-
Мнения
805 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
13
jijane last won the day on Ноември 20
jijane had the most liked content!
Обществена Репутация
441 GoodОтносно jijane
- В момента Началната страница
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Contact Methods
-
Skype
ji.jane
-
Да си обслужи най-добре колата? Със съвети от човек дето му диагностицира вала по мътна снимка от интернет, или пък от такъв дето не прави разлика между моторите от К-серията? Заради такива специалисти знаещите и можещите, или поне по-голямата част от тях, вече забравиха за съществуването на форума. И за това за по-засуканите проблеми отговори нема, щото само теоретици останаха. " слагаш само това, иначе утре ти гръмва мотора, чупи се блока и т.н." ПП: е го е, поредния интернет диагностик, да не остане по-назад.
-
Какви рушвети. В Пловдив знам за поне 2 пункта дето само със стандартната такса си минаваш без да покриваш изискванията.
-
Те и тука са повече теоретиците от разбиращите, но пък видяха гърбицата колко е зле през дупката за маслото. Както ти казах аз и колегата над мен, смени маслата и карай. Да не мислиш, че и да има износена гърбица вала ще се счупи днес, или утре? Аз си докарах навес от другия край на света без да знам дали въобще пали, или не. Смених му маслата и газ, ни клапани съм гледал, ни валове ни нищо. Тука такива апокалиптични картини се описват, че едва ли не с платформа трябва да я караш в сервиза.
-
И да се върне оригиналния софт нищо няма да стане. По втора сонда не коригира нищо. Имаш 2 варианта, истински катализатор, или шано пункт за ГТП.
-
Не се впрягай толкова за тая кола. До вчера тоя надценен навес е наливан с най-евтиното от варела 5-30/40, а тука ще почиваме с промивки, възкресения, гледане на капки и приказки от тетките пред блока. Смени маслата по кутии, диференциали с такива хондовски, на мотора едно 5/20 или 30 и газ. Антифризи, термостати, промивки, оригинален антифриз, термостати, филтъра на скоростите само в корекома го има. Покрай я малко да видиш джамбаза какво е послъгал, пък после ако искаш и оригинални маншончета на водачите на спирачките си смени.
-
Нема драма, само си намери кой да ти го нареже, че в Пловдив не искат със заготовки на клиента. Те продават същите бесни китайци, ама иначе не можели с на клиента заготовка. Аз отивам със ключ купен от Хонда Америка, он ми вика тва е менте🤭 Намерих един тигър дето за 20 лева на ключ си игра супер много време и то направи супер прецизен на Акура-та, само при него ще ходя вече, ако ми се налага.
-
До Толбухин тоя ключ ще е най-скъпият Хонда ключ на света.
-
Един ключ си обуших. Бях забравил, колко бързо и лесно се случват нещата при тия оризи от тия години. Обучение ключ - 10 секунди Обучение дистанционно - 2 броя за общо 5 секунди.🤭
-
Вървят щото има балами да ги дават. Иначе динамика няма, проходимост силно съмнителна, здравина също много относително, защото и скъпа да вземеш няма гаранция, че няма да ти умре в ръцете след 3 месеца. Пълно е с намазани и изблъскани навеси с превъртяни километри и лъжливи години, като на цитираното по-горе синьо ЦРВ за по 20 000 лева. И после какво става, нашио се нашите с прехваленото ЦРВ за 20 000 лева, прехвърляне, регистрация, застраховка, гуми, обслужване, една газова "висок клас" разбираш ли, щото нали е висок клас кола, и то стане 25 000 лева още от старта. Толкова пари за 14-15 годишна и безлична за мен кола, не бих дал.
-
Сузуки е всичко с изключение на дизеловия мотор. То добре, че е на Фиат дизела, че иначе си представям каква трагедия щеше да е. Проучвах ги преди време за нашия, но в крайна сметка бих ги избягвал.
-
Цитираната Мазда ЦХ9 първа генерация има повече място на трети ред от МДХ 2017, невероятно, но е факт. ЦХ9 втора генерация има малко по-малко място на 3-я ред от 1-ва генерация, но пак е повече от на МДХ 2017-та. Това какво ни се иска и какво е в действителност са две различни неща.
-
Е чак пък Аткинсън, то и к-серията е Аткинсън по същата логика. ЦХ9 е хич не лоша кола, даже бих казал много добра, но винаги има едно но. Читава в България е почти мисия невъзможна. Внос от навън е котка в чувал. Поддръжката не е за всеки, в сравнение с ЦРВ примерно е х4-5 някъде. Иначе е сравнително здрав и безпроблемен откъм експлоатация навес. Иначе е голяма, много голяма и удобна, много място за всички отпред и отзад. Има истински използваеми 3-ти ред седалки. Не е примерно като на МДХ-а само за деца и то малки деца. Мотора е здрав, тяга има, гори много Аз лично се чудих да взема ЦХ9 модела след 2017-та, който си е сериозна стъпка в правилната посока от Мазда, но в крайна сметка взех един МДХ 2012, който си взех и внесох сам, като аджамия
-
Цецо, ти не беше ли с некво Виале ли беше, Принс ли беше на легендата? Кви са тия брц-та под капака?
-
Няма смисъл да търсиш някой да ти слага газ на тая кола. Силно се съмнявам точно италианци дето си ъпдейтват дата базите един път на 2 години да имат нещо разработено. Поляците, ако имат някакви разработки, но за 400-те коли дето има в Европа се съмнявам някой да прави софт. Ако 2 амортисьори те бутнат, тая кола не е за тебе. За навигацията само китайци със съмнително качество. ПП. Оригиналните части са си скъпи, независимо от марката. На Шкода октавия примерно, предна лагер главина е 400 лева.