-
Мнения
167 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
85 NeutralОтносно dctR
-
Ранг
Новак
- Рожден ден 15.03.1988
Profile Information
-
Кара
D14 vtec
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна майка
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
BMW(мръсна дума) 2000кубика 150 коня, 6 цилиндра редови(най балансирания двигател както си прочел правилно), където и да умре, късно ще му е, но с един автомат и Лепа Брена(още по мръсна дума, но 2те неща са взаймносвързани) да ти припява се ядва. За други алтернативи не се сещам, ако искаш 4+ цилиндъра и тези граници...
-
DOXATA, виж от ауди 100/А6(Ц4-5 или както там се водят, първите 100тици и А6ци) уредите как ще ти се сторят, всички имат такива уреди и може да ги намериш на доста ниска цена, не са с тъмно стъкло както искаш, но са доста читави и точни, с пъти по-добре от китайските боклуци. Просто идея!
-
Ако си мислиш, че пък тези пластмасови втулки поемат някакъв товар... за правилното центроване на джантата към главината и оста на въртене на джантата и главината да съвпаднат, за да няма биене и следователно тресене при движение на колата са по скоро. Яка лъскарка, супер. (y)
-
Не, че искам да се разделят, но искам да видя вече Алонсо в конкурентна кола, не го харесвам, никога не съм го харесвал, но след Мика и Шуми, никой друг не може да му стъпи на карането. Без него в челото е скучно...
-
Не знам какво му е ускорителното на това гърне, след като е точно обратното, турбинира потока и следователно го забавя. Моята кола беше доста шумна, сложих една такова около 50см. дълго, по скоро някакви илюзорни разлики, сложих още едно такова, но към 30см. във звука отново някаква илюзорна промяна, но колата се запуши.
-
Да не забравяме и гения на Жан Тод, не 1 и 2 състезания Шумахер ги печелише именно като се подченяваше и печелише състезанията в бокса. Няма да забравя едно състезание в Малайзия, стартира последен, свърши първи, 4 бокса, в сравнение с 2 на другите, не всичко е двигател и аеродинамика, не казвам че и те не са фактор, просто висчко е една сложна комбинация от всички тези фактори. Жалко, че вече всичко е тъпи гуми, пазенето им, икономия на гориво, и лайнарии, няма я газ-та до ламарината, в края на състезанието две коли с еднакви гуми и кг да карат на боя разстояние една от друга и човека с по добри нерви да победи, а не като сега, копчето на ДРС-а и +20км/ч по-висока скорост в края на правата, тръпката от изпреварването се изгуби...
-
RIP на Жул Биянки, жалко, че хората го забравят толкова скоро, И да не съм напълно офф-топик, нали новите собственици на Ф1 са Американци, тези дни четох статия, че имат идея да направят Ф1 в стил MotoGP. Там състезателната неделя е от 3 състезания, според кубиците на моторите, и те искат да въведат нещо такова във Ф1, с провеждане на Ф2/3/4 дори, които да бъдат "подгряващи" и дори както автора на статията беше притеснен, по интересни от самата "черешка на тортата" Ф1... Лично аз тая надежди, защото Американците са големи фенове на Наскар където все още зареждането на гориво става с едни бидончета нарамени от солидни мъжаги и самото зарежда е бавно, но каквото за едните, такова и за другите, да го върнат от догодина.
-
за триене
-
Гуми за мъгла , за закърпване на положението стават, бях ги забравил, ако някой ги иска, ако не отиват при приятел дрифтър. От Варна съм, с изпращане по Еконт много, много не ми се занимава....
-
Мда, Бардал еднолитрова опаковка, около 37лв струва, в магазина ще ти кажат как се дозира, то и на нея си пише, + 5-6гр на литър гориво двутактово масло, ще забравиш за всякакви проблеми, зима и лято.
-
Изпревари ме, Все пак да попитам за SonyEricsson W900?
-
Какъв ти е видиорегистратора, много добре се вижда.
-
Защото 2 пъти съм се сблъсквал с това, колкото и странно и непонятно да е, този проблем да идва от горивната помпа. Уж при по-големи отбороти трябва да не и стига горивото примерно, и ако ще се очаква загуба на мощност то да е в горния диапазон на обороти, да, ама не. Трудно ми беше да го повярвам, но в крайна сметка след смяна на горивната помпа с целия ел. модул към нея и двете коли са перфектни. При първата кола, защото отказвахме да повярваме, че е това проблема, рециклирахме турбото с всичко ново в сервиз за турбини, човека и там ни каза, че турбото е тръгнало ама има още много живот в него, ние не не давай, никаква промяна в колата. След подмяна на помпата, колата стана друга, на следващата без да го мислим същата процедура и всичко се оправи, отново. При първата кола беше толкова зле положението, че по на нагорнище, дизела гаснеше дори, толкова голяма загуба на мощност, а след 2к rpm все едно някой го рита отзад, гуми започва да върви. Втората не беше толкова зле, но много мудна. Не знам как се диагностицира този проблем, и дали при теб това ще е проблема, просто споделям опит.
-
Съжелявам, горивна помпа...