Jump to content
JapCar

Спирачки Акорд 7

Recommended Posts

Може да се ползва всякаква грес за кратко...важното е да не остават на сухо водачите.На практика всяка грес издържаща 200 градуса би свършила работа,НО оригиналната грес има малък вискозитет на студено...нямам идея колко омеква като загрее.А вискозитета е важен.Който си е обслужвал сам водачите е забелязал ,че като вкарва водача създава налягане и водача излиза самичък.Това е недопустимо и води до свирене на накладките.Вътре не трябва да има нито налягане нито вакуум.Апарата трябва да се движи свободно без усилие +/- 3 мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.А вискозитета е важен.Който си е обслужвал сам водачите е забелязал ,че като вкарва водача създава налягане и водача излиза самичък.

Това се случва ако се сложи много грес и въздухът не може да излиза, става бутало. За това профилът на водача не е цилиндър, а има скосяване(плоска част) от където да излиза въздуха при тънко смазване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вчера в жегите ми се стори че не спира толкова добре както когато е хладно. То си е нормално, но реших да мина стенд. В наше село има няколко пункта по ГТП, но само в един се навиха да не минавам преглед, а само да я тестват. Гледах скалата от далече Предни 17, задни 13, ръчна 12 (преди валците да изхвърлят задницата). Момчето каза че няма как спирачките да бъдат по-добре и че за тях е важно да не са под 50% (за сравнение при тези стойности ръчната ми е на 60% усилие). Иначе не задържат, но като напъна супорта, излиза още малко -освобождавайки повече място за накладката. Може би все пак трябва отново да проверя водачите на задно дясно, защото лекото стържене продължава. Странно ми се видя че след дърпане на ръчната като че ли супортът се освобождава повече, а не виждам логика, тъй като тя е с челюсти -вътре в барабана и не виждам какво общо има с диска и калипера. Предложете някакви ремонтни комплекти -водачи и маншончета, ако се окажат износени или корозирали?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предложете някакви ремонтни комплекти -водачи и маншончета, ако се окажат износени или корозирали?

Има колкото искаш:

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=rear+brake+pads+accord&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xrear+brake+guides+accord.TRS0&_nkw=rear+brake+guides+accord&_sacat=0

Не мисля, че ще ти се наложи, при мен на дизела единия водач беше напълно блокирал. Избих го с отвертка и чукче по периферията му, почистих го, смазах го и си е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера не успях сам да развия десния супорт та отидох в близкото сервизче да я разкостим и ето какво намерихме.

  Водачите са лъскави, смазани и се движат добре. В левия долен радиалният луфт ми се стори по осезаем -около 0.5мм. Това много ли е и трябва ли да сменям леглото? Дали е добре да сменя това цялото http://www.autodoc.co.uk/trw/2183212# и в комплект с водачите ли идва?

  Последиците от инцидентното леко задържане на задно дясно се виждат само външно (тъмната ивица в периферията). Вътрешната част на диска е идеално огледална, а другият е добре и от двете страни. Предполагам леко смененият цвят в тоя участък не е голям проблем и ще покара още. Левият диск в момента е дебел 7.98мм, десният 7.92мм. До каква дебелина е разумно да се ползват и колко са дебели новите?

  Монтьорчето каза че тея накладки не са точно за тая кола понеже на вътрешната, пъпката над логото не трябва да я има. От любопитство (ако някой се ориентира по сигнатурата) от каква кола са? Тя вече си е направила легло в периферията на буталото, но я изпилихме, зашкурихме повърхността на накладките, напръскахме ги заедно с дисковете и пак ги сложихме. Предполагам ще изкарат още някоя хилядарка.

  Проверихме и буталцата. Дясното има ръжда само по периферията (в канала на маншона), но лявото има корозия и по работната повърхност между маншона и вътрешния пръстен. Явно ще се сменят.

  Предложиха ми като реша да реновирам и заделя пари да ползвам TRW. Имали всичко за тая кола. Диск 119лв, рем. комплект -бутало 26лв, накладки -комплект 65лв +евентуално държача за супорта ако смятате че гореописаният луфт е неприемлив. Това добра марка и цени ли са към момента?

Стремглаво карам само инцидентно, но все пак са спирачки, а и комбито си е тежичко отзад + това е автомат, а понякога и VSA сработва (включително сега по жегите и остри завойчета с гладък асфалт.

post-1741-0-34332600-1468308010_thumb.jpg

post-1741-0-58221700-1468308049_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно заради тая пъпка при мен задържа заден десен апарат, просто накладката се беше изтрила конусообразно и по някое време е спряла да действа както си требе. Последва смяна с такива без тази пъпка (Textar) съответно след малко каране започна да грее пак, но поради факта че накладката започна да трие ръждата по диска в частта където предната не е опирала изобщо. За всеки случай пак беше прегледано всичко но всичко си беше ОК, след 100км греенето изчезна, и се надявам да не се появи никога. 

 

Сложих TRW отпред но още не мога да дам мнение, тъй като още ги разработвам, но ми бяха препоръчани от моя приятел MIYAMOTO, смятам че ще са супер.

 

На скапания изгладен до неузнаваемост асфалт и мен ми святка редовно VSA-то. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси за коментара. Мойте накладки имат около 5 мм феродо и за времето от нови тая пъпка се е вкопала в буталото и са паралелно и равномерно износени. Махането и не оказва влияние, просто се подразних че не са адекватни за модификацията накладки, но както каза монтьорчето "те и у Швейцарията нашенци работат" :)

Дано и някои друг се отзове на питанките ми.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно заради тая пъпка при мен задържа заден десен апарат, просто накладката се беше изтрила конусообразно и по някое време е спряла да действа както си требе. Последва смяна с такива без тази пъпка (Textar) съответно след малко каране започна да грее пак, но поради факта че накладката започна да трие ръждата по диска в частта където предната не е опирала изобщо. За всеки случай пак беше прегледано всичко но всичко си беше ОК, след 100км греенето изчезна, и се надявам да не се появи никога. 

 

Сложих TRW отпред но още не мога да дам мнение, тъй като още ги разработвам, но ми бяха препоръчани от моя приятел MIYAMOTO, смятам че ще са супер.

 

На скапания изгладен до неузнаваемост асфалт и мен ми святка редовно VSA-то. 

Ми Митак какво да ти кажа, Добре,че са ти черни джантите :D Моите са на пълно лайно вече от тия накладки TRW. Как ще ги чистя, нямам идея :D Меки са, но и адски много прахоляк става от тях. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

  Монтьорчето каза че тея накладки не са точно за тая кола понеже на вътрешната, пъпката над логото не трябва да я има.

 

Имая тая папака и на оригиналните накладки!!! Буталото се върти за да се прибере при смяна на задни накладки и се позиционира така, че пъпката да попадне в един от двата жлеба на буталото!!!тая пъпка НЕ се е вкопала в буталото /

 

"Монтьорчето" явно не знае за какво става въпрос и дано знае, че буталато се върти за да се прибере - без да се обиждаш,

А в Швейцарско явно са ги сменили както трябва!!! , което е видно и от стенда.

 

Накладката при atoma се е изтрила конусообразно поради НЕправилно позициониране на буталото. 

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Имая тая папака и на оригиналните накладки!!! Буталото се върти за да се прибере при смяна на задни накладки и се позиционира така, че пъпката да попадне в един от двата жлеба на буталото!!!тая пъпка НЕ се е вкопала в буталото /

Прав си, така е, но е за седан, чиято ръчна е вътре в цилиндъра. На челото на буталото има кръсто-образни прорези и пъпката влиза в един от тях.

Автора говори за комби, чиято ръчна е в барабан. Ако беше снимал и буталото, щеше да се види какво е неговото чело.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да накладките са различни и сигурно са без пъпка, а това бутало да не е от "кашкавал" та се е вкопало :hmmm: . Бая зор са видяли и водачите :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснал съм да кажа, че говоря за комби, на което буталото не се върти доколкото знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще ползвам и аз темата...
Та, днеска качих на валяци колата и какво се случва.
При тест на предните спирачки още на половината ход на спирачния педал и буквално колата бе изхвърлена от валяците, при което веднага се породи съмнение в момчетата от сервиза, че може би задните не държат добре понеже ако държат нямало така да излети колата....
Качихме задните на валяците и какво се случва:

- На средно положение на педала(където вече бяха яко стиснали предните та чак ме изхвърлиха валяците) тука тепърва започваше да спира....
-Да, пак заковаха но с максимално усилие на спирачния педал и то почти до дъното натиснат. И вече понеже предните са здраво хванали не ме изхвърля от валяците а те си изключват(валяците)

След теста на разпечатката ми даде 52% ефективност на спиране което било на ръба да не мине тест-а.
Другото странно е че задна дясна спира по добре от задна лява.

 

Та вече разбирам защо ми прегряват предните спирачки:

- Там където предните са яко натоварени вече(средата на спирачния педал) задните тепърва започват да работят....

Въпроса е:

 

- Къде е проблема ? 
Спирачни апарати, АБС ... ?

Защо толкова късно(след средата на хода на педала) започват да държат задните ?
Иначе като крайно усилие са ОК но сработват късно.

Разглеждах отдолу да видя нещо от рода на "кантар" или разпределител на спирачното усилие спрямо това колко е натоварена колата но не видях, за това накарах 2-ма по 100 кила да се качат отзад и пак да пробваме. Имаше разлика в спирачното усилие(повиши се) но пак сработиха след средата на педала....

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, това имах в предвит  /виж пост № 29/

 

Редовно си претоварвах предните дискове /пукане - пушене/ бях на тръни при повторно спиране от висока скорост, пропадане на педала и т.н. и това при перфектни дискове/накладки и спир. апарати, НО при почти два пъти по бавно износвоне на задните накладки!!!

 

Сега при същия и по хард стил на каране нямам този проблем!

Явно има промяна от 6-та на 7-ма генерация в спирането.  Не вярвам промяната да е чак при Фейслифта ???

 

Следващата седмица  ще изпълня обещанието си за валците и ще пиша!

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не знам, чудя се дали проблемите не са в задните спирачни апарати(ако не са обтегнати добре-ако мога така да се изразя) и от там да им трябва повече течност която да ги избута...
Не съм специалист по работата на спирачките просто това ми идва като идея понеже да вземат да спират чак след средата или има проблем в помпа-апарати или така е направена от завода да работи.

 

пп... ако могат да се накарат и задните да вземат да спират по рано(наравно или поне една идея само след предните) може би ще спра да хваля спирачките на "свиркаджиите" :D

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм че задните се износват по-бързо при агресивна езда, понеже сработва VSA. За сега нямам продължителни наблюдения, но зимъска (а и сега при напечен гладък асфалт) се усеща как някой "свише" (или отвътре) вкарва задницата в пътя -плавно и мекичко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбитата мисля са с различни спирачни апарати отзад(може и да греша....)
Иначе сега проверих спирачните апарати - преди и след фейс са еднакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм че задните се износват по-бързо при агресивна езда, понеже сработва VSA. За сега нямам продължителни наблюдения, но зимъска (а и сега при напечен гладък асфалт) се усеща как някой "свише" (или отвътре) вкарва задницата в пътя -плавно и мекичко :)

О да!!! Чува се характерното тракане :yes: / както от traction-на /. Неколкократно VSA ме е спасявало  от  канафката :punch:

 

rollin - VSA предполагам имаш ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да имам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата, които rollin споделя са много интересни и не мисля, че имат нещо общо с VSA, а наистина с работа на апарати/помпа отзад.

 

VSA сработва само когато сензорите засекат, че колата не се движи с правилна траектория. Тоест, има си очаквана скорост на всяко колело на колата според ъгъла под който е волана. Компютъра може да натиска индивидуално всеки спирачен апарат, да ти отреже газта и прочее, за да ти помогне да си върнше контрол над колата. Това помага най-вече в ситуации, в които има поднасяния - да не се завъртиш странично по хлъзгав терен например (спиране/каране).

 

Но не би трябвало да има нищо общо с износване на предни/задни спирачки. Понеже горното са редки ситуации (едва ли всяко второ натискане на спирачката води до активация на VSA). Ако удариш спирачките на светофара, предните и задните спирачки трябва да спират на максимума без да блокират колелата на колата - а ако някое колело се блокира, ABS-а да го освободи.  Ако обаче както rollin пише - задните спирачки не хващат хубаво, накладките им няма да се износват толкова - всичко за сметка на предните.

 

Следя темата с интерес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбитата мисля са с различни спирачни апарати отзад(може и да греша....)

 

Да, но дисковете и накладките, като размери мисля са еднакви. Вероятно процентът подавано налягане между предни и задни колела при комбито е различен спрямо седана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са еднакви, седана е с 260мм, турер е 280мм. Задните апарати на комбито са същите като на Rover 600, които са известни със запичане на водачи, буталца, неравномерно износване на накладки и т.н. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нови апарати са над 450лв

Чудя се дали старите подлежат на ремонт при положение че им сменях гумички а буталцата бяха перфектни.

Проблема ми е най вероятно в механизма на ръчната спирачка.

Намерих и тема в която ги разглобяват изцяло но се чудя дали ще има смисъл?

http://www.stangnet.com/mustang-forums/threads/complete-disassembly-reassembly-of-rear-calipers-w-integrated-parking-brake.835751/

 

пп... На всички седани ли са еднакви апаратите?(дезел, бензин, ляв и десен волан?)

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са еднакви, седана е с 260мм, турер е 280мм. Задните апарати на комбито са същите като на Rover 600, които са известни със запичане на водачи, буталца, неравномерно износване на накладки и т.н. 

Прав си, 280мм са. Нещо друго да споделиш относно въпросите ми от пост №45?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще ползвам и аз темата...

Та, днеска качих на валяци колата и какво се случва.

При тест на предните спирачки още на половината ход на спирачния педал и буквално колата бе изхвърлена от валяците, при което веднага се породи съмнение в момчетата от сервиза, че може би задните не държат добре понеже ако държат нямало така да излети колата....

Качихме задните на валяците и какво се случва:

- На средно положение на педала(където вече бяха яко стиснали предните та чак ме изхвърлиха валяците) тука тепърва започваше да спира....

-Да, пак заковаха но с максимално усилие на спирачния педал и то почти до дъното натиснат. И вече понеже предните са здраво хванали не ме изхвърля от валяците а те си изключват(валяците)

 

След теста на разпечатката ми даде 52% ефективност на спиране което било на ръба да не мине тест-а.

Другото странно е че задна дясна спира по добре от задна лява.

 

Та вече разбирам защо ми прегряват предните спирачки:

- Там където предните са яко натоварени вече(средата на спирачния педал) задните тепърва започват да работят....

 

Въпроса е:

 

- Къде е проблема ? 

Спирачни апарати, АБС ... ?

 

Защо толкова късно(след средата на хода на педала) започват да държат задните ?

Иначе като крайно усилие са ОК но сработват късно.

 

Разглеждах отдолу да видя нещо от рода на "кантар" или разпределител на спирачното усилие спрямо това колко е натоварена колата но не видях, за това накарах 2-ма по 100 кила да се качат отзад и пак да пробваме. Имаше разлика в спирачното усилие(повиши се) но пак сработиха след средата на педала....

Според мен провери дали наистина няма кантар колега и ако има, трябва да може да се регулира(или почисти ако е запушен)post-9609-0-14186900-1469528411_thumb.jpg

!!!ВАЖНО Схемата е от друг автомобил

Редактирано от Vancho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Акорд седан няма кантар.

 

Качих днес акорда на валяци.

Разколничето: При блокиране на предните колела задницата приклекна и НЕ ме изхвърли от валците!!!
Ефективност 61%  при норма за коли след 2010г. - 58% . Нормата за преди 2010г е по- малка, но не запомних колко.

На въпроса: Ако задните спират доста по-късно от предните / изхвърляне от валци / , но отделно на валците са ОК , как това ще се отрази на % ефективност ???? Доста се замисли и изказа съмнение, че системата ще хване този нюанс.

 

Не знам къде е проблема колеги!!!  Предишната и сегашната кола си ги поддържам на 99% сам.  По еднакъв начин смазвам и раздвижвам бутала, водачи и т.н.
Имам вече и "доволно" луфт във водачите на задните апарати! Предно ляво и задно дясно държат повече.
Предни 5% , задни 8% разлика, като много ме озадачи допуска 30% !
Ето и разпечатката:

post-6983-0-56554900-1469537580_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процентите ефективност на спиране много зависят от въведената маса на колата.

Първия път не я бяха променили в системата и беше 1350кг и ми даде 92% ефективност, но след корекцията на килограмите падна до около 52%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен погледна табелката под капака ?? Като гледам е написал маса при изпитване 1571 кг. - 61% и максимална. маса 1920 кг. - 50%

А в талона пише маса на превозното средство 1420 кг. и макс. допуст. маса 1920 кг.

 

Да това ще промени % ефективност, но за съжаление Не дава отговор на въпроса, защо задните спират по-късно???  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми е най вероятно в механизма на ръчната спирачка.

Намерих и тема в която ги разглобяват изцяло но се чудя дали ще има смисъл?

http://www.stangnet.com/mustang-forums/threads/complete-disassembly-reassembly-of-rear-calipers-w-integrated-parking-brake.835751/

 

 

Благодарско за линка...може да е полезен при нужда. Чак напълно за сега не мисля да разглобявам, но буталата ще вадя/раздвижвам, сега не се въртят.

На дизела свалях буталото, защото  едното задно започна да грее доста, но изглежда проблема беше в ръчната, защото буталото се движеше/въртеше. Раздвижих и ръчната (откачвах жилото от лоста) и накрая се оправи, само дето не можах да поставя гумения защитен маншон в цилиндъра. За съжаление в линка е описано разглобяването, но не и сглобяването, да видя как става това с маншона, който влиза във вътрешен канал в цилиндъра, а буталото пречи...Изглежда първо се слага маншона а през предния му край се вкарва буталото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен погледна табелката под капака ?? Като гледам е написал маса при изпитване 1571 кг. - 61% и максимална. маса 1920 кг. - 50%

А в талона пише маса на превозното средство 1420 кг. и макс. допуст. маса 1920 кг.

 

Да това ще промени % ефективност, но за съжаление Не дава отговор на въпроса, защо задните спират по-късно???  

Аз не разбрах дали и при тебе задните са започнали да спират по късно спрямо хода на педала?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спират още в началото на хода :

"При блокиране на предните колела задницата приклекна и НЕ ме изхвърли от валците!!!"

Също така при блокиране на задните /субективно/ не употребих по-силен натиск , а идеа повече ход на педала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, за това аз се оплаквам от спирачки значи...
А дали задните апарати се регулират по някакъв начин ?
Да не би да са прекалено "отпуснати" ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още една тема за ребилд на задни спирачки макар не толкова подробна
https://www.drive2.ru/l/10558331/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях писал преди време за моите чарколяци назад в темата. От една седмица са на колата.

Ето как изглеждаха задните спирачни апарати преди (само фрагмента в червено), а пък и задните дискове, когато колата се поддържаше в един прехвален сервиз:

 

image.jpg

 

Ето как изглеждаха дисковете ми след "банята", която съм показал в предишното си мнение. Онзи руснак от мнението на rollin май ги е търкал с дремела, като ги гледам така на снимки. Тези чисто и просто киснаха два дена. Найс, а? :)

 

image.jpg

 

Предни дискове, накладки и боядисани спирачни апарати с подменени всички карантии. Тъпакът който ми смени предните накладки съвсем наскоро беше използвал графитна грес, 'щото била високотемпературна (както по-напред в темата хвалеха медна такава) и нямало да има проблем. Е, имаше. Водачите бяха почернели, смазката беше изтекла, а останалата (незначителни количества тук-таме) приличаше повече на кал, отколкото на смазка. Съответно водаччите блокираха и дисковете посиняваха за няма и 30 км. Сега всичко е ново. Гумички, буталца, водачи. Дори пружинките на ръчната (задните апарати на долната снимка). Маркучите са тефлонови със стоманена оплетка, спирачната течност е Honda. Гумичките са смазани с червена грес на Кастрол, водачите с фабрична смазка, каквато се използва на конвейра от редица производители (polyalkylene glycol grease). Където беше нужно (това изключва водачите!) - високотемпературна медна смазка на Локтайт.

 

image.jpg

 

image.jpg

 

За пръв път от много години се радвам да надничам зад джантите.

 

image.jpg

 

Щеше да има повече снимки, но майсторът или не ме беше разбрал, или го е домързяло. Така или иначе мен ме интересува крайният резултат. Вече съм им навъртял 400 км. кротичко и в събота ще има нещо от сорта на София - Симитли - Банско - Гоце Делчев - Доспат - Пещера - София. :D

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега  user2 от къде купи  "polyalkylene glycol grease" за водачите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ибей, но виждам че някой я е внесъл и я има и в олх ако не ти се чака. Аз също ползвам същата грес благодарение на колегата user2 и де що имам спирачни апарати на двете коли и мотора вече са с нея. http://olx.bg/ad/fabrichna-gres-za-spirachki-vodachi-mercedes-benz-ID6azzv.html да не те учудва опаковката но греста не се продава в малки опаковки, явно човека от ибеи има някъв достъп до нея и я разфасова.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска си поиграх със спирачните апарати(задните) и забелязах, че жилото на ръчната е прецакано нещо и като дръпна неще веднага да върне...
Ще трябва да поръчам нови жила(понеже са две от двата края по едно)
Също мисля да сложа нови задни накладки.

За жила мисля да взема нещо такова понеже е евтино а и аз почти не я ползвам...

http://www.avtochastionline24.bg/japanparts/7899347

http://www.avtochastionline24.bg/japanparts/7899348

 

А за накладките съм в дилема...
Един приятел който кара по екстремно(като мене) ми препоръчва Текстар -https://chastite.com/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BD%D0%BE-%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE-%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B8-TEXTAR-2352701-p1528076.html

Другия вариант(макар преди години да не останах доволен от жълтата серия) е зелената серия на EBC - http://www.ebcbrakes.bg/products.php?pid=38354

 

Какво ще ме посъветвате ?
Някой да има отзиви и сравнения за някое от споменатите неща ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за жилото провери и апрата - оркачаш жилото раздвижвах и смазваш, ако я дърпаш и това колело не държи може и апрата да тругнал и да трябва да го сменяш ако ползваш ръчна.

 

за накладките - бил съм и с двата зелените спират по добре но изяждат дикса по бързо, текстарите са по меки и го щадят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако текстар са по меки не следва ли да спират те по добре?

Може и други марки да споделяте стига да има база за сравнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля, че това е фабричната грес за водачи на Хонда:

 

http://www.partzilla.com/parts/detail/honda/HP-08C30-B0224M.html

 

http://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~silicon~grease~100g~08c30-b0224m.html

 

80лв. без доставката от щатите. Кажи го лев на грам. :) Ако има ентусиасти, може да се направи някаква обща поръчка и тубата 100гр. да се разбие на по 15-20гр., което ще е достатъчно за гресирането на 1на кола, че и повече...е така за експеримента. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...