Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.10.2024 in Мнения

  1. 2 точки
    Пробвах на моя голям "сивик" да карам с изключен VSA. Волана сатана изключително лек, сякаш го въртя с вдигната на подемник кола. Като е включен усещането е за тежка и стабилна возия.
  2. 2 точки
    Има голяма вероятност това да си е просто конденз. Сега като се застуди се усилва белия прозрачен пушек докато не се изпари водата. Моята е на газ, също 2.4 автомат и като е студено и я запаля сутринта пуше за минути(моята не гори грам масло нито антифриз) , но след тва изчезва всичко. Предната ми кола го правеше същото.
  3. 1 точка
    Поздрави! Една поръчка и от мен: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-sso-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSO SAE 0W-30 1x5L Стойност на поръчката: 64.95*2.15 = 139,65 лв Начин на плащане: парите ( 139,65лв) ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер, гр.Пазарджик, Еконт- офис Механото, Васко Иванов, 0878397660
  4. 1 точка
    В авариен режим се влиза по много причини. Биелин лагер, ама кой от всичките? Ако е от там, и е повлякъл, има спад на налягането и моторът почва да се пази - аварийно. Принципно ДВГ си иска налягане на масло, което се осигурява от маслената помпа в прилични обороти. Под 2000 об/мин не се кара в дълъг баир и на висока предавка, което лесно се постига с автоматик в ръчен режим. Моторът има въртящ момент, но не си осигурява добро мазане. Не смятам че ти нещо си му направил от веднъж, а и както разбирам е имало подозрения още преди купуването. Защо не са ти ги акцентирали е друг въпрос. Отваряне на мотора, обследване, чакане за части и сглобяване си е дълъг процес, но и с друг мотор от донор няма да е по-кратко, макар да е по-евтино. Ще кажеш какво / що, като се проясни и сори за случката. Мен също ме е страх да заменя Легендата с нещо по-ново.
  5. 1 точка
    По твоя преценка. Това е при почти всички коли с климатроници. Реално обира/предотвратява запотяването на челното стъкло. Лично аз го изключвам от бутона и когато ми се наложи, си го включвам.
  6. 1 точка
    Стана интересно. Дали да не се отдели в различна тема? Принципно най-доброто усещане за пътя е без никакъв усилвател на волана, но на място той е доста тежък - според ширината на гумите и налягането в тях. После е въведена хидравликата, която при праволинейно движение не подпомага рейката, а при завъртане на волана, пуска налягане в изпълнителния цилиндър. От години вече всички рейки са електрически. Там асистенцията е постоянно на макс, и се "дефорсира" според дададен алгоритъм, с нарастване на скоростта. Така и се постигат различни режими - комфорт / нормал / спорт и рейс - (ако има) и при който подпомагането е 0 в движение. Ел.усилвателят служи и за контрол на траекторията, ако водачът "изпуска юздите". Някои пускат вибрация във волана, други го побутват в правилната посока, като тези функции са вързани с другите он борд системи в колата. Та, нормално е при изключването им, воланът да олекне (бидейки под макс пауър) и загуби всякаква информативност. За това е от голямо значение алгоритъмът, софтуерът и калибровката на ел. системата, като последните 2 се "пипат" от различните автомобилни марки, и според моделите в които се монтират. Има коли които се карат интересно, други някак, а повечето - просто по принцип, кото гейм симулатор. Самопаркирането, лайн асистът и автопилотът са само върхът на айзберга - за сега. Който не е карал кола без хидравлика - пробвайте! Това е като здравото ръкостискане между приятели и ще знаете какво взема усилвателят на волана, давайки ви разни благинки.
  7. 1 точка
    Всъщност говорим за подобрени модификатори(стабилизатори) на вискозитета, които са необходими при хидрокрек базираните масла(поради ниския естествен индекс на вискозитета), с цел поддържане на стабилен вискозитет в по-широк температурен диапазон за по-продължително време, но при всички случаи не могат да доближат един хидрокрек до ПАО базирано масло. Тоест тези добавки се ползват като заместители на 'синтетиката' с цел намаляване на разходите, тъй като ПАО-то и Естерите са значително по-скъпи от една хидрокрек база, която се добива от нефт или газ, които изконно са с ниска термична стабилност.
  8. 1 точка
    Със сигурност бяха сменени сегменти, всички клапани, леглата на изпускателните клапани с металокерамични и оригинални гумички за клапаните. Доколкото си спомням купих гумичките отделно и ги оставих заедно с главата в сервиза за ремонт на глави. За биелните лагери нямам спомени.
  9. 1 точка
    Така си е. Когато зададеш посока на духане към челното стъкло, или челно стъкло и крака се включва и климатроника.
  10. 1 точка
    - Може ли да се прави секс с близки и роднини? - Разбира се, че не! - И аз това повтарям постоянно на жена ми, ама тя настоява ...
  11. 1 точка
    Здравей! Просвета на CR-V IV e 170 mm, а на CR-V III e 185 mm. Аз карам CR-V IV 2.0i с газова уредба и беше увиснала отзад още като я купих. Смених задните пружини и се надигна значително. Не съм я мерил преди и след смяната, но видимо се вдигна може би с 5-7 см. Предполагам, че с времето заради бутилката пак ще увисне. Пружините ги взех от Markony от Русе, поръчани са от щатите и не помня колко пари няха.
  12. 1 точка
    Гледаш си напред / настрани / назад и си караш. Дим "под вола" се гледа на топли мотор и генерация, а в кюнците се бърка след извънградско.
  13. 1 точка
    Сигурно ли е, че е дим? Да не се окажат нормални изпарения, времето застудя и са по видими? Мирише ли по различно дима, на масло например?
  14. 1 точка
    И аз пробвах на хидравликата на Акорд 7. Няма разлика, със, или без VSA/TCS. Обаче, на Civic 9 ел.рейката имаше нещо друго. С увеличаване на скоростта воланът ставаше по-твърд. Усещането беше, че управлението е по-директно. Не си спомням там, как беше със и без VSA/TCS.
  15. 1 точка
    "Бях в София и с един приятел се возихме в такси. Когато слязохме, приятелят ми каза на шофьора: — Много ви благодаря. Шофирахте прекрасно. За секунда таксиметровият шофьор се стъписа, а после каза: — Ти да не се бъзикаш, а? — Не, човече, не се шегувам. Възхищавам се на самообладанието ви в натовареното движение. — Аха — каза шофьорът и потегли. — Какво ти става? — попитах аз. — Опитвам се да върна доброто отношение в София —каза приятелят ми. — Това е единственото нещо, което да накара всички да се замислят. — Как с един човек ще се оправят всички? — Не става дума само за един. Таксиджията сега се накефи. Днес той ще има двадесетина пътника. Той ще се държи добре с тях, защото подсъзнателно помни, че някой се е отнесъл добре с него. Клиентите му ще са по-любезни с колегите или служителите си, с други продавачи, че дори със собствените си семейства. За ден добрината може да достигне и до 1 000 души. Това си е супер, нали? — Само, че ти си зависим от таксиметровия шофьор —той трябва да предаде добрината на другите. — Виж, — каза приятелят ми, —системата не е защитена срещу глуп@ци. Така, че днес е нужно да съм добър с поне десет човека. Ако от десет, поне трима станат усмихнати и добри, тогава все едно се предава доброто на три хиляди. Ден след ден, капка по капка – вир става… — На думи звучи добре — съгласих се аз, — но не съм убеден, че на практика действа. — Ако не стане – какво си загубил? Аз се чувствам прекрасно, казвайки на човека, че шофира добре. Неговият бакшиш бяха добрите думи. Ако днес не е станало - утре пак се пробва и все един ще се окаже щастлив и усмихнат. — Ти не си добре. — Направено е изследване и се оказва, че онова, което липсва на всички е отношението - никой не казва на никого каква чудесна работа върши. Никой не е благодарен на никого. Стигаме дотам, че не сме благодарни и затова, че съществуваме… — Но те не работят добре. И не съществуват – вегетират. — Все е нужно да се почне от някъде – защо да не е от мен? Защо да не чуят добра дума? Минахме покрай един строеж и видяхме няколко работници, които хапваха на крак. Приятелят ми спря. — Готина сграда. Трудно ли се строи. Работниците го погледнаха подозрително. — Кога ще я завършите? — По план - през юни — изръмжа единият. — Вероятно сте горди, че правите такива неща? И без да дочакаме отговор, продължихме нататък. Тогава подхвърлих: — Странен екземпляр си. — Защо? Когато строителите смелят думите ми, ще им стане приятно. И все някой ще има полза от тяхното щастие. — Една птичка пролет не прави. Не можеш да вършиш това сам. Сам срещу всички. — Ако съм доволен от това, какво ти пука. Не е лесно да накараш хората да станат добри, но ако се включат и други, ще стане по-лесно... — Що направи път на тази жена — гледай я каква дрипла е…. — Може, но ако е учителка, днес класът й ще е доволен и за децата денят ще е прекрасен… Замислих се. Дали пък тоя лудия не е нормален? Докато разсъждавах, несъзнателно се усмихнах и помахах на малко детенце, което ме наблюдаваше с любопитство… Денят изведнъж стана различен…" Агресията провокира лошото в нас, но имаме и добро, и то е заразително!
  16. 1 точка
    Има решени, кадърен ремонт! Аз карам същата кола 8-ма година. Така я взех с почукване в рейката. Бързо ми стана ясно, че това не влияе на сходимостта и сигурността и си я карам така. Вече над 100К съм минал без промяна в рейката. Даже поръчах оригиналните части за ремонт на рейката (една втулка и едно друго с дупки) от Щатите, но така си и стоят! Даже се замислих да ги продам за някой по-нуждаещ се.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Привет отново! Понеже разни хора ми писаха ЛС, прилагам и готова виртуална машина с инсталирана в нея програмата. Трябва ви само кабел: 0. Процесорът на лаптопа ви трябва да поддържа виртуализация; http://www.intel.com/content/www/us/en/support/processors/000005486.html - за Intel процесори. http://download.amd.com/techdownloads/AMD-V_Hyper-V_Compatibility_Check_Utility.zip - програмка за AMD 1. Купувате си кабелче (има и у нас, ама за умопомрачителната цена от 80 лева): http://www.aliexpress.com/item/Newly-arrived-Wholesale-for-Honda-HDS-Cable-OBD2-Diagnostic-Cable/32278890607.html?spm=2114.01010208.3.19.c5caDy&ws_ab_test=searchweb201556_8,searchweb201602_3_10037_10017_10021_507_10022_10032_10009_10020_10008_10018_10019_101,searchweb201603_6&btsid=1bd3ec2d-7b8c-42b3-90d9-4da585ea20c9 2. Теглите и инсталирате: https://my.vmware.com/web/vmware/free#desktop_end_user_computing/vmware_player/6_0|PLAYER-607|product_downloads 3. Теглите и поставяте всички файлове на едно място (разархивирани, трябват около 5ГБ такова): https://drive.google.com/open?id=0B0Z7_8NKoZkuX1ZCeWpaOXFaNjA 4. От VMware player-а, File->Open, намирате файловете от точка 3 и добавяте XP-то. 5. Стартирате си машината. Свързвате кабела към някой USB порт на лаптопа и от Removable devices (във vmware player) избирате новодобавеното устройство (примерно MVCI) да иде към виртуалната машина. 6. Като изгрее Windows XP-то има едно shortcut-че на десктопа, наречено StartHDS. 7. Купувате на Боби бира Послепис: 1. Можете да си купите и друг кабел от т.1 като xHorse или GNA600, може пък и HDS scanner-а. 2. Това би трябвало да работи на всички Хонди, не само на CR-V. Вече го тествах и на един Акорд.
  19. 1 точка
    Не беше това. Оказа се, че освен PCM reset-а, трябва и TP position check да направи (т.е. направи тест за положението на клапата). Снощи инсталирах виртуалки, теглих и инсталирах софтуера, драйвери, направих го да работи и накрая след 10 теста по 10-ина минути се отказах. Днес сутринта помислих малко логично, виждайки снощи, че процентите и ъгъла на дроселовата клапа не са според допуските, поразрових се още малко и като видях, че мога да направя тест на позицията на клапата - викам, че това ще ми е решението. И тая сутрин точно за 10 мин мина целият процес (от студен двигател). Сега заспа. Направил съм и снимки с обяснения, скоро ще ги пусна в нова тема, защото така трудно се откриват.
  20. 0 точки
    -Скъпа, айде да си направим порно филм. -Хм, ти си толкова бърз, че ще излезе само GIF-че.
  21. 0 точки
    - Има ли доктор на борда!? - Аз съм доктор. - Каква е Вашата специалност? - Доктор по математика. - Приятелят ми умира! - Минус един...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...