Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.09.2024 in all areas

  1. 4 точки
    Реших да сменям направо двата лагера предвид обема работа по демонтаж. Подготвени за набиване на новата ми преса. Подготвих шенкелите за боя. Една много хубава идея за шарнирите: Има нужните чаркове за целта, но не знам дали ще имам време точно сега да сефтосам технологията за сервизен отвор за гресиране. Като минимум ще ги шприцна с нова грес с такаламита. Намерих си прилични ламарини за задните дискове от донор: Търся и предни, че моите са тръгнали и хич не ми се занимава да ги кърпя с толкова тънка ламаринка (но и това е някакъв краен вариант):
  2. 1 точка
    Така беше когато техниката се правеше за да служи дълго и далеч от зивилизацията. В затънтените кътчета на планетата не виреят модерни автомобили.
  3. 1 точка
    Направо смени шаририте с "555", за да ти е мирна главата. На хондите са им слабо място!
  4. 1 точка
    Вкарай тук VIN номера си колега и ще намериш номерата им. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda това е на големия и срещуположния на R20A2 двигател автомат.
  5. 1 точка
    Всяко пътуване е разход, както и рискове от глоба, катастрофа, или повреда. Но си "поемам кръста" и не толкова ме дразнят определени пътуващи, колкото състоянието на пътищата. Някои участъци са чак да ме откажат. Плевен - Криводол са 100-тина км и преобладаващо лоши. На жената подариха 1 капибара (малка фигурка като от желе) - тва се прЕкина да се тресе. Какво ли му е на окачването? Messenger_creation_5af7fdc8-1b11-438f-9cb1-51bd82d699e1.mp4
  6. 1 точка
    Независимо дали става въпрос за Джаз, Сивик, Акорд, ЦРВ (изключвам проблемният мотор в първото ХРВ) или друг от моделите, използващи бензинови мотори, на няколко места съм получавал същият отговор - ако опреш до сегменти и се направи качествена ревизия на мотора, те чакат още стотици хиляди безпроблемни километри. Един от по-сигурните монтьори с които съм разговарял, сподели следното за Джаза от 2002-2008: Караш 300 000км, ако се наложи изобщо смяна на сегменти, сменяш и караш още 300 000км. Същото важи и за веригата. Само че и на него, както на много още хора, не му харесват двете бобини и свещи на цилиндър в i-dsi моторетката. Поне и това неудобство си има своята положителна страна - в диагностиката, мотора излиза като V8 и е повод за усмивки и весело настроение.
  7. 1 точка
    Баси! Колко вода изтече, колко бира се изпи... Колата е жива и здрава все още. Кара се по 200-300км на година и е гаражна кралица Вчера я изкъпах и поразходих, и пак се намери кой да я забележи и да ме заговори за нея. Това ме накара да се присетя и за тази тема, но като видях колко години са минали от последния пост... Много неща се случиха, може би най важното е, че се оженихме с гаджето, Хондата получи нова боя по случая и беше сватбения автомобил. А да, преминахме към "тъмната страна" (забелижимо от снимката) и основно чупим ненски 6-ци на задно предаване докато Прелюд-а се радва на достойни старини.
  8. 1 точка
    На тези километри, не би трябвало да е, каквото и да е.....
  9. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...