Jump to content
Sign in to follow this  
niki_honda

От спортно към нормално окачване?

Recommended Posts

Здравейте колеги, понеже от скоро имам акорд 7 2.4 със спортно окачване, но като че ли ми идва малко твърдичко явно аз не съм свикнал още или просто си е такова не знам. Колите които карах преди това не са били със спортно и возеха меко и за момента не мога да свикна с това. Колата се държи уникално на извънградски пътища особен в завои, визията също е много добра заради понижението. Дайте съвети какво да правя, дали да я остява така или да търся обикновени амортисьори и пружини за смяна? Принципно ако реша да го сменя, сменям само тях или и нещо друго? Също така има ли разлика между амортисьорите на дизела, 2.0 бензин и 2.4?

Edited by niki_honda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това в момента е амортисьора ми. Не съм сигурен обаче, дали не е само със спортни пружини или и амортисьорите са спортни.

20160708_183200aqaqAynVWx9_sredna.jpg

Edited by niki_honda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така като гледам ми изглежда само пружините да са сменени.
Купи 4 втора ръка и си свиркай.
Аз от как купих Акорда се "родих" от към пазене от неравности и дупки, че предната ми кола беше на 5см от земята и беше голям филм шофирането по БГ пътищата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

То това е, че аз не съм сигурен дали ми трябват само пружини или и амортисьорите са заедно с тях. Ако са само понижаващи пружини, няма ли да вози пак същото като оригиналното, но просто ще е по ниска, а мойта си вози твърдо като за спортно?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако пружините са твърди нормално е да втвърди положението от тях...
99% съм сигурен че само пружини ти трябват.
За да си сигурен и ти, влез на канал(зачисти мястото дето пише марката) и виж какви са амортесьорите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така ,както гледам и за мен са само спортни пружини.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ти дни ще пробвам да видя надписите на амортисьорите на някой канал за 100% сигурност и ако е така е ще сменям само пружините.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не разваляй хубавия Акорд.. Свиква се със спортното окачване, пък и като знам как вози такъв акорд, не мога да повярвам че е толкова твърд.
:D

Edited by B.Pavlov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зависи от гледната точка и навика... и най-вече от пътищата по които се кара. За извънградско е супер спор няма, ама за София на моменти ми избива зъбите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Особено на новополежиния асфалт, там е уникално, чудиш се какво да ремонтирш по предницата, и в следващия момент минаваш на Бай Тошов асфалт и си викаш - а оправи се бе, е малко е шумен асфалта, но е равен, не ти тресе цялата предница и не подскачаш зради пропадания насред магистралата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте. Повдигам темата, за да не пускам нова. Колата е юбилейна спорт 2.2 дизел. Видимо е по-ниска от другите (около 20мм бях чел тук) и честно казано много ме кефи тази стойка и по-твърдата возия. В никакъв случай не искам да сменям окачването. Интересува ме обаче в кои елементи на окачването е разликата, спрямо другото окачване (пружини+амортисьори, само пружини), понеже когато гледам в някой онлайн сайт за части, колата не се дели на спорт и екзекютив (примерно). Съответно ако ми се наложи да купувам пружини, ще купя от другия вид?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз не мисля че като е юбилейна и ще и сложат по ниски пружини, по скоро предния собственик е правил "Тунинг" :D

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, rollin написа:

Аз не мисля че като е юбилейна и ще и сложат по ниски пружини, по скоро предния собственик е правил "Тунинг" :D

Колата е закупена от представителство на Хонда в Германия. Била е тяхна собственост и са я карали като служебна.

Ако някой си е тунинговал служебния автомобил... :blink: Но пък има всякакви.

Бъркам ли, че за модела се предлага и заводско спортно окачване?

До колкото се рових из нета, разбрах, че има Accord Sport SE i SE GT. Последната е пусната в лимитирана бройка и пише, че и двата варианта са с такова окачване.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най лесно се проверява като си напишеш рамата в ей тоя сайт http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda и видиш парт номера на окачването
След това ще го сравним с моето примерно и ще стане ясно...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз що си мисля че разликата между Спорт, Type S и стандартното окачване е само пружините. Познат имаше подобна кола спорт пакет дизел и беше с H&R пружини, както е и Type S-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Митак и аз не съм сигурен, за това по парт номер най вярно ще е си мисля аз
Е това е моята
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3079&nplgrp=4&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2003&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.4 TYPE S&nplblk=B__2800

Edited by rollin
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Супер е този сайт. Благодаря много, колега. Сега ще го разгледам по-обстойно.

На бърз поглед пружините и амортисьорите са различни.

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3550&nplgrp=4&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2008&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2 SPORT&nplblk=B__2800

 

По-ясно ще стане, ако някой колега с дизел даде сравнение.

Edited by dakatash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако не ви се свидят 1500лв за качество , H&R пружините в комплекта на жълтото Кони за модела е голям лукс. Кеф ти меко , кеф ти твърдо , регулираш според нуждите. Заслужава си инвестицията.(Пружините в комплекта са понижаващи , при най-високото положение на амортесьорите падате с 3см надолу). 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, dakatash написа:

По-ясно ще стане, ако някой колега с дизел даде сравнение.

СРАВНЕНИЕ

 

Capture.thumb.PNG.c41651b802ee1d92dff30b8778e73836.PNG

Edited by ogi28b
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

До тука 3 коли и при 3те всичко е различно :D

Някой да не е с комби ? Иначе моята е седан.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Наистина и трите варианта са различни. Благодаря за сравнението.

Моята е седан.

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен е с като на @rollin пружината но друг амортисьор.

 1848668079_2019-02-0409_58_41.thumb.jpg.41605b33a549cd01672016f480a240b7.jpg

Edited by isullivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имайте на предвид че само това колата да е с ксенон може би ще промени парт номера че на самите амортисьори има едни държачи за машинките на фаровете.
Моята е с ксенон и предполагам на колегата @isullivan е без и за това е друг парт номера.

Share this post


Link to post
Share on other sites

С ксенон съм, явно има и разлика между преди и след фейслифта.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това с тези планки е голям филм. Смалява избора до минимум. А и всяка интервенция по амортисьора не е за препоръчване (заварки, стискане и тн). Срещали ли сте решение? Или само точните такива трябват?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, h5rov написа:

Това с тези планки е голям филм. Смалява избора до минимум. А и всяка интервенция по амортисьора не е за препоръчване (заварки, стискане и тн). Срещали ли сте решение? Или само точните такива трябват?

ВиК скобка с болтче.. 

От онези с гумата отгоре.. 

През отворите за болтчето хвани биалетката.. Нагласи скобата по стария амортисьор..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...