Jump to content

jijane

Фен
  • Мнения

    839
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    14

jijane last won the day on Ноември 21 2024

jijane had the most liked content!

Обществена Репутация

471 Good

2 Последователи

Относно jijane

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Последни посетители

14467 профилни разглеждания
  1. Какви боклуци монтират газаджиите не е истина.
  2. Винаги и двете перки трябва да работят, когато се налага.Дали на климатик, или при достигане на температура.
  3. Като се преговаря с хонда-жия в повечето случаи се почва минус 5к лева. Щото в масовия случай в цената се включва почти всичко от годините на експлоатацията гуми, анхренажи, кувьорчето на задната седалка, ароматизатора и автомивките през годините трябва да се избият. Или са надценени дараци, или са на нереални цени. 6 годишно ЦРВ ръчка за 50к лева, те за тва се продават с години.
  4. Афтърмаркет секретни гайки за МДХ на МакГард нема, само ОЕМ. То и обикновени гайки 14х1,5 на ключ 22 са малко трудни за намиране у нас. ПП:И МакГард-а не са нищо особено, моите 4 ги развих за 2 минути без издевателства.
  5. @Plamen-CRVтвоята система не е SH-AWD, а доста по-проста. @Stiliqn86акурата фейслифта ли е със ZF? Там управлението на системата е хидравлично, а не електромагнитни и чорбите прегряват бързо от триенето. Ако е преди фейса е със старата хондовска кутия и не е зле да се види маслото отдаде, отпреде. Както и да се покара с някаква диагностика да се види температурата. Тез системи SHAwd са супер, независимо от поколението, на хартия са направо съвършени. Обаче при повечко натоварване прегряват за норматив. Също и небезизвестната скоростна кутия качвана на Акорд 7,8 ЦРВ-та и т.н., може да и палнеш малките феродови дискчета за норматив при гореописаните условия.
  6. Някой път си ги плещите е така, колкото да се намирате на работа. Какво влияние има ЕГР-а, както и чистотата на пътищата му, щото като я натиснеш тая кола той е затворен. Мръсния дросел и той има същото значение. За да не върви тоя мотор от филтри, то те трябва да са гипсирани. На тоя мотор няма ВТЦ и два вала с нам си колко профила, че барем да му дойде сила в средните обороти. Тук там я дойдат 2-3 коня и 5 нютона и толкова. Самия дизайн му е такъв, че нищо няма смисъл при него.
  7. Така казано няма много смисъл. Акорд-а правеше без проблеми 7 бензин извънградски разход, но това не му пречи да прави 12+ градско на бензин. Сега знам, че повечето хондаЖии с К24 им горят 9-10 градско газ, ама моят е бил некакъв счупен. На MPI-ка винаги има смисъл от газ, независимо колко харчи. Сега доводи против газта винаги могат да се намерят - бомба било, втора система за поддръжка, само проблеми с не знам си какво и т.н. Просто идва един момент, че не ти се занимава. Особено след достигане на определено ниво на финансова стабилност.
  8. Имай предвид, че трябва да намериш същото ЕКУ, за да си качиш "модифицирания" запис. После да оправиш и имобилайзера с новото ЕКУ. С какво ще пишеш по ЕКУ-то? Дори и да намериш сканматик, или пцм флаш, то трябват и съответните лицензи, които не са евтини. И в крайна сметка ефекта ще е повече в главата ти. Каквото и да правиш, тоя мотор няма как да тръгне, като хората. Колкото и да го отричат повечето собственици на ЦРВ с тоя мотор, то е тотално спряло и динамиката е плачевна. Ако беше с К24 има къде къде повече поле за повишаване на динамиката. Мисълта ми е, че не си струва да се занимаваш, защото ефекта от всичко ще е едни пари назад и насреща едно нищо.
  9. След масло и филтър, ако няма промяна директно започваш да търсиш кутия. Експериментите със соленоидите и ел.периферията ще доведат до това да си имаш скъпоструващи украшения и пак да търсиш кутия.
  10. Намери някой колега със същия мотор и си разменете дроселите за проба. Няма нужда от адаптация, настройки и прочие глупости, махаш единия и слагаш другия. Аз моя стария си го продадох, иначе щях да ти го пратя за проба.
  11. глупости. на тоя дросел никаква адаптация не можеш да направиш. И няма нужда след почистване да правиш каквото и да било по дросела.
  12. Трябва си стенд, а не само генератор. Той инжектора може механично да работи, но това не значи, че е работещ.
  13. Проверете външните регулатори на кутията и ако не се оправи търсете друга кутия. Рециклирането на тази е експеримент с неизвестен край.
×
×
  • Създай нов...