Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.05.2025 in all areas

  1. 5 точки
    Я колко време не съм писал тук. Не че е имало за какво технически, но па щуротии винаги мое да родим. На предното му идване минахме на "лятно часово време" с гумите и пътем реновирахме жантите в бял мат фолио, че си бяха надраскани по лака. Замина си доволен, както и аз де, но с това историята не приключи. Професорът ми в катедрата по дизайн (R.I.P и вечна му слава), все повтаряше: "Най-големият враг на хубавото е по-хубавото". От опит знам че съвършенството е субективно и мимолетно понятие, а утрешният ден носи ново. Та ми хрумна да направим на тоз "хоби кар" floating center caps. Преди време го обезшумихме и не че стана тих като Rolls Royse, ама айде още нещо да има че скуката с кука ма тегли, а и добре че моят е навитак за разни неща. Драснах му техническа схема, а той се зае с дизайна и проекта. Намери си 3D скенер, за да има точната база за работа. Построй си цялата джанта в Солида, и взе да проектира елементите от капачката, като стайлинга оставих на него - както си му харесва - колата си е негова. Даже излезе с по-добро от моето предложение за тежестите. Накрая ми прати рендери - одобрих и му 3D принтанха детайлите в катедрата. Прибра се с тях уикенда и се заехме. Малко финишинг със шкураката, за да ги фолирам и монтирахме. Пак екипна работа и "по тънката лайсна" с парите - ние доволни. Ролсовите струват хиляди паундове, в Алито има подобни за стотици долари, а наще излязоха десетки левове. Сет от 4 стандартни капачки, от които взехме емблемите - 20 лв. 4 бр ZVL лагерчета (не ми се инвестираше в скъпи) - 12,80 лв. Бели стотинки за дребни крепежни елементи, а баланс лепенките за тежести - фрий, от 1 познат гумаджия. l9cDjcQ2.mp4 LmZZbk6V.mp4
  2. 2 точки
    Относно така наречените “тротинетки”, въпроса е на законодателно ниво. Органите от другата тема са само контролни, не възпитателни, нито законодателни. Знам, че все някой ни е виновен, но обществото ни е такова
  3. 1 точка
    Жив е ам-ът - Ни гу барай! И в нови коли не се вози, че ш си намразиш своята.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Нормално никой да не Ви отговаря. Представете си, че всички останали действат като Вас и как изглежда отстрани: Влизате тук с гръм и трясък и почвате с Отразявате с ирония как в рамките на ден никой не Ви е отговорил, не споделяте своя опит как сте се оправили, концентрирате се директно върху следващия Ви въпрос. Те хибридите на сивик 8, че са рядкост - рядкост са, но как да се зареди батерията на хибрида, ако от нея само се консумира, а никой не зарежда... Форумът се гради на споделяне, не само на питане. Иначе (напълно без ирония) поздравления за коректно попълнената информация в профила! И това стана рядкост вече.
  6. 1 точка
    Читавите джанти си имат капачки, които могат да се махнат само с избиване отвътре навън, с атака отзад - при демонтиране от колата.
  7. 1 точка
    Знам, че имаше маркуче, водещо към него отдолу, май за налягане... В Ютюб има много видеа, разгледай, ще се ориентираш... https://www.youtube.com/results?search_query=accord+7+front+engine+bush
  8. 1 точка
    Привет колеги , доста пъти съм ползвал форума за да се информирам за различни неща и сега е време да дам моя принос. Качвам техническо упътване , което е идентично , като това качено в първите постове в темата, но с тази разлика , че е на няколко езика, може да се ползва търсачка в самото упътване, включва част - Body repair и е само за Акорд 2009, 2010 - CU1, CU2, CU3, CW1, CW2, CW3. Линка сочи към мястото, от което аз го свалих , защото има лимит на големината на файловете , които могат да се качват. Единствения недостатък е , че трябва да се отвори със Internet Explorer, но за средно грамотните компютърно това не би следвало да е проблем , след като изгледат ето този клип - https://www.youtube.com/watch?v=_JeMiwQOYwI Линк към самото упътване - https://mega.nz/file/eU4SWSZb#BK35NIo-daBQ1Ggo4uey6CNesaqG0e4HZvl8yNRcd-M Сваляте , разархивирате, маунтвате в Daemon tools или еквивалетно, отваряте маунтнатия имидж , като папка, отваряте със избран браузър и копирате URL-a ( който ще е път сочещ директорията на файла) във интернет експлорър, кликате Enter, на първия диалогов прозорец кликате ОК, на втория диалогов прозорец - NO. Ако все пак има затруднения ще се опитам да помогна на лични.
  9. 1 точка
    Здравейте, KAWO - задни биалетки на Хрв - ОК са нямаше никакви проблеми при 30К км наблюдение. Blue print - термостат, филтри, тампони на стабилизиращата щанга на Хрв - ОК никакви проблеми при 30К км наблюдение. Nissen - воден радиатор - Скандинавска марка е, може би Шведска - ОК - никакви проблеми инсталиран на Хрв - Преди това бях сложил някакъв Китайски - много зле, не успяваше да охлажда двигателя както трябва. Не правете компромиси с радиатора. CTR - външни/вътрешни накрайници - ОК - никакви проблеми - ползвал съм при Прелюд EBC - дискове - ОК - сложих предни на Пилота и спираха добре, без скърцане. При положение че колата е над 2 тона, мисля че са добри. АТЕ - дискове/накладки - Смесени чувства при Акорда - около 1500км карам вече, спира добре, но скърцат много - с АТЕ накладки (и двете произведени в Германия). Като цяло не бих се циганил повече и бих заложил само на ОЕМ вече. SKF - главина и лагер задно колело на Прелюд - почти 100К км наблюдение никакъв проблем Tomassetto (Аляска) - газов изпарител до 250кс на Прелюд - ОК - доволен съм, не правише проблеми Valtex (Italy) - газова бърза рейка - а Прелюд - ОК - доволен съм, не правише проблеми Поздрави
  10. 0 точки
    На баланса на гума/джанта няма как да пречи - таз лепенка нищо не тежи, а и е в ротационният център на въртящата се маса. А за бъзика, нали имаше виц че пернишкият Голф е с лети жанти само отдясно - от страната на дискотеката. Е, аз влизам отляво и там гледам да са по-убавите 2, щото все има 1 неперфектна.
  11. 0 точки
  12. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...