Jump to content
Markony

CR_V gen.III (2007-2011) R20A (бензин-газ)

Recommended Posts

Това новата ти придобивка ли е ? 

 

Ако да. Честито, отказа ме тотално от CR-V с тази информация :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм бил коректен...кавото такова.Новата придобивка на жената е.Вече си прибрах Харвито :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много Бош-ове в една тема май не е на добре :) Не очаквах чак толкова негативи честно казано. Чакам темата с плюсовете :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бранко, ти така като ги написа всички тези неща и ми се отщя да съм собственик на такъв автомобил вече :)

Малко коментари от моя страна:

 

Като минуси:Малък въртящ момент в ниските-мощност идва след 3000 об/мин.

Трудно изпреварване-трябва да се държи мотора във витек режим-трета предавка.

Софтуерен модул в ЕКУ-то,анализиращ поведението на каране.Колкото по-пенсионерски караш,толкова повече се убива динамиката.

 

 

Това е вярно, но за спокойни шофьори е идеално. При по-агресивно изпреварване си включваш D3 и нямаш проблеми. D3 е до 150+км/ч, така че е поносимо дори и за по-спортен тип шофиране.

 

Лоша работа на климатика като техническо решение-компресора включва с удар и се усеща във всички оборотни режими.В тия години се ползват вече скрол компресори с плавно включване или без съсединител изобщо.

 

 

Имат фабричен дефект с шайбата (електромагнитен съединител) на компресора. Поръчах си една по-голяма и вентилирана от Щатите за към 350лв с доставката. Струваше ми 16 лева един да ми източи фреона, да си подменя шайбата и да ми го върне след интервенцията. Смених си и за 50 лева ремъка със 7PK2080 (малко по-дълъг заради по-големия диаметър на шайбата) и проблеми с климатика няма. Нито пък се усеща като се включва или изключва. 

 

Интериор комбиниращ скъпи покрития и кожи с ефтина пластмаса и боя металик.

 

 

Виждал съм доста по-евтини. Не мога да кажа, че са такива.

 

Двигателно масло с изисквания като за Формула1.

 

 

Bardahl, 5w30, 5 литра за 80 лева мисля, че няма какво да го коментирам.


 

Някакъв луд късмет ,че клапаните все още не са хидравлични.

 

 

Клапаните сам си ги регулирах. Не заради друго, ами карах 60к километра и никакъв проблем не съм имал. Дори не мога да кажа, че бяха за регулиране, но все пак реших, че е време да си поиграя с тях.

 

 

 

Електронен дросел-пак недорузомение копирано от БОШ.Наличие на дебитомер-за пръв път.

Използва се връзка между компютрите на 2 нива по кан шина-проблематична система за комуникация дваща постоянни грешки.

Спирачки БОШ-без коментар..

Фабричен дефект в уплътненията на задни врати

Фабричен дефект с потъмняване/напукване на фаровете в областта пред лупата./Варианта с халогенни крушки/

Електрическа рейка-в изправния си вариант изисква доста свикване-в неизправния си е ад за каране.

Катализатор-вграден в колектора.

Бензинов филтър в резервоара.

Пластмасов пълнителен колектор с 4 вихрови клапи-отврат при газифициране.

Екетрически отдушник на маслото-първата ми мисия /за изхвърляне/.

 

От тези нищо не разбирам. Нямал съм грижи.

 

Изобщо за повече от 60к километра за 3-4 години освен шайбата на компресора на климатика, 1-2 датчика на парктроника, 1 датчик на регулиращите се ксенонови светлини и 1 рамо на другия такъв датичк на моста - за друго май не се сещам. Сега боря сходимостта на задния мост (camber), но и това отива към своето решение.

Иначе само сипвам газ, обслужвам и карам. Заглеждат ме и жени, и крадци с нея - всичко е наред :)

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен не ми допада кормилното управление. Моята е с електрически усилвател. Липсва ми мощност. Иначе за 85000 км. само ремонт на шайбата на климатика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет съотборници!Още не съм зачепкал задния мост,но вие сте го почнали преди мен...

Та има разлики в нивата на оборудване и още не съм сядал в луксозната версия,Но карам успоредно дизел и бензин и има балкан разлика.За радост има тунинг до 170 коня,а аз сега ще експериментирам с газовата уредба.Романото ми позволява да правя чудеса.Та има надежда.Темата с монтажа на газовото с подробни снимки е в подфорум "Алтернативни горива".

Изчетох руските форуми,сега почвам с английските и американските.Всяка информация е добре дошла!

Ще се възползвам от утъпкания път за компресора.Ще моля Боби за подробна информация.

Подготвям с колегата Доцев пълен пакет срещу крадци,който ще давам само на лични и то на познати хора.

Надявам се темата да се развие добре с обща помощ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм бил коректен...кавото такова.Новата придобивка на жената е.Вече си прибрах Харвито :)

Ее ега няма как да е същото като Харвито :)

 

А клапаните като е на газ на 20к ли се регулират ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Руснаците споменават 10-15 к за проверка.Ползват довпръскване на бензин във витек режим.Имало пропадане отначало и после не мърдали клапаните.Има на по 200000 км с газ.Няма индикации за някакви проблеми освен катализатора ,който си е проблематичен.R20 няма изпускателен колектор.Катализатора се хваща директно към главата,а колектора е алуминиев и е част от главата..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет съотборници!Още не съм зачепкал задния мост,но вие сте го почнали преди мен...

Та има разлики в нивата на оборудване и още не съм сядал в луксозната версия,Но карам успоредно дизел и бензин и има балкан разлика.За радост има тунинг до 170 коня,а аз сега ще експериментирам с газовата уредба.Романото ми позволява да правя чудеса.Та има надежда.Темата с монтажа на газовото с подробни снимки е в подфорум "Алтернативни горива".

Изчетох руските форуми,сега почвам с английските и американските.Всяка информация е добре дошла!

Ще се възползвам от утъпкания път за компресора.Ще моля Боби за подробна информация.

Подготвям с колегата Доцев пълен пакет срещу крадци,който ще давам само на лични и то на познати хора.

Надявам се темата да се развие добре с обща помощ!

 

Каквото и да обясня, все ще е по-малко от написаното тук:

http://www.sansanych-honda.ru/index.php/stati/35-ac-crv-3

 

С няколко думи: купих си по-голяма шайба от нормалната - 38900-RZA-014, за 2.4 двигател. Купих си и по-дълъг ремък, Gates 7PK2080 е добър избор (за към 45 лева от нас). Шайбата си работи идеално вече 3-4 години. Цената в Щатите беше $119 по това време. Внесох си я (ако искаш да знаеш как - ще ти пиша на ЛС, да не става реклама така). Сега е поскъпнала:

http://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~set~compr~clutch~38900-rza-014.html

Тежестта ѝ е около 1,5кг. Не мога да кажа мнение дали само от това, че е по-голяма и охлажда по-добре или като цяло са оправили проблема с по-новите шайби и вентилирането им.

 

38900-RZV-G01 - тази е като за 2.0 двигател (RE5), каквито са нашите. Прецени си дали не е по-добре директно такава да си вземеш, вместо и ремък да сменяш.

 

Относно интервенцията: изсмукаха фреона от най-близкото сервизче за климатици за 16 лева. След това си свалих целия компресор. Мисля бяха 3 болта и 2-те тръбички за вход и изход на фреона. Бая зор видях със свалянето му (става от долната страна - има описание в CR-V 2007 service manual-а), защото трябваше някъде 5-10мм с един чук малко да окривя част от шасито, но не е твърде драма. Като излезе компресора ми трябваше един инструмент с 3 точки във формата на емблемата на Мерцедес (него го имам, мога да ти го дам) за да сваля самата шайба от компресора. Подмених я и по обратния начин върнах компресора, заедно с фреона и маслото. Количеството фреон е 465 +/-25 грама. Сервизчето имаха едни големи машина с едни бутилки (мисля с Азот), с които уж пречистиха системата, преди да я заредят на другата машина.

Работата е за 3-4 часа с почесването тук и там. Как точно се сваля... в момента на писането на този пост реших да потърся на комп-а си и видях, че дори снимки съм правил. Качих ги тук:

https://drive.google.com/folderview?id=0B4ftVHajHv3Nc3FGelpQTnowMk0&usp=sharing

 

Ако искаш нещо да питаш - може и по телефона :)

Редактирано от bbozhanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А клапаните като е на газ на 20к ли се регулират ? 

 

64 000 км на газ и ги регулирах само за да докажа на един приятел, че мога сам. :) Иначе нямаха много нужда, както каза и Markony. Всмукателните са на 0.20мм, а изпускателните са на 0.25мм. Луфтомерът закупих за 6-7 лева.

Редактирано от bbozhanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За радост се занимавам с климатици от 10 години и имам цялото необходимо оборудване,включително и големите бутилки с азот,с които се помпят гумите :).Това че си увеличил диаметъра и си намалил предавателното отношение е по твоя инициатива нали?Всъщност пада малко производителността на празен ход,но пък компресора се разтоварва на високи обороти.Срам Хонда срам...да намалите експлоатационния период на лагера за пари!!!!.Дефакто компресорчето е съвсем стандартно и със сигурност е доста яко.Поне със скролл компресорите на SANDEN съм имал малко кахъри,щото нямат бутала.Проблема може да се върти и около автоматичния опъвач на ремъка.Тук силата на опъване се влияе само от дължината на ремъка.Дефакто компресора си е съвсем стандартен и може да се смени с произволна машина и Хонда захват.Трябва само да проверя колко е еквивалентната му кубатура.У нас фирма Косер са вносители на Дензо и Санден и предполагам че цените са по-надолу от щатските с мито и транспорт.Ще го проверя това като му дойде времето,че има по належащи неща като пера за чистачки примерно,някакви по-свестни крушки или закупуването на ксенон от някоя морга.За съжаление закупуването на читав автомобил от HONDA Certificied ,Approved....те оставя без пари за цигари в джоба и трябва малко време да се заема дребни проблемчета.

 

Нека да спомена и малко от плюсовете на модела:

 

редактирам си първото мнение да е подредено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони, много си прав.

Преди 3.5 г се натоварихме със съпругата в 19-годишното ми RD1 и паркирахме в местния Хонда дилър. Идеята беше съпругата ми да се сдобие с максимум 3-годишен Honda Approved автомобил. В крайна сметка, гледайки цените им, тя си тръгна с чисто нова 9-ка Сивик.

 

Извинявам се за лиричното отклонение.

 

Иначе, прекрасна тема. Тъкмо си мислех, че негативизма ти ми идва малко в повече и ти сподели и добрите страни на модела ;)

 

Поздрави за добрата тема и много безаварийни на съпругата ти с новата придобивка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма негативизам...само истина.

Ако мислите ,че не съм си научил урока/домашното....много се лъжете :)

R18/R20 е почти най-добрия и здрав двигател от съвременните сувчета.По данни на презокеанските колеги двигателя държи до 250 коня на сток карантии.Основните лагери са в картера,биелите са ковани,буталата имат допълнителни отвори за мазане,хонинга е сменен с нов тип резба,натровен още в завода с молибден и има 10-15% по добро мазане от стандартния блок.Живота на мотора е удължен двойно-до 400к километра.Турбинира се приятно от 25 до 50 psi,а ЕКУ то се модва през буксата без да се развива нито едно болче с HONDATA...

Та чакаме некой лев да влезе само :)

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато купувах моята не намерих чак толкова информация, но сега ще следя темата с интерес. Добре, че повдигнахте въпроса с увеличаване на конете, че нейсках да пускам нова тема. Колко горе-долу би излязло едно повдигане на мощността и има ли риск за двигателя, че "разбирачите" по моя край ме съветват да не пипам двигателя. С ГИ Романо съм, ще трябва ли и при нея да се сменят части? Иначе и аз съм много доволен от колата, като изключим това, че ми похапва масалце и ми липсва спортното окачване :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... R18/R20 ... двигателя държи до 250 коня на сток карантии ... а ЕКУ то се модва през буксата без да се развива нито едно болче с HONDATA ...

Та чакаме некой лев да влезе само :)

Еееееееех, защо Русе не беше на другата отбивка на М5 да ти докарам R18-ката да я пипнеш ;)

 

п.п. За влизане ... влизат некои "левчета", ама както викаше един приятел - "Не ме е страх от ниски доходи, а от големи разходи" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Романото няма да се пипа,големия редуктор държи до 200 коня.Първата ми цел е 185 коня.Цената на компа е 700 зелени и гарантират +35 кончета и за Р18 и Р20.Хондата е програматор и е заключен за ползване само с твойто ЕКУ.От там нататък прайш квото си поискаш.колкото пъти искаш.работата и настройката и диното при Боби са 600 лв.Предполагам ,че ще се разберем нещо ,но ако не стане ще се справя сам.Все пак 2 висши и години над 20 в автоелектрониката ще си кажат думата.Хондата доставят и тунинг дъмпове с готови перформънси,но всеки двигател е уникален.

Следвата стъпка е турбо кит до 8-9 пси за градски рейсинг абсолютно безопасно.Тук с ровенето по сайтовете може да помогнете.

Само се пише R20+turbo и излизат 100-на страници.Флашването става пак със същия програматор подържащ до 4 бара таблици.

Иска се ровене и четене,,,хората са го измислили.

На първо четене дет вика Краси изглежда лесно ,но не е!

Малко по малко в правилната посока трябва да се движим.

За газта ако щете ми вярвайте,още съм на автокалибрация +ОБД адаптация и минах 1000 километра без чек и проблеми.ПО празниците живот и здраве ще се настрои перфектно.

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Маркони, честито, дано и тази да те радва в дългосрочен план като харвито. Дано не греша, но по подразбиране колата е ръчка нали иначе нямаше да пропуснеш да коментираш и автомата. И оттук следва една закачка съдейки по големината на съединителя поне при първа генерация,  как ще се отразят  подобни тунинг интервенции на съединителя и скоростната кутия която предполагам е 6 степенна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.full-race.com/articles/civic-r18-turbo-kit-faq.html

 

Да.механична е.Има доста да я разучавам тая 6-та скорост..

До тунинга сме доста далече,ще му мислим тогава.Американчетата са сменили генерация,турбото дефакто е на мястото на катализатора.Съединител си има от стейдж 1 до 3,бензинови дюзи и помпа от Acura RDX  turbo.Всичко пасва 1-1.

За полуоски и кардан  нищо не споменават..

Интеркулера е някакъв странен с вход и изход от страната на акомулатора,водят го вертикален,че да се запазели халогените за мъгла.

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де първите отзиви,след половинчата настройка на газ 12 извънградско.Мешано каране от 90 до 180,половината път с климатик.

Показания от бордкомпютъра:

110км/ч-8,6

130км/ч-9,1

160км/ч-10,0

180км/ч-12.5

Жената с 80-90 без изпреварване 6,5....

Гледам да държа между 3 и 4000 оборота....като трябва да изпреваря на 4500 идва тягата.

На 90 оптималната скорост е 4-та.До 135 е 5-та предавка и нагоре е 6-та..

 

Всичките показания на бордкомпютъра са без климатик,на круизконтрол.180 вдигнах на хубавия асфалт,правата отсечка до Севлиево със силен страничен вятър и ме достраша,защото колата стана неустойчива.Не знам колко може да дигне още...

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Близко сте били до лимита.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де първите отзиви,след половинчата настройка на газ 12 извънградско.Мешано каране от 90 до 180,половината път с климатик.

Показания от бордкомпютъра:

110км/ч-8,6

130км/ч-9,1

160км/ч-10,0

180км/ч-12.5

Жената с 80-90 без изпреварване 6,5....

Гледам да държа между 3 и 4000 оборота....като трябва да изпреваря на 4500 идва тягата.

На 90 оптималната скорост е 4-та.До 135 е 5-та предавка и нагоре е 6-та..

 

Всичките показания на бордкомпютъра са без климатик,на круизконтрол.180 вдигнах на хубавия асфалт,правата отсечка до Севлиево със силен страничен вятър и ме достраша,защото колата стана неустойчива.Не знам колко може да дигне още...

210км/ч и може и още малко.Пробвано е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

210км/ч и може и още малко.Пробвано е.

 

Тоя гюм?!Абсурд! :huh: Единствено по мноооого голямо нанадолнище :tooth:

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони, любопитно ми е, какъв е разхода на бензин при същия режим на каране?

 

п.п. Извинявам се за спама.

Тя, твоята съпруга като моята бре, 80-90 ... само дето моята е в мили ;)

Т'ва на предишната й 9-ка (L13Z4). На настоящата малко вдигнA летвата -> 90-100 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Никакъв шанс за 210. Аз съм стигал до 190 /по табло/ като можеше още малко, предполагам, че реалната скорост е с около 10-15 км/ч по-малко.

При 70-100 съм свалял разход бензин по борд 6.7 като на газ ми е до 2-3л отгоре /при ниска скорост окооо 2л., при висока около 3л./. При 130км/ч с автопилот, климатик, багаж на макс, жената и детето разхода ми е 12-13 газ /от ОМВ/. При силен страничен вятър не е много приятно усещането, а при изпреварване на тир направо си е тръпка :D

Редактирано от DMZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони, показанията на борда на база бензинови времена ли са? Колко % отгоре е на газ, доста газаджии споделят че за добра настройка увеличението при газта достига 25%? Относно скоростта, старото ми CR-V I -ва генерация си правеше 190 без усилия, така че тук не би трябвало да има изненади. Дано не съм прав но понеже звучиш откровен няма да се учудя на бъдещ пост от рода " А бе очаквах повече за тия пари" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз със 2-а генерация стигам 160 и от там нагоре мъка. С триста зора съм стигал 180. Това на бензин. На газ май съм запушен още. Борд компа никога не е каквото зареждам като карах на бензин. Празно-пълно градско примерно по борд 14/100 а като сметна километри на литри излиза 15/100

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно,почнах темата с уговорката ,че казвам това ,което е!

Общи впечетления-кола изключително за извънградско каране.В града е мъка на квадрат.Естествено съпоставка с Харви 105 коня.

Труден старт,голям разход при ускоряване-спиране /говорим за Русе..на 50 метра или легнал полицай или светофар/

Градско показва 12,5 на бордкомпютър,което на български е 15 газ.Просто килограмите си казват думата.Най ми е зор влизане в кръгово без предимство.Харвито в това отношение удря всичко аналогично в земята..

Показанията на бордкомпютъра са на база времена на дюзите за бензин 91 октана по белия стандарт.Както се досещате при засичане с български А95 ще е друго,но малко ме касае разхода на бензин.Сега ще наблюдавам и коригирам работата на газ..

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали с автомата ще е по-пъргава от кола с ръчни в описаните ситуации или не? Малко ще гадаем :D

 

 

Hondata нямаше ли опция за изключване на 2ра сонда ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам.Автомата е куплиран към 2,4...166коня,които са истински 135.

Сондата след катализатора във какъв смисъл я споменаваш.Романото има вграден емулатор за вси1ки сонди и не е никакъв проблем,Хондата може да прави всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нямам база за сравнение, а и сте много далече да си ги менкаме за тестове ;)

 

За мен ускорението на автоматика с К20А4 си е ОК. Сивика на съпругата ми (R18Z4 6-степенна ръчка) го карам предимно аз, когато пътуваме с него заедно двамата. На мен ми се струва, че автомата дърпа по-добре при екстремно потегляне от място. Не съм сигурен обаче, дали наистина е така, или тук оказва влияние 6-годишното ми каране на CR-V автомат. Виж, доускорението на R18-kaта е много по-добро от кикдауна на автомата.

 

edit:

Маркони е постнал, докато пишех.

 

Sorry, вие явно говорите за CR-V III автомат, а не общо за автоматика ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони, гледам пишеш за 135 истински от 166 коня.

Това означава ли 135 на колелата при 166 на маховика?

Каква е вероятността, RD1 JDM автомат със B20B да е 128 на колелата, а не на маховика?

Питам, защото някъде срещах мнение, че японците пишат конете на колелата, а и ми се струва, че и двете ми JDM-ки вървеха повече от сегашното ми англичанче :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,имах предвид,конете без втек.VSA ти реже още 20-30 коня при старт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Виж за това не предполагах.

Моето CR-V няма тракшън и стабилити, и ако съм внимавал в час, К20А4 е икономик с vtec на 2200 об/мин, и VTC в целия диапазон обороти.

R18-ката има VSA/TCS, но пък не знам дали е икономик. Следващия път ще пробвам как ускорява без стабилити и тракшън, може пък да ми хареса ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е,разликата че стартираш на 4 гуми.Тракшъна дефакто ти отнема газта над необходимото,но губиш и задния мост при равни условия.

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това последното, нещо не го схванах?

Преведи го на малко по-разбираем език.

 

П.П. Електронната система VSA, има ли връзка с независимото механично-автоматично включване на задния мост?

Или при теб,задния диф е от тази по-новата версия, в която бяха вкарали някаква електроника и имаше някаква сага с нея та я променяха софтуерно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мощността винаги я дават на вала на двигателя,а не на колелата.Реално мощността на кола със предно ,на колелата, е с около 15% надолу,а на задно с около 20%.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даге е абсолютно прав....

Емич,в документацията тракшън контрола е вътре в VSA.Та ти нямаш пряк достъп до дросела/помпата пи теб.ЕКУ то отчита желанието ти за газ,а какво дава реално е друга дума.Аз го виждам ка то стойност "target"После се постига тая цел по алгоритъм не позволяващ въртене на гуми,коята ми е истинската цел....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A VTC-то къде е в цялата схема?!

Не му ли е това работата, да се научи, че крачето ми тежи и да ми осигурява необходимата мощност за бой-рейсърските ми изяви? Сигурно заради тия бой-ресърски изцепки разхода ми се върти около 11/100 км комбинирано :D

Първия път, когато докопах за 2-3 дни i-vtec-a на съпругата се вкарах у приключения. Прибира се тя от работа, заема буква Ф поза и вика (ама буквално вика) - "К'во си ми направил на колата, не е същата, не дава да й пипнеш газта, ще излети" ;)

После 100-те коня на L13-ката взеха да й се виждат малко и затова минА на R18 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено при равни други условия тръгването от място при автомата е доста по уверено и това се дължи на свойството на торк конвертора да мултиплицира въртящия момент при старт. Дават около 2-2,5 пъти увеличение. Доста учудени ръчки съм оставял на старта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×