-
Мнения
2862 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
153
dandilov last won the day on Януари 12
dandilov had the most liked content!
Обществена Репутация
2882 MasterОтносно dandilov
-
Ранг
човек
- Рожден ден 12.03.1973
Profile Information
-
Кара
CR-V III R20A2 i-VTEC 4x4 АТ бензин
-
Пол
Мъжки
-
Място
София, Враца
Contact Methods
-
Skype
dandilov
-
Това на снимките, ако действително са пукнатини, тогава тези дискове трябва да се сменят веднага! Надявам се, че това е ефект от камерата на телефона. Пукнато стъкло на камерата може би, понеже пукнатината изглежда еднакво на двете снимки. Иначе втората снимка, изглежда е на предните дискове. Там накладките са работили добре и са остъргали ръждата. Останали са шуплите по повърхостта. По пътища хвърлят много сол през зимата, която корозира дисковете още по-бързо и по-дълбоко. Задните дискове изглеждат по-лошо. Може би е необходима една профилактика, рздвижване на буталата и смазване на водачите на спирачните апарати.
-
Кодът е 4 цифрен. Провери кои 4 цифри би трябвало да се въведат.
-
Всички дискове ръждясват при престой във влажно време. Още повече, ако са били намокрени от каране в дъжд и локви, на следващия ден са ръждясали. Ако ти е такъв случаят, не се притеснявай. С каране ще се изчистят. Важното е да усещаш правилно спирачно усилие и спиране. Проблем е, ако след продължително каране с множество спирания, не се изчистват. Но тогава пък ще усетиш, че колата не спира както трябва. В такъв случай трябва да се ревизират спирачните апарати и супортите.
-
Има си и мито и ДДС. Митото е 3,5% за суми до 150 евро и се начислява върху сумата на поръчката, заедно с доставката. После, получената сума се облага с нашето ДДС от 20%. За суми над 150 евро се прилагат други условия и %-ти, които могат да се прочетат в сайта на Агенция Митници. За над 150 евро се изисква електронен подпис и EORI код, за освобождаване онлайн, иначе пратката може да се се освободи лично в клон на агенцията с лична карта и попълване на митнически декларации.
-
Да. Явно опресняването си казва думата.
-
https://actualnosvishtov.com/ruski-ezikoved-slavyanstvoto-e-ruska-izmislitsa-balgarskiyat-ezik-sazdava-tazi-obsthnost/
-
Tова ограденото е слагано допълнително. Към него е завита ламбда сондата. Тоест лъже сондата. Отиваш на сервиз за ауспуси, сваляте катализатора и гледате има ли нещо вътре и какво.
-
Ч.Н.Г! Маслото е било експлоатирано 50/50 магистрала и градско на къси разстояния. Стойностите на износване са незначителни, като се има предвид, че не е източван несливаемият остатък и от него също има принос към стойностите на металите, окисление, нитриране и т.н. Предполагам, че TBN е измерван по ASTM D-2896, който дава завишени резултати за стойността, понеже е метод за свежо масло. Поне така измерват в Германия (не знам защо). Ако се измери по ASTM D-4739, който е за отработено масло, тогава, реалният TBN, трябва да е поне с 2 единици по-нисък. Тоест, вече се е изравнил с TAN. Като цяло, маслото се е представило превъзходно, с оглед на спецификациите, които притежава и не големият ресурс от това, съответно 150 - 180 моточаса при гориво бензин. Да не забравяме, че началният TBN на свежото масло е само 7.8 mg KOH/g. Успешна Нова 2025 година!
-
Странното в анализа е, че KV40 и KV100 са доста по-ниски от тези в дейташийт-а. А пък горивото в маслото е под 1%. Не вярвам вискозитетът да е пропаднал толкова много за няма и 9 хил.км. Питам се, дали не е по-стара рецептура?! Имаше преди години DXG с KV100= 10.4. Tа ако е такова си съвпадат нещата, но то пък беше с Натрий, а тук го няма.
-
Извинявам се! Имах предвид NGK DIFR6D13. Има ги и в амаяама и в аутодок.
-
В amayama.com има DK20PR-D13, но с митото, ДДС-то и доставката ще ти дойде почти като да си ги купиш от autodoc.bg
-
Пресен анализ на Ravenol DXG 5W-30. Отработка на Honda HR-V 1.5 T, 2017г. https://oil-club.de/wcf/index.php?attachment/73788-ravenol-dxg-honda-hr-v-1-5-cvt-2017-pdf/
-
Ха! Какво като е 30-ка? Няма как да стане на вода, дори и при най-големите жеги, защото е с PAO+естери (а може да има в добавка и AN) и така наречената "USVO" технология от Ravenol (Ultra Strong Viscosity Oil). А пък е и за рейсингови изпълнения отгоре на всичко.
-
Субективното усещане също дава информация. Идеята, Цецо да пробва RSP, беше да се види дали ще се повлияе разходът на масло. Тъй като RSP е с малко по-висок вискозитет. Но! В последствие се установи, че му тече семерингът на коляновия вал откъм скоростната кутия. От тук нататък е трудно да се прецени гори ли масло и колко? Губи го в следствие на семеринга, ли? Или и двете, и т.н... Като цяло разходът си остава непроменен. Остава само да се сравнява работата на двигателя с различните масла и информацията от капковите проби. За сега RSP се представя идеално откъм устойчивост на овъгляване и слабото натрупване на замърсявания в следствие на износване. Маслото е условно чисто. За насищане с продукти на горене не е релевантно да се правят съпоставки, понеже двигателят е на LPG.