-
Мнения
839 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
14
jijane last won the day on Ноември 21 2024
jijane had the most liked content!
Обществена Репутация
471 GoodОтносно jijane
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Contact Methods
-
Skype
ji.jane
Последни посетители
14467 профилни разглеждания
-
Какви боклуци монтират газаджиите не е истина.
-
Винаги и двете перки трябва да работят, когато се налага.Дали на климатик, или при достигане на температура.
-
Като се преговаря с хонда-жия в повечето случаи се почва минус 5к лева. Щото в масовия случай в цената се включва почти всичко от годините на експлоатацията гуми, анхренажи, кувьорчето на задната седалка, ароматизатора и автомивките през годините трябва да се избият. Или са надценени дараци, или са на нереални цени. 6 годишно ЦРВ ръчка за 50к лева, те за тва се продават с години.
-
Афтърмаркет секретни гайки за МДХ на МакГард нема, само ОЕМ. То и обикновени гайки 14х1,5 на ключ 22 са малко трудни за намиране у нас. ПП:И МакГард-а не са нищо особено, моите 4 ги развих за 2 минути без издевателства.
-
@Plamen-CRVтвоята система не е SH-AWD, а доста по-проста. @Stiliqn86акурата фейслифта ли е със ZF? Там управлението на системата е хидравлично, а не електромагнитни и чорбите прегряват бързо от триенето. Ако е преди фейса е със старата хондовска кутия и не е зле да се види маслото отдаде, отпреде. Както и да се покара с някаква диагностика да се види температурата. Тез системи SHAwd са супер, независимо от поколението, на хартия са направо съвършени. Обаче при повечко натоварване прегряват за норматив. Също и небезизвестната скоростна кутия качвана на Акорд 7,8 ЦРВ-та и т.н., може да и палнеш малките феродови дискчета за норматив при гореописаните условия.
-
Някой път си ги плещите е така, колкото да се намирате на работа. Какво влияние има ЕГР-а, както и чистотата на пътищата му, щото като я натиснеш тая кола той е затворен. Мръсния дросел и той има същото значение. За да не върви тоя мотор от филтри, то те трябва да са гипсирани. На тоя мотор няма ВТЦ и два вала с нам си колко профила, че барем да му дойде сила в средните обороти. Тук там я дойдат 2-3 коня и 5 нютона и толкова. Самия дизайн му е такъв, че нищо няма смисъл при него.
-
Така казано няма много смисъл. Акорд-а правеше без проблеми 7 бензин извънградски разход, но това не му пречи да прави 12+ градско на бензин. Сега знам, че повечето хондаЖии с К24 им горят 9-10 градско газ, ама моят е бил некакъв счупен. На MPI-ка винаги има смисъл от газ, независимо колко харчи. Сега доводи против газта винаги могат да се намерят - бомба било, втора система за поддръжка, само проблеми с не знам си какво и т.н. Просто идва един момент, че не ти се занимава. Особено след достигане на определено ниво на финансова стабилност.
-
Имай предвид, че трябва да намериш същото ЕКУ, за да си качиш "модифицирания" запис. После да оправиш и имобилайзера с новото ЕКУ. С какво ще пишеш по ЕКУ-то? Дори и да намериш сканматик, или пцм флаш, то трябват и съответните лицензи, които не са евтини. И в крайна сметка ефекта ще е повече в главата ти. Каквото и да правиш, тоя мотор няма как да тръгне, като хората. Колкото и да го отричат повечето собственици на ЦРВ с тоя мотор, то е тотално спряло и динамиката е плачевна. Ако беше с К24 има къде къде повече поле за повишаване на динамиката. Мисълта ми е, че не си струва да се занимаваш, защото ефекта от всичко ще е едни пари назад и насреща едно нищо.
-
След масло и филтър, ако няма промяна директно започваш да търсиш кутия. Експериментите със соленоидите и ел.периферията ще доведат до това да си имаш скъпоструващи украшения и пак да търсиш кутия.
-
Намери някой колега със същия мотор и си разменете дроселите за проба. Няма нужда от адаптация, настройки и прочие глупости, махаш единия и слагаш другия. Аз моя стария си го продадох, иначе щях да ти го пратя за проба.
-
глупости. на тоя дросел никаква адаптация не можеш да направиш. И няма нужда след почистване да правиш каквото и да било по дросела.
-
Трябва си стенд, а не само генератор. Той инжектора може механично да работи, но това не значи, че е работещ.
-
Проверете външните регулатори на кутията и ако не се оправи търсете друга кутия. Рециклирането на тази е експеримент с неизвестен край.