Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.04.2024 in Мнения

  1. 2 точки
    Смених ги долните носачи и от двете страни днес в БТ.Веднага се усети разлика в поведението на колата стана много стегната отпред.Общо двата плюс работа близо 1.4к лв излезе сметката.
  2. 2 точки
    Аз моите още не съм ги сложил и за това не пиша. Времето в момента ми е кът но щом намеря такова ще ги сложа и ще дам отчет. Аз съм с комби и е добре да се мери с рулетка и да се пише на какво купе е размера.
  3. 2 точки
    Още една Acura по нашите пътища. Да ми е честита. Остана ми само пръскалките на фаровете да намеря
  4. 1 точка
    Здравей, Наско, Моята поръчка: ▪︎ Линк- https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html ▪︎ Вид и количество- Ravenol DXG 5w30 6×1 L. ▪︎ Линк - https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html ▪︎Стойност- 6×13.25 e = 79.50 е × 2.15 = 171 лв. ▪︎ Начин на плащане- преведени днес в ОББ. ▪︎ Начин на получаване- с куриер ( имаш данните, мисля ) ▪︎ Клубни поставки- не. Поздрави !
  5. 1 точка
    Като шум няма нищо общо с нито един от предишните генерации на Джаз. Доста по-обезшумена е колата и е супер комфортна с такива скорости. Разходът на магистралата варира между 5,5 и 6,2 в зависимост от стила на каране, сезона, гумите и т.н. Януари месец от Северна Германия до България със зимни гуми само по магистрали ми даде 6,1 разход, но особено в немско съм си позволявал да проверя на доста места колко вдига. Но пък и там горивата нямат нищо общо с нашите бъркочи. От както я регистрирахме започнахме да следим и тук: https://www.carspending.com/bg/vehicle/24452-honda-jazz-crosstar Но тя кара по месец с 1 резервоар градското, така че още няма много статистика. А тази тук е само градско. Шумна е, когато я изрязваш, защото форсира ДВГ-то и го държи в някакви такива постоянно високи обороти докато набере. Но това е за кратко.
  6. 1 точка
    Колега, с пружини от Лада си реших проблема и с разкрачената задница и с височината. От близо 2 гр. камбър отзад падна на 1,46-48гр., което е в нормите на производителя вече. Колата със старите оригинални - 2 пръста не можех да вкарам между гумата и калника, сега 3 влизат свободно. Возията стана по-мека и по-стегната, което ме изненада приятно. Въпреки, че Ладовите пружини са по дебели и с една врътка повече. Говоря обаче само за оригинални руски пружини, не за афтърмаркет съвместими от друга марка.
  7. 1 точка
    Имам в Пловдив, гледам жената като не я кара да я взимам аз, ама вече все по-трудно ѝ се отделя от сърцето. Страхотна кола, ако можем да помагаме от разстояние, с удоволствие. Няколко бързи препоръки, ако ходиш да гледаш някъде. 1. Гледай дали има кора под двигателя. В Пловдив в Бултрако продаваха една светлосиня - кората липсваше. Според тях не било задължително да я има, в същото време се бяха заяли с един джамбазин с автокъща, който беше отишъл да си обслужи неговата там. Бяха му написали в протокола изрично, че липсва кората под двигателя. И тъй като не стана ясно трябва ли да има, или не... моята си я докарах от Германия, има кора. В английските форуми споделят, че колата е сравнително шумна, подозирам, че в Англия ги продават именно без тази кора, защото аз такова нещо не мога да кажа за моя Crosstar. Супер тиха кола, прекрасна за каране. 2. Декоративните лайстни по предните греди около предния прозорец - слабо място и се чупят щипките при по-агресивно търкане по автомивките. Не е показател, че колата е удряна, ако имат луфт. Просто трябва да се има предвид и да знаеш, че проблемът се решава със силиконово лепило на щипките. 3. Нивото на батерията почти никога не стига максимум заряд, но и не пада под 2 чертички(20%). Това е така, защото тя почти винаги е част от процеса, дори при по-високи скорости. Това не трябва да те притеснява въобще, защото идеята на батерията е да се ползва, а не да седи заредена за по-добри времена. 4. Тъй като колата е с по-различна задвижваща технология и няма скоростна кутия, съответно звуците са малко по-различни от стандартните очаквания, които човек има. Колата като е студена пали и двигателят работи, за да зарежда батерията, но при потегляне не се форсира и не променя оборотите си, освен ако не я натиснеш повече. Когато е топло и батерията има достатъчно заряд, пали без да стартира двигателя и тръгва в електрически режим, в някакъв момент разбираш, че е запалила и ДВГ-то. При ниски скорости в града почти винаги е в изцяло електрически режим. Но заради малката батерия се налага да работи и ДВГ-то, за да я зарежда. Режим "B" на скоростния лост увеличава рекооперацията и в някаква степен може да се докара дори до One-Pedal-Driving.
  8. 1 точка
    Бяла / чиста / свежа - честита радост и с мерак, па безаварийно!
  9. 1 точка
    честито колега и безаварийно шофиране
  10. 1 точка
    По въпроса с пружините. Никой не им сваля прожините и т.н. Просто при Елеганс и Екзекютив изпълненията са само със спортно окачване ( пише го в брошурата на модела и таблицата с разликата в различните нива на оборудване). Затова отзад са по-ниски, а опред имат щанга мвжду двата амортисьора. Само базовото ниво на обурудване Комфорт е с нормално окачване. От Швейцария трудно ще наметиш Комфорт изпълнение, да не кажа, че там май само Елеганс и Екзекютив се продават
  11. 1 точка
    Има износване и износване. Сега остава да споделиш ,и къде и е износването /или я снимай и качи тук /- примерно отвътре, отвънка, или по целия протектор. За да износва само едната гума - има нещо нередно.
  12. 0 точки
    Докторът поглежда в устата на пациент и казва: - Този зъб е в тежко състояние и трябва веднага да се извади. След тези думи зъболекарят се протяга за клещите. Пациентът протяга ръка и стиска леко топките на зъболекаря с думите: - Няма да ни боли, нали, докторе?
  13. 0 точки
    Един мъж се развежда за шести пореден път и съдията го пита: - Господине, ама защо пак се развеждате? - Ще Ви обясня, господин съдия. Първата ми жена беше спортистка, постоянно викаше: "Темпо, темпо, по-бързо!". За това се разведох с нея. Втората беше лекарка, постоянно казваше: "На всеки 6 часа - по два пъти!". Третата беше зъболекарка, все викаше: "Няма да го вадим, има още време!". Четвъртата беше кондукторка, все казваше: "Влизай навътре, има още място!". Петата беше учителка, все викаше: "Не съм доволна, можеш още!". Шестата беше бензинджийка, все казваше "Вади маркуча и да си оправяме сметките!". Сега съм си намерил една - строителен инженер - с нея ми е най-добре. Тя вика: "Няма страшно, ако днес не стане, утре ще стане. Ако ти не свършиш работа, друг ще я свърши."
  14. 0 точки
    На пазара: - Едно кило ягоди! - Какви предпочитате, български или брани от българи?!...
  15. 0 точки
    0w20 е за нашия климат. 5w30 НЕ Е добър избор. Като алтернатива може и 0w40 и смяна на 7-8К.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...