barsi 265 #1 Публикувано 19 Март, 2016 Здравейте, Днес закупихме още един семеен автомобил, че хеча отесня. Дълго търсих акорд 6та. Мислехме да е от Швейцария, но първия, който го харесахме не ставаше, втория се оказа, че има неплатени данъци и в четвъртък се оказахме в изходна позиция. Ходихме да гледаме един пернишки, син. Пълна развалина. От там видях, че Хонда Апостолов продава един такъв. 4500лв. с 2г гаранция на мотор и скорости. Обадих се на г-н Апостолов. Мойте почитания към човека. Обеща ми, че ако отида до Бургас ще видя права и здрава кола и така се и оказа. Станахме сутринта в 6 и 6:30 потеглихме с английския сивик. С малко лутане намерихме представителството. Колата е с климатик и предни ел. стъкла, 1.8, ръчна кутия и без шибидах, черен салон и фабричен касетофон- точно каквото ни трябва. 160к по километраж. Като външен вид има 1-2 забележки. Малко е тръгнала лявата вежда, но това да и е проблема. Както и пасажерската врата от долу има 2 точки. Бояджията ще я оправи лесно. Мотора мърка, съединител, клеморед и лагер- главини са перфектни. Казаха ми по телефона, че са сменили семерингите на рейката, до колкото разбрах. Което е чудесно. Заредихме и бензина до горе, проверихме гумите колко са напомпани на железните джанти и потеглихме. Междувременно ни почерпиха смяна на масло, преглед, че нямаше и за "цели" 30лв ни регулираха клапаните профилактично. Като впечатления- няма паразитни звуци, всичко работи коректно, мотора дърпа. На 140 като скоча на газта и се набира доволно. Заради англичанката само за момент минах 160 и повече не съм и давал газ. Като разход със 120-130 даде 7.7 бензин. Като леки забележки: 1.Веждата- ще я оправя скоро. 2. Леко разсъхнал долен шарнир- още от понеделник ще установя какво е. 3. При смяна на скоростите усещам, че има охлабил тампон на мотора- от понеделник най- късно ще се види кое и как. 4. Дисплея на километрите не свети- аджаба как се оправя това ? Не пречи, ама ме дразни. 5. Колата е само с един ключ, но в понеделник съм при ключаря. Тамън и аларама ще взема. 6. Фабричния касетофон, като го снимам някой може ли да ми каже как се настройва часовника ? 7. С алармата ще подмени моя човек и дясната машинка на ЦЗ-то , че работи кога си поиска. 8. Утре отивам се пазаря с газаджията ми. Това е. Няма друго. Обещаха ми истинска кола и тя ми е пред блока. Супер отношение. Само да питам последното. Трябва да се пастират фаровете- нормално. Тя и сега свети екстра. Но, излизали ли са такива коли с фабр. ксенон или да й направя евентуално ретрофит на фаровете ? Искам ксенон. п.п. Снимки утре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 19 Март, 2016 Честито, много безаварийни километри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #3 Отговорено 19 Март, 2016 По точка 4 - раздвижи ли левия потенциометър на таблото? За ксенона - мисля, че TypeR излизаше с ксенон, но е доста вероятно да се бъркам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #4 Отговорено 20 Март, 2016 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 20 Март, 2016 Сега бях при газаджията. Ще ми се обади след малко да се уточним и още утре ще я закарам за газовата. Дисплея, който не свети е тоя от снимката. Някой да има капачката от първата снимка- напънах я и я строших преди малко. Таблото с какво може да се маже- баси, пълен съм с въпроси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #6 Отговорено 20 Март, 2016 При мен същото капаче замина и понеже не съм толкова педантичен - го хвърлих. На мен не ми пречи да си карам така. От предишния собственик ми остана и едно мазило за таблото, след малко излизам и ако не забравя, ще му щракна една снимка да ти го покажа. Ето го препаратът, ще помоля модератор да обедини двете ми мнения, благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 24 Март, 2016 Вече сме регистрирани, с годишна винетка, че старата замина с колата в средата. В един ден извадих някакъв протокол за газовата, сменихме номерата, платихме данъка за 5тата да я продадем, продадохме я и пак в данъчното. Колата ще трябва EACV да се чисти, че се опитва да претриса на моменти, свещи, долните шарнири са разсъхнали и е газифицирана. Купувача на 5тата ми каза, че от тия зимни гуми нищо не става и ще си ги караме лятото. В тоя ред на мисли, търся патерица за резервна гума. Може и 16ка или 17ка да е. Стига да се побере няма проблем. В момента в багажника имам стандрартна гума и е леко тъпо. Напълних газовата и сега се возиме. п.п. Как сте като разход с ф18ките ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 24 Март, 2016 Времето за редакция изтече. Имам на касетофона надписи за чейнджър, ама такова животно в багажника не видях. Има ли вариант на изводите на чейнджъра да подкарам някакво устройство за музика от флашка или ... ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #9 Отговорено 24 Март, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=87082 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #10 Отговорено 25 Март, 2016 Честито и от мен за придобивката. Моят ченджър беше под шофьорската седалка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #11 Отговорено 25 Март, 2016 Да, пропуснах го този момент с чейнджър под седалката. Сигурно, защото на бра'чеда чейнджъра беше в багажника, а под седалката беше амплифайъра за субууфъра. Говоря в минало време, защото преди една седмица Акорда замина за скрап. Минаването на ГТП се оказа по-скъпо от себестойността на колата, и се доближи до цената на "нова" кола с ГТП Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 26 Март, 2016 Така, Лек ъпгрейд: Чейнджър няма колата. Рових, гледах. Все тая. Има вече аларма, дооправихме каското, смених и и свещите и проблема с играта на обороти се поуталожи. Спазарих газаджията, че е от нашите, да го зачисти ако пак почне да прави номера. Можеше и сега, но колата беше гореща, а е на много ши..но място тъпото нещо. Мръдват на моменти, но е по- добре. Закачи и газовата- няма дертове. Разлика във вървежа също. За 950лв с омаслителя съм бая доволен. С 10лв минах към 120км. Чистачката на газовата не е пусната. Искам да знам ко се случва. Ако се налага готиното е, че може и от там да се види . Засякох разход от 12/100 газ, при положение, че съм все в трафика. Чакам го майстора ми за обстоен преглед на колата, но тя няма шумове. Остана и да пробвам да видя защо задните ОЕМ колонки не свирят, но не смея да напъвам капачките. Ако трябва да свалям корите няма да стане скоро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #13 Отговорено 14 Април, 2016 Колата е вече с правилни свещи, даже ми свали до 10,7 -11 газ. Рейката на колата беше ремонтирана преди да я купя. Уви, неуспешно. От там при моя майстор и обратно детайла до Бургас. Евала на г-н Апостолов. Човек рекламира ремонта на рейката към неговия човек и вчера тя пристигна. 5 дни без кола ми излезна пъпка, но вече всичко е нормално, за сега. 200км няма течове. Купих си трансмитер, няма да развалям оригиналното озвучение. ЕАЦВ-то беше изчистено и сега се адаптира към правилна работа. Между другото, който си мисли, че му е тежък волана да мине през реглаж. Аз заради рейката го направих и сега е като на английски сивик, че и по- лек. Попаднах на един човек, където прави това от 79'та и колата заспа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #14 Отговорено 16 Април, 2016 А, честито и от мен.Сложи си нови гуми и ги "скъсай" от безаварийно каране! А в семейната колекция ти пожелавам и някой Стрийм или FRV ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #15 Отговорено 8 Май, 2016 Скоро не съм писал тук. Предните накладки бяха на около 50% и свиреха доста гадно при спиране. Сложих нови днес. Обявиха ме за луд, но новите са Лукас по спомен / казвам на моя човек какво ми трябва и той праща. Марки не гледам при него / и свиренето изчезна. Задните са поизтъркани, но ще е есента при обслужването. ЕАЦВ-то се чисти последно, уж да се адаптира, ама не баш. Пак се опитват да плават оборотите, чат пат под 2к иска да придръпва и като е по- топло и като спра и искат да ми играят оборотите. Гледахме газовата- бачка леко богато, но всичко и е наред. От там вързахме на живи данни самата кола- всичко е наред, или поне на нас така ни се струва. Накарах го газаджията да пусне чистачката, че някой ме е лишил от чек лампа. Няма промяна. Тая кола ЕГР има ли ? Ако да на някой да му се занимава да ми направи една планка го затапвам директно или, ако има букса го изключа ? Чек лампата не е проблем. Следващото иначе е катализатора да го изхвърлям. Кабелите дават под 12килоома съпротивление, капачката е здрава, бобината няма проблем по нея. Свещите са Денсо по каталог. Оправих и дерта със задните колонки. Въоръжен с още един чифт един френд асистира за кората и се оказа, че са окислени буксите. Са си има 2 колонки резерва. Нормално ли е все пак да свирят по- слабо от предните ? Ако някой закъса за колончета да казва- 30 кинта и са негови, ако не са ми резерва. Много яка кола е това. Щом съм стигнал до колонки и свирещи накладки Това с оборотите не е фатално, но и то ме дразни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #16 Отговорено 9 Май, 2016 При мен оборотите се оправиха след реглаж на клапани... имах много пренатегнали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #17 Отговорено 1 Юни, 2016 (Редактирано) С колата вече имаме история. Една сутрин, докато бързах се разсеях и " леко " спрях в един контейнер. И аз на 5г имам право на един тъп удър. Предния пак беше преди толкова. От там до каското да видят какво и как, бояджията даде час и ефекта е : В края на крайщата бях и пред сериозна дилема. Дали да карам с тия гуми и догодина на 16ки или да си остане колата с 15ки. Факта, че предните бяха на 5г, а едната задна се изкриви сериозно. От там разгледах 2ра ръка за 2 и се отчаях. За гуми на нивото на мойте ми искат по 30лв. Обмислих го и взех 4 нови летни, 15ки. Няма да види тая кола 16ки, евентуално, ако изпаднат едни джанти и това е. VREDESTEIN SPORTRAC 5 88H 195/60 R15 на такива се спрях. Впечатления от тях нямам. Карани са 2км до пред нас. Утре ще ги тествам на магистралата. Препоръча ми ги един френд, работещ като гумаджия от цифра време. И с газаджията има развитие. Гледахме я на живи данни, МАП сензора изписва малко по- сериозно налягане и от там ми пропадат леко оборотите. Защо- ни знаем. И то не винаги го прави. Както и не винаги придръпва под 2к на оборотомера. Все пак моя човек направи чудеса от храброст с компа и сега на газ проблема трябва да си и собственик, за да го забележиш. Даже и пусна още малко гориво на режим пълна газ и колата тръгна още по- добре. Остава въпроса с МАП датчика да реша. Искам тая кола да живее както е излязла от завода. Вече няма забележки по нея, само на задната броня лека, но не е фактор. Някакви идей как се проверява тоя датчик ? Редактирано 1 Юни, 2016 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #18 Отговорено 9 Юли, 2016 (Редактирано) Малко ъпдейт от днес. Колата успя да мине "само" 9к за 4м и дойде време за обслужване. Даже почна да вие ролка, като е студена и спираше. Съответно, започнах да събирам оферти. Питах Ю Би Ко и получих цена от 850лв с маслото и се отчаях. Самите части са около 250лв на Гейтс. Маслото да е 60лв и бях решил да отсвиря гаранцията. Обаче се обадих в Бургас на отдел продажби и получих супер оферта- 429лв за всичко нужно, барабар с пистовите ремъка. 80лв път и едвам се навих днес да се разходим. Тук искам да оставя и малко отзиви, после ще видя дали има тема за Апостолов, ако не ще създам за него една. При покупката на колата получих 2г гаранция на мотор и скорости. За целта трябваше да си обслужвам колата там, Ю би ко или Бултрако. Дори г-н Апостолов ми беше казал, че ако решим да се разходим до там за обслужване няма да се плаща за работа- това го сметнах за търговски трик, а и си знам, че всяка услуга, за да се извърши качествено, си има своята цена. И се почна. Първо се обадих преди 1 седмица за цената. След 1 час служителката от продажби ми върна с цена 90лв за масло. Иска ми и вин-а на колата, което е странно. Би трябвало да си има ведомост коя кола на кой са продали. Името на колата в талона е на съпругата. После пак и казах- искам цена за обслужване на двигателя. Успя да ме разбере. Айде жена е, простено й е. Даде ми цената и се разбрахме. Първо не искаше в събота, после се обади, че можело. Нормално, късо работно време имат тогава и това е дейност, отнемаща не малко време. През цялото време не смятах за нужно да звъня на шефа й. Уважавах го като човек и като отношение. Приех офертата, ест с включена работа и запалихме в 5:10 колата от Перник и в уговорения час от 9ч бяхме там със съпругата с нагласата да се разходим и да си ходим. Отиваме, тази не вдига. Отвън е майстора. Той знае за масло. Тази се появи, без да ми върне обаждане в 9:30, работели от 10ч, Няма лошо. Тя пак не знаеше за маслото, явно не си записва. Пак ме пита какво да се сменява и пак уточних- двата ремъка, ролките, пистовите ремъци, водна помпа и масло. А аз съм клиент и се предполага, че мога само да троша колите. Не съм длъжен да знам с какво масло се кара колата и колко ремъка има. Полафихме преди това с майстора. Той ми каза,че карам малко душмански колата, 140+ по магистралата било бая и че от смяна до смяна 1л да се долива е нормално, повече е проблем. С моя стил и повече. Аджаба, не ми е първата кола това, но чак пък 1л... . Както и да е. Даже и да се долива не трябва, но на Д серията. Д13ката искаше при тоя стил 500гр. Сипвали й 15в50 YACOO. Ok, майстора беше казал 10в40, както и да е. Показа ми даже и табелката къде е. Служителката после ме пита и какво масло да сипе. 500км карах- не ми се разправяше и й казах. Обеща да се обади като е готова, работели до 14ч и щели да се включат в тоя час. Върнахме се в толкова там, никой не се беше обадил. Видяхме се с дъщерята на Апостолов- стабилна жена. Голям пич. Полафихме и се разбрахме да изчакаме. Позна ни- чест й прави. Все пак сме клиенти. Направиха колата. Сега видях протокола- водна помпа не е сменявана. На място само го взех. Семерингите и те не са пипани- не са се обадили, че са проблемни тези неща- ок. Разчитам на тяхната компетенция. Утре, обаче, ако избие нещо ко прайме ? В началото с рейката шефа им постъпи достойно, като я рекламира,аз си платих куриера и в двете посоки + сваляне и качване- пари се изкарват. Днес обаче, въпросния беше там. Ние сме клиенти, нискобюджетни, но клиенти. Надали не е разбрал, че някой е набил 500км да отиде да му остави 400лв- можеше да дойде да ни поздрави за 2-3 мин. Не го направи. Майстора ми каза, че е източил само 2.5л масло и да съм го бил гледал, аз там заявих, че значи колата го гори. И последва една грозна сцена. Както Апостолов говореше на руски с някакъв се обърна към мен ми се разкрещя, че това било тънко и хубаво масло и с моя стил на каране било нормално да го пие по малко и да съм бил доливал. Дъщеря му даже се стъписа и смотляви нещо тип, че и тя доливала на новата кола с цел да замаже положението. Реших да си затрая, непривично за мен, но вече исках да се махна, бях разочарован. Отивам и отварям вратата. На бензиностанцията си гледам пръстите- в масло. Двата предни калника, капака и спойлера отзад с маслени пръсти. Отвратих се. Може ли такова отношение. Прибрах демонстративно оставената ми туба с 1.5л масло да си доливам, за която ми беше казано, забърсах колата и си тръгнах. Искам само да кажа, че бяхме наясно какво си купуваме. Кола на 15г. Избрахме да е тази, заради гаранцията и защото беше проверене. Здрава е, няма спор. Дали е нормално да пипа масълце е спорно. Карам 30км по магистрала, после по трафика и обичам да натискам. Разхарчи ли го, ще се прави. Има време. Хеча си му доливах 130 хил и го продадох, но винаги по макс 500гр до смяна. Но такова отношение към мен и към колата не съм получавал никога. Ползвам услугите на фен-а и на един френд. Никога не съм има масло по ламарината от мръсни ръце или нещо подобно. Дали бих си купил кола пак от там- сигурно, дали бих бил пак 1000км за обслужване- ще се замисля честно казано. в България още не са разбрали някой хора, че клиента е клиент. Днес оставям " някакви" 400лв, утре може да им наброим ние или наш приятел след препоръка 60 бона за кола... Възмутен съм. Редактирано 9 Юли, 2016 от barsi 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #19 Отговорено 9 Юли, 2016 Зачетох се с надеждата това да е първия добър отзив... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #20 Отговорено 9 Юли, 2016 (Редактирано) Aбе тия в "оторизираните сервизи" за какви се мислят,да не са със златни ключове в ръцете!Колега прекрасно е ,че искаш да си обслужиш колата както трябва търсейки най доброто,но понякога човек се самозабравя в това си усилие и става жертва на тези мародери с техните скъпо струващи гаранционни обслужвания.Почти съм сигурен че тук има хора знаещи и можещи многократно повече от тези с надпис Honda над главите им.Всичко е една измама тук на родна земя,-който се хване!За съжаление всеки е попадал на такива и няма оправия. "Обаче се обадих в Бургас на отдел продажби и получих супер оферта- 429лв за всичко нужно"... Колега това всичко нужно сигурно в нормален сервиз щеше да струва около 250лв,но правилно си казал -"пари се изкарват",майната му. Редактирано 9 Юли, 2016 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #21 Отговорено 10 Юли, 2016 Аз знам колко щеше да ми струва, тяхната оферта е с работа в цената. Просто се отвратих от маслото по ламарината и от реакцията на Апостолов. Утре, по тая логика като му збози некоя гаранционна кола 2ра ръка човека ще си плаща ремонта ли ? Няма такъв селяк. Може и да не му е бил ден на човека, но това си е негов проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #22 Отговорено 10 Юли, 2016 Какво да ви кажа, последно като си взех колата от сервиз са пропуснали дами сложат щипката на предната броня отдолу, където се захваща за кората и подкалника + болта, който прави същото, разбрах след като се прибрахме от море и бронята беше изкочила настрани.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #23 Отговорено 10 Юли, 2016 Aпостолов е готин човек като личност, обаче напоследък и него го стяга шапката и почва да изпушва. Това което ме дразни в сервиза му и поради тази причина не съм му клиент е, че не ми дават да гледам какво пипат докато ремонтират или сменят нещо уж поради моята безопасност. ОК, но на други места може и затова ходя там. Все пак тук е България - не му ли висиш на главата и да го гледаш какво прави нямаш идея слага ли ти маслото, което искаш, източва ли напълно старото, да не говорим за други по-скъпи ремонти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #24 Отговорено 10 Юли, 2016 Дават да се гледа в сервиза на Апостолов, как да не дават: 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #25 Отговорено 10 Юли, 2016 На мен не са ми давали никога. Питам ги: "Може ли да ме допуснете вътре, да гледам докато работят?" Отговор: "Не, вътре не може, опасно е! Ами ако ти падне нещо отгоре? Кой носи отговорност след това, а?" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #26 Отговорено 10 Юли, 2016 (Редактирано) Колеги, Нека не разводняваме за акордеона темата. Кинтаци се изкарват и се харчат, клиентите лесно се губят и трудно се печелят, както ми каза навремето един пич от Търново с магазин на ул Марно поле... http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101561&do=findComment&comment=1057464952 ето я темата за впечатления от Апостолов. Искам да видя аз ли съм им уцелил кофти ден, нископлатежоспособен клиент ли съм или са си такива, като повечето.. Редактирано 10 Юли, 2016 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #27 Отговорено 10 Юли, 2016 Барси,знаеш че съм ти фен от едно време...Русе е по близо.Ела ми на гости и носи ракия,салатата от мене.Ще си смениш каквото ти трябва в мое присъствие и ще си прекараме готино.Нямам секретарка и лачен сервиз,но една Хонда не е излязла от тук с недоволен клиент... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #28 Отговорено 10 Юли, 2016 Много благодаря за поканата. Надали ще се възползвам от предложението. По- вероятно е да дойда някой ден да я погледнеш що за кола е тип преглед, Рикията е лесна. Къркам купешка и такава взимам. Ямболска гроздова. Само трябва сейфна някакъв хотел за нощувка. За механика и т.н. има кой да рови. Проблема е, че имах впечатления от даден човек и се разочаровах сериозно. Но с цел запознанство мога да намина някога, уви кога- не знам, че бачкания, деца, финанси и т.н. е все на безкоз. Поне си хванах разход на колата. Със 150+ на магистралата даде 10.5, на връщане 130-140 и клима 10/100 газ. Доволен съм от колата. Няма загрявания и дертове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #29 Отговорено 10 Юли, 2016 (Редактирано) Планирал съм командировка до Фена и може да се видим там...иначе септември съм на състезнаие в София Редактирано 10 Юли, 2016 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #30 Отговорено 11 Юли, 2016 (Редактирано) Мнението ми може да го намериш в другата тема. Жалко. Редактирано 11 Юли, 2016 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #31 Отговорено 5 Септември, 2016 Скоро не съм писал. Да поотупам малко темата от прахоляка. След разочароващото обслужване в бургаското сервизче кола взе да свири пистовия ремък. Този на климатика. Пробвахме да го донатегнем и видяхме, че демферната шайба играе зловещо. Това след отказа на Апостолов да ми запишат час в Ю би ко, които да им довършат елементарната работа по смяна на ремъците. Според моя човек са я блъскали с чука, щото преди това нямаше дертове. Както и да е, старата е в коша от няколко дни. Има подобни следи, но не ми се занимава. 3к от обслужването и маслото не е пипнала, значи тяхното е било някакво менте. Майната им. Имам един проблем- често се опитва да претриса над 140км, но много леко на волана. И само там. Напъвахме я ония ден. Биалетките на щангите са ми за смяна. Гумите пак трябва да ги балансирам за всеки случай и после, ако пак го има ще пиша за идей. Оправих и уредите по таблото. Имаше студени спойки и се установи защо " прегледания " автомобил не му свети чек лампата и понякога иска да придръпва- лампата е извадена, заради грешка подгрев на сонда. Скоро пак ще си свети, но само на проверка. В първия работен ден се поръчват чаркове и се слагат. Колата се оказа иначе перфе и ще се кара. Мисля сега парктроник, китайски само с пищялка да и взема и едни крушки на Филипс +130% и те така Лека полека ще я бъде във фабричен вид и топ кондиция. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #32 Отговорено 9 Септември, 2016 Имаше студени спойки и се установи защо " прегледания " автомобил не му свети чек лампата и понякога иска да придръпва- лампата е извадена, заради грешка подгрев на сонда. Скоро пак ще си свети, но само на проверка. Не ми казвай, че са ти продали кола без крушка за чек енджин?! Това е престъпление! Какво беше обяснението при продажбата когато на контакт лампата не е светила? Ако изгорял подгрева на първата сонда и вдига грешка колата би трябвало да е била влошила доста поведението си, поне при мен беше така. Иначе вероятно имаш късмет с 1,8 мотора и по евтина първа сонда в сравнение с моята. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #33 Отговорено 14 Октомври, 2016 Честно казано след 5 часа каране и не спане даже не го и забелязах. Както и да е- майната им. Колата така или иначе я взех тънко. Всеки нов внос пак в неясно състояние щеше да ми легне около 1200лв отгоре заради такси, докарване и т.н. По- добре с тази разлика да си я направя, поне да знам, че всичко качено в нея е избрано от мен и сложено от мой механици и знам, че няма да е проблем. С колата има сериозно развитие. Взех й гуми, Джиславет Еурофрост 5, 4бр. чисто нови. За пролетта може едни 15ки лета джанта да й взема, ако изпаднат. Ремъка на климатика и хидравликата, щото в Бургас си платих за Гатес комплект, та сега нови 25лв за ремък, че на тоя не му се чете марката. Не искам да си помислям какво са слагали, дано кара. Подгрева на сондата го излекувах с нова. http://www.ebay.com/itm/291530155375?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Няма вече помен от присекване след като влезе в работна, няма да включи на газ и да забие муцуната, а и разхода отиде с около 1-1.5л надолу. Направо тая сонда я взех на страшна оферта. Остава да ми дойде тестера да видя и в компира какво се случва с грешката. Лампа на чек- а няма скоро да слагам. Половината кола се разглобява заради нея. И като казах чек- сутринта на еърбега ми светна и нямам клаксон. Първо той отиде. Сега мисля един лентов кабел да си купя, от Мегапартс или от някоя за части, примерно, че нов не го намирам и това не звучи на двуцифрена стойност, а ремонта на сивика ми изяде резервите. И като казах прегледана кола и разлика в цената в читави части- лагера на съединителя ми засвири. Ебати прегледаната кола. Решава се и този проблем.Мони от Търново ми изпрати японско екседи комплект... И майстора ми хвана сериозен грип и както беше натоварено при него ще се монтира чак в края на месеца.Направо нямам думи. И така. И колата не се спира и няма и да се спре скоро. Имам и следния въпрос- като гледах за класона, преди СРС-а да светне, видях бушоните. В коша има един, на който пише дневни светлини. Някой да знае нещо по въпроса ? Имат ли заготовки тия коли ? 7.5А е бушончето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #34 Отговорено 23 Октомври, 2016 И тамън го казах и колата спря за 24 часа. Чувах помпата на хидравликата, че смуче въздух. От там се свързах с един колега, купих си О пръстена на входящия маркуч и му се намерихме. След смяната на семеринга на другия ден стана още по- страшно. Преди спираше на около 5тата мин, но тогава стигнах в един сервиз в Радомир със суха система. Беше изтласкала всичкото масло. Сега вече е добре. В петък я направиха. 130лв всичко със се маслото. Лагери каза, че ползва СКФ или ФАГ, дава и 1г устна гаранция. Сега за сега ситуацията е добре. Не тече, не пени течността, хидравликата си ми е добра. Очаквам следващата съобота слагане на съединителя. Зимните гуми са сложени. 4 нови Джиславет Еурофрост 5. Колата май си намери най- после собственика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #35 Отговорено 8 Декември, 2017 Ебаси, Тука не съм писал от преди Христта ... По колата бяха сменени предните биалетки, съединителя, поради свирукане на лагера си живее в килера от близо година. ЛУК оригинален, американски. Колата вече я кара жена ми. Меката връзка сбози и се смени. Наскоро имах и сериозни проблеми. Кара съпругата и колата в сервизен. Първия път Р1203 / в-тек клапан / , втория път miss fire . От там се оказа, че маслото му е на 11хил. Дигам пръчката и само дето няма ръжда. От там в масларницата, 10в40 и 300км няма ядове. Смених и свещите. Пак Денсо, 20 топлинно число, но Мони ми прати правилния модел с някакво изискване за електрода. Тамън беше почнала да се бъзика на около 2к и пак спря. Остава тия дни да се монтира резонатора, заместваш катализатора с нова 2ра сонда. После се разглабя таблото, че спря да свети и се слага крушка на чек-а . Колата вече се кара по средно 2500км на месец. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #36 Отговорено 3 Март, 2018 Продължаваме с колата. Още не се спира. От известно време ми губеше хидравлична течност. Оказа се на хидравликата маркуча за налягането. Доливах му доста време, но ми писна, пък и всичко стана в масло. Майстора ми го закъса с един дизелов ван. Ама зловещо. А човека ми за хидравликите успя да намери кой да го свали. 236лв общо и колата се оправи. Остана да сменя 4те шарнира, биалетките на щангата, пак , тоя път от Мони и тампоните й, че са разсъхнали. Иначе съм доволен от колата и повече в Бургас ще ходя само на море. А да- смени се и катализатора, оказа се изтърбушен, с резонатор и друга сонда. Както и гърнетата. Продължаваме да караме. Грешки няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове