Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.05.2025 in all areas

  1. 3 точки
    Такава, Ето и няколко снимки. Верно постничка е ама кво му трябва на човек.
  2. 1 точка
    Капков тест 2 1.Yacco GDI 5W30 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-280600 км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл извънградско/градско 80/20 6.Средна скорост,около 39 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 26.04.25 //28.05.25 8.Мото часове около 100 9.Изразходвано гориво:360л.газ и 60л.бензин А95 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър MAN 610/6. 13.Въздушен "Herth&bus" 14.Режим на използване лек,повече извънградско. 15.Предишно масло - Ravenol dxg 5w30,Ravenol dxg 5w30,Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil10w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castroledge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,15 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 26ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. Първи впечатления-много добри!
  3. 1 точка
    Главината беше , а е нова на 5 мисеза и намаше и 10 000 км . 😡 . Пълен боклук за 400 лева годния звук изчезна
  4. 1 точка
    Привет! Собственик съм на изключителна машина - Акорд 9, 2017, 3.5, V6, Туринг, 148 750 км, 280 к.с., обслужвана в Бултрако. За съжаление, е необходимо да се разделя с този звяр по лични причини. Каква цена мога да й искам? Благодаря :)..
  5. 1 точка
    Благодаря много! Ако имате Ваши познати заинтересовани, ще си стиснем ръцете.
  6. 1 точка
    Страхотна машина! Предполагам, че можеш да я пуснеш макс около 35К лв, може да отнеме повече време за точният купувач, защото хората не ги познават много..
  7. 1 точка
    Акумулаторът изкара две зими, но не успя да доживее до второто си лято. Преди няколко дни колата просто не се отключи от дистанционното след 2-3 дни без да я карам. Оказа се, че е заминала клетка и ми подмениха батерията с нова по гаранция. Човекът, от който я взех, каза, че за първи път сменя гаранционно Yuasa откакто ги продава. Да видим с новия акумулатор какъв късмет ще имам
  8. 1 точка
    Здравей и добре дошъл! По автофорумите се шири 1 известен лаф - "мерак се гАси с пари". Разумно е да си определиш бюджет, според който да планираш и действаш. Ако го направиш, след проучване ще имаш ориентировъчна представа кое, до колко и дали си струва. Ако обаче те тегли сърцето, за него и колата това е грешен подход. Просто почваш и не залитай да си водиш сметка кога и колко си дал за нещо, защото като теглиш чертата, ща заболи главата. Аз спрях да пиша, когато моят Сивик 6 (технически и сега стоков), надскочи пазарната цена на 1.8 МТ 8-ма генерация в приличен вид. Ето ти темата му - за вечерно четиво с размисли: С търсачката във форума ще откриеш и други такива, а колкото по отдавна са, толкова по-неактуални ще са в ценови план. Но Сивик 6 вече е или умрел кон, или все по-тачен, дори като сток, а камо ли превърнат в "проект", понеже е добра база за такъв.
  9. 1 точка
    Сега за моята красавица, Почти я бях отписал. Щях да ходя да гледам една тойота, ама след три часа. Три часа празни ми хайде да я видя. Звъннах на човека вика идвай. Гледам я и ѝ се радвам. Стегната, изпъната, няма луфтове. Отваряме вътре - Абе тоя салон все едно не е на 25 години. Под предния капак няма теч, няма ръжда. Мотора като мачка мърка. Искаш ли да я покараш ме пита? Искам разбира се. Паля - на четвърт . Вътре не се чува. По паветата , няма лоп, няма троп, както пишат в обявите. Седалката ме гушна. Абе с две думи моята е. Хонда Акорд 1.8 VTEC 136hp 1999г. 234500км. Ръчка. Климатик - работи. Ръчки на вратите отвътре - работят и четирите. Два ключа с дистанционно - работят на всички врати. Четири зимни гуми с джанти, има още хляб в тях. После ще пиша за дребните забележки и да питам за съвети. Снимки утре. PS Legend91 стелките отпадат - имам си. Даже и в багажника 😁 Благодаря на всички
  10. 1 точка
    Здравейте колеги, Нали така се казва, когато караме една и съща марка?😁 С две думи - купих си Акорд. Нито един от двата, които обсъждахме по горе. Накратко за тях - Синята, карана от безхаберник и неподдържан ( автоматът рита като кон - ама аз така я взех 2019-та - мотора тече на лейка поне от пет места, паднал лак, отзевки по броните и капака. Не става или става за някой, който иска и има време да си я прави. Сивата - всеки един от 400-те хиляди и личеше.
  11. 1 точка
    „Нищо не разбирах от мотоциклети… но знаех: и японците могат да покорят света на две колела.“ — Геничи Каваками, основател на Yamaha Motor Бях на 27, когато баща ми почина. Не бях готов, но трябваше да поема управлението на семейната компания, която произвеждаше музикални инструменти. Това беше следвоенна Япония — страна в руини. Без пазар, без технологии, без надежда. Но не исках да остана в тази тъмнина. Един ден, сред отломки и прах, казах на работниците на Yamaha: „Ще започнем да правим мотоциклети.“ Всички се засмяха. И аз се засмях. Но го казах сериозно. Нямахме оборудване, нямахме опит, нямахме дори пътища. Но когато нещо гори в теб отвътре — то се превръща в обсесия. През 1955 г. пуснахме първия Yamaha YA-1 — прост, но смел. Той спечели състезания. Разби стереотипите. И тогава разбрах: не сме родени да подражаваме — родени сме да водим. Когато мечтаех за мотоциклет, който покорява и шосетата, и терена, отново ме сметнаха за луд. Така се роди Yamaha DT — мотоциклетът, който промени правилата. Това беше авантюра: да създадем двуколесна машина за онези с млад дух, търсещи свобода. Но го направихме. DT прекоси планини, кал, пустини… и граници. Светът видя — Япония не само може да следва. Тя може да води. А зад всеки модел стояха безсънни нощи, трудни решения и моменти, в които бяхме на ръба на затваряне. Но издържахме. Защото Yamaha не е просто бизнес. Това е вик за свобода. Не бях инженер. Не бях състезател. Бях просто човек, който отказа да повярва, че Япония трябва да остане малка. И точно както DT не се спря на асфалта — аз не спрях там, където ми казаха да стоя. „Когато няма път… понякога единственият изход е да си го проправиш — през кал, съмнения и вяра.“ — Геничи Каваками
  12. 1 точка
    Най-националният. Българският език и писменос. Ползвайте ги правилно и с достойнство!
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Малко развитие по темата: Почти всеки ден отварям стъклата и люка (но не докрай) със комфорт модула още преди да стигна до колата. След като започне климатика да духа студено затварям стъклата и люка със бутоните. Никакъв проблем до сега. Миналата седмица обаче след като отворих с копчето докрай (auto), не можах да затворя. Отново с ключето затворих няколко сантиметра и люка тръгна. Този път ресет не се наложи да правя- всичко си работеше нормално. Може би в края се получава някакво заклинване, защото откакто напръсках куплунзите с контактен спрей не съм имал проблеми. Гресирах малко релсите с грес за спирачки. Качвам снимки къде трябва да пробиете кората ако ви се случи да не се затваря люка и трябва да се затваря ръчно. Така няма да се налага откопчаване на кората. Разстоянието е приблизително около 12 сантиметра от двата предни ъгъла на задния плафон.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...