-
Мнения
2898 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
154
dandilov last won the day on Януари 27
dandilov had the most liked content!
Обществена Репутация
2932 MasterОтносно dandilov
-
Ранг
човек
- Рожден ден 12.03.1973
Profile Information
-
Кара
CR-V III R20A2 i-VTEC 4x4 АТ бензин
-
Пол
Мъжки
-
Място
София, Враца
Contact Methods
-
Skype
dandilov
-
Не знам защо спорите и си разменяте клипчета, а не отворите схемите на кутията. В раздел: "Shift fork (4at) for 2006 Honda CR-V, 4AT transmission" и съответно в раздел "Shift fork (5at) for 2006 Honda CR-V, 5AT transmission", въпросният детайл е посочен като "цедка" (STRAINER ASSY., ATF) с номер: 25420-PRP-003. Цедката е еднаква и за 4АТ, и за 5АТ.
-
Изглежда всичко, което трябва. След 1000 км. (периодът на рзработката) да не забравиш да смениш маслото и филтъра.
-
Оф, D15Z8 имах предвид, но в бързината съм написал 14. ОЕМ номерът си е за D15Z8. Благодаря!
-
Нищо не се обучава. Проблемът, който си описал води към стартер, според мен. Ревизирай напълно стартера. Смяна на четки, втулки, пълно почистване и смазване. И прегледай кабелите към "маса".
-
Здравей, За D14Z8 ми излиза ОЕМ № 18160-P2E-G02.
-
@Ръдо Имай предвид, че това не е цялото количество масло в скоростната кутия. По спомен, при теб общо побира 6,5л. Смяната, която си направил се нарича "опресняване" и е добре да се прави на всеки 40 000км. Препоръчвам ти да направиш още едно опресняване, след като минеш няколко хил. км. ( 3 - 5 хил. например). Тъй като не се знае колко хил. км. е карано предишното масло. Поздрави!
-
Ravenol HJC (зеленият) съм го пробвал на сивика. Може да е случайност, но веднага се вдигна максималната работна температура с 8 до 10 градуса. Помислих, че може старият оригинален радиатор да се е позапушил и след година каране го смених заедно с антифриза, като сложих Honda Type 2. После всичко се върна в норми, но така и не разбрах от радиатора ли беше или от антифриза. Казвам го все пак да се има едно на ум. Ravenol HJC го водят "Hybrid Japanese Coolant" с препоръка за 08CLAG010S0 Honda E Coolant. Оригиналният на Honda - тип 2 се среща в две разновидности. Едната е американското производство с OEM Part Number: OL999-9011. А другата е европейското производство, която е с Part Number: 08CLAG016S2. (https://www.coxmotorparts.co.uk/generic-exclude-reg-or-vin-category-seat-shop/genuine-honda-type-2-coolant-1-litre-pre-mixed/). Може да се купи от Бултрако.
-
Здравей! Оригинален е най-добре, за да си спокоен, но е по-скъп. Може да позваш и заместител, но само ако отговаря на спецификациите! П.П. Цветът на антифриза не е спецификация! Съставът е важен и номерата на Honda OEM спецификациите.
-
И двете съдържат PAO и естери. ECS е с по-висока пламна температура и по-висок TBN. За гориво бензин, бих избрал ECS. От друга страна, за ребилднат R20A3, с новите бутала и сегменти, хвърли едно око и на RAVENOL SFE SAE 5W-20 и RAVENOL FES SAE 0W-30.
-
Всички изглеждат зле, но в ръководството пише да не се полира, че ще се доведе до проблеми.
-
Здравей! Пробвай да намажеш по снадката на резбата с малко гъста грес. Ще уплътни и няма да смуче въздух от там. При мен се получава.