Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.09.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Относно точка две. Имам акорда от 2017г. и много често да не кажа и почти винаги когато преценявам, че трябва да се намали ползвам перата на волана тоест ръчен режим и до сега не съм забелязал и най малките симптоми за проблем в кутията. Тъй като няма пряка връзка между водач и кутията (там мисли ЕКУТО) ако нещо не и изнася той просто не праща команда на кутията да го прави.
  2. 2 точки
    Лагерите са набити. Апаратите изпечени на 200гр. за 1ч. Реших да пробвам да сложа гресьорки M6x1 на шарнирите. Ще е малко трудно като са на шенкелите, но ще пробвам.
  3. 1 точка
    Абе не знам кое е лайно ама 100 000км имам почти с 5/40 на Type R-a. Такова изписват и от Хонда по каталог за тоя мотор, за предната Type R 7G K20A и за S2000, както и за old engine. Другата, Аеродека си го карам с каквото има, 5/30, 5/40, 0/30 и все и е добре, просто мотора е в добра кондиция. Прелюда във семейството, който стана на 27 години и аз го карах близо 8 от тях се караше само с 5/40 и 5/50. С него минах над 100 000км, кара се още, двигателя не е отварян никога за сегменти, лагери и тн.., сменен е ОЕ ангренаж последно преди 6-7 години, взимам му 0/40 на Шел няколко пъти, че е на хубава цена в АТО и колегата го доставя бързо и точно. Темата с тия вискозитети е хубава и никой не говори да си слага човек в моторЯ някакъв бълвоч или минерални масла ама това да се казва, че 5/40 е лошо масло, нямало добри качества и тн.., хич не мога да го приема, просто съм минал доста километри и все с Хонда ( и не само ) и все с този вискозитет а моторите все са чисти и "светят". Всеки си знае как да си е.е магарето ама ако някой си покара колата малко повече, преди да я пусне след 30 000км в мобилето и да е сменил 5 марки масла за това време, може би ще направи по-точен избор на това, което има на пазара. Всъщност и нова кола имахме, от витрината, дизел, Mjet, прекрасен мотор. Карахме го с 5/30, после само 5/40 и така и го продадохме на над 150 000км без никакви проблеми и чудесно работещ. K20Z4, само и единствено с 5/40 и така от години. Предният собственик също го караше с такова, някакво швейцарско. Хората не разбират, че най-важното нещо е да се сменя често това масло. Мислят си, че като си купят масло за 200-250лв и могат да карат 15 - 20 хиляди км като никой и не брои моточасовете. Защото реално нещата стават съвсем други тогава. Ако се сменя на 8-10 хиляди км максимум, каквото ще да е, само да е истинско и с правилните спецификации и проблеми няма да има. В книжката на Хонда 6-та ген, на Прелюда също е записано в тежки условия на работа - 6 месеца или 3000 мили, което настъпи първо и се мята бълвоча и се сипва нов и проблеми няма.
  4. 1 точка
    За тази работа, която описаш с рециклажа на апаратите си взех да ми е по-лесно с маншоните, ей това За помпене на гуми, продухване на инструменти и техника, почистване на климатика и тн.. е топ, мести се лесно, че е доста мобилен. Мислех като твоят обаче скоро не се очертава да боядисвам и се отказах за сега
  5. 1 точка
    Препоръката 0w30 на Хонда е логична с цел да покрие всички температурни пояси. Нулата върши работа на север, а трийсетицата е достатъчна за юга. Аз смятам, че 5w30 е супер за нашия климат. Още повече, че има С2 и С3 разновидности и от там може да подбереш малко по-"рядко" или "гъсто". С2 е на долния край на вискозитета 30 (такова е оригиналното Хонда), а С3 на горния. Но и да караш с 0w30 не мисля, че е грешка Виж, 5w40 не препоръчвам. Двигателят не е конструиран за такова масло. Не, че ще се счупи, но вероятно ще повлияе на живота му.
  6. 1 точка
    И да и не. Защото 5в40 е почти лайно. Т.е. за да се постигнат характеристиките се влагат по-евтини суровини. Оттам и колко му е стабилен вискозитета на високи температури не се знае, зависи от марката. Общо взето минералка с малко химия. Докато с по-ниския вискозитет маслата са с по-качествена основа о по-стабилни на високи температури. Това е общо взето на две на три общо казано Между другото има тема за масла, може би една от най-добрите в Бг форумите. Най-добре там да пишеш. И да четеш де.
  7. 1 точка
    Точно така е. Пробвал съм разни неща през годините на Акордите и Ледженда. Има си параметри и алгоритъм автомата. Ако не си в него - игнорира ти прищевките.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    @boiskii @Mkilla Много ви се радвам, че намирате време, па трупате инструменти и умения за сервиз "помогни си сам", и че споделяте делата си. Дерзайте - заразително е!
  10. 1 точка
    Здравейте, направихме ревю на Honda CRX. Утре в 8 вечерта ще излязат и смешните моменти от снимането на видеото, така че се абонирайте за канала в YouTube и харесайте страницата ни във Facebook, за да не ги пропуснете. Надяваме се видеото да ви хареса Facebook: https://www.facebook.com/superautobg/ Видеото: https://youtu.be/uU5BFyEo3wY
  11. 0 точки
    - Баничките ви са ужасни! Твърди и безвкусни като галоши. - Госпожо, аз съм правил банички още преди да се родите! - А защо чак сега ги продавате?
  12. 0 точки
    Поздрав за модераторите Седят трима в една лодка и ловят риба.Нощ, скоро се съмва. Единия казва:- Изгрева!Втория:- Да, отдавна не съм виждал такава красива гледка!Третия с два ритника изхвърля първите двама от лодката.Двамата изплуват.- Кво ти става бе?- Първия за офтопик, втория за флуд.- Абе ти полудя ли???!Пича вади едно весло и с всичка сила удря и двамата по главите:- А за обида - банайде още един :"Седят си две блондинки и обсъждат теорията на елементарните частици. Изведнъж едната казва:- Ш-ш-ш-т! Идва някакъв мъж. Давай да говорим за козметика."
  13. 0 точки
    Разговор между две блондинки : - Муци, ти помниш ли Ленчето? - Коя? - Ленчето, бе! Тая дето замина преди 10 години за Лас Вегас, само с едни скъсани прашки! - Е, и кво? - Е сега има милиони! - Горката и кво ще прави с толкова много скъсани прашки!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...