Deodriver 35 #1 Публикувано 29 Август, 2016 Днес,докато умувахме под колата как да премахнем DPF най-интелигентно,видяхме с майстора,че рейката е протекла от към маншона на кормилния прът.Почти се оправих със софтуерно премахване на DFP-а,остана механичното и пак ново 20 с тази рейка. По инфото,което намирам излиза,че не се рециклират тези рейки.Разтичала се още повече и проблема става голям.Искам да попитам някой имал ли е подобен проблем с рейката на CRV-то и как го е решил? Мисля варианта със втора употреба рейка,но знае ли се човек на какво ще попадне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #2 Отговорено 29 Август, 2016 Мислех аз да пусна темата но ти ме изпревари. Моята не тече но подчуква на по големите и резки неравности. В няколко сервиза я карах докато хванат от каде чука (интересно ми е как никой не е обърнал внимание на рейката). Това което на мен ми казаха е че не разбират от този тип рейки (електрически) но обещаха да ми потърсят решение макар и в друг сервиз. Аз звънях в един специализиран такъв и ми казаха че ги правят без никакъв проблем, новнимание са се специализирали във VAG групата и не смеят да пипат моята че нещо електрониката била в повече при този тип рейки и трябвало човек дето знае какво прави. Казаха ми също че знаят че има специализиран хондаджия в областа но още не съм го открил. незнам твоята дали е същата но на мен ми казаха че ушким нямало как да протече защото нямало масло в нея. Била само на електромотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #3 Отговорено 29 Август, 2016 Страшни специалисти ще са били тогава.Ако искаш да им направя снимка на рейката,да видят дали няма масло в нея .Казанче за хидравлика,ако имаш и ти си с хидравлична.Сигурно има и някоя друга електроника по нея,ама без масло не е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #4 Отговорено 29 Август, 2016 Сега видях,че при бензиновите црв-та рейката е различна.Наистина май твоята е електрическа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 29 Август, 2016 Я двамата да се спирате с мислите,,,, Дизела е с 20 годишна хидравлична рейка , а бензина е с електро-усилвател.И двете се ремонтират... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #6 Отговорено 30 Август, 2016 Това за мен много успокояващо, защото имаше различни мнения. Сега ми остава да намеря и къде да я направят като хората, без да се налага после да въртя наляво а колата да ходи на дясно или волана да ми стои на 90 градуса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #7 Отговорено 30 Август, 2016 Ако може да споделиш къде мога да си я ремонтирам,че от Апостолов Бургас "са нямали такъв случай". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #8 Отговорено 1 Септември, 2016 Никой ли няма идея къде може да ми оправят рейката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #9 Отговорено 4 Септември, 2016 За твоятя трябва да има много опции ама за мен все още не намирам светлина в тунела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #10 Отговорено 5 Септември, 2016 Знам ли и аз дали има и кой точно.Накрая,като се разтече още ще си взема една втора употреба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #11 Отговорено 5 Септември, 2016 Търсете втора употреба рейки отвън.Иначе ще дадете няколко стотака на някой специалист като нашия Ангел в Добрич и след 4 месеца пак същото .Аз съм поръчал на познати в чужбина да ми търсят читава рейка на по-тънка цена ако намерят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Derlubo 0 #12 Отговорено 11 Октомври, 2016 Здравейте и от мен. От 2 седмици съм собственик на црв дизел 2007. Като цяло съм доста доволен от автомобила. За съжаление в опитите си да отстраня на пръв поглед досаден и дребен проблем (проблемът ми е, че след десен завой колата си тегли на дясно и респективно след ляв завой - на ляво ) подменяйки почти всичко по ходовата част (разбира се си купих и нови гуми зимни) и след ходене по всякакви майстори и реглажи се оказва че вероятно и аз ще трябва да сменям рейка.....поне това е финалната диагноза след многото огледи от специалисти. Та по темата и мен ме посъветваха да търся рейка на старо, освен ако нямам проблем с това да си придържам волана както е необходимо , така че колата да се движи в права линия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #13 Отговорено 11 Октомври, 2016 ...... подменяйки почти всичко по ходовата част (разбира се си купих и нови гуми зимни) и след ходене по всякакви майстори и реглажи ....... Сподели какво точно смени по ходовата част и къде си правил реглажа? Кормилната рейка на дизелово СРВ е здрава и не съм чувал още някой да е сменявал такава и да пише за този проблем. Естествено винаги има първи път, но ме съмнява да е от нея. Сменявал ли си маслото на хидравликата и какво сложи? Също помпата гледахте ли я, има ли налягане , циркулира ли ти течността в казанчето, бистра ли е или става на пяна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Derlubo 0 #14 Отговорено 11 Октомври, 2016 Противоударни тампони, прашници, тампони на макферсони и лагери, амотрисьори, некви маншони и уплътнения. Реглаж в дружба до тържището. Казаха ми, че този проблем може да е предизвикан от маслото на хидравликата, но вероятността да е това била около 1%. Разбира се и това ще проверя, респ. Сменя. А това за рейката ми го намекнаха и в хонда включително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #15 Отговорено 11 Октомври, 2016 Ако е рейката те се рециклират из основи. Твоята е хидравлична и както писах и по горе има за нея майстори бол. Не съм чувал за подобни симптоми ама казва ли ти някой.... Всичко се случва. Аз моля някой ако знае или е чул къде да рециклирам моята която е електрическа. Имам луфт от едната страна и подчуква. Не е болка за умиране но ме дрсзни на моменти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #16 Отговорено 11 Октомври, 2016 Еми има и кормилни накрайници, също шарнирните болтове гледахте ли ги - все неща от които може да ти е проблема. А за този сервиз в Дружба - мога много да разказвам , ама ще замълча, но ще ти кажа да го забравиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #17 Отговорено 12 Март, 2017 От известно време се появи теч от дясната страна на рейката и при изминати около 5-600км доливам в казанчето на хидравликата около 50-60мл. Нямам чукане и шум в рейката, само теч. Ако някой е правил този ремонт в София, моля да сподели резултатите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #18 Отговорено 29 Септември, 2017 ЗА НЯКОИ МОЖЕ ДА Е КЪСНО, НО ЗА ДРУГИ НАВРЕМЕ. 1. От Бултрако за около 120 лв купих ремонтен комплект за хидравлична рейка ( всички семеринги) но не ги смених, защото се наложи да пътувам, а преди това бях купил добавка за хидравлика МАНОЛ, която сложих и вече 2000 км. нямам проблем. Ще изчакам и отново когато се разтече ще сложа новите семеринги. 2.Тази добавка може да се намери от 8 до 12лв и във София я има във магазините на Аито оил. Аз я взех от техен склад в жк Люлин до БУЛВАРИЯ, 200м след тях в ляво, а срещу тях има магазин за акцесоари, където я продават на цена от 8лв. На бул. Сливница 173, преди моста на захарна фабрика я продават за 10лв. Тел на магазина: 0898 686 166, 0898 686 165, 02 929 46 11. 3.Със оригиналното масло на хонда,след по дълъг маршрут следствие на температурата маслото се разширяваше и минаваше със около 6- 8 мм. над горната граница, а след източване на около 250мл. и слагане на добавката вече не мърда от резката на максимума,, което не знам дали е по добре. Предстои да го обсъдя със специалисти. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #19 Отговорено 30 Септември, 2017 Аз също мога да дам много добър отзив за тази добавка на Мотул. Имах теч от семеринга при кормилния прът. За 100-тина км. доливах по 30-40гр. След като я сипах, нивото не мръдна следващите 10 000км. След това смених колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #20 Отговорено 30 Септември, 2017 Аз също имам добавка,но е на WYNN's.Страх ме е да я сипя,за да не прецакам помпата и си доливам масло и това е.Накрая може и да я сложа и ако не стане ще рециклирам. Друг проблем е,че ми насича рейката,особено с 19-ките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #21 Отговорено 9 Декември, 2017 (Редактирано) След поставянето на добавката нямах никакви проблеми, напълно спря теча, но ме притесняваше това, че вискозитета на добавката е много различен от предписаният от производителя, което не е добре, изобщо не се променяше нивото, без значение колко е загрял двигателя и колко км съм изминал и за това сложих ремонтният комплект, който бях закупил предварително и вече 1500 км всичко е ОК! Постави ми го Слави от овча купел. Много колеги го знаят , но за тези които сега разбират за него, ще кажа следното: НЯМА в София друг като него. Не случайно е бил толкова много години в БУЛТРАКО. При него ходя вече няколко пъти и винаги съм бил много доволен - изключителен специалист. НИКОГА и за нищо на света не бих отишъл другаде, без значение какъв е проблема и колко ще чакам, защото колегите го затрупват с работа. Тел. му е: 0899 744 385. Оценката ми за него е напълно реална, защото имам добра техническа култура по ДВГ , което съм завършил, както и работил много години. Редактирано 9 Декември, 2017 от Valdimor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #22 Отговорено 10 Декември, 2017 Пропуснах нещо важно,а именно: 1.Ремонтният комплект от БУЛТРАКО струва 120 лв. 2.За работа - 250 лв. 3.Един л. масло-38 лв. ОБЩО- 408 лв. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mafyata 9 #23 Отговорено 17 Юли, 2018 Сваля ли рейката или не ? Колко време отнема ремонта? Питам защото моята издава леко свирене при завиване на ляво. Дизел 2011г. е колата. Идея си нямам от какво може да е, а в Бургас не знам къде да я закарам , че всички са пишман майстори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #24 Отговорено 17 Юли, 2018 Преди 1 час, mafyata написа: Сваля ли рейката или не ? Колко време отнема ремонта? Питам защото моята издава леко свирене при завиване на ляво. Дизел 2011г. е колата. Идея си нямам от какво може да е, а в Бургас не знам къде да я закарам , че всички са пишман майстори. То в Бургас не знам дали ще намериш кой да ти е свали.Иначе за ремонт в Сливен а вече имат и клон в Бургас.Проблема е че там не свалят рейката.Трябва да намериш къде да ти е свалят. Ако си забелязал в Бургас като видят по нова Хонда и те отпращат. Ето адресите: Сливен, ул. Индустриална № 33 Магазин: тел.: 044623086 факс: 044625403 тел.: 0887787496 тел.: 0885469525 Сервиз: тел.: 0889626471 тел.: 0885110148 тел.: 0886060998 Бургас, ул. Янко Комитов № 35 Магазин: тел. 0896609992 Сервиз: тел. 0887096949 e-mail: georgiev_bordo@yahoo.com Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mafyata 9 #25 Отговорено 17 Юли, 2018 А , не ме отпращат ама не знаят какво и как да го направят. Със сивика 8ма серия брах ядове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #26 Отговорено 17 Юли, 2018 (Редактирано) 2 hours ago, mafyata said: Сваля ли рейката или не ? Колко време отнема ремонта? Питам защото моята издава леко свирене при завиване на ляво. Дизел 2011г. е колата. Идея си нямам от какво може да е, а в Бургас не знам къде да я закарам , че всички са пишман майстори. Ако е с хидравлична рейка Дизел 2011г. както си писал защо не пробваш с опресняване на маслото на хидравликата или подмяната му, това е по безболезнено преди да почнеш да оправяш нещо.По сервизнио ръководство го дават на всеки 30 000 до 40 000 да се прави опресняване на хидрравличното масло- което значи сваляш казанчето изсипваш старото масло измиваш го с обезмаслител изчакваш да изсъхне хубаво слагаш го намястото му и насипваш ново масло Това е маслото и тази рзфасовка трябва да ти стигне- https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Редактирано 17 Юли, 2018 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mafyata 9 #27 Отговорено 17 Юли, 2018 Да дизел с хидравлична рейка съм. Поръчах днес 1л от хонда да ми пратят. Утре ще е при мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #28 Отговорено 17 Юли, 2018 Ако колата е дизел и е 2011г. (така пишеш поне), тогава си фейса и с 2,2 I-DTEC двигателя и помпата на хидравликата е друга (не същата като на 2,2 i-ctdi). Освен че е друга, също дава и по-голям дебит, един вид по-силна струя и като я сменявате, при въртене на волана надясно и наляво за да обезвъздушите , много внимавайте и действайте бързо. п.п. Никъде не пише, включително и в сервизното ръководство, че хидравличното масло, трябва да се сменява на 30/40 хиляди. Даже ако ги питаш в Хонда , ще ти кажат че въобще не се сменява. Естествено 40лв. за литър и смяна на 50/60 хиляди , няма да бутнат никой, така че е хубаво да се сменява. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #29 Отговорено 17 Юли, 2018 (Редактирано) 2 hours ago, Emicha said: Ако колата е дизел и е 2011г. (така пишеш поне), тогава си фейса и с 2,2 I-DTEC двигателя и помпата на хидравликата е друга (не същата като на 2,2 i-ctdi). Освен че е друга, също дава и по-голям дебит, един вид по-силна струя и като я сменявате, при въртене на волана надясно и наляво за да обезвъздушите , много внимавайте и действайте бързо. п.п. Никъде не пише, включително и в сервизното ръководство, че хидравличното масло, трябва да се сменява на 30/40 хиляди. Даже ако ги питаш в Хонда , ще ти кажат че въобще не се сменява. Естествено 40лв. за литър и смяна на 50/60 хиляди , няма да бутнат никой, така че е хубаво да се сменява. Ако прочетеш горе съм написал опресняване и се взима малката розфасовка ,при тази процедура няма начин да влезе въздух и да се прецака помпата,докато при смяна но цялото има голяма вероятност да го направиш.Според теб това масло там е вечно така ли и не се бута, да на това могат да се радват само майсторите че идват при тях реки за оправяне.От Хонда отдавна ги от писах там просто нищо не знаят. Маслото се опреснява като се заменя нова в казанчето което се измива много добре защото има цедка която е задръстени вътре с мизерия от старото масло. Ако не бързаше колегата ще да ме кажа и от къде да вземе маслото 13лв струва. , Редактирано 17 Юли, 2018 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #30 Отговорено 17 Юли, 2018 преди 13 минути, CARPERA написа: .....Според теб това масло там е вечно така ли и не се бута,.... Ако четеш и вникваш повече в това което съм написал, вместо да бързаш да пишеш, ще разбереш кое смятам за правилно. А относно опресняването - дай да видим къде дават да се прави през 30/40 хиляди - нали така твърдиш. А иначе, щом те влече, няма лошо и да си го опресняваш с всяка смяна на двигателното масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mafyata 9 #31 Отговорено 17 Юли, 2018 Колеги не се карайте. Да колата ми е dtec мотора. Благодаря за отговорите. Ще пробвам със сваляне на казанчето метода , че в Бургас само пишман майстори и ще ми прецакат помпата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #32 Отговорено 17 Юли, 2018 (Редактирано) Преди 1 час, mafyata написа: Колеги не се карайте. Да колата ми е dtec мотора. Благодаря за отговорите. Ще пробвам със сваляне на казанчето метода , че в Бургас само пишман майстори и ще ми прецакат помпата. https://www.autodoc.bg/info/hidravlichna-technost-kak-da-ja-izberete-i-smenite http://www.dunevmotorsport-r21.com/smyana-na-hidravlichna-technost-s-mashina/ Редактирано 17 Юли, 2018 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #33 Отговорено 17 Юли, 2018 , а....ама никой с никой не се кара. Просто на последък, обикновено някой като иска да каже нещо и то е неточно, ми прави впечатление и затова се опитвам да го изясним. А някой ако приема писането ми за караница и заяждане, си е негов проблем. Иначе според мен, не прави половинчати неща, а си смени цялото масло. Нито знаеш преди теб дали е сменявано въобще,нито какво е сипвано ако е сменявано, или ако е доливано, пак с какво. Естествено при смяната, пак е хубаво да свалиш и почистиш казанчето и мрежата/филтъра му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #34 Отговорено 18 Юли, 2018 Преди 7 часа, Emicha написа: , а....ама никой с никой не се кара. Просто на последък, обикновено някой като иска да каже нещо и то е неточно, ми прави впечатление и затова се опитвам да го изясним. А някой ако приема писането ми за караница и заяждане, си е негов проблем. Иначе според мен, не прави половинчати неща, а си смени цялото масло. Нито знаеш преди теб дали е сменявано въобще,нито какво е сипвано ако е сменявано, или ако е доливано, пак с какво. Естествено при смяната, пак е хубаво да свалиш и почистиш казанчето и мрежата/филтъра му. На пълно съм съгласен,и така трябва да бъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mafyata 9 #35 Отговорено 18 Юли, 2018 Да , по-добре е цялостно , но в Бургас нямам доверие на никого , а сега нямам време да ходя до варна,пловдив,софия.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #36 Отговорено 18 Юли, 2018 11 hours ago, mafyata said: Да , по-добре е цялостно , но в Бургас нямам доверие на никого , а сега нямам време да ходя до варна,пловдив,софия.... Щом си купил 1л направи процедурата с сваляне на казанчето би трябвало за 3 пъти да стигне сам ще прецениш по това колко събере първия път,през 1000км я повтаряш. Нямам нищо сложно в това да си го смениш и цялото иска се време и помощ от приятел да следи казанчето да не остане празно и да влезе в системата въздух. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #37 Отговорено 19 Юли, 2018 Ако в системата влезе въздух, тя се обезвъздушава сама. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #38 Отговорено 19 Юли, 2018 (Редактирано) Ето тук е показано как се сменя с малката разфасовка хид .течност като аз не слагам този маркуч на неговото място отрязана бутилка и маркуча тече в нея.Казанчето се сваля и се мие задължително има доста мизерия в него и се слага нопълно сухо моето го изсуших с сешоар. Редактирано 19 Юли, 2018 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #39 Отговорено 11 Август, 2018 Точно сменям десен шарнири, и гледам че маншона на рейката е омаслен не много, да търся в някоя морга, да ремонтирам или да карам така до като се разтече повече, мнения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #40 Отговорено 22 Август, 2018 Караи до де се разтече, щото тва може да са много много км. А ако са по малко такъв ти бил късмета, но за в момента не пипаи, по лошо ще направиш по хубаво не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове