Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.02.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Преди 1година реших да сменя съединителя и я откарах на майстор,смених съединител комплект +маховик. Майстора си поръчваше частите,оригинален съединител на Хонда и маховик Luk. Около 4/5месеца всичко беше наред (5000кн) и след това почна да ми приплъзва между 2000/3000оборота и после пак си поемаше,като давах плавно газ не приплъзва. Отидох пак при майстора,той я тества и каза че може да е някоя от помпите,но незнае от коя. Порових се по сайтовете и видях че двете струват 1000лв. Не ми се играеше на принципа проба грешка и издирих телефона на Фена бг тук от форума,чухме се по телефона и се разбрахме да му я закарам да я види. Декември отидох до Дупница Фена бг я видя караше я и каза че е объркан съединител,той каза че неможе да я оправи защото има здравословни проблеми. Намерих друг майстор в Благоевград и му я откарах. Той започна да проверява помпите,но се оказа че не е от тях и я отвори. Свали маховика и съединителя и видяхме че съединителя е отворил до край. Поръча нов съединител и той беше като стария,не пасваше добре,после поръча втори +маховик и пак не ставаше маховика е същия като стария но и 2 съединител не ставаше. Поръчахме трети съединител и той не ставаше. Обадих се пак на Фена бг, пратих му снимки на старите маховик и съединител и на новите който не стават и той каза че маховика е същия,но съединителя е за 7генерация 140кс. И така поръчах съединител от едно момче от София. Пратих му и на него тези снимки и той ми каза същото. Прати ми правилният съединител и сега всичко е наред.
  2. 2 точки
    Дойде и втората пратка, сумата беше 170 евро + доставка, на български 340 грубо + 68 ддс, мито нямаше. Та равносметката е следната, мотора е К20, частите са следните : задна пръскалка, няколко уплътнения (колянов вал,VTC и още две дреби, те са от 1 до 3 долара парчето , двете вериги, двата обтегача, водача на маслената верига , без бананите, надявам се че няма да е проблем , всичко се върза около 550 лв с доставката и ддс. На 16.01 ги поръчах, днес дойдоха. Смятах нещата , имам отстъпки по авточастите и ми е по изгодно от FEBI (уж сравнително висок клас) , визирайки цена качество. По руския форум, четох, че веригите на FEBI са Borgwarner, най вероятно и затова за толкова "скъпи" но не ми се рискуваше. Та вадете си EORI номер, и поръчвайте спокойно ангренажния комплект , но окачването не е на сметка, идва скъпо заради килограмите, смятах го, идва сравнително колкото от тук да си вземеш ОЕМ, визирам тампони на носачите.
  3. 1 точка
    След близо 10-годишна пауза в мърчандайза, направихме нови клубни поставки за номера: Подложките са изработени от полистирол и разполагат с държачи на регистрационния номер от двете страни. Печатът е комбинация между ситопечат в двата края, и дигитален печат в средата, за да може да се визуализира преливащия ефект между бялото и черното. Дизайнът им е максимално изчистен откъм цветове и оформление, за да се вписват върху какъвто и да било цвят кола. Цена за комплект от 2 (две) подложки: 12лв. Засега подложките могат да се взимат от: @Ronin7 с получаване на обща поръчка за масло; Бургас (ж.к. Изгрев) при колегата @Martin_Panaiotov (вече няма); Сервиза на Венелин в Стара Загора; Мен лично за София и Стара Загора след контакт на ЛС или скайп "златозатор" (на латиница). Търсим колеги от страната, които са склонни да вземат няколко комплекта, които да предлагат в своя град и да имат възможността да се запознаят с други местни хондаджии. От фенове за фенове. Дано ви харесват!
  4. 1 точка
    Давай направо със шкурката, много си се олял, няма нужда да си играеш с пасти. И следващия път по-леко с лака като преливаш.
  5. 1 точка
    Днес малко се правих на бояджия ама ще има втори дубъл. Олях се със спрея за преливка на лака. Като дръпне ще му ударя една паста да хвана колко се доближава до истината и после шкуря за нов лак. Паралелно я подготвям за парафиниране и течна гума и зачиствам ръждиците, където видя че има.
  6. 1 точка
    Аз пак ще се повторя. Ако е сменяема част, не се занимавайте да изправяте и китосвате. Разбира се ако не нещо много дребно.
  7. 1 точка
    Аз преди имах CRV 2.4 с 5 степенна кутия а сега имам 2015 със CVT. Твърдо гласувам за CVT .Много по-динамична и икономична от старата.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...