Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.08.2025 in Мнения

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    Не знам за какво залепване пишеш, може би имаш в предвид лягане/прилягане/центриране. Ако е така, пак нещо си в грешка. Джантата ляга на диска, а той на главината. И главината има два различни по размер диаметъра за центриране. Единия за джантата и другия за диска. Та, ако си прочел и видял снимките в друга тема ще разбереш, че пиша за диаметъра за подвеждане (значи и центриране) на диска. Та, като е взета такава фаска на него, че дължината на Ф-то на главината не достига до диаметъра за подвеждане (центриране) на диска, за радиално центриране разчитам на тези две болтчета и леко почукване на диска за доцентриране. После джантата и четирите болта нямат общо с подвеждането (радиалното центриране) на диска за което писах.
  3. 2 точки
    Точно, та чак екзак'ли! Някои твои минуси за мен са плюсове, грубо казано. От 14г. "гледам на нещата" от високо и ме кефи. Не, че CR-V-то е много високо, ама пък от 8г. сутрин слизам от него и се качвам на по-високо в камиона. Нещо друго, относно качването и слизането: Отварям вратата на високото комби и си повдигам ГЗ за да се КАЧА на седалката. Отварям вратата на високото комби, пускам си крачето навън и СЛИЗАМ на асфалта. Отварям вратата на супер лимузината Акорд и СЛИЗАМ на седалката. Отварям вратата на супер лимузината Акорд и се КАЧВАМ на асфалта. С'фанА ли ми мисълта?! След само 1ч седене в луксозния кожен фотьойл на акорда ми трябва 5мин гимнастика за раздвижване на кръста. Тааа, тетака ... "Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало ..."
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Високите обороти не са фактор, а количеството гориво с което се реализират взривовете в работните камери. Те натоварват лагерите по валовете и стените на цилиндрите. 3000-4000 об/мин с минимум гориво за поддържане на скорост, са мнооого по щадящи за мотора, отколкото 1000-2000 при тръгване и ускорение, особено когато това е честа цикличност в градски режим. По-бързият поток на маслото с минимална газ, го държи в работна температура много по-лесно, именно заради бързата циркулация и малкото натоварване на контактно работните повърхности. Не знам дали добре и кратко го обясних, но разсъди в тази посока.
  6. 1 точка
    На едно масло, нормалните работни обороти на двигателя (между 2000 и 4000 об./мин.) не му се отразяват толкова негативно, колкото работата на ниски обороти и режим "тръгни - спри", както и "пали - гаси". В такива случай огромното влияние оказват други фактори, а не оборотите. При нормален диапазон на оборотите в продъжителен режим, цялата система на двигателя работи в т.н. "установен режим". Нормален диапазон на работната температура, на маслото. Липсва ефектът на "blow-by" газове, които да навлизат в картера и да замърсяват допълнително маслото. Постоянно налягане на маслото в системата и по-бърз поток, от там по-малкото му задържане в горещите точки на мазане за единица време. И по-малко стареене и деградиране в следствие на всичко това. Не говорим за спортно каране на 5000 и нагоре обороти. Говорим за нормална експлоатация.
  7. 1 точка
    Живей си живота, без да се страхуваш от нищо. До възраст ли е, до характер ли е, но в един момент просто преставаш да се страхуваш. Не бързай. Умните китайци някога са казвали: Ако искаш да живееш по-дълго, живей бавно! Обграждай се само с обичащи хора. От другите има колкото си щеш. Награждавай се винаги, когато си преодолял нещо гадничко. Не се срамувай, когато плачеш - било от мъка, било от щастие. Не се вманиачавай в диети, защото, както и да изглеждаш, по-важното е каква душа носиш. Вече си разбрал, че не цигарите и виното убиват, а лошотиите - гняв, завист, ревност и още и още - влязат ли на дълбоко в теб, пиши се свършен. Напиши красиви думи. Прочети ги на глас. Запомни ги, добави нови и нови, защото имат навика да се превръщат в действителност. А черешката на тортата е, че за всяка хубава, красива мисъл или дума, в тялото умира по една болна клетка и се създава нова и здрава. А това вече си е чудо...! Ален Делон
  8. 1 точка
    Старите фарове за мъгла бяха много зле, оригинални, но зле. Новите са единият ОЕ а другият отново Depo. Бронята пада за секунди с бутоните и смяната е лесна.
  9. 1 точка
    Добро утро колеги !🙂 прибрах се от нощна смяна и то си ме чопли .... ха познайте 😂 Голям съм късметлия : Абсорютно по едно и също време ми изгорели и двете крушки : HELLA H1 . Е тва ако не е каръщина , не знам какво е 😅. ПРИЯТЕН И СПОРЕН ДЕН НА ВСИЧКИ !
  10. 1 точка
    Здравей . Искам да поръчам : Линк: https://ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество: Honda Ultra Leo-SN 0W-20 1x4L Стойност на поръчката: 46.96 * 2.15 = 101 лв Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Телефон/Viber за връзка:0886154320
  11. 0 точки
    - Ето видео, в което за 2,5 секунди влизам в джипа през капачката на резервоара. - Кой снима? - Мечката без да иска натиснала....
  12. -1 точки
    Аз до сега не съм карал кола, която да си понижи работната температура при увеличаване на оборотите(скоростта), точно обратното. Помисли, кога един двг загрява по-бързо, при ниски или при високи обороти. Няма как интезитетът на работните цикли да не оказва огромно влияние върху състоянието на маслото. Опитвам се да обясня, че едно масло, което работи в диапазона 700-2500об/м., работи в по-лек режим от едно масло между 3 и 4000об/м..
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...