Jump to content
Данкоо

Дилемата: Honda Accord 2,2 CDTI или Mazda 6 2.0

Recommended Posts

Здравейте! Първа кола ще ми е това, но доста се чудя и то основно върху тези две марки. Като цяло хондата е по-добрият вариант като качество и здравина, но маздата също не е лоша, а и никак не е без значение, че ще ми дойде с поне хиляда, че и две хиляди лева по-евтина, а и маздата може да е с 1-2 години по-нова. Вие какво ще ме посъветвате? Какво да избера? Колата ще я ползвам основно за градско каране и няма да е кой знае на какви разстояния. Основно като ходя на работа, а работата ми е само на 3-4 км от нас. Замислям се, защото до сега не съм имал кола (разчитах само на колелото :tooth: ) и не знам дали ще мога да поддържам тези коли, която и да взема. Това ме притеснява най-много и би трябвало да е ключово за решението, което ще взема, защото заплатата, която взимам не е висока (около 750 лв на месец), а и имам и други разходи като всеки. Замислям се дори на моменти, че ще е излишен лукс да взема такава кола, а реално може би ще ми свърши работа и някой дарак за 3-4 хиляди лева най-много. Така ме съветват и доста хора- да съм вземел първо нещо по-старо да съм го поочукал малко. :boxed: Обаче защо пък да не си взема нещо по-добро, не че искам да се правя на гъзар и да свалям гаджета с нея, но все пак друго си е с по-хубава кола, а и доста време събирам парички с тази цел. Та въпросът ми към вас е коя кола от тези двете има по-евтина поддръжка, защото както казах това е много важно за мен? Изобщо вие какво ще ме посъветвате като по-препатили и с повече опит като шофьори? Има и едни мерцедеси C клас с две врати, спортни с крило отзад. Сигурно ги знаете.. Те са ми Вариант C :cool: . За тях обаче най-малко знам засега... :huh:, а и предпочитам кола с 4 врати като цяло.  Вижте двете оферти, върху които се чудя сега в мобиле: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11463349789979858&slink=e9hq2c      и втората :   http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11465936195311869&slink=e9hq2c

 

Искам да ви питам, понеже вторият модел е от 2006, това значи ли, че и той е фейст лифт, понеже четох тук във форума, че първото поколение хонда акорд е от 2003 до 2005, а второто от 2006 до 2008, ако не се лъжа, като при тези след 2006 има значителни подобрения като е решен проблемът с веригата и  изпускателния колектор? Но ми прави впечатление например, че в обявата не пише моделът от 2006 да има борд компютър например, а уж би трябвало да го има, щом е след 2006 година :confused: . Знам, че първата кола е и по-нова- от 2007 година, но пък втората е с пловдивска регистрация( а пък аз съм от Пловдив между другото :bye: ) и ми е по-близо да я видя, а и пише, че е  със сменено масло, ремък, ролки, антифриз, 4 чисто нови гуми Brigestone с Dod 2016год. Вие какво ще ме посъветвате? Стана доста дълго мнение... ;) Благодаря предварително на всички, които се отзоват да помагат и за отделеното внимание :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Данко, извинявай, че няма да мога да отговоря на въпросите ти, но на мен веднага ми прави впечатление, че първата е с десен волан. Това взел ли си го предвид (винаги са с няколко хиляди по-евтини) или по-скоро не те бърка? Убеден съм, че в разделът за Акордите има доста информация за модела.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на твое място бих се ориентирал към бензин. По-високият разход не би трябвало да те бърка много, ако ще я караш толкова малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега, бягай от тия Хонди. На 200 000 км, дизелаци, най-вероятно с върнати километражи, вероятността да имат някакви проблеми или да наближава скъп ремонт е много голяма. Скоро един юнак отвори тема как му се реве и дал много пари по неочаквани ремонти. Не казвам, че със сигурност им има нещо, обаче с твоя ограничен бюджет може много тъжно да поплачеш, ако излезе  нещо непредвидено.

Подкрепям колегата Кnoxville - ориентирай се към бензин на по-малко км. И без това ще я караш малко. Аз карам бензин, около 5000 км годишно, много съм доволен и нито за газова мисля, нито за дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале явно снощи, понеже беше много късно и въобще не съм обърнал внимание, че първата хонда е била с десен волан. Ами аз не искам с десен волан. Значи тя отпада и може би днес ще се обадя на човека от Асеновград и евентуално събота или неделя ще ходя да я погледна. Но пак остава въпроса ми към вас дали тази хонда е фейст лифт и има нужните подобрения на верига и колектор? Като цяло как ви изглежда колата, макар и само на снимки?

 

Относно бензина, не знам... Ако е с бензин, сигурно ще се ориентирам рано или късно към газова уредба, а това означава още разходи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, пише 278 000 км... Да лъже, да лъже, колко да лъже...? :ph34r: Тя трябва да е била тогана на 400-500 хиляди км... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето нещо на което аз бих се спрял в твоята ситуация:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11460449471918513&slink=e9ktic

 

Бензинов, на малко километри, от частно лице, особено ако е първи собственик километражът най-вероятно не е пипан. Разбира се, че трябва да се види и да се вкара в сервиз, за да се прегледа основно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

      Колега здравей, аз също твърдо те съветвам да си вземеш бензин.Дизел какъвто и да е при толкова малко каране като в твоя случай трупа нагари и започва да прави проблеми с турбината и EGR клапан.Няма смисъл от дизел при положение, че ще караш предимно градско по 3-4 км.Взимай бензин без колебание, а ако по 3-4км на ден ще са ти проблем да караш на бензин тогава направо свали летвата и се откажи от кола за 9000лв.Гледай някаква за 4-5000.Ти и газ да сложиш за 3км колата няма да вдигне температура за да прехвърли от бензин на газ. Особено зимата при такъв малък пробег тая газова само ще я влачиш от дома си до работата и обратно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензин+газ и не му мисли!После само ще се радваш на таблата на родните ни бензиностанции.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко е разхода на бензин в градски условия на 100 км?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт градско до градско има разлика - през колко светофара ще минеш, по малки улички или булеварди и т.н. Външна температура, стил на каране и доста други фактори влияят. Средно около 10 л./ 100 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди 2 години за няколко месеца бях в Пловдив -служебно. Знаейки къде отивам си взех колелото и колата стоеше на улицата, а се движех с него. И до ден днешен в уж малкия ми град правя същото. Тя (в общия случай) си стои в гаража и чака уикендите защото 2.5км са ми 10мин с колелото, а с колата това мога да постигна само ако няма трафик и не работят светофарите -което в делничен ден е невъзможно. Отделен проблем е мотането и късметът в търсене на парко място. Казвам го за да знаеш че въпреки покупката ще продължиш да ходиш с колело на работа. Вземи и си напиши таксите които държавата ти събира за удоволствието да имаш кола (данък, гражданска, каско, прегледи) и ги "разпредели месечно" -гориво, консумативи и не дай си боже ремонти отделно. Целя не да те откажа, а да придобиеш по-реална представа. Иначе "силата на мечтите" е известна на всички в този форум и ти желая да я сбъднеш, но мотивацията и парите комай трябва да са други. Акордът е великолепен за дълъг път, а в града е по стечение на обстоятелствата. Ако няма да се радвате взаимно по шосетата из държавата ??? Ако си нов шофьор и ще джъткаш предимно градско виж нещо по-компак и евтино за притежание + експлоатация от сорта на Logo, Jazz, Civic 6 / 7 или HRV. Не ме разбирай погрешно, Акордът е красавец. По мойто комби 7 фейслифт забелязвам хората се обръщат и го зяпат като е нейде паркирано, а комшията вчера се прибра от щатите и вика "Ооо сменил си колата -аз си взех нова Мазда 6, но тази е по-хубава"  :)

Та прецени си мотиви и рентабилност, но след като прочете всичко това, пак ти напомням за "силата на мечтите" (девизът на Хонда)  :thumbs1:

Редактирано от ceco_accord
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 л/100 км градско не е малко. Ако намеря такава с газова уредба обаче ще е добре. Не знам, аз се колебая доста какво да правя. Както казах другите ми варианти са Мазда 6 и двувратия мерцедес С клас. Кефят ме такива спортни коли и нещо такова търся. Ако не е акорд вие какво друго бихте ме посъветвали да търся? Маздата и мерцедеса добри варианти ли са според вас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко очакваш,че гори дизела в града? По малко от 7л.няма да е. Ползвай ЕЛ. КА. и си смятай.Като ти е приоритет разхода колегата по горе ти е дал варианти.Един Jazz би бил чудесен избор. А относно Мерцедес или Мазда, поскоро Мазда бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да си взема кола, която не ми харесва визуално и не ми е на сърце. Jazz няма начин да си взема :) Може би тогава ще се преориентирам към Мазда 6. Вижда ми се малко като по-малкия и некачествен брат на Хонда Акорд, но какво да се прави- такива са ми моментните възможности и нужди. Благодаря за съветите все пак! :bow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не Мазда 3 седан с 1.6 или 2.0 бензин? Притежавал съм такава и имах само експлоатационни разходи по нея. Много приятна кола за шофиране. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си. Вземи си това което ти е на сърце. Любовта може да понесе много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не Мазда 3 седан с 1.6 или 2.0 бензин? Притежавал съм такава и имах само експлоатационни разходи по нея. Много приятна кола за шофиране. 

 Ще ги погледна и тях. Мерси за съвета :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дизел за 4 км дневно в никакъв случай! Ще настъпят проблеми първо с DPF, после с EGR и по предписанието на Honda смяната на маслото е през 5000 км! Същото е и с филтрите където смяната е на двойно по-малко км. Бензин е правилния избор!

 

PS. 7-цата няма DPF, но този дневен пробег се води като експлоатация при тежки условия, разходите за обслужване скачат и риска за евентуални повреди се увеличава.

Редактирано от pendoc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел за 4 км дневно в никакъв случай! Ще настъпят проблеми първо с DPF, после с EGR и по предписанието на Honda смяната на маслото е през 5000 км! Същото е и с филтрите където смяната е на двойно по-малко км. Бензин е правилния избор!

 

PS. 7-цата няма DPF, но този дневен пробег се води като експлоатация при тежки условия, разходите за обслужване скачат и риска за евентуални повреди се увеличава.

Да не говорим че дизела по-бавно вдига работна температура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Да не говорим че дизела по-бавно вдига работна температура.

 

 

За 3-4 км, особено през зимата, със сигурност няма да стигне до работна температура! И какви са последствията при постоянен "студен" режим? А и  маслото само е 35-36 лева литъра, х6.........., през 5000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а гледал ли си Civic 8 ген. бензин. Там имаш избор и с малкия двигател 1,4 и малкия данък. Аз карам дизел и със сигурност за толкова малко км. на ден въобще не е добър избор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм от Пловдив и със същата заплата карам сивик 7 дизел, гледам жена и дете. Работя на 5 км от нас, разход градско 7 зимата, 6 лятото. Лятото дневна смяна ходя с колелото защото минавам за 15 минути 5 км, с колата 10. Година и половина я карам почти само градско, отварях егр съвсем малко нагар имаше. Зимата на - 10 след 5 км тъкмо стига до началото на скалата и я гася. С тая заплата не се хвърляй на скъпи коли и си карай колелото до есента. Дизел се купува зимата. И ако вземаш Мазда задължително бензин.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, остави емоцията настрани за момент. Седни и си направи сметка, не на ум, а на лист или на компютъра, ексел/уърд. Виж реалността с очите си, и ако все още си спокоен и искаш седан за тази дистанция, добре, продължаваш и търсиш. Джаза, не гали окото, но е икономичен и железен. Погледни също Субару Легаси 2005-2007 Седан, Лексус IS Седан 2003-2005. Субаруто няма дизел, Лексуса гледай бензиновите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде го хвърлихте човека към субару и лексус.... по безпроблемни от акорда и по ефтини за поддръжка ли са... Джаза наистина е железен и, ако е спорт според мен изглежда доста добре.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кое е скъпо за поддръжка на Субару от тези години, които съм посочил? Легаси, Аутбек? За 340К км. на Аутбека са сменени биалетки 2 пъти, лагер главини 2 пъти, карета 1 път и тампони по окачването, на мотора и кутията не са мръднали, другото си е консуматив, накладки, дискове, масла, филтри.

Всичко това за 11г.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нямам възможност в момента да вадя цени на части...това кой какво сменя зависи на каква кола е попаднал, как и къде я кара. Аз ще дам пример с акорд вкаран от Италия на 140000 км уж. Сега е на почти 300000 само консумативи се сменят - още не е стигнал до маховик, колектор и верига..

Редактирано от Mad`Head
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всеки си има глава да мисли и решава.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно е така, проста човека събира мнения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо почти всеки в България гледа да се метне та кола за 10000+ бона която не може да поддържа и после по форумите се пълни с мнения какви боклуци се продават тук. Ще ти напиша накратко какви разходи правя аз за дизелов акорд, ти ако искаш си го сметни колко излиза месечно (годишен пробег 20-25000км):

- нови гуми - 800 летни, 800 зимни (ще карат около 3 години)

- смяна на масло и ф-ри два пъти в годината по 360 лв

- гражданска - 200лв

- каско 7-800лв.

- накладки - 200лв

- данък - 200лв

- гориво 100-200лв/месец

- чистене на dpf - към 360лв беше

- крушки на късите - 170лв

- пистов ремък - 360 с ролка и смяна.

Естествено някои от нещата са изключение, но пък при друга кола могат да изскочат други ремонти. Също така включи и цената на самата кола. Мисля можеш да сметнеш колко излиза месечно да се ПОДДЪРЖА автомобил, в който не се притесняваш да се возиш. Разбира се неща като каско не са задължителни, но аз досега 3 или 4 пъти съм вкарвал колата да боядисват детайли заради некадърни шофьори, така че малко или много си е предимство. Колата я имам от две години и един месец, новъртял съм към 42-43000км. Пиша всичко това, за да можеш да си прецениш и да си направиш сметка заслужава ли си да вземеш кола, при която в даден момент може би ще правиш компромиси при поддръжката.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И ако вземаш Мазда задължително бензин.

Това е най грешния съвет в цялата тема . :)

То ако ще взема Мазда 6 бензин, по добре да си вземе направо оригинала- Форд Мондео . :D

Поне така няма да дава първоначално за колата толкова много пари, защото в последствие ще има да дава доста за ремонти по мотора .

Ако ще взема Мазда 6, по добрия избор си е дизела, но при тези километри дето ще върти и то предимно градско, само 136 коньовата версия преди 2005 г. ще му върши работа .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 И ако вземаш Мазда задължително бензин.

Това е най грешния съвет в цялата тема . :)

То ако ще взема Мазда 6 бензин, по добре да си вземе направо оригинала- Форд Мондео . :D

Поне така няма да дава първоначално за колата толкова много пари, защото в последствие ще има да дава доста за ремонти по мотора .

Ако ще взема Мазда 6, по добрия избор си е дизела, но при тези километри дето ще върти и то предимно градско, само 136 коньовата версия преди 2005 г. ще му върши работа .

 

Точно този дизел е толкова проблемен, че за да си хванеш читава си е 50 на 50 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

 И ако вземаш Мазда задължително бензин.

Това е най грешния съвет в цялата тема . :)

То ако ще взема Мазда 6 бензин, по добре да си вземе направо оригинала- Форд Мондео . :D

Поне така няма да дава първоначално за колата толкова много пари, защото в последствие ще има да дава доста за ремонти по мотора .

Ако ще взема Мазда 6, по добрия избор си е дизела, но при тези километри дето ще върти и то предимно градско, само 136 коньовата версия преди 2005 г. ще му върши работа .

 

Точно този дизел е толкова проблемен, че за да си хванеш читава си е 50 на 50 :D

 

Пълен боклук е маздата дизел! Двигателят има заводски дефект, който не е отстранен и при обновяването от 2006-7. Цените на дизеловите мазди е 1/2 от бензинови, защо? Друго, което не е споменато. Маздите гният и 6цата не прави изключение, шумна е и задължително гори добри горива (бензин 98+..) дизел (отново високи качествен). Бензиновата 1.8 е по-масова но също така и гори масло(пробег 230к и то на един чичка, гледах му документацията всичко изрядно само в мазда обслужвана).

Колега не се чуди Акорда е много повече кола от маздата. Не може една мазда 2003-2005 да е на цената на един акорд 98-99, ако качеството е на ниво.

Мнението ми е изградено на лични наблюдения и по двете марки. Не ме плюйте.(Приятелката ми е луда по мазда но уви, купихме и акорд, за който ще разкажа някой ден)

 

Избирай внимателно и бавно своята кола. Автомобили има много и за всеки. Чети добре по форумите.

Хондата, добре гледана ще ти бъде много по-вече време в ръцете.

Ако това, което търсиш е икономия на дълъг пробег си вземи 2.0 бензин(аз бих взел 2.4) и боцни Г.И. или си вземи дизел със сменени консумативи.

Успех!

Редактирано от bobchoo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 И ако вземаш Мазда задължително бензин.

Това е най грешния съвет в цялата тема . :)

То ако ще взема Мазда 6 бензин, по добре да си вземе направо оригинала- Форд Мондео . :D

Поне така няма да дава първоначално за колата толкова много пари, защото в последствие ще има да дава доста за ремонти по мотора .

 

 

Колега, и дизеловия двигател в Мазда 6 е от Форд.Едва последното поколение на модела е със собствен японски дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги при толкова разяснения, които бих се радвал и аз да ги бях получил преди покупката на моята, но уви не бях член от форума. Въпреки всичко мисля, че направих точният избор за мен и моето семейство. Пожелавам го на всички!Колегата отдавна по горе ни е благодарил на всички, нека му оставим ден за размисъл

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бих гледал нещо такова - http://www.cars.bg/c1641068

Ти би я гледал, но я продадоха и един приятел дето се беше уговорил с продавача за оглед остана крайно разочарован. Леко некоректно :) Че и още седи обявата...

За да не е офф и аз мислех да му препоръчам точно Сивик 7ма бензин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този дизел е толкова проблемен, че за да си хванеш читава си е 50 на 50 :D

 

 

Ако приемем тезата ти за вярна, то шанса да си хванеш читава бензинка е 1 на 100 . :D

 

Пълен боклук е маздата дизел! Двигателят има заводски дефект, който не е отстранен и при обновяването от 2006-7. Цените на дизеловите мазди е 1/2 от бензинови, защо? Друго, което не е споменато.

 

И какъв е дефекта, дай нещо линк към бюлетина за сервизната акция, че така мнението ти  на мен лично ми звучи доста несериозно .Цените не са на половина, а горе долу равни, тук- там се намира някой малко по евтин дизел, но това го определя най вече предлагането . ;)

Ако не си забелязал, предлагат се 4 пъти повече дизелови шестици, отколкото бензинови, което значи, че са произведени и се карат по пътищата 4 пъти повече такива "счупени дизели", а като влезеш във форума на Мазда, темите за проблеми с бензинови шестици и те 4 пъти повече, отколкото  темите за "проблемните дизели" .

Е те това ако можеш да ми го обясниш и ще взема да ти повярвам . :D

 

 

Колега, и дизеловия двигател в Мазда 6 е от Форд.Едва последното поколение на модела е със собствен японски дизел.

 

 

 

 

Съмнява ме изобщо да сме колеги, щом ги пишеш тези твърдения . :)

Дизеловия мотор на Мазда (RF) е разработен още през 90-те години на миналия век, комънрейла който качват на шестицата е усъвършенствана версия (RF5), която пък е пълно копие на (RF3) така наречения 2.0 DITD, само е сменена помпата, дюзите- от механични стават електонни , компютъра който ги управлява и монтират прословутия демпферен маховик .

Като същия този маховик можеш спокойно да си го замениш  с плътен от DITD, защото  блока, вала, главата, всичко е еднакво, защото си е RF мотор .

През цялото това време, Форд нямат ни един дизел с такава кубатура, моторите им са 1.8, 2.3 и 2.5, с чугунени глави и с 8 клапана, чак след 2000 г. правят първия си двулитров дизел, който няма и 1 прилика с моторите на Мазда.

 

Съжалявам, че нацапахме яко темата на колегата, но много мразя като вземат да се пишат уж компетентни мнения, от хора които изобщо не са в час .

Като не ги разбирате Маздите, не пишете изобщо за тях, давайте мнения само за Акорда . ;)

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата, който иска да се сдобие с хубав японски автомобил. Разгледай всичките японски седани, може да хвърлиш и око на комбитата. Аз мога да ти кажа от опит, че Акорд на Хонда и Аутбек на Субару са страхотни коли, за годините в които са пуснати на пазара, и все още се държат при правилна поддръжка. Говоря за автоматик и в двете марки. Опит също имам с Джаз 2005 1.4 iDSI CVT-7 на Хонда, наистина уникален автомобил - отвън е малък и компактен, отвътре широк и просторен за класа си, спрямо другите марки в този клас, падащи задни седалки, обемен багажник, само консумативи за 11г. и 115К км., предимно градско каране. Аутбека е на над 330К км вече, 2 пъти са сменявани биалетки, карета 1 път, тампони по окачването 1 път, дискове предни задни 2 пъти, разхода на Аутбека за 11 години и над 330К км. не се е променил 9.7-10.5 градско, извънградско 6.5-7.5, моторът е 2.5 AWD 121Kw AT с опция за ръчен режим. С Акорда съм от вече 2г. и почти 19К км., това което съм правил по него е по мое желание, нищо принудително, дано за по-дълго да е така. Акорда ми е по-скоро мечта проект, и каквото правя по-него ще бъде свързано с желанието ми да си постигна една моя представа и мечта.

За момента не мога да кажа дали съм доволен или не от Акорда, за мен е рано за такова нещо. Мога да ти споделя, че някога вкъщи се караш Акорд '92 седан 2.0i, е такова нещо не бях виждал, беше служебна и колата беше стигнала 1000К км., поддържаше се перфектно, собственика на фирмата тогава не жалеше пари за такива неща. Тази кола никога не е държана в гараж, зимата палеше без да "кашля". Уникална визия на този модел на Акорд, скоро се продаваш такъв в раздел Продава.

Първите и последната са карани от чисто нови, така че това не ти е кой знае какъв критерий, но Акорда е втора или не знам коя ръка. Все пак, мисля че е добре ако вземеш автомобил от познат/близък, който знаеш как си е гледал колата. Ако пък имаш познат/близък, който се занимава с продажба, внос, може да ти помогне при огледа, все пак такъв човек трябва да знае "фокусите" на автокъщите.

 

На края за 2-ра или поредна ръка автомобил, само може да се молиш да е читав. Толкова е изговорено за това. Джамбази или частни лица, толкова са се изхитрили и са станали такива факири, че може и 1 година след като си купил колата да разбереш, че има нещо гнило.

 

Не на последно място, вземи един лист, седни и си направи сметка, колко ще ти излезе колага, регистрация, евентуално каско, гражданска, данък, обслужване, евентуален непредвиден ремонт, разход на гориво, теглиш чертата, виждаш с очите си реалността и решаваш, дали е страшно или поносимо.

 

Успех, и пиши ако решиш, каквото и решение да си взел, може да бъде полезно за бъдещи и настоящи колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,(бъдещи все още за съжаление)тея дни имах адски много работа и за това не можах да пиша. А и това европейско.... :D Сега прочетох мненията ви. За съжаление, тъй като както казах бях зает не съм имал време и да поогледам тези дни дали няма някакви нови обяви по мобилето и карса Видях субаруто, но не мисля, че е за мен, лексус мисля, че не е по моята кесия. Мисля да погледна по-сериозно Мазда 3 :thumbs1: с бензин, ако има газова още по-добре да не се занимавам аз. Относно Джаз просто не ми харесва визуално, иначе всички я хвалят. Аз не харесвам комби и хечбек, аз търся седан. Просто не ми харесват коли, на които задницата е като на голф или като на повечето сивици, т.е. като т.нар. хечбек. Кефят ме задници като тези на хонда акорд- уникална е, на Мазда 6 визията също е яка, макар, че една идея като че ли са прекалили. Малко като пластмасова е една такава... Не мога да го обясня точно. На мерцедеса също с две врати много ми харесва видът. Харесват ми много тези крила отзад, т.е. спойлерите, които имат и други коли. Спортен тип съм малко и аз. Ако мога да намеря нещо такова като визия, но да не е много скъпо, а и да е практично ще е супер.

   Иначе засега си карам с колелото. То не е лошо и върви доста :plane: , а е и с хидравлични спирачки. Освен това с него нямам абсолютно никакви проблеми с трафика :tongue1: Ако нещо ви дойде на ум пишете, а аз ще продължа да търся.

  П.П. Между другото сега се сетих нещо да ви питам конкретно. Предложиха ми наскоро една Мазда 6, бензинка с газова уредба, 2006-та година за 3500 лева. Всичко е супер обаче колата е с десен волан. Въпросът ми е, ако я взема и и сменя волана дали ще имам проблеми после, технически имам предвид и струва ли си такава инвестиция?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...