Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.05.2025 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте съфорумци! До момента няма тема във форума за споделяне на опит с добавки. Предлагам всеки, който е използвал някаква добавка, било за масло, било за гориво, да сподели резултата тук. Моля, да се споделят само мнения, подкрепени със снимки и/или резултати от измервания, за да не става темата от сорта "някой каза", "гледах в нет-а", "ползвах еди какво си и съм доволен, но не знам защо и какво точно какво е направило", и т.н. Нека темата да бъде подкрепена с реални резултати, за да бъде обективна и полезна за всички. И така... Първи тест. Добавка: BG44k Platinum (PN 208) Закупена от: https://www.ahkautocar.de/benzinmotor/15587-bg-208-44k-power-enhancer.html?srsltid=AfmBOooXcUQWOsGuohK_NBHh1qLfiMqvZA6hQzcDCaxpzum4FxXXN2HQ Двигател R20A2 на минимум 240 000км. (по километраж - 140 691 км) Реших да пробвам тази добавка за почистване на горивни инжектори. Съгласно отзивите, в нет-а, се води една от 3 -те най-добри добавки за бензин. Според описанието от производителя, освен инжекторите, допълнително почиства цялата горивна система, всмукателните клапани, горивната камера и катализатора. Съдържа PEA (полиетерамини). Предназначена е за двигатели с директно впръскване, но може да се прилага и при MPI. Реших да проверя какво ще почисти от нагарите в горивната камера. Изполвах 2 кенчета, съответно в два резервоара бензин и изминати общо 1000км. Ето го и резултатът: Общ изглед на челото, на буталото от цилиндър 1, след процедурата. Снимки на свещите: Първа ламда сонда: Катализатор: Като цяло, предназначението й е да почиства инжекторите, но все пак има някакво действие и в горивната камера. Добавката е успяла да почисти по-леките нагари и замърсявания, и то в областите, където потокът на гориво-въздушната смес е бил в най-голям досег. Тежките нагари, обаче, си останаха. В обобщение, не е това което очаквах, относно разтварянето на нагарите. П.П. Според лабораторни изследвания,PEA имат свойството да влизат във взаимодействие с двигателното масло, унищожават TBN-а и способстват за образуване на лакове и утайки. Ето защо, непосредствено след използването на добавки с PEA, е препоръчително да се смени двигателното масло!
  2. 2 точки
    Привет колеги , доста пъти съм ползвал форума за да се информирам за различни неща и сега е време да дам моя принос. Качвам техническо упътване , което е идентично , като това качено в първите постове в темата, но с тази разлика , че е на няколко езика, може да се ползва търсачка в самото упътване, включва част - Body repair и е само за Акорд 2009, 2010 - CU1, CU2, CU3, CW1, CW2, CW3. Линка сочи към мястото, от което аз го свалих , защото има лимит на големината на файловете , които могат да се качват. Единствения недостатък е , че трябва да се отвори със Internet Explorer, но за средно грамотните компютърно това не би следвало да е проблем , след като изгледат ето този клип - https://www.youtube.com/watch?v=_JeMiwQOYwI Линк към самото упътване - https://mega.nz/file/eU4SWSZb#BK35NIo-daBQ1Ggo4uey6CNesaqG0e4HZvl8yNRcd-M Сваляте , разархивирате, маунтвате в Daemon tools или еквивалетно, отваряте маунтнатия имидж , като папка, отваряте със избран браузър и копирате URL-a ( който ще е път сочещ директорията на файла) във интернет експлорър, кликате Enter, на първия диалогов прозорец кликате ОК, на втория диалогов прозорец - NO. Ако все пак има затруднения ще се опитам да помогна на лични.
  3. 1 точка
    В крайно положение не чувам да има някакъв звук. Но аз никога не завивам на фул лок, ако усетя че е в крайно положение връщам волана 5 см. Не е писък на ремък, знам ги как пищят. Запаля, и за 3-4 секунди се чува едно фиууу - жжжж, малко като клаксон надишан с хелий 😆 и след това млъква. Отначало беше по-продължително, като долях масло и я карах 1 месец, намаля до няколко секунди
  4. 1 точка
    Градски, така няма, какво да коментираме. Зареждаш до горе (ръба на гърловината) минаваш поне 400 км и тогава изчисляваш.
  5. 1 точка
    Ми, караш до нея с нейната скорост и не я пускаш, докат не обиколите няколко пъти геврека, та да са сети за кво е водач на мпс, а не клиент на фризьорката си.
  6. 1 точка
    Трябва да се измисли някаква категория за тях. Едно електрическо колело развива скорост като М категория. Щом може да се движи без въртене на педалите да се води МПС със всичките му разходи. Днес едно такова колело се движеше по баир нагоре със скоростта на останалите коли. "Велосипедистът" беше без каска и нямаше светкини или нещо което да привлече вниманието на останалите водачи. И после в новините.
  7. 1 точка
    Съгласен съм, колега.Цените им за някои неща са по 3 (не по-две), затова съм го написал като техен минус. Все пак всеки сам решава за себе си коя част, от къде да закупи и на кой сервиз да се довери. Аз за себе съм го решил отдавна. Има неща , за които задължително посещавам Бултрако. Има неща които си ремонтирам сам и други , за които се доверявам на доказали се в практиката ми други сервизи и майстори. Винаги търся баланса. Това с цените е дълга история, която няма да изчерпим с тази тема. В някои случай важни са не само парите ... Друг е въпроса,че ние поначало сме си бедни и не можем да си позволим това, което ни се иска. И аз искам нова Honda, ама карам 15 годишна :).
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...