Jump to content
POPAI

Всичко за CR-V 3г. (2007г.-2011г.)

Recommended Posts

Понеже ми се човърка в почивните дни,реших да почистя клапата за меко гасене,някой правил ли е процедурата?Нужно ли е да сваля цялото"тротъл боди" или работата може да стане със спрей ако се свали само маркуча.Има леко затрисане при гасене минимално е,но ако може по-добре,защо не.После идва ред на ЕГР-а,всичко работи,но една профилактика няма да е зле,пък и човъркане да има.Малко реших да я поглезя,че вчера откакто я имам за сефте я закачих на диагностика и стойностите на дюзите много ме зарадваха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами свалих я,това е положението,другия отвор имаше същото омазняване,но го забърсах преди снимката.Маркуча на вход няма нищо.Извадих дебитомера или както там се казва на дизела,по самия датчик има леко мазно,да го пръсна ли или там да не пипам.

 

IMG_20210313_193758.jpg

IMG_20210313_193714.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Супер, ще чакаме отзиви. И при мен го има това леко претрисане.

Изглежда добре клапата. В ЕГР ще е играта ;) 

За съжаление не мога да помогна по въпросите.

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е, кой може да помогне - това все пак е дизел и то на Хонда (газаджийте да не четат и коментират) 😀

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да твърдя, че съм абсолютно прав, ще кажа това, което съм прочел. Това не е клапа за меко гасене (каквато имат някои дизели), а вихрова клапа (swirl valve). Както се вижда, единият отвор е постоянно отворен, а другият се отваря при по-голямо натоварване (като двукамерен карбуратор), като пропуска повече въздух, и същевременно, поради различната скорост на двата потока, го завихря за по-добро смесване с горивото. Мисля, че нямаме клапа за меко гасене и затова като се загаси, както много сполучливо се беше изказал един колега, колата се отръсква като мокро куче :lol: Джетата ми имаше клапа за меко гасене и действително гаснеше перфектно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно си прав,сега е момента някой,който е наясно да обясни "ко е туй нящо".Някъде из темите четох мнение на уважаван съфорумец,че е добре клапата да се изчисти точно заради гасенето.Обаче къде е,коя е нямаше информация и реших,че по пътя на логиката ще е там.Като и да е ще изчистя,ще сглобя пък каквото е такова.Може и някой да му е смешно ако пишем откровени глупости,но уча се колкото мога.Затова и питах по-рано,но никой не отговори и реших да действам,до края на деня ще се разбере има ли някакъв ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@note Много коректен обзор! Потвърждавам всичко, с изключение на бензиновия мотор и автоматика - просто нямам впечатления за тях, но написаното съвпада с други мнения. Поздрави!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.
От скоро и аз се сдобих с HONDA CR-V 2.2 i-ctdi 2008ма година Executive.
Не съм сигурен дали това е правилната тема, но реших да пиша тук, вместо да отварям нова такава... 
Прочетох почти всички написано по различните теми, свалих и прочетох почти всички 554 страници от ръководството, но така и не успях да си отговоря на някои въпроси, поради което реших да попитам по-компетентни и запознати с колата от мен колеги...

1.) Този модел има ли DPF или започват да го слагат на фейслифта?

2.) Нито един датчик на парктроника не работи, пробвах да включа на задна и някой да постави ръка върху всички задни сензори, но нищо не светва по таблото и никакъв звук не се чува, същото и с предните, когато включа на първа скорост? Не мога да намеря по ръководството къде се намира бушона за парктроника, за да го проверя да не би да е изгорял? От бутона под волана предполагам се изключва парктроника, а не трябва при всяко влизане в колата да се натиска бутона, за да се включи парктроника?
3.) При напълно завъртян волан и при движение с ниска скорост, когато е на свободна всичко е точно, но когато е включена някоя предавка (скорост) и има някакво тресене отпред, наподобяващо все едно гумите се влачат по пясък. След четене по форума разбрах, че най-вероятно това е от задния диференциал и маслото трябва да му се смени (още не съм го направил). 
4.) Не знам дали е нормално, но скоростите влизат доста трудно, планувал съм заедно с маслото на диференциала да сменя и маслото в скоростите (механична скоростна кутия), дали след това вече ще си влизат по-мазно скоростите или и при Вас влизат по-твърдо, в сравнение с други автомобили?
Гледах клип в youtube как се сменя маслото на ръчна трансмисия, но при бензинов двигател, където дори си имаше щека за нивото на маслото, а при мен такава липсва, пробката за източване на същото място като при бензиновия двигател ли е? От къде се налива новото масло при дизела?

Ще съм много благодарен ако можете да ми помогнете! 

П.С. 
Ако не съм писал в правилната тема ще помоля модераторите да ми преместят поста там, където трябва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, и добре дошъл! Поздравления за грамотно написания първи пост - вече започна да си става рядкост това.

 

Понеже на тази на баща ми съм нямал вземане-даване с 1, 3 и 4, мога да отговоря само за това:

преди 37 минути, Chaveto написа:

2.) Нито един датчик на парктроника не работи, пробвах да включа на задна и някой да постави ръка върху всички задни сензори, но нищо не светва по таблото и никакъв звук не се чува, същото и с предните, когато включа на първа скорост? Не мога да намеря по ръководството къде се намира бушона за парктроника, за да го проверя да не би да е изгорял? От бутона под волана предполагам се изключва парктроника, а не трябва при всяко влизане в колата да се натиска бутона, за да се включи парктроника?

Бутонът за парктроника трябва да е перманентно включен. Т.е. включиш ли го веднъж, следващия път, когато запалиш колата ще е включен пак, докато не го изключиш. Датчиците отпред са активни постоянно, докато тези отзад се активират при включване на задна скорост. Симптомът на изгорял датчик е по-скоро постоянно пищене, отколкото никакво. Та - пробвай да натиснеш бутона под волана, при което индикаторът му да светне и остане светещ. Или и това не може?

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Доколкото знам моделът за Европа има DPF.

3. Вероятно е от маслото, сложете оригинално.

4. Карал съм такава един-два пъти и не ми е направило впечатление скоростите да влизат трудно. Даже много приятно се превключваха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DPF може да имаш,но може и да нямаш😀зависи за къде е правена колата.Моята например е купувана нова в България и фабрично няма,пак е 2008.

 

За движението в завой,което описваш-смени маслото в диференциала.желателно е два пъти(явно е зле) с оригинално.

 

За скоростите освен маслото в кутията,задължително смени спирачната течност на съединителя,като промиеш системата добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda_Z, благодаря!
Честно казано пробвах само при едно положение на бутона и нищо не работеше, не се сетих да натисна бутона и да пробвам отново. Ще го направя, когато се върна при колата, понеже в момента не съм в България.

note, благодаря!

zograffa, благодаря!
Маслата в диференциала и в скоростите ще сменя, когато се прибера в България и ще си взема оригинални.
Относно спирачната течност на съединителя, специална на хонда ли трябва да е или някакво ДОТ 4? С какво предлагаш да се промие системата преди наливането на новата течност?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, Chaveto said:

3.) При напълно завъртян волан и при движение с ниска скорост, когато е на свободна всичко е точно, но когато е включена някоя предавка (скорост) и има някакво тресене отпред, наподобяващо все едно гумите се влачат по пясък. След четене по форума разбрах, че най-вероятно това е от задния диференциал и маслото трябва да му се смени (още не съм го направил). 
4.) Не знам дали е нормално, но скоростите влизат доста трудно, планувал съм заедно с маслото на диференциала да сменя и маслото в скоростите (механична скоростна кутия), дали след това вече ще си влизат по-мазно скоростите или и при Вас влизат по-твърдо, в сравнение с други автомобили?
Гледах клип в youtube как се сменя маслото на ръчна трансмисия, но при бензинов двигател, където дори си имаше щека за нивото на маслото, а при мен такава липсва, пробката за източване на същото място като при бензиновия двигател ли е? От къде се налива новото масло при дизела?

Ще съм много благодарен ако можете да ми помогнете! 

П.С. 
Ако не съм писал в правилната тема ще помоля модераторите да ми преместят поста там, където трябва

 @Chaveto

Здравей колега,хубаво е да прочетеш малко в форума има по доста от точките ти теми писани кое как става.

Щека за нивото на маслото при скоростите има само на автомата и бензин и дизелов мотор.тоест ти нямаш защото си ръчка.

При бензини както и на автомата така и на ръчката е по опростено ,и се сменя лесно маслата там.

Не знам защо са го измислили процедурата  да е  по сложна при дизела.

Тук е темата за смяна на задния диференциал,използват се само оригинални масла .

Тук е темата за смяна на маслото на скоростна кутия дизел,пробката за наливане е на по различно място от бензиновия двигател.

Ако имаш други въпроси пусни тема и питай в нея.

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CARPERA, много ти благодаря за информацията и линковете към тези теми, не знам как съм ги пропуснал да ги прочета.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Колата е CRV4, но в случая това не е от значение.Имам адаптивен круиз контрол(дистроник), който е разположен в емблемата на предната решетка. Годините макар и само 7 и слънцето са матирали пластмасовия слой на емблемата и стои грозно. Умувам ако се полира емблемата и се сложи фолио точно както се прави на фаровете дали това ще попречи на работата на адаптивния круиз контрол? Някой дали има опит с това?

Благодаря предварително на отзовалите се!

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай в раздела с четворките,ние тука не сме толкова модерни😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С вълнено парцалче и малко паста за зъби ще светне за 2-3 мин търкане и измиваш с водичка. 

След това като се матира отново повтаряш процедурата. Ама не вярвам да се налага повече от два пъти на година. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 
Знаете ли дали има някаква разлика, освен видимата на бутона "MODE" при модула на климатроника?
Първата снимка е от модел преди фейслифта, втората снимка е от модел след фейслифта.
Моят е като този от първата снимка и има преблем с бутона за увеличаване и намаляне степените на вентилатора (не работи).
Намерих изгоден модул от фейслифта (като този от втората снимка) и исках да попитам дали ще работи както трябва при мен или имат някаква разлика?

Благодаря предварително!

HEATING SWITCHES HONDA CR-V MK3.jpg

сссс.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...