Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.04.2024 in all areas

  1. 1 точка
    Всички електрички имат регенеративно спиране, съответно зареждане на батерията. При моята Honda e има два варианта: единият си е по подразбиране, колата си има алгоритъм по който зарежда, шофьора не може да влияе, може да избира режим нормал или спорт. Вторият режим е така нареченият шофиране с един педал: при него има три режима на регенерация, които могат да се избират от водача с перата на волана. При новия модел e:Ny1 липсва режима шофиране с един педал. Има три режима на шофиране: ECON, NORMAL И SPORT
  2. 1 точка
    Имам познат който е направил смяна на двигател, но на Мерцедес 124 с 5.0 v8, пращам линка ако може да ти помогне. https://forums.mbclub.bg/topic/41837-узаконяване-на-кола-със-сменен-двигател/
  3. 1 точка
    Обухме клеберките. Доволен съм от резултата. С малко подобрение на работното пространство, инструментариума и техниката джантите могат да се бълват сравнително бързо.
  4. 1 точка
    Вътрешни карета или тампони на двигателя.
  5. 1 точка
    Не знам какво общо тук почистване на IACV клапана с твоя проблем че си ипуснал регулирането на клапаните които явно е трябвало да направиш на 15 хил км че и на по-малко. При положение че изпускателните се правят на стойности 0,20 да затегнат на 0,05 и признак ненастроено газово или след поставянето му има след пробег допълнително настройване.. Не казваш преди тези 30 хил преди газовото кога са регулирани клапаните. Обикновено и е хубаво след като сложиш газовото и да регулираш клапаните за да засечеш интервала си с газово за регулиране. При хубаво газово и добри настройки обикновено за 20 хил карани главно на газ бягат стойностите на изпускателните, рядко на всмукателните, но не и на 0,05 да намериш всмукателен,това легло на този клапан вече е тръгнало. Още един два пъти да намериш такива стойности и ще правиш глава. Проверявай на 10-15хил км клапаните за да знаеш накъде си. Може би ми напомняш да внеса разяснение в темата за почистване на дросела и IACV клапана и то е да се почистят,когато сте сигурни че клапаните ви не са за регулиране.
  6. 0 точки
  7. 0 точки
    Мног си краен, Executive + има няколко екстри повече от Legend! Например LKAS, Paddle shifters, и т.н.! 2008г Няма SH AWD! Това на асвалт е абсолютно ненужно! Лукса е абсолютно същия, даже кожата на Акорда е няколко идеи по мека, а седалките са уникални! Явно не си се качвал в Executive +!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...