Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.08.2025 in Мнения

  1. 3 точки
  2. 2 точки
    Днес успях да фиксирам обратно две капачета, които се търкаляха в багажника. Ползвах пружинни щифтове както е по схема: https://freeimage.host/i/FDCUJrx Наложи се леко да резна заготовките ф3х20 до 10 и 16мм и заспаха.
  3. 1 точка
    Не зная дали съм казвал, ама пукането се беше превърнало в скърцане / хрущене. Днес са сменени тампони - не мога да ги конкретизирам (лаик съм, каквото съм разбрал, това споделям), на страничните части на магарето са. Подозрението за тях беше, заради повредени, износени легла, в които доколкото схванах се монтират. При смяната са се оказали леш. Като я връщах от сервиза нямаше скърцане, хрущене, скрибуцане. Надявам се това да е било и да е оправено вече. Recap: опорни лагери на амортисьорите и тампоните на страничните части на магарето. Sent from my LE2123 using Tapatalk
  4. 1 точка
    В подписа ти пише Варна! Опитай да смениш майстора! Има двама познавачи на Хонда. Дидо от кв. Левски и другия е Дидо "Миамото". Телефоните им ги има из форума. П.п. Не знам кой майстор би сменил 13 от 16 клапана и колко е икономията от ремонта!
  5. 1 точка
    Полезност си е, особено в градско, за голяма кола.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Капков тест 1 1.Petro-Canada SS 5W30 (от TYTAN Machinery-prod.date 22y.) 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-285500 км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 400км. 5.Цикъл извънградско/градско 80/20 6.Средна скорост,около 39 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 01.08.25 //12.08.25 8.Мото часове около .. 9.Изразходвано гориво:36л.газ 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър MAN 610/6. 13.Въздушен "Herth&bus" 14.Режим на използване лек,повече извънградско. 15.Предишно масло - YACO 5W30 GDI, Ravenol dxg 5w30,Ravenol dxg 5w30,Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil10w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castroledge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,15 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия.
  8. 1 точка
    Ето го и новия китайски парктроник. За момента работи що-годе адекватно. Малко по-натам обмислям да сложа и камера отзад, но не съм се спрял на мултимедия.
  9. 1 точка
    Вече имам работещ модул дневни на късите. https://freeimage.host/i/FZjhSVe https://freeimage.host/i/FZjhjS4 https://freeimage.host/i/FZjhGoX https://freeimage.host/i/FZjhUiu Реглажа мина с една забележка: задно дясно има 15мин горница на страничния наклон..Бях в колата по време на реглажа и накарах майстора да се качи на пасажерското. Наклона падна до -1.02. Тия норми мисля са писани за празна кола... https://freeimage.host/i/FZjjGeV В крайна сметка, дори да има отклонение, то е пренебрежимо малко и няма да се отрази на гумите...пък и като сложа газова + теглич. Оказа се, че климатика работи доста прилично. Утре ще замеря температура на изхода на въздуховода, но интуицията ми казва, че не се очаква ремонт на тая системата. Това, което не ми харесва е че на режим духане напред към салона ми обдухва леко и десния крак. А при следващия режим "напред+надолу" потока долу се усилва. Явно клапата долу не държи или дунапрена и е заминал... https://freeimage.host/i/FZjZgS4 Не разбрах и каква е функцията на тези два режима: https://youtube.com/shorts/Sm7I9exVY18?si=-A-XMa7X_UcgWrIT След малко каране пърдящия звук от гърнето изчезна: Колата върви прилично след всички манипулации. Ходовата част утихна. Вече имам и втори комплект лайсни за вежди от Сивик 6. Утре ще ги доналепя и отивам на мивка за миене отдолу.
  10. 1 точка
    Благодаря на всички, оказа се клеморед някакъв.Закарал я на жичкаджия и той почистил всички клеми и сега колата пали и не гасне в движение.Още веднъж БЛАГОДАРЯ на всички отзовали се
  11. 1 точка
    След краткото ми пътуване до Асеновград, ясно ми се наби в съзнанието разликата между северна и южна България. На север от Стара планина шосетата (включително Хемус) са в дооста окаяно състояние, но и трафикът е много по-лек. Има джигити, но и някак са по-малобройни сякаш. На юг от Стара планина, пътищата, както и Тракия са с дооста по-добро качество, но е толкова пренаселено, че просто не може да се шофира спокойно. Ся, не знам кое е по-добре: Да няма къде да карам, или да няма как да карам, но е факт, че средната скорост дет ще влезе скоро е най-малкият ми проблем. На север, заради плачевното покритие, а на юг, заради липсата на място. На север - тапи от ремонти, а на юг - тапи от катастрофи.
  12. 1 точка
    Възможно е. Можеш да ползваш плафоните. Те са на таймер. Аз от тях съм хванал захранване за подсветката в краката, която добавих преди време. Смени си лампите с лед да не товари системата и ще получиш светкане на габарит при отключване и изгасването му след време . Само трябва да се добави диод за да не ти светкат плафоните, като пуснеш габарита принудително.
  13. 1 точка
    Здравейте. Занимавката от вчера. Андроид 13 на 9 инчов Junsun екран монтиран на автомобил с оригинална навигация.
  14. 0 точки
    Епаа, кажете че сте в Дружба и свиркайте следващия път Ще дойдем да се порадваме на Акюрите
  15. 0 точки
    Старото Petro, значи. @Ивайло Димов го похвали наскоро тук: https://forums.hondabg.com/topic/113303-faq-4-двигателни-масла-обсъждане-част-четвърта/?do=findComment&comment=1057658377 Интересно как ще се представи при теб в K20-ката и сравнено с предния път, когато си го ползвал. П.П. Не можеш да уцелиш хартията и това си е...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...