Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.02.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Козлодуй - Враца нормално каране 100-120 7,7 разход на Киа-та 3,3 бензин с две турбини мисля,че не е е зле
  2. 3 точки
    Ще си отговоря сам, може да е полезно за някой друг. Биалетката е с дължина 83 мм (габаритен размер), междуосовото разстояние между двата болта е около 65 мм. Отворите, в които се завиват болтовете са по-широки, което ще позволи корекция с още милиметър-два. Аз си поръчах от али-то, цената ми излезе малко под 30лв. с доставката. Пристигна за 2 седмици. Няма да слагам линк към обявата, за да не правя реклама, а и след време линка може да не е актуален. Можете да използвате следната комбинация от думи при търсене в али-то: "headlight sensor adjust height honda rod ball"
  3. 2 точки
    Много време не бях влизал в темата и реших да опресня информацията си. @Митко Йотов, но аз с моя R20A9 точно @dandilov ми препоръча 5W30 (по-конкретно Ravenol DXG 5W30) ,а не 0W30 (за което съм му благодарен) и съм много доволен от маслото. Нямам задълбочени познания, но вече 4 години с това масло не мърда и грам нивото, оборотите са равномерни и ми изглеждат наред нещата. Карам 60/40% градско/междуградско и сменям на 8-900 км. Не мисля да го сменям с друг визкозитет въпреки, че Бултрако са й ръгали 5W40 от варела докато е била гарнционна.
  4. 2 точки
    https://www.auto-delchev.com/155_2722-/7955-instrument-kormilna-rejka-honda-accord-53601tl1g22-53601tl1g02-53601tl1305-53601tl3g11-53601tl1g21-53601tl1g01-53601tl3g13-53601tl3306-53601tl1g03-53601tl1e01-53601tl3g12.html
  5. 1 точка
    Николай 0876636405
  6. 1 точка
    Потвърждавам, говорителите са 2 ома и е желателно пак да се сложат такива.
  7. 1 точка
    Здравейте, Попаднах на тази втулка с гайка и инструмент за развиване .Някой дали е ползвал тази втулка или да има отзиви за нея? https://www.auto-delchev.com/155_2722-/7939-vtulka-gajka-zatvor-el-rejka-honda-accord-53601tl1g22-53601tl1g02-53601tl1305-53601tl3g11-53601tl1g21-53601tl1g01-53601tl3g13-53601tl3306-53601tl1g03-53601tl1e01-53601tl3g12.html
  8. 1 точка
    Ако инженерите от Хонда бяха дали един вискозитет, сега нямаше да има тема! Гледайте само да е на макс на щеката!
  9. 1 точка
    Горният пост го приемам като шега и не мисля да го коментирам нО за мотор R20 трябва да се знае, че първата цифра трябва да е 0 с W ...... и завършваме с 20/30/35/40 вече зависи от климата и състоянието на мотора. Аз лично нямам претенции да разбирам от масла и много се радвам на колегата @dandilov, че винаги се отзовава на такива като мен пък и не само. Нека Bizzito да вдига задното число до като усети какво харесва мотора но аз бих започнал от зад на пред, за мен 40ската е най хубавото и най скъпото но си струва. сега като почнат жегите от 40/45гр. и мога да кажа, че това 0 20 ще е на пикня. 0 20 бих го използвал ако живеех на климат с амплитуди от горна до долна граница не повече от 30гр. но тук в БГ марша е около 70. Всеки си знае и ние всички се учим един от друг и на никой не си налагам мнението
  10. 1 точка
    Или си внушаваш, или причината за шума не е свързана с маслото. И малко лирично отклонение - не лично към теб: Не вярвам в "чуването" на маслото по начина, по който го описват много хора. Дори и да има такава разлика, тя е недоловима в условията, за които говорим. Първо, за да е честно, трябва да сравним две прясно сложени масла с нормални характеристики на технически изправен двигател. Няма смисъл да сравняваме заминало масло с ново. И какво - сипваме масло "А", правим на слух някакви звукови "измервания", запомняме какво сме чули, след една година сипваме масло "Б" и слухтим пак? Да оставим настрана факта, че човешкият слух и памет са страшно ненадеждни. Какво правим с интерференцията от многото други звукови източници при работа на двигателя, резонансите, амбиентния шум. Несериозно е да се сравняват масла по този начин. Това е все едно да вярваме в хомеопатията. Измерване с техника при контролирани условия сигурно ще установи разлика, но това пак не ни казва дали едно "по-шумно" масло е по-лошо за нашия двигател.
  11. 1 точка
    "направи добро и го хвърли в морето". Не всички знаят, не всички могат да знаят, не всички искат да знаят И ТОВА. Просто хората имат различни интереси и способности. Не виждам, защо трябва да се концентрираме върху тези, които не могат или не искат да допринасят. Истинските запалянковците, обикновено искат да споделят знанията си, така добавят стойност към СЕБЕ СИ и/или да помогнат на човек/общност, които чувстват близки, което пак се очаква да им носи удовлетворение. Не виждам, защо трябва да се очаква да им се вдигне паметник за това, нали всички сме тук по собствено желание?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Създай нов...