niki_honda 8 #1 Публикувано 25 Юли, 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, понеже от скоро имам акорд 7 2.4 със спортно окачване, но като че ли ми идва малко твърдичко явно аз не съм свикнал още или просто си е такова не знам. Колите които карах преди това не са били със спортно и возеха меко и за момента не мога да свикна с това. Колата се държи уникално на извънградски пътища особен в завои, визията също е много добра заради понижението. Дайте съвети какво да правя, дали да я остява така или да търся обикновени амортисьори и пружини за смяна? Принципно ако реша да го сменя, сменям само тях или и нещо друго? Също така има ли разлика между амортисьорите на дизела, 2.0 бензин и 2.4? Редактирано 25 Юли, 2016 от niki_honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #2 Отговорено 25 Юли, 2016 (Редактирано) Това в момента е амортисьора ми. Не съм сигурен обаче, дали не е само със спортни пружини или и амортисьорите са спортни. Редактирано 25 Юли, 2016 от niki_honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #3 Отговорено 25 Юли, 2016 Така като гледам ми изглежда само пружините да са сменени.Купи 4 втора ръка и си свиркай.Аз от как купих Акорда се "родих" от към пазене от неравности и дупки, че предната ми кола беше на 5см от земята и беше голям филм шофирането по БГ пътищата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #4 Отговорено 25 Юли, 2016 То това е, че аз не съм сигурен дали ми трябват само пружини или и амортисьорите са заедно с тях. Ако са само понижаващи пружини, няма ли да вози пак същото като оригиналното, но просто ще е по ниска, а мойта си вози твърдо като за спортно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #5 Отговорено 25 Юли, 2016 Ако пружините са твърди нормално е да втвърди положението от тях...99% съм сигурен че само пружини ти трябват.За да си сигурен и ти, влез на канал(зачисти мястото дето пише марката) и виж какви са амортесьорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #6 Отговорено 25 Юли, 2016 Така ,както гледам и за мен са само спортни пружини. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #7 Отговорено 25 Юли, 2016 Ти дни ще пробвам да видя надписите на амортисьорите на някой канал за 100% сигурност и ако е така е ще сменям само пружините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #8 Отговорено 25 Юли, 2016 (Редактирано) Не разваляй хубавия Акорд.. Свиква се със спортното окачване, пък и като знам как вози такъв акорд, не мога да повярвам че е толкова твърд. Редактирано 25 Юли, 2016 от B.Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_honda 8 #9 Отговорено 25 Юли, 2016 Зависи от гледната точка и навика... и най-вече от пътищата по които се кара. За извънградско е супер спор няма, ама за София на моменти ми избива зъбите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #10 Отговорено 26 Юли, 2016 Особено на новополежиния асфалт, там е уникално, чудиш се какво да ремонтирш по предницата, и в следващия момент минаваш на Бай Тошов асфалт и си викаш - а оправи се бе, е малко е шумен асфалта, но е равен, не ти тресе цялата предница и не подскачаш зради пропадания насред магистралата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatash 17 #11 Отговорено 31 Януари, 2019 Здравейте. Повдигам темата, за да не пускам нова. Колата е юбилейна спорт 2.2 дизел. Видимо е по-ниска от другите (около 20мм бях чел тук) и честно казано много ме кефи тази стойка и по-твърдата возия. В никакъв случай не искам да сменям окачването. Интересува ме обаче в кои елементи на окачването е разликата, спрямо другото окачване (пружини+амортисьори, само пружини), понеже когато гледам в някой онлайн сайт за части, колата не се дели на спорт и екзекютив (примерно). Съответно ако ми се наложи да купувам пружини, ще купя от другия вид? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #12 Отговорено 1 Февруари, 2019 Аз не мисля че като е юбилейна и ще и сложат по ниски пружини, по скоро предния собственик е правил "Тунинг" 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatash 17 #13 Отговорено 1 Февруари, 2019 Преди 6 часа, rollin написа: Аз не мисля че като е юбилейна и ще и сложат по ниски пружини, по скоро предния собственик е правил "Тунинг" Колата е закупена от представителство на Хонда в Германия. Била е тяхна собственост и са я карали като служебна. Ако някой си е тунинговал служебния автомобил... Но пък има всякакви. Бъркам ли, че за модела се предлага и заводско спортно окачване? До колкото се рових из нета, разбрах, че има Accord Sport SE i SE GT. Последната е пусната в лимитирана бройка и пише, че и двата варианта са с такова окачване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #14 Отговорено 1 Февруари, 2019 https://www.topspeed.com/cars/honda/2007-honda-accord-sport-gt-and-se-ar37690.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #15 Отговорено 1 Февруари, 2019 Най лесно се проверява като си напишеш рамата в ей тоя сайт http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda и видиш парт номера на окачването След това ще го сравним с моето примерно и ще стане ясно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #16 Отговорено 1 Февруари, 2019 Аз що си мисля че разликата между Спорт, Type S и стандартното окачване е само пружините. Познат имаше подобна кола спорт пакет дизел и беше с H&R пружини, както е и Type S-a. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #17 Отговорено 1 Февруари, 2019 (Редактирано) Митак и аз не съм сигурен, за това по парт номер най вярно ще е си мисля аз Е това е моятаhttp://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3079&nplgrp=4&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2003&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.4 TYPE S&nplblk=B__2800 Редактирано 1 Февруари, 2019 от rollin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatash 17 #18 Отговорено 1 Февруари, 2019 (Редактирано) Супер е този сайт. Благодаря много, колега. Сега ще го разгледам по-обстойно. На бърз поглед пружините и амортисьорите са различни. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3550&nplgrp=4&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2008&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2 SPORT&nplblk=B__2800 По-ясно ще стане, ако някой колега с дизел даде сравнение. Редактирано 1 Февруари, 2019 от dakatash Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BuRn1nG 9 #19 Отговорено 1 Февруари, 2019 Ако не ви се свидят 1500лв за качество , H&R пружините в комплекта на жълтото Кони за модела е голям лукс. Кеф ти меко , кеф ти твърдо , регулираш според нуждите. Заслужава си инвестицията.(Пружините в комплекта са понижаващи , при най-високото положение на амортесьорите падате с 3см надолу). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #20 Отговорено 1 Февруари, 2019 (Редактирано) Преди 3 часа, dakatash написа: По-ясно ще стане, ако някой колега с дизел даде сравнение. СРАВНЕНИЕ Редактирано 1 Февруари, 2019 от ogi28b 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #21 Отговорено 1 Февруари, 2019 До тука 3 коли и при 3те всичко е различно Някой да не е с комби ? Иначе моята е седан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatash 17 #22 Отговорено 4 Февруари, 2019 Наистина и трите варианта са различни. Благодаря за сравнението. Моята е седан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #23 Отговорено 4 Февруари, 2019 (Редактирано) При мен е с като на @rollin пружината но друг амортисьор. Редактирано 4 Февруари, 2019 от isullivan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #24 Отговорено 4 Февруари, 2019 Имайте на предвид че само това колата да е с ксенон може би ще промени парт номера че на самите амортисьори има едни държачи за машинките на фаровете. Моята е с ксенон и предполагам на колегата @isullivan е без и за това е друг парт номера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #25 Отговорено 4 Февруари, 2019 С ксенон съм, явно има и разлика между преди и след фейслифта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #26 Отговорено 4 Февруари, 2019 Това с тези планки е голям филм. Смалява избора до минимум. А и всяка интервенция по амортисьора не е за препоръчване (заварки, стискане и тн). Срещали ли сте решение? Или само точните такива трябват? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #27 Отговорено 4 Февруари, 2019 Преди 2 часа, h5rov написа: Това с тези планки е голям филм. Смалява избора до минимум. А и всяка интервенция по амортисьора не е за препоръчване (заварки, стискане и тн). Срещали ли сте решение? Или само точните такива трябват? ВиК скобка с болтче.. От онези с гумата отгоре.. През отворите за болтчето хвани биалетката.. Нагласи скобата по стария амортисьор.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове