Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.08.2025 in Мнения

  1. 1 точка
    След краткото ми пътуване до Асеновград, ясно ми се наби в съзнанието разликата между северна и южна България. На север от Стара планина шосетата (включително Хемус) са в дооста окаяно състояние, но и трафикът е много по-лек. Има джигити, но и някак са по-малобройни сякаш. На юг от Стара планина, пътищата, както и Тракия са с дооста по-добро качество, но е толкова пренаселено, че просто не може да се шофира спокойно. Ся, не знам кое е по-добре: Да няма къде да карам, или да няма как да карам, но е факт, че средната скорост дет ще влезе скоро е най-малкият ми проблем. На север, заради плачевното покритие, а на юг, заради липсата на място. На север - тапи от ремонти, а на юг - тапи от катастрофи.
  2. 1 точка
    Аз забелязвам обратното при температурата на маслото. Лятно градско вдига повече температурата на маслото, отколкото извънградското. Имах една Шкода дизел, турбо, при всякакви режими и каране, не съм виждал повече от 100 градуса на маслото. Японско-американските кашони дето имам сега, лятото в града си държат по 100 градуса антифриза и маслото е 110 и нагоре градуса, извън града рядко преминава 100 градуса маслото във всякакви режими.
  3. 1 точка
    @dandilov - открих го. Ще го постна тук, за да не се загуби отново. My_Honda_Oil_Temp.xlsx
  4. 1 точка
    Възможно е. Можеш да ползваш плафоните. Те са на таймер. Аз от тях съм хванал захранване за подсветката в краката, която добавих преди време. Смени си лампите с лед да не товари системата и ще получиш светкане на габарит при отключване и изгасването му след време . Само трябва да се добави диод за да не ти светкат плафоните, като пуснеш габарита принудително.
  5. 1 точка
    На сивика ги върнах. Засега не съм видял да има проблем. Аз ги лепя плътно отвътре с UV температурен силикон. Върху тоя сандвич отвътре през багажника ливнах и парафин. На тоя ръб трябва да има някаква защита. Там се подгъват ръбовете на точковата заварка между вътрешния и външния панел. Фабрично са плякали силикон между двата листа (или някакъв weld sealant) + гумено-металната лайсна, но към днешна дата силикона се чупи като гипс, а лайсната много често е разлепена в краищата пък металната арматура вътре е прогнила. (Е някой ако има излишна лайсна не бих отказал да я вкарам в употреба ) Няколко прашни снимки от днес: https://freeimage.host/i/FL1w5Jf https://freeimage.host/i/FL1wab2 https://freeimage.host/i/FL1wOzB https://freeimage.host/i/FL1wUga https://freeimage.host/i/FL1Nokx Утре мисля да я пусна на реглаж да видя дали ще излязат ъглите след повдигането. Ако е ок ще търся мивка с подемник да я измият отдолу и да я пръскам с шагрен другия уикенд.
  6. 1 точка
    “Дистанцията е най-мощният отговор на неуважението. Без Спорове. Без Обяснения. Без Драма. Просто тихо се отдръпнете. Защото не всичко заслужава вашата енергия. Не всяко действие изисква реакция. И не всеки човек заслужава място на първия ред в живота ви. Понякога тишината и пространството говорят по-силно от всякакви думи — Не от гордост, ........ А от Самоуважение!” Роуън Аткинсън
  7. 1 точка
    Колеги, проблема е решен. От страна на пътника,предпазител №6 беше изгорял. Моя грешка, че проверявах само предпазителите от страна на шофьора.
  8. 1 точка
    @Krasimir_r_s От снимките на маслото, на скоростната кутия, става ясно, че маслото не е опреснявано скоро и определено е за две належащи опреснявания. Едното сега, а следващото - след 2 - 3 хил. км. Количество за едно опресняване - 3.2 литра. Общо за двете - 6.4 литра. Цветът на маслото по салфетката трябва да е чист, розов към светло червено. Външния филтър на скоростната кутия смени задължително. Препоръчвам при второто опресняване. Всеобщ проблем при тези кутии е, когато маслото е за смяна се чува точно като жужене при движение с 1500 об./мин., с малко газ и ниска предавка. Усеща се и лека вибрация. След първото опресняване почти изчезва, но не се заблуждавай, че вече е о.к. и направи и второто. Понеже кутията събира общо 7.2 литра, при едно опресняване остава повече от половината старо масло. Ето защо е необходимо още едно след кратък интервал. Ако си 4х4 и не си сменял маслото на диференциала - предвиди и него за смяна. Диференциалът е особено чувствиелен и лесно излиза от строя, ако маслото му е старо. Там се ползва само ОЕМ Honda DPS-F (Honda Dual Pump Fluid II). За бобините - предвиди напуканата за смяна, за да не почне да прекъсва след време.
  9. 1 точка
    Къщата може да му е тежка, ама като е 4х4 няма назад
  10. 1 точка
    Оказа се замърсен кабела на масата, към купето.
  11. 1 точка
  12. 0 точки
    Маслото кокто е писъл колегата е било доста зле преди смяната . . Описъл е какво да правиш за да е всикчко ок. Съвет смени го с това макло и филтър Бобинато е за смяна тук съм описъл откъде и каква ,сам може да си я смениш. Маслото също може да пробваш да си го смениш. Смяна масло и фиртър ATF 3ген R20A2 бензин - CR-V 3та ген. (2007 - 2011) - Hondabg.com Форуми https://share.google/95QkkjZt8l6I9CNMI
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...