-
Мнения
3019 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
169
dandilov last won the day on Юли 21
dandilov had the most liked content!
Обществена Репутация
3053 MasterОтносно dandilov
-
Ранг
човек
- Рожден ден 12.03.1973
Profile Information
-
Кара
CR-V III R20A2 i-VTEC 4x4 АТ бензин
-
Пол
Мъжки
-
Място
София, Враца
Contact Methods
-
Skype
dandilov
-
Огледай задното окачване и носачи.
-
Съмнява ме АВС блокът да е повреден. По-сокоро нещо не направено както трябва, или в сервиза не са отклили правилно първопричината.
-
Пружините са си фабрично маркирани така.
-
Въздух в блока на АВС-а. С помпане на педала на спирачките не може да се обезвъздуши. Спасението е сервиз с машина за смяна на спирачна течност под налягане. Играл съм го тоя мач с моята англичанка.
-
DXG и неговият хидрокрек събрат HDX вече имат спецификации API SQ и ILSAC GF-7A. https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-dxg-sae-5w-30 https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-hdx-sae-5w-30
-
Заради маслените пари от картерната вентилация. Няма как де чисто. За твое успокоение може да провериш маркучето от PCV клапана до всмукателния колектор дали има масло в него. Също и самият PCV клапан дали не е заседнал в отворено положение. Ако не е заседнал, няма от какво да се притесняваш.
-
Ако ОЕМ номерът е: 36531-P1K-E11, тогава само DENSO DOX-1409 е истината. Търси такава. В американските магазини за части излиза Denso 234-4099, което може и да е старият номер на Денсо, понеже в Европа го няма. Проблемът е самият сензор да бъде циркониев и да е истински, а не залъгалка. От USA - Rockauto: https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=991765&cc=1168938&pt=5132&jsn=14&_nck=eAAcbbIvRAlf1jhXZhVauLDd1BfEUmz0Cm4YgBcE57ANy0UK2B4o%2FqJLWa6p4EsGJlh0nQ3ba06gri3c%2FyWWuzG9jduczCi8RpQmcSnIxTLkNsE%2BFLjnRtbtcRInrRxzdUDG2lOvutMM9Z3jWZ07eHiOBtD62k%2Bl0avS7f0cfRSp5fhWFrbR1LxfcmHIv%2FnEtGAmzt0opifWHJ5XUmBNxX73kaTw9JpmyBtpC9LoHz3BTjckbiinChQwr8CXj5diCJ4Qo0HyzRoLAmL6xdajEVeRpyOAUnCQfj6ZXvTecsLjGLxT4h8yoO8Yg17CaYBl6ZuYQuzC%2F9xs%2BTBqUZ0jKiK6xpX%2F2cYjAJwXO9%2BBBVgSyKBNpXeHbX7HYClEQxbnGH9is%2BQHFaSQkf%2B3zZXAUglhjFEcEVgDhEWA1jDVZN9IrOsuwcoP8ESn1d9VmF%2Fb0SusW0nZIs7xom3QeJtSfQ6W3fnsKU3G И тези: https://www.densoproducts.com/denso-234-4099-oe-identical-oxygen-sensor От Европата - https://www.autodoc.bg/denso/1665570 https://sauto.bg/lambda-sonda-marka-denso-code-dox1409.html https://www.intercars24.ee/products/b99ad2-oxygen-sensor-dox-1409
-
Много мръсничко за 5 хил.км. Това новата придобивка ли е?
-
Не за преди 2000 година, а за след това го пише. И изрично са на написали: "че е възможно (не е задължително) за първоначален разход, в процеса на разработката, на двигателя - първите 1000 - 2000 км", което не е задължително да се случи! Двигател на Хонда, който е в изправно състояние, не гори масло! Щом го гори - има причина за отстраняване! Разберете каква и я отстранете. Стига с тия глупоси, че "така си горяли" и незнам какви си още небивалици! Няма такова нещо. Type R е друга бира и там нещата стоят по друг начин спрямо нормалните, ежедневни, коли. Не ги смесвайте нещата. D-серия съм карал 11 години без да пипне и грам масло. Така и я продадох, след като си купих CR-V-то. А и то, R20A2 не го пипа! Е, не ми казвайте, че не може и не е вярно. Замислете се и отстранете причиата. Това мога да посветвам.
-
Твърде възможно е. От там трябва да започнеш.
-
Да. Заради "гадинката" трябва да се свали колекторът. Съответно да се сменят и гарнитурките.
-
Щом си на бензин, не е добре работата. Ревизирай охладителната система като започнеш от термостат, датчик на перката, водна помпа и накрая радиатор.