Не знам какво общо тук почистване на IACV клапана с твоя проблем че си ипуснал регулирането на клапаните които явно е трябвало да направиш на 15 хил км че и на по-малко.
При положение че изпускателните се правят на стойности 0,20 да затегнат на 0,05 и признак ненастроено газово или след поставянето му има след пробег допълнително настройване..
Не казваш преди тези 30 хил преди газовото кога са регулирани клапаните.
Обикновено и е хубаво след като сложиш газовото и да регулираш клапаните за да засечеш интервала си с газово за регулиране.
При хубаво газово и добри настройки обикновено за 20 хил карани главно на газ бягат стойностите на изпускателните, рядко на всмукателните, но не и на 0,05 да намериш всмукателен,това легло на този клапан вече е тръгнало.
Още един два пъти да намериш такива стойности и ще правиш глава.
Проверявай на 10-15хил км клапаните за да знаеш накъде си.
Може би ми напомняш да внеса разяснение в темата за почистване на дросела и IACV клапана и то е да се почистят,когато сте сигурни че клапаните ви не са за регулиране.