-
Мнения
2885 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
154
dandilov last won the day on Януари 27
dandilov had the most liked content!
Обществена Репутация
2920 MasterОтносно dandilov
-
Ранг
човек
- Рожден ден 12.03.1973
Profile Information
-
Кара
CR-V III R20A2 i-VTEC 4x4 АТ бензин
-
Пол
Мъжки
-
Място
София, Враца
Contact Methods
-
Skype
dandilov
Последни посетители
13914 профилни разглеждания
-
Здравей! Пробвай да намажеш по снадката на резбата с малко гъста грес. Ще уплътни и няма да смуче въздух от там. При мен се получава.
-
Има още доста живот. Не знам защо, като ниво на замърсявания, изглежда като масло при гориво бензин, на този пробег. Дано маслото да мие все още двигателя. Иначе, ако е износване, е повечко. След още две смени ще се разбере. Ако намалеят замърсяванията на същия пробег, значи е имало доста какво да се мие вътре. Все таки изглежда добре. През Април - Май, смени го с DXG-то и ще наблюдаваме.
-
Анализът на Шкодата е от Приста Ойл. Другият анализ от Polaris Lab е на Volvo XC60 2.0 Diesel. За шкодата пише "Наличие на гориво - не". KV100 е повишен в сравнение с даннита от дейташиита. Пламната температура се е сринала значително. Това означава, че маслото е деградирало. TBN е 4.8 mg KOH/g, но е измерен по метод ASTM D2896, който е за свежо масло и дава по-висока стойност в отработките. Реално трябва да е с 2 единици по-нисък. Без да знаем стойността на TAN, не можем да сме категорични, но не е о.к. Стойността на медта е по-скоро от остатъчната разработка на двигателя. Ако имаше наличие и на олово, щеше да е притеснително. Прави впечатление високата стойност на желязо и манган в отработката. Според мен това говори за прекомерно износване. Който я кара тая шкода, ако продължава с безумно дългите интервали на смяна, няма да я кара много време...
-
На картера има малко заигравка при гарнитурата. 1. Има 2 вида картери, съответно и гарнитури. На пръв поглед са еднакви, но има много малка разлика в размера. Ако си уцелил грешния номер, ще тече. 2. На кривките покрай коляновия вал, от двете страни е хубаво да се сложи малко термо и масло устойчив силикон при монтажа, иначе пак ще тече. 3. При монтажа на картера е много важно с какво усилие се затягат обратно болтчетата. Трябва да се подходи много внимателно и равномерно, за да не се пренатегнат, защото пак ще тече. Гарнитура на Victor Reinz ми беше сложил, Ванката, преди доста години на англичанката. Така си я и продадох, без да е капнала капка! Ако си мераклия за оригинална, търсиш по VIN ето тук: https://honda-europe.epc-data.com/ и поръчваш от amayama.com
-
Само дето Масло Mobil Super 3000 XE 5W30 е по-нисък клас масло с по-слаби базови масла. Като добавим и С3 с по-нисък TBN, трябва да съкратиш интервала на смяна.
-
И ще си купиш друг кошник, който ще ти създаде и такъв, и куп други проблеми. Стартер - рециклиране при кадърен майстор (иначе ще кара малко, и пак), слагаш и караш още 100 000 км. Това е. Каквъв е проблемът? Ако искаш да не правиш нищо по стара кола - няма да стане. Решението е нова от завода. ... Но пък и от тях гледам, че реват...
-
https://gebotools.bg/products/вложка-за-ламбда-сонда-3-8-22мм-с-8-мм-прорез Ако си работи, не я сменяй. Натопи я за около час-два в химия за почистване на дроселова клапа или EGR. Има такива спрейове (потърси в нета). После я продухай със спрея да излязат мърсотиите. Остави я хубаво да изсъхне и си карай.
-
@CARPERA Владо, не вкарвай човека в излишни разходи. Няма никакво значение, от тук нататък, какво масло ще сложи. Няма да му намалее разходът на масло. 400 мл. масло за 350км. са сериозен разход! Сегментите на Джазката са много малки и финни. Запечени са от неправилното масло, използвано до момента и няма никакъв начин да ги разпече. Разходът му на масло не е от гумички на клапани, или поне не е главно от тях, а от запечените сегменти. Само ремонт ще оправи нещата. Няма смисъл да пробва различни масла , добавки, промивки. Няма да има ефект. Само излишни разходи и възможност да донадере цилиндрите още повече. После няма да става и за ремонт. П.П. Нищо не може да види през гърловината за наливане на масло, понеже е с решетка.
-
За съжаление, така както си го описал, си за основен ремонт. Няма смисъл да правиш каквито и да е опити с различни масла, добавки, и т.н. Ще бъдат пари , хвърлени на вятъра. Само основен ремонт при доказано кадърен специалист и с качествени части ще реши проблема, ако състоянието на цилиндрите го позволява! Другият вариант е да смениш двигателя, но тук пък не знаеш на какъв, втора ръка, ще попаднеш. Да не се окаже същото "гуно". От моя подобен опит с Jazz 2005, бих препоръчал да се насочиш към основен ремонт. https://forums.hondabg.com/topic/120996-съвет-за-jazz-2005-който-харчи-масло/?do=findComment&comment=1057647606
-
Подарявам детско столче за кола, тип "седалка". Състояние - използвано, но запазено.
-
Това ограденото е въпросното чипче. Задължително го има и при теб. Да не би да е изпаднало при разглобяването?
-
Провери в кутийката на стария ключ за една малка продълговата капсулка. Може да е залепена. Това е чипът за съгласуване с имобилайзера. Внимателно го извади и го премести в кутийката на новия ключ.
-
Ахаааа... FIAT 125p. Но, защо беше постал снимка на километраж от Москвич "осмак"? Това ни заблуди.