-
Мнения
2918 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
157
dandilov last won the day on Април 21
dandilov had the most liked content!
Обществена Репутация
2956 MasterОтносно dandilov
-
Ранг
човек
- Рожден ден 12.03.1973
Profile Information
-
Кара
CR-V III R20A2 i-VTEC 4x4 АТ бензин
-
Пол
Мъжки
-
Място
София, Враца
Contact Methods
-
Skype
dandilov
Последни посетители
14082 профилни разглеждания
-
@Mkilla До колкото разбрах, това са му новите свещи след 5000 км. Преди на сивика смених японски иридиеви NGK на 85 000км без да имам какъвто и да е проблем с тях. Просто превантивно. Жената пък изкара на Jazz-а, с Brisk Platinum, може би повече. Така, че иридиевите свещи си изкарват доста дълго, стига двигателят да е наред.
-
... чистят изостанали складови наличности. CAS№ 64742-54-7 - (30-50%) - хидрокрек група III, но някои дестилати с този номер са група II. Минерално масло 1<10% 36878-20-3 - (1<5%) - антиоксидант Друго не дават в msds-а. Какъв е остатъкът от процентите - само Лики моли си знаят.
-
Не си улучил от тях, споко. Проблемните са 2011 - 2012. За съжаление, колкото и да е здрав един мотор, няма да устои, ако някой реши да издевателства над него. Няма как да знаеш преди теб как е бил експлоатиран и обслужван. R20 наистина са много здрави, но явно нещо е ставало с твоя, преди да се озове при теб. Съвет: Закарай колата при Бранко в Русе.
-
@Bizzito Христос Воскресе! Трябва да обърнеш внимание на двигателя. Всички свещи изглеждат не добре, с черен нагар по "масовия" електрод, което говори за горене на масло, а може да е в комбинация и с богата горивна смес. Обърни внимание и на 1-ва ламбда сонда, и на тримовете на инжекторите. Ето как изглеждат моите свещи. Двигателят не гори масло. Особено зле при теб е 3-ти цилиндър. Там определено има сериозен проблем. Не го пренебрегвай, за да не надере цилиндъра, че после става "finito" положението. За съжаление, от снимките на клапаните не мога да преценя какво виждам, понеже не са достатъчно ясни. Коя година ти беше колата? Да не е от серията с проблемните сегменти?
-
Провери и "масата" от акумулатора към купето.
-
Освен термо-щита на катализатора, провери и да не са ти гепили катализатора, когато са ти сменяли средното гърне.
-
Увери се първо, че е оригиналният катализатор, а не някакъв афтърмаркет. Щото ако е сменян и да го чистиш - все тая.
-
Колега, при изправни ламбда сонди, наличието на тези две грешки съобщава или за ниска ефективност на катализатора, или за богата горивна смес. Преди да тръгнеш да сменяш катализатора, убеди се, че му е разрушена, или стопена питата. Ако е само замърсена, занеси го на почистване със съответната химия и не го сменяй. Универсалните катализатори за по 200 - 300 лв. карат по 1 година и до там. Провери си и гориво-въздушната смес, и тримовете на инжекторите.
-
25/09/2024г. Хммм... Значи ESP 0W-30 все още си държи старата рецептура. Интересно дали няма да я "резнат" и нея като при ESP 5W-30.
-
Как ги навъртя тия 8000км за 2 месеца? Иначе е чистота.
-
И при мен го прави понякога, но само в дъждовно време или при снеговалеж. Може би се мокри нещо по буксите, или капките разсейват лъча на радара.
-
Дизелите не ме интересуват.
-
Идиотизъм, безнравие, дебилност, наглост, липса на елементарна култура, вследствие на десетки години опростачване на населението и резултатът е цивилизационен проблем в обществото на нашата мила родина... Лесно е да произведеш простак. Но после е трудно да цивилизоваш простака. Особено, когато болшинството от обществото са простаци. Жалко, но факт!
-
А който иска 70% РАО + 10% полиолестери, може да си поръча, с доставка от Испания, "Exline": https://compralubricantes.com/motor-25?q=Fabricante-ExLine+(Extreme) Бившата линия "Extreme", на руснаците. Как ги доставят в Испания тия масла, не знам. Но е факт, че само от там може да се закупят в момента.