Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.01.2025 in Мнения
-
3 точкиИзглежда идентично отпред и отзад. Всъщност макса, който ще мога да вкарам е около 40мм. Намерих шпилки с дължина 65мм, което е 35 горница над стоковите. Като сложиш и запаса над гайката се получават към 40мм ефективна дължина между чашката купето.
-
2 точкиШпилките дойдоха. Сега правим шаблона за рязане. Ще ги направя пък като стане време за монтаж ще преценя на място какво е положението и дали се получава опасно кълчене някъде.
-
2 точки
-
1 точкаПри мен се повдигна с 2.5см , но стабилността е както беше преди 24 години когато я купих.
-
1 точка1см не е ли малко? Каква е разликата във височината преди/след? Моста е напълнен с парафин и захванах да чегъртам подкалниците. Две малки дупки имам от двете страни. Като свалих пластмасата, която покрива тръбата от гърловината до резервоара зейна фабричния шагрен, сив на цвят. И там дето не е имало шагрен, дали фабричен, дали афтърмаркет, си е жълтичко..за късмет няма дупки. Отляво дупката е от вътрешната страна на веждата. Отдясно отвън в края на веждата при прехода с багажника.
-
1 точкаОригинална нова е доста от amayama + доставката + ДДС и мито. Разгледай тази тема, помпите са сходни.
-
1 точка
-
1 точкаДнес най-после се добрах до стенд. Оказа се че отзад има голямо разминаване в задна лява гума, при дясната беше по-малко но пак извън нормите, но не както аз мислех по вертикалата а по хоризонталата. Оправиха го, сложих 2 нови гуми. Казаха ми да не пипам носачите имало още хляб в тях а и колата се кара рядко. Надявам се че вече всикчо е наред.
-
1 точкаСъвсем правилно разсъждаваш относно позицията на подложките в цялата схема и хода "на отбой" на амовете. Леко ще се килнат спрамо ботушите, но при цялата монтажна височина на croun to aksel, не мисля че разликата в ъгъла ще е видима, камо ли фрапираща, но на теория, горно и долно черо та подложките не трябва да са успоредни, а да се затварят в посока от калника към купето, ама тва как ще го сметнеш? Сглабяй па то ще си покаже ива ли напрежение в чашката. И споко, за + 30 мм, нама да стане като празен самосвал Татра.
-
1 точкаС кое бъркам? Нали като ги нетегна ще започне да вози твърдо, което не ми харесва като ефект. Ако пружината в момента е 30% свита след пускане на колата на земята, то пръта на амортисьора има още 30% ход нагоре докато удари в крайната разгъната позицията. Като натегна пружините обирам от тия 30% свиване и отивам например на 20 или дори 10% спрямо сток. Като сложа подложка пружината пак кляка 30% само че подложката компренсира клякането и ефективното пропадане отново отива на 20 или 10%, аналогично на натегната пружината. Разликата е че с подложка над чашката возията остава същата, докато при натегната пружина се одървя. Добавената дължина с подложка над чашката ще се отразява единствено, когато гумите пропадат в дупка или бързо слизат от неравност. Тогава към максималния ход на амортисьора се добавят тия 30/40мм от подложките. С други думи ходовата част ще се кълчи с по-голям ъгъл надолу. Планирам да нулирам всички тампони спрямо новата неутрална позиция с подюожките, за да не се товарят. Единствения тампон, който не подлежи на реглаж е този на горната напречна щанга, който завършва с шарнир в към шенкела. Той е със заводски определен ъгъл. Ъпгрейда, ако изобщо се наложи такъв, е да се снеме новия ъгъл, когато колата е стъпила на земята и тампона да се избие и набие с новия неутрален ъгъл (или направо да се смени с нов).
-
1 точкаВ нета има супер много глупави клипове. А в България има супер много глупави "майстори", също. Просто провери какво препоръчват производителите на масла за твоя двигател: https://oilguide.ravenol.de/?lang=en&selectedType=e65fdebcafed4dcb https://www.motul.com/en-BG/lubricants/recommendations/107132 https://www.shell.us/business/fuels-and-lubricants/lubricants-for-business/shell-expertise/lubrication-services-for-your-industry/oil-selector.html#iframe=L2J1c2luZXNzL2Z1ZWxzLWFuZC1sdWJyaWNhbnRzL2x1YnJpY2FudHMtZm9yLWJ1c2luZXNzL3NoZWxsLWV4cGVydGlzZS9sdWJyaWNhdGlvbi1zZXJ2aWNlcy1mb3IteW91ci1pbmR1c3RyeS9vaWwtc2VsZWN0b3IvX2pjcl9jb250ZW50L3Jvb3QvbWFpbi9zZWN0aW9uL3dlYl9jb21wb25lbnRfY29weS9saW5rcy9pdGVtMC5zdHJlYW0vMTcyNTI4NjI1MzI1MS9jOTEwZDg3N2U0NjE0NWJjMTA3NTJhMDczZGJiNTNjOGIyMjQ5NjAzL2lmcmFtZS5odG1sIy91cy9lbi11cy9lcXVpcG1lbnQvaHJfdl9leF8xXzhfYXdkX0Zhd0VlSGlIWA== Е, разбира се това са препоръки за изправен и в добра кондиция двигател!
-
1 точкаТрябва си стенд, а не само генератор. Той инжектора може механично да работи, но това не значи, че е работещ.
-
1 точкаГенератор на отрицателни импулси 1,5 до 30 милисекунди е достатъчно. Трябва да държи ток 12А за 1 омова дюза. Ама повечето са с по-голям импеданс..
-
1 точкаЕто всички размери, които са допустими по стандарт: Централен отовор 64,1 мм Bolt Pattern (PCD): 5x114.3 (5x4.5) Wheel Fasteners: Lug nuts размер гума широчина джанта ЕТ (от-до) Налягане 215/70R16 103S 6.5Jx16 ET 50 48 - 52 2.1 225/65R17 102T 6.5Jx17 ET50 48 - 52 2.3 235/65R17 102H 7Jx17 ET50 2.3 225/60R18 100H 7Jx18 ET50 2.1 235/60R18 100H 7Jx18 ET50 2.3 235/55R19 99H 7.5Jx1 ET48 2.5 245/45ZR19 98Y 7.5Jx19 ET50 2.3
-
1 точкаПрилагам пълен списък с всички о-пръстени, семеринги и уплътнения за ремонт на хидравличната помпа: Маркуч за високо налягане: 91304-PA6-003 O-RING, 7.8X1.9 - датчик (превключвател за налягане, 12 N.m) 91370-SV4-000 O-RING, 14.4X1.9 - откъм помпата Помпа: 91048-P2A-003 BEARING, RADIAL BALL, 17X40X12 - лагер 91249-PNC-003 SEAL, POWER STEERING PUMP - семеринг вътре в помпата 91345-PAA-A01 O-RING, 13.0X1.9 - О-Ринг на пластмасов щуцер (най - честата причина за разпенване на течността) 91346-PLA-003 O-RING, 23.8X2.4 - О-Ринг вътре около оста 91347-PAA-A01 O-RING, 16.7X1.8 - O-Ринг на клапан за налягане (49 N.m) (внимателно отвъртане чрез нагряване) 91347-PLA-003 O-RING, 12.7X1.8 - O-Ринг на пружина за препълване (29 N.m) 91348-P2A-003 O-RING, 51.0X2.4 - O-Ринг вътре в помпата 91349-PNC-J01 SEAL, PUMP COVER, 64.00x2.5 - Уплътнение за корпуса (голямо и кръгло) 91349-PNC-003 SEAL B, PUMP COVER, 16.36x2.2 - Уплътнение за корпуса (малко и елипсовидно) Малките лентички вътре в помпата: 91343-PNC-003 SEAL, RUBBER - едната от гума (черна) 91344-PNC-003 SEAL, SLIPPER - другата от тефлон (бяла, светла) PDF и видео как се ремонтира помпата: Хидравлична помпа.pdf Видео с разглобяване и сглобяване (тук той ползва червена течност, а трябва да е цвят - олио, Honda PSF-S) Сглобява се в обратния ред с динамометричен ключ и с внимание кое къде е било! Целият комплект от списъка струваше ~ 64 лв. + 13 лв. ДДС с доставката от Япония (~2 седмици) от Amayama. Успех на всички, които ще ръчкат помпата!
-
0 точкиКак от страст омайна не чух комбайна... (северозападна любовна драма) У наше село, кога е лето, праиме любов на полето, (като едно време у ТеКеЗето) старомодно е - антика, ама си е жива романтика: щурчетата пеят, комарето апат и само звездите от небето те зяпат, Розамунде Пилхер, че ни завиди, ако от некаде може а ни види. А ни види, ама нема ченицата е голема! Па она е бетер гора не видиш, че у нея има ора. И те тука почва драмата, тука ми се такова мамата... С жената бееме у разгара, кой ти чуе, че комбайна кара. Дет се вика - от страст омайна не чууме, че иде комбайна! Баш жената страстно я гала и станааме двамата на бала! Не можах и "ох!" да кажа.. ., станах на кравата фуража. И те така с мойта Райна, форевър под комбайна, ората от любов умират, а назе ни балират, Мани, ами утре у кооперацията, сички, че ни гледат излагацията. Като заразстоварат тия бали, леле, мали!.... И Розамунде, че се смее, като види гъзо ми а белее. Като ни видат с жената двама у тая комбайнерска драма. Затова, чесно, язе съм готов, да умра, ама не от резил, а любов! Автор: Петър Донкин
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00