Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.05.2024 in all areas
-
3 точкиПо-вероятно е да скърца вилката на съединителя, която долната помпа бута за да отдели съединителя. Дръпни маншончето и с грес на спрей с пръчица гресирай ябълката, върху която лагерува вилката.
-
1 точкаЗдравейте! В тази тема ще споделя монтажа на дневни светлини, който сам направих, за да получа обратна връзка и ако се окаже, че монтажа е правилен, то може да послужи като ръководство, в случай, че някой иска да осъществи монтаж на такъв модул и на своята Honda. Освен това имам и някои проблеми след монтажа, за които бих искал да получа мнение. Модулът, който използвам е от български производител, споменаван е в други теми. Избрах него, понеже нямаше нужда да бъде свързван с контактния ключ, а директно към акумулатора, което улеснява монтажа. За самия монтаж ми бяха нужни: 2 кабелни клеми за връзка към акумулатора 2 кабелни клеми за бушона 2 метра кабел 1 бушон 10А термосвиваем шлаух и следните инструменти: разклонител с дълъг кабел поялник и спойка клещи резачи ето го и модула със схемата за свързване: Първоначално трябваше да избера място, на което да стои модула. Като за това избрах кутията с бушони, на която направих малка дупка странично, през която да излязат кабелите. Модула е достатъчно малък, за да се затвори кутията с него вътре. След това удължих кафявия и синия кабели добавяйки клемите накрая на всеки, така че да стигат до клемите на акумулатора. Плюса на акумулатора трябва да бъде свързан и със червеният кабел, като трябва да има и защита, като 10А бушон би трябвало да е достатъчен, изчислявайки тока на база мощността на крушките на дългите. За да свържа бушона използвах две плоски клеми за кабел и на тях влизат двете крачета на бушона. В моя случай, за управление на модула използвах +DIS, като взех плюс от левия габарит. За да достигна до габарита трябваше да махна няколко щипки на подкалника, за да мога да го подгъна леко и да бръкна с ръка, за да извадя клемата от крушката. Кабела с червена линия е + така че го прекъснах и след това го запоих обратно, но с още един кабел към спойката, който свързах с кабел +DIS (черен) на модула. Кабела -DIS в моя случай остава неизползван и просто може да бъде срязан и изолиран. Следващата стъпка беше да пусна захранването към самите лампи на дългите. Там по същия начин прекъснах плюса, за да добавя кабела идващ от модула. Кабела към десния фар прекарах под кората над бронята, за да е прикрит и да не опира в радиатора. Пространството при десния фар е доста малко и затова се получи малко усложнение, тъй като вместо да оголя кабела от буксата, го срязах и се наложи да го надължавам доптълнително (втората снимка). В крайна сметка след монтажа нещата изглеждат по следния начин: Проблема който имам след монтажа е, че след продължително шофиране светлините угасват. Единствено при по-високи обороти светват отново, докато паднат под 2000, когато пак изгасват. Забелязах го случайно в трафика, когато се отразяват с бронята на предната кола. Реално по този начин модула е излишен, тъй като варианта да карам без светлини си остава и то нямам контрол над него. Дали това става тъй като акумулатора е зареден напълно и алтернатора спира да зарежда или е проблем в самия алтернатор?
-
1 точка@kalintry, предлагат, но в момента явно е изчерпано. Можеш да поръчаш от текущите наличности - https://obshtiporachki.online/produkt/honda-dual-pump-fluid-ii/
-
1 точка1. Линк: https://ato24.de/en/ravenol-rsp-racing-super-performance-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30 1x4L Стойност: (1*60.95Е)-9.14Е отстъпка = 51.81Е*2.15 = 111.40 лв 2. Линк: https://ato24.de/de/ato24-motorenoel-synth-5w-40.html Вид и количество: ATO24 ENGINE OIL 5W-40 2x5L Стойност: (2*22.79)*2.15 = 98 лв Стойност на поръчката: 111.40 + 98 = 210 лв Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади Телефон/Viber за връзка: O887 6ОО 86едно - Калин p. s. Не откривам в Ато24 масло на Хонда за диференциал!? Дали предлагат въобще?
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПривет Наско Линк: https://ato24.de/en/amsoil-european-car-formula-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL EUROPEAN CAR FORMULA 5W-30 SYNTHETIC MOTOR OIL - 3.785 L Стойност на поръчката: 104.08 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път)
-
1 точкаПоръчка 1 ( ще добавям) https://ato24.de/en/ravenol-atf-t-ws-lifetime.html -15% 10 L общо €99.95 с отстъпка 84.96е 182.66 лв https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html -10% 1л + 4л 8.6 + 29.45 = 38.05 с -10% отстъпка 34.25е 119.21 * 2.15 = 256.30лв Плащане по сметка Взимане лично В края на деня ще сумирам тотал
-
1 точкаИ аз минах през Бултрако за смяна на лайстните (и пасажерски пиропатрон) по сервизна акция. При мен само едната лайстна беше леко надигната преди да отида. Още когато си записвах час ме предупредиха, че заради лайстните колата трябва да стои, от 10 сутринта до към 16 часа, защото нещо се лепяло. Не знам какво точно са правили, но лайстните бяха подменени, а не просто залепени. Реално към 15 часа бяха готови, но ме предупредиха ако пътувам същия ден да не превишавам 110 км/ч.
-
1 точкаСъщите безумици със стари и неприбрани табели ги има по прохода на Републиката. А не е като да е път за никъде. По друга тема, преди няколко дни ни скъсаха нервите в КАТ при опит за регистрация на автомобил "нов внос". Мой приятел има близки, които живеят в Германия. Моли ги да му купят автомобил, който е харесал, евтин. Уговарят всичко, чуват се със собственика по телефона и правят оглед + видеовръзка. Договарят се за покупка. Моят приятел праща пари по техен познат или роднина и сделката минава, пише се немски договор за покупко-продажба. Връщат колата на платформа чрез частно лице и му се плаща пътя тук, като му я свалят утях. Дотук всичко добре. Момчето ме моли да му съдействам, да наглеждам колата, докато той отиде за превод и легализация на договора, защото в района на КАТ няма преводач. Връща се, влиза в КАТ и се започва едно безкрайно чакане, като накрая се връща посърнал и явно притеснен. Някаква кисела лелка в КАТ му обяснила, че не можело така. В декларацията за придобиване на МПС можело само да напише, че той е карал платформата, а той категория за това няма. Той можел само присъствено в Германия да сключи договор, от разстояние нямал право. Нямало да приеме и сключен договор от разстояние. Нямал право да сключи договор с неговите познати, защото трябвало да се сключи тук и по някаква причина да е нотариално заверен, въпреки, че автомобила е без номера, регистрации и каквото и да е. Доколкото знам, нотариус не се използва в такива случаи. Отказва му регистрация и му казва, че автомобила изобщо така както е, не може да се регистрира в България и най-добре да търси начин да бракува и на части. Иначе го сплашила, че ако подаде неверни данни, веднага ще го предаде на властите и наказанието било 3г лишаване от свобода или 1000лв глоба. Човека дойде пребледнял. Влязох да попитам лелката, как едни хвърчащи листи с набързо попълнени договори на коляно от мними автокъщи минават, а човека отишъл на място с преведен договор и пълен набор от документи не може да регистрира. Как е възможно да нямаш право да поръчаш автомобил от чужбина, след като автокъщи имат същата практика и директно купуват на твое име, без нотариално заверен документ да те представят? Отговорът кратък, но неясен - няма фактура, няма документ за докарване, той не е ходил там. Поспорихме малко за това, как е възможно частно лице да издаде фактура за продажба на мпс, за транспорт на мпс и трябва ли да се обадим на германеца да си отвори една фирма, за да я продаде отново колата - насреща мълчание. Момчето заряза колата на паркинг до КАТ, докато намери решение на проблема. Пълен батак са нашите закони и това е. Да не говорим колко хора ежедневно минават с договорите-менте от автокъщи, представящи се за частни лица или такива, знаещи какъв скрап продават. Извинявам се за дългият пост, обаче досега не бях виждал такова безумие.
-
1 точкаСега сме европейци. Пак, защото преди "засенчените ни векове", също сме били. Преди да стане ден на Европа, 9-ти май е бил друг "ден". А преди той да настъпи са минали 5 + години и е коствал 57 милиона животи! Инфраструктура и икономика се възстановяват. Това което е невъзстановимо и непрежалимо е цената платена от социума, за амбициите на полит елита. Най-силната снимка за войната:
-
1 точкаИмам проблем с малката Хонда (текнал семеринг колянов вал от към кутията), та ходих да измия голямата - да си успокоя нервите. Тя поне е здрава. Даже прахосмукачка и пуснах, щот нямам куршум да си пусна. Утре ш ми мине и ще решим проблема скоро и с малката. Таз вечер, освен 1 малко (няколко пъти), друго не мОа да сторя. Дат с а стори - сори.
-
0 точки5W30 с клас А5/В5 или С2 са на долния край на вискозитета 30 и са точно "една идея по-голям гъстак".
-
0 точки
-
0 точкиДнес с колелото минавам по трасе, по което нямам работа с колата - затънтен край северозападнал - не води към нищо, но няма големи баири и трафик. Преди около 2 години (а може и повече) го реновираха и асфалта още е ок. До тук - добре! Бее, нещо не му е в ред, ама докато схвана какво е ... Участъкът е 20-тина км и минава през 2 населени места, та почти стига до 3-тото. По цялата си продължителност е с жълта непрекъсната линия, вече поизсветляла - ОТ - ДО - 20 км - равно и с дълги прави участъци с ограничение за маневри и скорост. Първата снимка е от началото на една поне 4км права. с идеална видимост, а втората е до където може да зумне тел-а ми. По трасето има и знаци. Преди всеки завой се забранява изпреварването, а след него, съответният разрешителен знак е завъртян успоредно на платното - за да не се вижда. Естествено, никой не кара с 40 и си изпреварва. По трасето видях 3 патрулки, а на връщане бяха на други места - "шумкарите сменят драките". Пред очите ми 1 водач "изгоря". Първо си мислех че е "държавен рекет", но поразпитах и се оказа че и местната власт + други заинтересовани, безхаберно участват в това законно беззаконие. Защото ги устройва! Трябвало да се положи още 1 слой асфалт, но "пАри немАло" и докато стане, това е "временна организация на движението" - заради ремонтните работи, със съответната маркировка и други мерки. Вече 2 години Питам се - кого и дали има смисъл да питам? Какво да се стори и дали би променило нещата? Сигурно мнозина са се питали, но не са питали когото трябва. КОЙ е ТОЙ?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00