грешката с hds,че с тия светкания,бяха колите от миналия век.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В нашия град няма нито в един сервиз HDS...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ела до Пловдив ,ще те пратя при човек,не ти е толкова далече.Ако искаш пиши ми на лични да ти дам координати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По кодовете за грешка стана ясно че е заден ляв датчик, днес се опитах да го сваля и естествено го счупих и така се вкарах в едно приключение но успях да извадя счупената част и утре чакам новия датчик за монтаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте знам че има и други теми по този проблем.. но съм изчел доста и още има работи които не са ми ясни.

Та от 2 3 месеца след ремонт на генератора ми свети постоянно лампата на VSA и /!\.

Ходих да ми направят диагностика и излязоха 2 грешки.

66-01 Brake preassure sensor failure

84-01 Sensor logic failure

До колкото разбрах това са грешки които не могат да се поправят и трябва смяна на модула.

На много места чета че се сменя АБС модул , а на други ВСА модул.

 

Та въпроса ми е АБС и ВСА модул различни неща ли са.

До колкото знам АБС модула е 50 лв а другия е 200 лв.

При дадените грешки като се има впредвид че до колкото разбарх този сензор за налягане е в АБС модула кой от двата модула трябва да сменя или трябва да сменя и двата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, къде ходи на диагностика? В сервиза на Хонда извън Стара Загора или някъде другаде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модула е само един и ако ще го сменяш, трябва да е със същият парт номер! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте знам че има и други теми по този проблем.. но съм изчел доста и още има работи които не са ми ясни.

 

Та от 2 3 месеца след ремонт на генератора ми свети постоянно лампата на VSA и /!\.

Ходих да ми направят диагностика и излязоха 2 грешки.

66-01 Brake preassure sensor failure

84-01 Sensor logic failure

До колкото разбрах това са грешки които не могат да се поправят и трябва смяна на модула.

На много места чета че се сменя АБС модул , а на други ВСА модул.

 

Та въпроса ми е АБС и ВСА модул различни неща ли са.

До колкото знам АБС модула е 50 лв а другия е 200 лв.

При дадените грешки като се има впредвид че до колкото разбарх този сензор за налягане е в АБС модула кой от двата модула трябва да сменя или трябва да сменя и двата.

 

Да, модула е един.

 

038284532.jpg?r=0

 

 

Смяната му не е сложна, само трябва да е от същата кола в случая при теб дизел и същата година.

Аз го смених преди месец с такъв втора употреба /70лв./ и за сега всичко е Ок.След смяната му, разбира се, трябва да се обезвъздуши системата.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте знам че има и други теми по този проблем.. но съм изчел доста и още има работи които не са ми ясни.

 

Та от 2 3 месеца след ремонт на генератора ми свети постоянно лампата на VSA и /!\.

Ходих да ми направят диагностика и излязоха 2 грешки.

66-01 Brake preassure sensor failure

84-01 Sensor logic failure

До колкото разбрах това са грешки които не могат да се поправят и трябва смяна на модула.

На много места чета че се сменя АБС модул , а на други ВСА модул.

 

Та въпроса ми е АБС и ВСА модул различни неща ли са.

До колкото знам АБС модула е 50 лв а другия е 200 лв.

При дадените грешки като се има впредвид че до колкото разбарх този сензор за налягане е в АБС модула кой от двата модула трябва да сменя или трябва да сменя и двата.

Първата грешка ще изчезне след промивка на системата,а втората след калибриране с Хонда тестер.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, новобранец съм във форума и съвсем наскоро се сдобих с един акорд 7, 2003г., тайп С, 2.4 - декняк. Като я взех само чека светеше но има английска газова и като се покара на бензин гасне. Но от няколко дни светкат и двете лампи с триъгълника и АВС_а. Проблема е, че не светкат при всяко натискане на спирачката ами и аз незнам кога точно.В повечето  случай когато съвсем леко натисна спирачката, само да убие леко скоростта преди светофар или като слизам от бордюр. Те и дисковете са криви, ако има значение за АВС системата де. Момчето от което я взех ми е познат и каза че са светели и трите лампи - АБС,АВС и триъгълника.Сменили са му два датчика и се е оправила, но сега пак светкат двете без АБС_а но не винаги,след гасене и палене изгасват и след натискане на спирачката но не винаги пак светкат. Аз съм от Пловдив и ако е удобно да кажете къде да ида да я прочетат с оригинална програма ХДС та да видим какво се случва с тая система за стабилност. Някъде в темата срещнах че проблема се появява и след смяна на заден лагер, а на моята е сменен преди месец точно преди да я купя. Интервенциите по смените са извършени в сервиз в ж.к.Тракия и незнам дали диагностиката е ХДС или някаква обща. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бултрако,там ще ти изкарат номера на грешката с HDS.Можеш да я споделиш тук и после ще му мислим.☺

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Илия Шопов  диагностика с   HDS в Пловдив обади  му се в работно време ще помогне.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен светнаха ABS и VSA + ! , и докато светеха никое от тях не работеше. След прочитане на грешката се оказа от заден ляв датчик на ABS-a на галвината. След подмяната му всичко си дойде на мястото. Иначе ту светваха, ту гаснеха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заравяйте колеги, днес бях при Илия Шопов да четем колата.Оказа се, че стоп машинката прави парчета и ту работи ту не. Сложихме една друга /той имаше такава/ и до момента няма проблем, вече VSA не свети.

Благодаря на REFTO и за помощта! 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

от няколко дена ми свети постоянно на таблото триъгълника и след 100-200 метра ми светва и VSA - не работят също така, не само светят .Сменяни са ми двата предни датчика и според човека който ми прави диагностика трябва да сменя модула на ABS .

Понеже на 25 ще пътувам до Пловдив може ли да ме насочите къде да отида там за диагностика или да отида в Стара Загора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега в Пловдив има човек и то доста читав. Казвам го от личен опит, ако човека който те е диагностицирал е бил със софтуер и букса значи е прав на 100 %. Момчето се казва Илия Шопов - +359 87 6550569. Обади му се няма да ти откаже, предполагам знаеш, че ако е датчик се сменя и след това се чисти отново при човек със тази апаратура, иначе vsa ще продължи да си свети, а може и да ти кажат че модула е развален :lol::lol: което са пълни глупости, ако човека знае какво прави много ясно му излиза за какво иде реч, казвам го защото  попаднах на човек, който твърдеше че на 8 генерация Civic dpf е запушен, а беше за смяна на свещи, ясно е че китайските глупости са заляли пазара.

Редактирано от Valkov90
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря - ще му звънна непременно и ако имам нужда от помощ ще пиша после пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги , отново се появи досадния проблем ABS + VSA направо ми вади очите. :D  Преди няколко месеца се разминах с чистене на грешка, но днес след диагностика установиха.че проблем е в заден ляв датчик. Въпроса ми е смяната на този датчик трудоемка ли е много и от къде е по-изгодно да го купя? В английско гледам цени от 10 лири до 100 и кусур, препоръчайте марка ако може и този датчик в комплект ли се сменя  (ляв,десен) или само проблемния. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@nistel_87, ако си в София, най-добре иди при Слави в Овча купел. При мен той ми смени датчика за ABS на предно ляво точило с неоригинален за 31лв

Редактирано от entem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега пробвай да се обадиш на този във Варна, изпрати ми оригинален от свален акорд и вече близо 8 месеца всичко  е наред. Много трудно се намират 2 ра защото са пластмасови, като ( температур фюлер ) с миниатюрно щекерче и се чупят и не могат да ги свалят. Ако ти се чака поръчвай от Англия. Слави както колегата по-горе е споменал също е вариант.

Редактирано от Valkov90

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Аз съм поредния новобранец във форума и се нуждая от малко инфо относно кодовете за грешки, от 1 седмица ми светнаха vsa и 'i' лампите на таблото, и не са се загасяли до сега,иначе тествах abs-a всичко си работи нормално, по нея нищо не се е променяло,даже си ускорява по добре от преди, пробвах всички варианти с джъмпера 4 и 9 но не става нищо, единствено прочитам грешката(с abs,лампата) и до там, осем дълги и едно късо премигвания(81) пробвах с obd2 да разчета грешката но не открива такива, иначе се свързва нормално с ECU-то на колата и си чете нормално сензорите,никъде в гугъл разбрах какво точно означава тази грешка 81, някой за мнение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...