Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.06.2025 in all areas

  1. 8 точки
    БАМ! Пристигна моята мечта. Чисто новичка Honda Ridgeline Trailsprt 2025. Първи впечатления? Върви повече от Акорда, много повече... И харчи повече, малко повече! По-тиха е от CR-V -то... И доста по-широка! Повече, отколкото очаквах във всяко едно отношение. А цвета? Направо кърти!
  2. 2 точки
    Аз съм го правил. Една кака скрита в таблото ми се скара @carwrapping.bg, честито! Цвета наистина кърти и ми е любим.
  3. 2 точки
    Много прецизно взета капка и добре сканирана. Така трябва да се прави. Поздравления! Маслото има още ресурс откъм диспергиращи свойства, но не съм сигурен за оставащият ресурс на базовите масла в сместа (окисление, нитриране и т.н.). Все пак си е хидрокрек, де. Ядрото е събрало тежките частици и ги задържа засега. Пусни нова капка след 1000 км., ако не си решил да го сменяш.
  4. 2 точки
    Жимо здраво в разгара на лятото! Втори тест маслото на Сивика. 1) Автомобил – Honda Civic, D16V1, ръчни скорости, 2005г.; 2) Масло – ENEOS HYPER MULTI 5W-30 3) Маслен филтър – FILTRON; 4) Общ пробег на автомобила – 216 800 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 10000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 80/20; 7) Средна скорост ≈ нямам идея; 8) Сезон на експлоатация – от 12 2024 до 06 2025 включително 9) Моточасове – не ги смятам ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 600 литра и един резервоар бензинец. 11) Kтм...... 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след извънградска експлоатация 5 минути след гасене и е сушена 36 часа на стайна температура; (не прецених правилно тайминга на пробовземането) 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – около 3,5 л; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - капката капна сама. Сканирано с 600 х 600 dpi автоматични настройки за цветове.
  5. 1 точка
    Е, нали е видео. Не знам да го има преведено, ома онзи с изсмуканият интелект може би ще съдейства. А и не е нещо извънземно. Просто е гениално и за това вечно - без маслото в него де.
  6. 1 точка
    Да, с годините не мислиш, всичко е автосигнолно. И аз съм на 2 коли с общо 5 педала и само габаритите им имат значение - малко.
  7. 1 точка
    Благодаря! Ще и купя едно твърдо покривало за каросерията, равно по горният и ръб. Кабинките, които обикновено слагат на пикапите отзад, не ми харесват изобщо. А относно съединителя - няма как да стане. От 15 години съм на Хонда. Тази ми е трета и все са автоматик. Имам също така и кола с ръчни и често прехвърлям от автомат на съединител, но с годините така съм свикнал, че даже и не се замислям вече какво карам на момента. Всичко си върви машинално...
  8. 1 точка
    Здравей, колега! Аз имах същия проблем. Смених и двете помпи и подобрението беше съвсем леко и за кратко. Новата горната помпа се прецака след около месец. Майстора в сервиза ми обясни, че при износени (омекнали) ламели на съединителя, усилието на помпата за отделянето му става все по-голямо, докато стане непосилно (дори и при условие, че и двата диска на съединителя са в изправност). Сложихме друга нова помпа, като я напъна докрай, тъй като нормалния и ход не отделя добре съединителя и скоростите влизат страшно трудно. При здрав съединител помпата го движи с абсолютна лекота, дори и да има въздух, вода или др. в системата. Така, че и двойно и тройно амбриране няма да решат проблема, дори е възможно да прецакат така или иначе тормозещата се помпа, докато не се смени съединителя. Успех!
  9. 1 точка
    Пробвай 2 пъти бързо да натиснеш съединителя. Ако след втория предавката влиза нормално - има проблем с налягането в някоя от помпите му - търси майстор.
  10. 1 точка
    Честита нова придобивка, много е готина.
  11. 1 точка
    Ето ти 1 образователно видео, да знаеш на какво се возиш.
  12. 1 точка
    Мога - пиша. Дали има смисъл за някой друг - той си решава. Ама, на - случват се разни работи, а и други очаквам.
  13. 1 точка
    Ами, ха честито и много хребети да изкачиш! Ще те гледаме отдолу, а ти ще се сливаш с небето.
  14. 1 точка
    Карам 2.2 ръчка около 20К км. За сега никакви ядове, сменял съм само масло и филтри. Разход около 70/30 извънградско/градско-5,2-5,3. За вървежа-можеше и по-добре, предполагам след премахване на дпф и стейдж 1 софт нещата ще си дойдат на мястото. Заводския размер 215/60/16 гумите са по-скъпи от стандартните размери, но возията е приятна и колата изобщо не измаря след 3-4 часа шофиране. Доста познати с немски коли все правят по нещо, Хондата си върви без никакви ядове. Взех я за малко над 15К лв. Ако в момента съм на пазара за автомобил пак щях да взема Акорда.
  15. 1 точка
    Тромава, но като се махне DPF-a и се вдигне с 30 коня започва да върви прилично. Автоматика си е класическия със зъбните колелета и е надежден, но муден. Спрямо много от немските автомобили или авенсиса превключва бавно. Поне не се чуди коя скорост да включи. Маслото му се опреснява на 30-40к км. На общите болежки като рефлектори, втулка рейка, пружини, хвърчащи лайсни, мастър бутона на джамците и др. няма да се спирам, но конкретно за тоя дизел - в редки случаи горивната помпа прави проблеми. Рециклира се. Дюзите също. Тръбата на EGR-a се пука, в последствие започва да мирише на изгорели газове в купето. Ремонта и е безумно скъп 600-800 според зависи кой как те изклати за 30см метална гофрирана тръба. Сменя се за по малко от час. Подмяната с нова уж подобрена не е гаранция, че ще изкара и на половина на заводската (омекнали тампони с времето - вибрации и др). Може и заварка, но е краткотрайно решение. Опция е да си поръчаш от амаяма и така минаваш с окло 250-300лв, но трябва сам да се оправяш. Не е трудно. DPF-a ... ако се запуши директно те вкарва в авариен режим. Турбото спира.... колата започва да върви като с 80 коня. Първоначално се шашкаш и те обливат топли/студени вълни защото си мислиш, че е заминал двигателя. Решението - принудителна регенерация ~50 лв. или пране с неясен резултат. До следващия път. Бях скептичен за неговото премахване, но като сметнем цената за нов + потенциалната тръба на EGR-a, най доброто решение излезе премахването. За сега минава ГТП без проблем - Кат.5 Разхода е неприличен 11-13/100км градско според задръстванията, жегата, качеството на горивото и други фактори. Обслужването с ОЕМ консумативи спрямо авенсис същите години е на двойна цена. Маслото 0W30 C2 на хонда е 55-60лв/л. Горивния филтър около 150лв. Ако сметнеш и труда вероятно минава 500лв клиентски цени. В случай, че сам си я поддържаш или имаш приятел майстор, на който да ползваш отстъпките нещата стават по - благоприятни. Обслужването с афтър маркет консумативи е осезаемо по добро за джоба, но хондаджиите са ман'яци и харчат без да се замислят . Мултимедията (навигацията) някога е била хит, но към текущия момент е абсолютно безполезна. Последната карта е от 2018г. Маказа изобщо я няма там. Подбираш модел само с радио - слагаш китайска мултимедия на цената на едно обслужване и имаш карплей/андроид ауто ПП: Акорда няма куки за дърпане/теглене и резервна гуми. Има едни уши, заварени от долу на купето колкото да те натовари репатрака. Ако закъсаш някъде зимата в преспите жална ти майка. Добре че имах теглич, та два джипа ме дърпаха. Карта СБА е добра семейна застраховка за тая японска недомислица. Комфорта, особено с големи рънфлатки (щот' няма резервна), спрямо немските возила (карам и авенсис) по някога се доближава до каруца. За тоя клас - толкова. Въпреки многото досадни и скъпи недомислици на модела съм по скоро положително настроен, защото до сега винаги ме е връщала от пътя и с малко сръчност ремонтите не са толкова скандални за 15-годишна кола. Заключението за АТ: Тромава, но много надеждна - всеки сам преценя дали или с какво да направи компромис.
  16. 1 точка
    Здравейте, Четвърти тест с масло RAVENOL DXG SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – RAVENOL DXG SAE 5W-30 3) Маслен филтър – HAMP H1540-RTA-003, Въздушен – BOSCH 1 987 429 185; 4) Общ пробег на автомобила – 218279 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 4139 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 70/30; 7) Средна скорост ≈ 37 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – от 07. 11. 2024; 9) Моточасове – 113 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 320 литра ЕКО, Газпром,Ромпетрол, ОМВ;бензин 70 литра Shell 11) Kтм = (л.390 / 4.4 л.) ≈ 88; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрална експлоатация 10 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура ( и отгоре); 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,4 л; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage –7280 км., Mobil 1™ ESP 5W-30 – 7076 км, Liquimoly Specialtec DX1 5W-30+Liqui Moly Oil Additiv MOS2 – 720 км, PETRO CANADA SS 50W30 - 4612 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията ((Euro Copy Paper)
  17. 1 точка
    Не става въпрос за хейтване, а за информация. Ако има нещо, което са развалили е полезно да знаем. Shell Helix Ultra ползвах на Civic-а доста време, но само от ato24 с общите поръчки. И анализ му направих и го постнах тук във форума. Напълно оригинално си беше. Нямам притеснения с качеството като купувам от там. Затова и купувам от там. Тук в БГ цената му е по 2, а и не се знае какво ще ти пробутат. Най добрата алтернатива на Mobil-a е USVO серията на Ravenol. Избери си масло от нея. Няма да сбъркаш.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...