Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.03.2024 in all areas
-
3 точкиЗаиграх се със задната броня, че имаше малко охлузвания от опитни шофьори. Шкурене с 600, кит, филер, водна шкурка 1500, база, лак. Засега съм доволен от резултата. Има мегдан да си пръсна и другите детайли, с които вече частично се заиграх.
-
2 точкиЛегендата продължава солидно да плава. Прост мотор - просто голям мотор. Запали все едно не е пипан. Лесен за части - без алтернативни глупости. Доставка - Стефан - АутоФикс. С каквото са я обслужвали в Холандия, такова и получи тук. Свалени здрави - сложени нови. 432166440_24933289786285487_6612424300860515122_n.mp4
-
2 точкиИ на мен по ВИН номер в Елиткар ми дадоха съединител за Акорд 7 и после не искаха да си го вземат обратно. Пуснах една жалба в КЗП и след месец сами ми се обадиха да ми върнат парите.
-
1 точкаНямам място за вентилация, за да заприлича на бояджийска камера, иначе може да се сътвори нещо. Текущия гараж е много тесен за каквото и да било. С повече квадратура възможностите се увеличават. п.п. Днес някакъв от квартала се показа на вратата и вика "абе гледам, че се занимаваш с тия неща...имам един Хюндай с натиснат калник. Захваща ли ти се?" Викам ела догодина. 😁
-
1 точкаДа ти кажа, така на снимки само все пак но..правиш нещата по-добре от едно 50% от бояджиите които взимат по 150-200лв на детайл и ходят тежко като ги попиташ за 1-2 детайла, чакаш ги по 1 месец и тн.. За мен се справяш идеално и ако след боята, нещата остават така за дълго време, без портокали и без люпене, значи всичко е 6. Браво и продължавай напред P.S Там където ходя аз от 7 години, взимат повечко на детайл но правят нещата добре и въпреки всичко, пак имам забележки от време на време. Всяка година пръскам по нещо и някой път са се излагали доста. Не, че не си го оправят ама сещаш се..:)
-
1 точка
-
1 точкаПо инерция не се икономисва гориво. Моторът работи на мин обороти. В режим моторна спирачка гориво не се подава. Но алгоритъмът е сложен и компа адаптира кутията към стил на шофиране и наклон. Не знам на Инфинитито как е. На Ледженда има статус бар на SH-AWD системата и показва кога и колко въртящ момент отива към всеки от мостовете. По инерция всичко е празни квадратчета, в режим моторна спирачка е активен само заден мост и задържа колата, в равномерно движение на 4-те колела е еднакво, а в ускорение по права са 60/40 преден/заден мост. Вече в завой (според ъгъл и скорост подава различно - до 100% на задно външно колело. Та предполагам за инерцията се освобождава трансмисията след автоматика, но може и нещо като алгоритъм за неутрална да е, без да се слага лоста там.
-
1 точкаЕе, автоматика е така. Там по инерция няма. Затваря дросела, гаси тока и си ляга. Консумация 0/100
-
1 точкаМалко шагре под калниците и праговете: Напълних задния ръб на веждите, където е заварката със задния панел и където фабрично слагат тия черните лайсни със силикон вътре. Ще го мисля дали да не си ги върна напълнени обилно със силикон. Преливките по боята личат, но завършека с лак е приличен. Коригирах където беше нужно с водна 2000 и после пастиране с ексцентършлайф. Мисля че събрах кураж следващия път да пръсна целите панели.
-
1 точкаНе съм сигурен дали е за тук - Извинете госпожо, мога ли да Ви питам нещо? - Да... - Какво значи "подкаст"? - То часът свърши, звънецът би, следващия път ако остане време ще ти обясня... Други въпроси имаш ли? - Имам. Как да си преведа думите "бъгясан", "сийдване", "унисекс", "компромат", "башфишинг", "имиджмейкърка", "неформал", "пърформативност", "тролове", "блъпърче", "посткомуняга", "емотикон", "фючъринг", "геймърство", "крашнат", "тийзър", "пишманлобист", "юпи", "импийчмънт", "разкешвам", "опция", "акаунти", "омбудсманка", "шернато", "лустратор", "клъстърче", "реститутка", "трашове", "копипействане", "блърнато", "инфлуенсърка", "кейфоровец", "мутрафон", "хормоняга", "натуитено", "тагване", "клипаджийски", "деджендъризация", "блокбъстър", "ултраси", "минитрейлър", "чалгарокичаджия", "диверсификация", "евроскепсис", "инфантяга", "кикофове", "хакване", "промотърка", "хипертурбоинжекцион", "ефбетаджия", "офшорковци", "психокилър", "зомбиране", "памперсдемокрация", "трейсър", "шизоид", "мегаодит", "парламентарджии", "суперманиашки", "фитнесарче", "плеймейтка", "антипатяга", "ъпгрейд", "изпонадрусани", "дрифтър", "силиконка", "брейнсторминг", "хейтъри", "Абсурдистан" ... - Ама ти 80 листа тетрадка си изписала, бе дете! Няма ли "Гугъл" за теб, та ми губиш времето? Я по-добре учи по моя предмет, че той е най-важният! Чете ли урока за утре? - Да. - И какво прочете, я да видим? - Имаме за Паисий. Той казва в своя "бестселър": “Ти, българино, не се мамѝ, знай своя род и език и се учѝ на своя език!” - ... (госпожата е "мютната") ... Al.Iliev
-
1 точкаЕ, една година (и 8.000 км) по-късно си отговарям сам на въпроса (Понеже когато попитах никой не сподели мнение): Може. Няма никакъв проблем или промяна в работата на двигателя... Пали, работи и дава разход както преди. Надявам се тази инфо да бъде полезна на някой.
-
1 точкаКолеги!Защо Ви стряска така нареченият"разход на масло на 1000км.?Фирмата "бритиш петролиум"е побликувала една 10/12стр.брошурка в която е описано всичко относно двигателното масло и неговите функций!Та накратко,една от основните функций на течностите/да не забравяме че и двигателното масло е такава/е изпаряване-респективно/изгаряне/при определена температура градуси целзий.Та в цилиндърът на двигателя при такт изгаряне/т.с.работа/тази температура е значителна,ако не ме лъже паметта-над-460градуса.Коя течност не се изпарява-/изгаря/при тези обстоятелства?В цилиндърът на двигателя,по стените му остава филм слой ,от порядъкът на микрони с който при тази температура сами си отговорете какво става!Умножен по обемът на цилиндъра,броят на цилиндрите и работните тактове,сами пресметнете разхода на 1000км.!По опасно е когато маслото"не мърда"!Проблем!!!Двигателното масло е силно хидроскопично,ще рече че адсорбира влага от околната среда!За да се "пресече"маслото е необходимо болус да се налеят няколко десетки милилитра Н2О!При нормална работа,при изтиването на двигателят маслото "дърпа"от въздухът постепенно около 10-20мл.на литър за време 20/30мин. Н2О,крайно недостатъчно за да го пресече видимо но доволно да запази обемът в картера!За да се изчисти маслото от тази вода непълно е необходимо поне 1-час работа на двигателя при нормален температурен режим!Та да се върнем на заблудата"НЕ пипа маслото"?!Ами ако карате колата -гарата/барата т.с.често гасите двигателя,то той не може да влезе в температурен режим за да изпари водата,същата се натрупва и накрая в двигателя има чорба а не масло!Още една любопитна подробност,присадките на маслото се унищожават за около 1000/1500км. като към краят на посоченият пробег остават около3/4от същите,крайно недостатъчно та такова"масло"да изпълнява функцийте си!С доливане на прясно масло Вие подновявате/ е частично разбира се/вискозитета и присадките му!А маслото се проверява след изминаване на 100км без прекъсване 5/10мин.след спирането на двигателя,и тогава се долива!Всичко това прочетох в брошурката!Горещо Ви препоръчвам да я намерите и прочетете и Вие,преди да се хвърлите в приключения!
-
0 точкиДобрият секс е като добрия бридж. Ако нямаш добър партньор, по-добре да имаш добра ръка.
-
0 точки
-
0 точкиГрупа преподаватели бяха извикани и качени в самолет. Когато вратите се затвориха и самолетът трябваше да излети, всички преподаватели бяха информирани, че този самолет е направен от техните студенти. Тогава всички се втурват към вратите на самолета, опитвайки се да избягат и да оцелеят сами, с изключение на един професор, който остава седнал с толкова много увереност и спокойствие. Някой го попита защо не избягаш от самолета. Професорът му отговаря с увереност: - Те са наши студенти. - Сигурни ли сте, че сте ги научили добре? - Сигурен съм, че няма дори да излети.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00