Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.08.2024 in all areas

  1. 5 точки
    Сондата реших да я бастисам. Видях, че има аналог на Дензо за 70лв. и директно я подкарах с горелката. Падна за минута. Кюнците са боядисани с боя за печки. Източих маслото на мотора и смених филтъра. Маслото беше доста тъмно. Подготвих за сваляне на картера и смяна на уплътнител. Източих маслото на автомата и свалих актуаторите. Имаше доооста гняс по магнита на пробката, което говори че явно маслото отдавна не е сменяно, за да се отделят толкова продукти от износване и никой да не ги почистил. Не я снимах, но си представете да топнете една почистена пробка в кутия с грес и да гребнете с нея. Цедките на актуаторите изглеждат чисти.
  2. 3 точки
    Дорде ни нямаше, оставих колцата на 1 бояджия, да оправи предния капак, че имаше проблем с лака и малко отдавнашна градушка. Помолих и да оправи "портокаловият" заден ляв калник от предният бояджия зимъска, че не ми се дири да го завръщам. Прелял е капака с 2-та калника - полирани + цялата лява част и сега по-бива. Ясно е че нова няма да стане, но парата си върви. За всичко ми взе 250 леви. Наложи се да го напасвам, понеже го е свалял от колата и сложил някак, та зяпаше наляво, ама и с това се справих. Отдавна се канех, но сега вече го и тапицирах с К-flex-а, та да е по-тихичко. Поиграх си определено, ама така ме кефи, а чиляк требе да сбъдва.
  3. 3 точки
    И аз минах процедурата “трябва да купя акумулатор днес” след като до последно я карах без проблеми и на следващия ден все едно двигателя го няма нито звук нито нищо директно таблото изгасва. Оттам проверявам акумулатора и умряла клетка е как да запали бате душа нема. 😁 Ето го убавеца Пробвах и да го заредя преди да разбера че е тотално заминал и в момента когато завъртя и пада на критично ниво и пак всичко гасне. Направо в магазина и взех усилената Yuassa ybx 5053 Пасва си перфектно все пак е ОЕ Replace и ток има да те утрепе. Стария 330А поне за мен е слаб, затова ако на някой му се наложи да сменя да взима или този ybx5053(50ah/450a) или ybx3053 (45ah/400a).
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: (60.95)*2.15 = 131.05 лв Начин на плащане-наложен платеж по Спиди офис - Железник Стара Загора.получател -Валентин Митев Вълков.тел 0887607381
  6. 1 точка
    Работи се с това което има. Боят по дъното с чука е масова практика, но и аз не исках. На Леджо, слаганата в Холандия бутилка на мястото на резервната гума събираше 72 литра. Турското тороидно "нещо" събиращо се на същото място е с полезен обем 60л. Сложих пура - така или иначе задните облегалки не се сгъват, та дори си возя патерицата. На Сивика на синковеца също смених вехтата с Атикер. Там обаче слагах изолация и нови кори си скроих за дъното - от фазер. Средната (над бутилката) наистина се клатеше, но отрязах 2-те пластмасови винтчета на капака и (колкото може - личи си на снимката) и сега няма драма. Принципно може и с други винтове с фрезенг глава да се закрепи капака, или изобщо без тях, ако се залепи с нещо. А "патерицата" му пъхнах в найлонов чувал и я вързах към задната облегалка. Да си я има, че пътува извънградско - студентска колца. Та така. Каквото може се адаптира, а с другото се свиква. Ренджана голямата е около 480 км с 1 зареждане до горе, а на малката е 350км с 1 бутилка. 75-те коня арчат около 8/100 газ (щот малко моторче се натиска, за да писка), а ламята с 300 коня е на "разкладка" 12/100 - доволно е.
  7. 1 точка
    Изглежда Хонда отдавна са отписали Европа като пазар и просто присъстват (на опашката по продажби) без да се опитват да бъдат конкурентни.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...