Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.10.2024 in Мнения

  1. 3 точки
    Точно така. Иначе, преди 13г в същата ситуация пробвах Равносметката беше - язовците и CR-V-тата в Англия останаха с по една бройка по-малко. Броня, гредата под бронята, фар, двата радиатора. Бърза оценка на щетите и ремонта, и решение - скрап. Обаждане на приятел, (1ч през нощта в Събота срещу Неделя) да закара моите хора на летището а мен у дома, нови билети за самолет, скрападжии чак в 9.30 в Неделя. Две седмици по-късно пред нас паркирах абсолютно същото на години и километри CR-V RD1 JDM, на цена по-малко от ремонта на предишното. Тааа, тетака. Да си жив и здрав, и много късмет. Със, или без VSA.
  2. 3 точки
    Спасил те е VSA-я и това, че колата е като картинг. Шибана история, преди доста години приятели бяха по таван в нивите заради подобна ситуация. Винаги ме е било страх от подобни случки, тъй като колкото и да си повтарям, държиш волана здраво и газиш, инстинктът да избегнеш ситуацията винаги го има.
  3. 3 точки
    И така, малко премеждия и с 2-те коли. За мой много голям късмет, успях да се запазя здрав благодарение на Type R-а и то защото има нови гуми, ревизирани спирачки и цялостно е много добре. На магистралата, движейки се със 140км/ч в крайна лява лента, под мантинелата излезе котка или лисица, не успях да видя много добре. За да не я ударя, изкривих волана ( много голяма грешка ) към средната лента и колата стана като BMW при дрифт, ляво - дясно, ляво - дясно. Как успях да я вкарам в пътя, само аз си знам. Спаси ме това, че не поднесе благодарение на новите гуми най-вече. Познат, занимаващ се по професионално с коли ми каза, да ходя да правя банкет, че в голяма част от случаите, тази случка свършва по таван с преобръщане. Та, колеги, бъдете внимателни, няма значение с каква кола сте - нови гуми, хубави спирачки, добро окачване и останалото е Божа работа и късмет. Ходих на проверка за сходимост на другият ден, защото волана чак леко беше променил някой градус. Човекът от реглажа каза, че е отворила леко едната гума, бая зор е видяла но всичко е в норми. Направих реглажа и всичко беше наред. В същото време, на Аеродека му изчезнаха 1-2-3 степен на парното. Предположих, че е резистора и поръчах такъв от чужбина. Дойде от Румъния за 2 дни, цена 17лв. Днес тръгнах да го сменям и отварям да видя филтъра ама филтър няма. Само някоя катерица не излезе от вентилатора. Ще взема филтър и ще сложа. Старият собственик твърдеше, че всичко е сменено та затова и не го пипах толкова време. Явно е сменен с нов невидим модел. Смених резистора и всичко тръгна така, както беше.
  4. 2 точки
    Като купих Акорда си 6-та ген. 2004-та, ходихме със Сивика до Пловдив. На прибиране аз отпред (щото с по-добри фарове), френда зад мен. Между 2-ма ни прескочи заек. Аз го избегнах, той не го и видя - добре че бронята на Сивика е пласмасова, а зад нея няма кой знае какво. През годините съм "спасявал" и други, както и лисици, язовци, кучета и т.н + 1 сънен щъркел в една мъгла, но и пред радиаторите съм намирал мъртво врабче, както и скелет на гълъб. Нощното шофиране си е проблем. Уж няма трафик, но дивеч - дал бог. Разминавал съм се и с откачено колело от прицеп на ТИР! На 1 моя състудентка така загина синът и. Кривнал да спаси някакво животно и челно в крайпътно дърво - посред бял ден, на сух / прав / безлюден път. Още ме е яд на съдбата му и нейната! Свидетел съм и на катастрофи с летален край - неописуемо е! Човек не може да е готов за всичко, но да има 1 на ум и малко опит е добре дошло. Жив си и цял - добре дошъл в новият си живот!
  5. 1 точка
    Много спам ще стане в снимките, затова си позволих да ти отговоря тук. То и за мен работата е "Радост и тъга", ама се придържам към един и същи модел и генерация. Фейса тръгва за България другата седмица. Ще си го оставя там. Ръчка е, ама за 1-2 пъти в годината се прежалих, предвид цената за придобиване и докарване в приличен вид. Нивото е Executive и си има това, което ми трябва - круиз контрол, и климатроник. Почти готов за 3000км преход. Сложих му бокса преди малко. По-дъртия автоматик ще си го карам тук. Смятам, когато му дойде времето да го заменя с фейс, автомат, executive. Тук ги карат много и все още се намират добри екземпляри. Това ми е единствената кола, която съм притежавал повече от 3г, другия месец ще станат 10.
  6. 1 точка
    Аз си сложих ланди ренцо на 2 ка мотор много съм доволен никакви проблеми гори ми 10газ с климатик среден разход градско и извън
  7. 1 точка
    На сайта на Бултрако има най-отгоре на началната страница надпис с оранжево "ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ: Сервизна акция въздушни възглавници". Линка води към тази страница.
  8. 1 точка
    На раздяла Едно от първите произведени и едно от последните. 2003-а vs 2006-а
  9. 1 точка
    Здравейте! Маслата пристигнаха. Тези, които са с получаване чрез куриер, ще бъдат изпратени утре, а останалите, които са за лично получаване, може да се взимат. ✅
  10. 1 точка
    Автогазови уредби Каравел газ 089 358 2628 https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung-ss&sca_esv=f2ad83ee939cc1c8&sca_upv=1&hl=bg-BG&cs=0&sxsrf=ADLYWII0IkBxz9hdcSsHj9Cgmdqg-JBoUQ%3A1727809302697&kgmid=%2Fg%2F11bzwq_9fb&q=Автогазови уредби Каравел газ&shndl=30&source=sh%2Fx%2Floc%2Fact%2Fm1%2F4&kgs=28407c905711f933
  11. 1 точка
    Аз отдавна не разкачам аку-то, като го зареждам понякога с 1 глупаво лидълско зарядно - вече на 3-та кола. Не твърдя че не може да е от това, но...
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Вярно е ,че 0-30 при по ниски температури смазването протича по бързо ,защото е по течлив,но също толкова бързо се и оттича..Докато при 5-30 оставя по дебел маслен филм,който е по важен при първия оборот при студения старт...И да Ц3 маслата има една идея по добра защита при износване,особено при дизела ,който повече натоварва маслото.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Извънредни новини! Второто поколение е още по-добро!! Honda разполага с технология за намаляване на шума от гуми. Шумът, генериран в гумата, се дължи на тръбен резонанс, подобен на звука, издаван при подскачане на баскетболна топка или волейбол по пода Honda проектира резонатор, който обгръща колелото, генерирайки същата честота като тръбния резонанс, Работи като шумозаглушаващи слушалки или Airpods. ** Honda продължава да се развива, откакто прави първия практически резонатор за намаляване на шума през 2010 г. Полученият резонатор на колелото за намаляване на шума от 2-ро поколение е също толкова ефективен, колкото и първото поколение, но само на половината от теглото. И все пак Honda не е доволна от това и продължава изследването, за да реализира още по-тих, удобен, ефективен с гориво и високопроизводителен автомобил.
  16. 1 точка
    След смяна на двете вътрешни предни карета, тресенето остана и възнамерявах да купувам полуоска с висящ лагер, защото според някои мнения, шлиците били износени. Мислех рециклаж, но се отказах. Ето, че днес завъртях гумите. Предните отзад, задните отпред и О, чудо, тресенето на втора и трета изчезна. само втора се усеща толкова леко, че е пренебрежимо. Какъв е изводът? Тресенето е било от крива гума, а гумата се е изкривила, заради лош баланс на предницата преди 3 години. За този проблем писах в друга тема. Колеги, преди да сменяте карета и полуоски, обърнете внимание на гумите и предното окачване, че тая Хонда се оказа егати странната кола. Де го чукаш, де се пука.
  17. 1 точка
    Няма нужда да ходиш до Бултрако.Провери в документите си дали имаш пин-код за радиото.Ако имаш,откачи акомулатора /-/ за 3 мин,желателно е мотора да е бил топъл.Връщаш клемата и даваш на контакт без да палиш.Изчакваш 10 секунди,след което палиш и държиш 2500-3000 оборота до пълнато загряване на мотора,оставяш после на празен ход 5 мин без да пипаш нищо,без никакви консуматори,дори дневни светлини,радио и т.н. След тези 5 мин оборотите трябва да са се самоадаптирали за новото състояние на дросел,което е "За чистене"
  18. 0 точки
    На нас вече много ни не требе и като колата е надеждна и удобна, не иде мерак да се сменя - абе, като с жената. Мойта, приди години така ми викаше - Понеже не можеш мен, сменяш си колите.
  19. 0 точки
    Само дет си кинАаме нервите!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...