Аз имам и то преки - преди Тойотата имах xc60 с D3 с Айсин 6 степенен автомат, сега имам и Тойотата и си закупих преди година отново хц60 но този път с Т6 и то , както и Тойотата са на газ, Тойотата е ръчка, Волвото е автомат 8 степенен на цет еф мисля.Сега по въпроса............
Тойота БЯХА надеждно, но вече не са чак толкова, Волво е една идея по-НЕНАДЕЖДНО от Тойота (и с двете Волва не съм имал абс.никакви проблеми, като на година съм правил по 40к.км, не по 4).Под надеждно разбирай НЕЧУПЛИВО!!!! и до там, ако искаш ще ти осигуря и двете да седнеш и само със сядането ще установиш десетки разлики в полза на Волвото, това със скъпите части е абсолютен мит, на Тойота или Хонда да не са евтини, а като прибавим и така вече толкова десетилетия лоша антикорозионна обработка и всичко отива в кофата.
Нека обаче засегнем другата тема за НАДЕЖДНОСТ предвид уродите, каращи по пътищата и надрусаните изроди идващи срещу теб - е те тук вече Волво е несравнимо, ЗА МЕН марката Волво е в пъти по-надеждна от аналогичните си премиум алтернативи (Ауди Ку5,екс 3 на бмв и аналога от Мерц), салона вътре епо-красив с качествени пластмаси, в никой случай по - чуплива от тях, и разбира се е по-евтина за обслужване от трите, освен това рейта на каското е по-нисък, просто не се крадат или доста по-малко в сравнение с горните 3. Та в заключение - аз като съм сам и съм на къси отсечки до към 100-на км в посока съм с Тойотата, когато обаче съм със семейството си и пътувам дори и 30км в посока съм с Волвото, само ще вметна че дизеловото при 170 км/ч (колата беше 2011 ер дизайн) е в пъти (нарочно натъртвам на думата ПЪТИ!!!!!) по-тихо от Рав 4-та (която е 2012 бензин с 6 скорости) при нейна скорост 110-120, ти си прави сметката (към питащия за Волво хц60) колко и какви материали има вътре.
Питай ме и защо при налична рав 4 (най-продавания СУВ в света и към момента в този сегмент), защо ОТНОВО си купих Волво и то пак хц60???