-
Мнения
824 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
14
jijane last won the day on Ноември 21 2024
jijane had the most liked content!
Обществена Репутация
460 GoodОтносно jijane
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Contact Methods
-
Skype
ji.jane
Последни посетители
13780 профилни разглеждания
-
Проверете външните регулатори на кутията и ако не се оправи търсете друга кутия. Рециклирането на тази е експеримент с неизвестен край.
-
J37-цата винаги става масларка малко, или много. На капачката пише 5в20, ама си наливай 30-ска и си свиркай. От тук нататък разхода на масло само ще расте, каквото и масло да ползваш. Автомобила е страхотен, но двигателя си е греда по отношение на разхода на масло.
-
Аз поради неприемливите за мен суми приключих с Хондите за сега. Акорд-а го продадох за 5 минути. Какъвто и да е пазара това не е нормално за мен.
-
Дано всичко остане на хартия, че сливането ще е за спасяване на Хонда, а не на Нисан и Митсубиши. Някой много пъти е гледал пришълеца 1 и 2 и е влезнал във филма.
-
Колко пък да е невероятно. Моята също е швейцарка и изглежда по същия начин(дори и сега изглежда така,8 години след като я купих).
-
Първата не е 2005-та със сигурност. Газовата е Принс, което е добре. Като изключим тъпС пакета останалото си е базово оборудване - гадната музика(премиум саунд-а е по-добре), обикновени фарове, нема подгрев на дупарата. Втората вече е 2005, но на мен лично тия джанти са и като подарени и и стоят странно. Навигацията е цирей, който става само да си управляваш парното, иначе е безполезна. Последната си е стандартен екзекютив с премиум саунд и всичко, което има като екстри и е използваемо. Това са си 20 годишни автомобили да не забравяме и нещо, ако не работи не е болка за умиране. Аз лично бих гледал последната, течове на масло едва ли ще видиш, защото всички са с измити мотори, ама и да има се касае за някакви гарнитури. Дали горят масло, шанса е 50/50. Отиваш палиш, ако ти дадат да покарам караш по някоя подразбира улица, макар че окачването в България си е доста натоварено, та и да е здраво бързо ще се коригира. Скоростите да сменят както трябва, без удари и т.н. И да им е кафяво маслото няма драма, стига да не е черно. Хидравликата да не вие на умряло, маркуча вече има евтини алтернативи. Сега, ако искаш може да бъркаш по аспуси, да миришеш изгорели газове, да сваляш капака на клапаните, за да видиш веригата дали е разтегната, да направиш анализ на маслото, няколко диагностики и газ анализатори, тресачки за амортисьорите, влагата в спирачната течност, температурата на замръзване на антифриза, да мериш дебелината на дисковете и накладките, както биха те посъветвали някои потребители. Базова диагностика на място и тест драйв са достатъчни според мен, за да се види общото състояние, или поне на мен винаги ми е стигало за да взема решение. И пак ми се виждат много пари за 20 годишен нерегистриран акорд. Аз на моя ме е срам да му искам толкова, макар да върви малко повече от тези.
-
0878 79 27 62, Пловдив. Звъниш и се разбирате с момъка отсреща.
-
Бих ти препоръчал да намериш начин да си направиш абонамент за Alldata DIY(в браузъра Опера има вграден VPN клиент и се регистрираш като американец) , която има всичко, което ти трябва за колата. За автомобилите дето са произведени там и за там е най-доброто и подробно ръководство за всичко. 50-на долара е годишния абонамент.
-
@Honda_Z и после в сервиза се започва с даването на акъл. Интернет въпроса е продиктуван от на интернет диагностиците даването на акъл. Насажда се някакво мнение, че хондите са някакви уникални, като конструкция и начин на работа автомобили. Всяване на някаква паника, че сипеш ли нещо различно от това, дето го кажем, миришем и пием, и край мотора блокира и се разпада в движение. Единия си бил ремонтирал трабанта пред блока, другия до вчера беше виждал мотор и газова само на картинка, но даваме акъл за всичко, компетентни сме дет се вика.