-
Мнения
817 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
14
jijane last won the day on Ноември 21
jijane had the most liked content!
Обществена Репутация
453 GoodОтносно jijane
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Contact Methods
-
Skype
ji.jane
Последни посетители
10244 профилни разглеждания
-
0878 79 27 62, Пловдив. Звъниш и се разбирате с момъка отсреща.
-
Бих ти препоръчал да намериш начин да си направиш абонамент за Alldata DIY(в браузъра Опера има вграден VPN клиент и се регистрираш като американец) , която има всичко, което ти трябва за колата. За автомобилите дето са произведени там и за там е най-доброто и подробно ръководство за всичко. 50-на долара е годишния абонамент.
-
@Honda_Z и после в сервиза се започва с даването на акъл. Интернет въпроса е продиктуван от на интернет диагностиците даването на акъл. Насажда се някакво мнение, че хондите са някакви уникални, като конструкция и начин на работа автомобили. Всяване на някаква паника, че сипеш ли нещо различно от това, дето го кажем, миришем и пием, и край мотора блокира и се разпада в движение. Единия си бил ремонтирал трабанта пред блока, другия до вчера беше виждал мотор и газова само на картинка, но даваме акъл за всичко, компетентни сме дет се вика.
-
Търси друг АБС модул за проба. Тия неща за акумулатор-а са ала бала.
-
Да си обслужи най-добре колата? Със съвети от човек дето му диагностицира вала по мътна снимка от интернет, или пък от такъв дето не прави разлика между моторите от К-серията? Заради такива специалисти знаещите и можещите, или поне по-голямата част от тях, вече забравиха за съществуването на форума. И за това за по-засуканите проблеми отговори нема, щото само теоретици останаха. " слагаш само това, иначе утре ти гръмва мотора, чупи се блока и т.н." ПП: е го е, поредния интернет диагностик, да не остане по-назад.
-
Какви рушвети. В Пловдив знам за поне 2 пункта дето само със стандартната такса си минаваш без да покриваш изискванията.
-
Те и тука са повече теоретиците от разбиращите, но пък видяха гърбицата колко е зле през дупката за маслото. Както ти казах аз и колегата над мен, смени маслата и карай. Да не мислиш, че и да има износена гърбица вала ще се счупи днес, или утре? Аз си докарах навес от другия край на света без да знам дали въобще пали, или не. Смених му маслата и газ, ни клапани съм гледал, ни валове ни нищо. Тука такива апокалиптични картини се описват, че едва ли не с платформа трябва да я караш в сервиза.
-
И да се върне оригиналния софт нищо няма да стане. По втора сонда не коригира нищо. Имаш 2 варианта, истински катализатор, или шано пункт за ГТП.