Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.09.2024 in Мнения

  1. 5 точки
    Колеги, моето уважение към всички, но! 1. @atanaspro На тази тема не й е тук мястото. Има си тема за обсъждане на маслата. Там трябваше да си зададеш въпроса. 2. Tемата е за двигател на Honda CR-V 1.6i-DTEC (код двигател N16A4), 2015г. Моля авторът да ме поправи, ако греша. Колеги! Къде отидохте?!? То не бяха Type R, аеродеци, S2000, прелюди, фияти, R20-ки, K20-ки и какво ли още не. Човекът е попитал за конкретен двигател, а вие се надпреварвахте да описвате лични истории за всичко, но не и по темата! К'во прайте бе хора? 3. За въпросният двигател, за да се даде правилен отговор, първо трябва да се познава състоянието му. Ако е в пълна изправност и безупречна кондиция, тогава правилните масла за него са със спецификации ACEA C2 или ACEA C3. Вискозитет 0W-30, за да има моментално добро мазане на турбото още от студен старт. Външната температура е без значение. Двигателят е проектиран за тези масла при всякакви климатични условия. Разликата между двете спецификации е работният вискозитет. 9 - 10 mm²/s при ACEA C2 срещу 12 mm²/s при ACEA C3. И двете спецификации са подходящ избор. Със С2 двигателят ще има по-голяма динамика, по-бързо развъртане и по-голяма икономия на гориво. Препоръчвам ако двигателят не е износен и не гори масло. Със С3 двигателят ще работи нормално, като ще загуби мъничко от динамиката си. Ако двигателят не е в добра кондиция и харчи масло, тогава с 5W-40 няма да го оправиш. Може да го оправи само добре направен основен ремонт. За други двигатели и за други марки автомобили, BMW-та и т.н., в тая тема не става въпрос!
  2. 3 точки
    Лагерите са набити. Апаратите изпечени на 200гр. за 1ч. Реших да пробвам да сложа гресьорки M6x1 на шарнирите. Ще е малко трудно като са на шенкелите, но ще пробвам.
  3. 2 точки
    Това с топлото време и затова да буташ в двигателя си 5w40 ставя ако двигателя ти е на въздушно охлаждане,ако не е е чист мазохизъм. При изправна охладителна система,това е нов антифриз оригинален Хонда, добре работеш термостат който е също консуматив и сменя,както и радиатор на който ламелите не са смачкани,температурата тук в Бг изобщо не е фактор за да се слага 5w40. Карам сега с това масло с цел чист двигател. Сед него това Моите разсъждения са заCRV3 R20A2 бензин . Само да припомня Япония не е нито в Антарктида нито в Африка,еднакви ни са климатичните условия и Японеца е казал 0w20 или макс 0w30.
  4. 1 точка
    Нещо много са изтънили дизайна от Хонда. Като гледам няма да остане място за гресьорката от абс гривната на карето или в най-добрия случай няма да може да се вкара маркуч за пълнене след като се вкара карето. Другото е че топката е направо херметична от дъното навън. Вкарвам грес и болта заклинва откъм маншона и става тегав за мърдане, а грес не излиза нагоре. Под дупката дето направих прозира зелен материал между топката и металния корпус. Може би тефлон или друг подобен материал, който стаква топката и я държи. Иначе грес си имаше вътре и болта не е ръждив. Но забелязах малка тръгнала бразда точно на ръба където свършва тесния край на маншона. Може би в напреднал стадий точно там се късат. Май ще бодна едни нови 555... Не става далаверата с тоя дизайн.
  5. 1 точка
    Папаята не играят по правилата, ясно се видя на два пъти как предното крило ляга на правата и дава скорост с по малко съпротивление а при завоите се изправя и им дава стабилност и влизат с по голяма скорост. Даваха и позицията на ферарито на Шарл и мерца на Ръсел тяхното крило не помръдваше. Очевидно е и ще има скандали. Това е току що от Ферари: Васюр хвърли съмнения за управлението на ФИА: "Историята на задните крило е различна" - Наскоро имаше дебат относно законността на "флекси-крилата" на Макларън, въпреки че ФИА ги обяви за законни. - Шефът на отбора на Ferrari Фредерик Васюр сподели съмненията си по време на пресконференцията - ФИА публикува изявление тази седмица, в което пише, че крилата на Макларън са законни след разследването им. - Васюр коментира разликата между предните и задните крила: "Мисля, че има някакъв вид объркване между случилото се с предното крило и задното крило. Предното крило, всички сме съгласни, може да е сива зона, защото в ТД, първият абзац на ТД, пише, че не може да се проектира част от колата с намерение за деформацията. Намерението е трудно за управление. " - Миналия уикенд телевизионните кадри показаха, че задното крило на Макларън се огъва нагоре в права, но Макларън премина всички тестове. - Васюр изрази скептицизъм по отношение на дизайна на задното крило: "Историята за задното крило е съвсем различна, защото на статията имате и максимално отклонение, а това е черно или бяло. Не е сиво, няма тъмно сиво, няма светло сиво. Черно и черно е. А за мен е ясно. " А това току що: Извънредно: След успешно оплакване от Ред Бул към ФИА, McLaren трябва да промени задното си крило с ниска сила. Няма да бъде позволено огъване на краищата на клапите, дори крилото да премине тестовете за статично дефлекция. Иновативният дизайн на задното крило на McLaren привлече вниманието на ФИА, предизвиквайки забрана пред GP на Сингапур. Наречена "мини-DRS", тази хитра концепция имаше за цел да увеличи скоростта на права линия. ФИА обаче се намеси, заявявайки, че е против правилата. McLaren сега ще трябва да се върне към по-конвенционална настройка за предстоящите състезания, което ще доведе до вълнение, тъй като отбора продължава да прокарва измами. И още: Хелмут Марко: "Протестирахме 3 пъти срещу задното крило на Макларън. Днес ФИА взе много правилно решение. Откриха задното крило на Макларън за неподходящо. Сега е време за предните крила, ще разгледаме и това! " И още мога да качвам но мисля, че на всички ни е ясно, как ще компенсират другите отбори сега визирам Ферари, Биковете и Бенците кО прАим сега? И после трабва да се обяснява на някое "хахо", че Совите не са това което са.
  6. 1 точка
    По екстериора: капак / броня / фарове - комплект (задължително компрект), както и задната броня + стопове са с аналогични крепежни позиции към купето. Вече за интериора, волана - вероятно ДА, но за таблото с новите екстри не знам.
  7. 1 точка
    Не е баш така. При температура на охлаждащата течност около 100гр., маслото спокойно може да достигне над 130гр., та дори над 150гр., при определени условия. Има едно явление във физиката, което се нарична топлинна проводимост, маслото има няколко пъти по-ниска проводимост от водата, тоест е по-голям консерватор на топлина, сиреч по-трудно се охлажда или казано по друг начин е склонно да се загрява повече. За това някои коли имат и маслени радиатори и препоръки за масло от 5в50 до 15в60, че и са с изправни охладителни системи. Та все тая, че ти е изправна охладителната система, ако двг работи в натоварен режим продължително време. Наскоро ми попадна едно клипче на един продавач на авточасти, който ги разпряваше тези врели некипели, та е хубаво да не се цитират на сляпо глупости. Вискозитет за подбира по-много критерии, както климатични, така и работни.
  8. 1 точка
    Честит празник! По-принцип бмв дизелите си се карат с 5w30 по каталог. Поне там до 2015 моделите, после не знам. Когато ти е дадено 0w30 най-много може да минеш на 5w30 или 0w40. По една стъпка от двете стойности, но не двете едновременно или пък повече. Другото си е чисто хвърляне на чоп. Това не си го измислям аз, от маслари го знам. Така, че при него е допустимо, а при теб е руска рулетка И все пак продължавам да твърдя, че ако се сравнява 0w30 с 5w40 вече какзах какво е едното спрямо другото. Има и качествени 5w40 разбира се, само че се броят на пръстите на едната ръка, обаче ако спора е само за вискозитета щото тука било много топло това е. Поне според мен.
  9. 1 точка
    Няма да отговарям. Само ще питам масло доливал ли си някога, защото не го споменаваш? ПП: Ок айде, че така малко грубо звучи. С повечето неща съм съгласен. Хубаво качествено масло на малки интервали ок. Но това малко звучи като вица за мерцедеса. 10 години карах Ц класа дизел, супер кола, нищо не съм "барал". Обаче следващия който я купи иска да си изкопае гроба сам, щото предния само е карал нищо не е "барал" 😂 Вечния спор на дебелите и на тънките (масла) никога няма да свърши. Аз в момента тествам 5/30 и честно казано не виждам никакви плюсове. Нито мотора е по-тих нито нищо. Затова ще си се върна на 0/20 кавото си е по препоръка. 🤜🤛
  10. 1 точка
    Абе не знам кое е лайно ама 100 000км имам почти с 5/40 на Type R-a. Такова изписват и от Хонда по каталог за тоя мотор, за предната Type R 7G K20A и за S2000, както и за old engine. Другата, Аеродека си го карам с каквото има, 5/30, 5/40, 0/30 и все и е добре, просто мотора е в добра кондиция. Прелюда във семейството, който стана на 27 години и аз го карах близо 8 от тях се караше само с 5/40 и 5/50. С него минах над 100 000км, кара се още, двигателя не е отварян никога за сегменти, лагери и тн.., сменен е ОЕ ангренаж последно преди 6-7 години, взимам му 0/40 на Шел няколко пъти, че е на хубава цена в АТО и колегата го доставя бързо и точно. Темата с тия вискозитети е хубава и никой не говори да си слага човек в моторЯ някакъв бълвоч или минерални масла ама това да се казва, че 5/40 е лошо масло, нямало добри качества и тн.., хич не мога да го приема, просто съм минал доста километри и все с Хонда ( и не само ) и все с този вискозитет а моторите все са чисти и "светят". Всеки си знае как да си е.е магарето ама ако някой си покара колата малко повече, преди да я пусне след 30 000км в мобилето и да е сменил 5 марки масла за това време, може би ще направи по-точен избор на това, което има на пазара. Всъщност и нова кола имахме, от витрината, дизел, Mjet, прекрасен мотор. Карахме го с 5/30, после само 5/40 и така и го продадохме на над 150 000км без никакви проблеми и чудесно работещ. K20Z4, само и единствено с 5/40 и така от години. Предният собственик също го караше с такова, някакво швейцарско. Хората не разбират, че най-важното нещо е да се сменя често това масло. Мислят си, че като си купят масло за 200-250лв и могат да карат 15 - 20 хиляди км като никой и не брои моточасовете. Защото реално нещата стават съвсем други тогава. Ако се сменя на 8-10 хиляди км максимум, каквото ще да е, само да е истинско и с правилните спецификации и проблеми няма да има. В книжката на Хонда 6-та ген, на Прелюда също е записано в тежки условия на работа - 6 месеца или 3000 мили, което настъпи първо и се мята бълвоча и се сипва нов и проблеми няма.
  11. 1 точка
    Препоръката 0w30 на Хонда е логична с цел да покрие всички температурни пояси. Нулата върши работа на север, а трийсетицата е достатъчна за юга. Аз смятам, че 5w30 е супер за нашия климат. Още повече, че има С2 и С3 разновидности и от там може да подбереш малко по-"рядко" или "гъсто". С2 е на долния край на вискозитета 30 (такова е оригиналното Хонда), а С3 на горния. Но и да караш с 0w30 не мисля, че е грешка Виж, 5w40 не препоръчвам. Двигателят не е конструиран за такова масло. Не, че ще се счупи, но вероятно ще повлияе на живота му.
  12. 1 точка
    И да и не. Защото 5в40 е почти лайно. Т.е. за да се постигнат характеристиките се влагат по-евтини суровини. Оттам и колко му е стабилен вискозитета на високи температури не се знае, зависи от марката. Общо взето минералка с малко химия. Докато с по-ниския вискозитет маслата са с по-качествена основа о по-стабилни на високи температури. Това е общо взето на две на три общо казано Между другото има тема за масла, може би една от най-добрите в Бг форумите. Най-добре там да пишеш. И да четеш де.
  13. 1 точка
    Здравей . Искам да поръчам : Линк: https://ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество: Honda Ultra Leo-SN 0W-20 1x4L Стойност на поръчката: 46.96 * 2.15 = 101 лв Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Телефон/Viber за връзка:0886154320
  14. 1 точка
  15. 0 точки
    😄😄😄 Добре че се зачетох в тази тема, защото убеждавах едно приятелче да се отървава от AMG-то си (което му го набутаха като перфектно), което му дава разход на масло 1 литър, от София до Бургас и то с прилично каране. Утре му се обаждам и му казвам, да не продава масларката..... 😂
  16. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...