I'XNines 0 #1 Публикувано 26 Юни, 2016 Здравейте, насочил съм се към хонда сивик 8 генерация 140 конски сили ,по принцип търсих executive но трудно се попада на такова оборудване. А въпроса ми е - през зимата освен че падат корите от долу ако ги има,самата кола не се ли плъзга много и успявали да се задържи в завой, имайки предвид че май е по-лекичка от останалите коли.Погледнах че е около тон и двеста,което не е малко.Но едно момче от един денонощен магазин ми разправяше, че тези неща се случвали по време на зима.А лично на мен ще ми е тъпо,ако се кача и се люшкаме като шейна из пътя заедно със сивика. Ще съм благодарен за мнения,дори и да има отрицателни.Понеже от няколко месеца насам минах през почти всички коли - като марки, и все към този модел се връщам. А май вече се чудя как ще е през зимата. Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #2 Отговорено 26 Юни, 2016 Такова нещо пък за първи път чувам. Чак се чудя кой ти ги говори тези работи. Защо да й падат корите и какви са тези сравненя с шейни, нищо не разбрах от поста ти. Ако мислиш да я караш с 200 зимата и с GL да си пак ще се пързаляш. Колко според теб тежат колите от същия клас на конкурентни марки? И отговора ми е какъвто въпроса... Sent from my LG-H815 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #3 Отговорено 26 Юни, 2016 Има и VSA което все пак прави нещо. За какво плъзгане става въпрос точно ? Като е зима караш според условията и не се фучиш като пилот от формула 1. Освен ако не си с някоя G-Класа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #4 Отговорено 27 Юни, 2016 (Редактирано) VSA си ме е изправял няколко пъти, особено на паветата на левия завой Редактирано 27 Юни, 2016 от Dragijev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #5 Отговорено 27 Юни, 2016 Защо пък да падат корите през зимата?Моята 7-ма генерация набира много сняг под корите и отпред и отзад и понякога като не го изчистя замръзва и става на лед, но на корите нищо им няма.Нито щипки изпадат, нито кори.Дали ще се плъзга зависи от шофьора и от гумите, с които се кара, най-вече от шофьора.По твоята логика коли като Опел Корса и Фолксваген Поло през зимата не трябва да се карат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #6 Отговорено 27 Юни, 2016 Колега I'XNines. Не знам какво разбираш с "през зимата освен че падат корите от долу ако ги има". Колата е плътно покрита отдолу с кори и е сравнително добре защитена. Моята не беше от най-запазените и доста съм задирал долната част, но нищо не е мръднало досега. Това не е автомобил с голям пътен просвет и трябва да се съобразяваш с това. Все пак е компактен хечбек от средния клас. Иначе тежеста на колата е същата, като на останалите в този клас. Поднасянето в завой основно зависи от това как влизаш в завоя и какви гуми си сложил на колата. Все пак поведението на колата зимата зависи основно от подготовката на автомобила и уменията на водача. Ако искаш проходим автомобил Сивика не е най-добрия избор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I'XNines 0 #7 Отговорено 30 Юни, 2016 нямам представа как така падат корите,въпросния човек се оплака от това,както и че колата му била като шейна. Мерси за отделеното време,може да се трие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #8 Отговорено 30 Юни, 2016 Ако корите набират сняг, който той не почиства и в последствие снега се заледява, а човека кара по дупки и спящи полицаи като на родео може и да падат корите.Подозирам, че става въпрос за някой изпитател, който не си прави сметката как и с какви гуми кара в зимна обстановка и колата му е виновна за това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #9 Отговорено 30 Юни, 2016 (Редактирано) Що се хабиш? Аз вече си избирам обясненията.... Edit: Щом някой иска да кара като монгол и да мрънка... ОК. Аз си знам, колата ми е с кори, не е нужно да ги пробвам по сипеи и преспи. И на жълтите павета си вози като каруца.... Е, и? Редактирано 30 Юни, 2016 от vesivanova 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #10 Отговорено 1 Юли, 2016 (Редактирано) Офф: на жълтите е добре, ама като тръгна по Борис съм все едно на сафари в силно пресечена местност Цялата тема е за едно друго, по-добро място... Sent from my LG-H815 using Tapatalk Редактирано 1 Юли, 2016 от xaxo 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #11 Отговорено 1 Юли, 2016 (Редактирано) Направо натам отива ПП. По желание на колежката темата се отключва. Излейте страстите. Джигити бол, зимата още повече Кори ли бяха да ги опишеш. Редактирано 1 Юли, 2016 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #12 Отговорено 4 Юли, 2016 Само да кажа че колата не е никак лека... близо 1400кг без шофьора.. И за да се плъзга основната причина е пластмасови гуми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #13 Отговорено 4 Юли, 2016 Корите падат, ако ти липсват щипките, защото някой ги е изпочупил при свалянето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #14 Отговорено 4 Юли, 2016 Знакова тема! Sent from my SM-G935F using Tapatalk 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #15 Отговорено 4 Юли, 2016 Само да кажа че колата не е никак лека... близо 1400кг без шофьора.. И за да се плъзга основната причина е пластмасови гуми Какъв е този Сивик, който тежи няколко кг. по-малко от Акорд 7ген. Седан? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #16 Отговорено 4 Юли, 2016 Темата по-скоро ще се направи важна от колкото да се изтрие - златна е цялата! А за да се говори за тегло, трябва да изясним каква е колата, което се оказва по-трудно от колкото изглежда. Знаем, че е 140кс и, че е 8ма генерация Цивик. Въпроса е, че има европейска и американска 8ма генерация, съответно има 3-врат хеч, 5-врат хеч, седан... И за да е пълна картинката, 140кс е 1.8 бензин, както и 2.2 дизел. Но ако предположим, че е европейска, 5-врат хеч, с 1.8 двигател е 1190кг, с 2.2 дизел е 1350 по спецификации. Това предполагам е измерено докато още и седят корите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #17 Отговорено 4 Юли, 2016 Корите седят, а щипките там ли са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #18 Отговорено 4 Юли, 2016 Човека говори, че не си е намерил EXECUTIVE => става въпрос за 5 врати. На мен ми е много тегаво зимата, пързалям се на всеки завой (но все пак Хонда правят спортни автомобили и трябва да се карат като за последно). Колега, това че ги няма корите си е + отвсякъде. Олекотява се колата за без пари, даже някъде бях чел статия, че инженерите от Хонда така са ги проектирали. Може да си вземеш и одеало, че зимата влиза малко сняг през вратите и духа през уплътненията, но пък човек се калява така. Важното е да сме здрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #19 Отговорено 4 Юли, 2016 Няма драма зимата бре. Като му паднат корите, което е въпрос на време, ще му изпопадат и конете и няма да има сила да се върти из скованите от лед пловдивски улички. Това е японска инженерна мисъл, да не са го мислили някакви недъгави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #20 Отговорено 4 Юли, 2016 Така и така ме нарочиха за инициатор на ОФФ-а...) Само да попитам, ако може, кои кори ги коментирате тук? Макар че разводнявам темата... Пластмасата или металът? Щипките или болтчетата и винтове? Извинете, но съм прост лаик, не правя разлика между последните две... Може само да се Уграмотя. ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #21 Отговорено 4 Юли, 2016 Така и така ме нарочиха за инициатор на ОФФ-а...) Само да попитам, ако може, кои кори ги коментирате тук? Макар че разводнявам темата... Пластмасата или металът? Щипките или болтчетата и винтове? Извинете, но съм прост лаик, не правя разлика между последните две... Може само да се Уграмотя. ) Ха-ха! Направо ме сети, как преди време питам един познат след като си купи един Фиат Уно: "Как са подкалниците?! Изгнили ли са?!" А той отвръща: Как да са изгнили?! |Те са пластмасови..." Човека си е мислел за корите и явно при Уното не падат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #22 Отговорено 4 Юли, 2016 (Редактирано) ^ Чекай малко, да си изясним некои понятия. Т'ва, дето си питал дали гние едно време му викахме "странИца" и то е, така да се каже, част от купето. Онова пластмасовото, дето му викаш кора и се намира между калника и страницата сред монтьорските среди преди 30 г. беше известно като "подкалник", и го имаше само на корекомските Жигули. А тва, дето виси зад гумата като продължение на подкалника май беше калобран и най-добрия такъв беше от парче транспортна лента. И да се опитам да уграмотя Веси - болт е онова, дето има гайка, а винта не му требе гайка, той си се ЗАВИНТВА дори и там, където няма дупка ... ъъъ, извинете ... отвор да кажа. Това са основни понятия още от времето на Хенри Форд, ама не ги е измислил той, а най-вероятно ги е откраднал, както всичко останало. И поточната линия не я е измислил той, а некви касапи. Сега, японската мисъл нещо явно не е домислила покрай тия кори ( а па англичаните им викат бели пан - belly pan). Не знам за 8-ицата, ама с 9-ката а минал през заспалия полицай с повече от 3 км/ч а съм ги оставил там. Даже по дебелите полицаи ги газя по диагонал. За пързалянето на лед не мога се изказвам, щото още не съм карал на лед. Виж, че вози като лагерница ( малииийййййй що китайски кецове съм озянил при спиране на това ППС преди да открия дървения лост) не отричам. Редактирано 4 Юли, 2016 от Krasi-mir 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #23 Отговорено 5 Юли, 2016 По времето, когато се караха Лади и Москвичи и нямаше пластмасови "подкалници", когато се кажеше подкалник се имаше в предвид точно което наричаш странИца. Но както и да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #24 Отговорено 5 Юли, 2016 Нали не мислиш, че ти правя забележка Просто си тропаме клавиатурите на тема каруци 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #25 Отговорено 5 Юли, 2016 crown_bg евро сивика 8 ген. 2.2 дизел е 1350 по книжка, както каза Veseliq. Което си е близо 1400кг.. ако си сложиш нормална резервна гума примерно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #26 Отговорено 5 Юли, 2016 Егати, а изглежда доста по-малък от Акорд Седан... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #27 Отговорено 6 Юли, 2016 (Редактирано) ...а изглежда доста по-малък от Акорд Седан...Не сте първи изненадан... Преди няколко години един репатрак беше доста замислен дали ще успее да натовари колата ми. Посред яка зима, след като акумулатора ми се срина. Май плаках тук и питах. Дизела, за габаритите си е учудващо тежък. Не знам дали е добре.... Edit: Краси, благодаря за ограмотяването. Естествено... Наясно съм с понятията, но и ОФФ-а има нужда от нахранване, нали?!.... ) Редактирано 6 Юли, 2016 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #28 Отговорено 7 Юли, 2016 Да де - шегувайки се питате, шегувайки се отговарям Като казах болт и гайка се сетих за Чарли Чаплин -> поточна линия -> ламаринената Лизи -> Хенри Форд -> ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #29 Отговорено 7 Юли, 2016 Тая тема добре че е в ОФФ-а че до ся щеше да е забърсана А как се представят тия Сивици през лятото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #30 Отговорено 7 Юли, 2016 Ми май са им по-добре компресорите от на акорд 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I'XNines 0 #31 Отговорено 11 Юли, 2016 доообре доообре отпуснете се :D Как е сивика през лятото,както и през зимата - все ще му падне нещо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #32 Отговорено 11 Юли, 2016 Да падне, да падне, какво да падне?! Единственото, което може да падне е нивото на горивото в резервоара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #33 Отговорено 11 Юли, 2016 Е как бе и вътрешната температура може да падне с някой друг градус Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #34 Отговорено 11 Юли, 2016 (Редактирано) Какво се притеснявате, колите с предно предаване за зимата имат доста добро пътно поведение, с лоши гуми и каране тип аз съм драгаджия по леда, тогава може да има проблеми Редактирано 11 Юли, 2016 от west bam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #35 Отговорено 11 Юли, 2016 Някой да се е притеснил?! От какво? От това, какво е казал на комшията на вуйчо му братовчеда, който е чул, че ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #36 Отговорено 13 Юли, 2016 crown_bg евро сивика 8 ген. 2.2 дизел е 1350 по книжка, както каза Veseliq. Което си е близо 1400кг.. ако си сложиш нормална резервна гума примерно Абе теглото по книжка включва всичко, с което идва автомобила - без горивото и водача. Не знам каква е тая гума с джанта 50кг (определено не е нормална ако тежи толкова). Не съм карал Сивик 8ма, но малки коли съм карал (Civic-а не е точно малка кола). И ако съдя по себе си - имам чувството, че с хубави гуми доста по-добре се контролира/спира/потегля малък лек автомобил в сняг/лед от колкото тежък лек автомобил. Може би проблемът е, че по-малкият лек автомобил (особено пък Civic-а със спортната си визия) предполага по-динамично каране и по-интересни преживявания зимата. Като един колега в този раздел, който се беше ударил в друг - паркирал. Само не стана ясно от коя лява страна на колата се е ударил 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #37 Отговорено 13 Юли, 2016 (Редактирано) Oт 15-ина г не съм карал в сняг и съм забравил малкия или големия автомобил е по-добре. Обаче, от приятел шофьор знам, че на сняг и лед пълен товарен автомобил се държи и контролира по-добре от празен. edit: Като прочетох, какво съм написал и си спомних. Едно време зимата карах Жигулито си с един ред тротоарни плочки в багажника. Много помага за каране на сняг и лед. Верно, Жигулата е със задно, ама ... Редактирано 13 Юли, 2016 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #38 Отговорено 13 Юли, 2016 Начи за Сивика 5 торби цимент до шофьорчето да си дойдат нещата на място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #39 Отговорено 13 Юли, 2016 На шофьорЧЕТО по-скоро му трябват няколко канчета акъл. Торбите с цимент са за шофьорА. Офтопик: Отивам на оглед на ПТП - зима, завой, веднага след завоя лед. Тир, сгънат на 1-ица и забит в двора на крайпътната фабрика. ШофьорЧЕТО, с книжка на 2 месеца вика - а аз се чудя, защо колегата пред мен не натисна спирачка, само присветнаха стоповете и я пусна. А колегата пред него, с 30 г стаж знае, че на лед се кара без спирачка, само се върти волана и се разчита на двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #40 Отговорено 13 Юли, 2016 Ем така са тея ТИР-ове без VSA Офф-топик в офф-топика пише ли се е дилемата сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове