Jump to content

dandilov

Фен
  • Мнения

    2842
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    152

dandilov last won the day on Ноември 23

dandilov had the most liked content!

Обществена Репутация

2858 Master

7 Последователи

Относно dandilov

  • Ранг
    човек
  • Рожден ден 12.03.1973

Profile Information

  • Кара
    CR-V III R20A2 i-VTEC 4x4 АТ бензин
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, Враца

Contact Methods

  • Skype
    dandilov

Последни посетители

11162 профилни разглеждания
  1. Да. Не знам защо ги наричат "неопренови", но на допир са си силиконови.
  2. Ами питай в магазините за авточасти. Навремето майсторът, който ми ги сменя, ги поръча да му ги доставят от верига за авточасти. Но коя беше... не си спомням. Мисля, марката беше BAILCAST. Еластични са и се разтягат много повече от обикновените маншони.
  3. @I_Yordanov Колега, един съвет. Когато препоръчваш масло, първо трябва да се запознаеш със състоянието на двигателя, вид гориво и др. Второ, не е правилно да пепоръчваш вискозитет без съответните спецификации за този вискозитет! Защото, например от 5W-30, има толкова много, различни, масла по спецификации, специфични характеристики и работен вискозитет, от които само някои са подходящи за К20 двигател. Все едно да кажеш пийте червено вино. Да, ама на някои им харесва каберне, на други мерло, на трети розе. Подобно е положението, с маслото, при различните двигатели.
  4. След SHH, следващите 3 символа са моделът. Тоест EP2. Съвсем не е добре, че си я карал толкова време с този проблем. За в Пловдив съм чувал само добри отзиви за "Рифто" (riftogarage). Имат фейсбук страница. Обади им се.
  5. При R20A2, rемъкът се натяга автоматично и калибрирано от амортисьорче на обтяжната ролка. Няма как да се пренатегне. Амортисьорчето може единствено да охлаби с течение на времето. Но пък този звук, който се чува, не е от хлабав ремък.
  6. Акумулаторът си беше зареден. Това си го следя.
  7. GMB са едни от най-добрите. Но може да й е дошло времето. Ако си с газова, провери си свързването на изпарителя.
  8. dandilov

    Photos

    Най-вече второто! Малиии, представям се каква "тръпка" е да се кара по такъв път.
  9. Провери т.н. "Shock" бутон. Да не би да си го бутнал докато си чистил колата с прахосмукачка, например.
  10. @CARPERA Маслото TITAN Supersyn F Eco-DT SAE 5W-30 си е API SL, ACEA A5/B5. Тоест точно по спецификациите за тоя двигател. А също е с работен вискозитет като Ravenol SSV 0W-30, което е със същите спецификации. @choko Грейд SAE 5W-30 е много широко понятие! Има масла 5W-30 с работен вискозитет 9.0 mm²/s, но има и масла 5W-30 с работен вискозитет 12.2 mm²/s. А са и коренно различни. Разликта е във спецификациите, на които отговарят по ACEA, API, ILSAC и т.н. и препоръките за използване към съответните двигатели. Маслата Fush са много добри среден клас масла. Стига да не си попаднал на менте, не би трябвало това, което те притеснява да е от маслото. За всеки случай, обърни внимание на: 1. Горивото, което ползваш. 2. На бобините и свещите. Може да има някоя пробила. 3. На инжекторите да не се е позапушил някой. За това трябва профилактично да ползваш качествена добавка към горивото за почистване на инжекторите. Коя точно да избереш от нашия пазар, не мога да кажа, а и не препоръчвам. Предпочитам да залагам на доказани такива, които си поръчвам от западна Европа. Пробвай сега DXG -то. С по-висок работен вискозитет е, но няма да навреди. Смени го на 150 моточаса и/или 6 - 7 хил. км.
  11. Да, вижда се износването, но пак не става ясно така ли е купил двигателя, или в последствие е износът.
  12. @F4R Хммм... 🤔 Това лакиране на главата и валовете от преди да я купиш ли е?
×
×
  • Създай нов...