Прилагам пълен списък с всички о-пръстени, семеринги и уплътнения за ремонт на хидравличната помпа:
Маркуч за високо налягане:
91304-PA6-003 O-RING, 7.8X1.9 - датчик (превключвател за налягане, 12 N.m)
91370-SV4-000 O-RING, 14.4X1.9 - откъм помпата
Помпа:
91048-P2A-003 BEARING, RADIAL BALL, 17X40X12 - лагер
91249-PNC-003 SEAL, POWER STEERING PUMP - семеринг вътре в помпата
91345-PAA-A01 O-RING, 13.0X1.9 - О-Ринг на пластмасов щуцер (най - честата причина за разпенване на течността)
91346-PLA-003 O-RING, 23.8X2.4 - О-Ринг вътре около оста
91347-PAA-A01 O-RING, 16.7X1.8 - O-Ринг на клапан за налягане (49 N.m) (внимателно отвъртане чрез нагряване)
91347-PLA-003 O-RING, 12.7X1.8 - O-Ринг на пружина за препълване (29 N.m)
91348-P2A-003 O-RING, 51.0X2.4 - O-Ринг вътре в помпата
91349-PNC-J01 SEAL, PUMP COVER, 64.00x2.5 - Уплътнение за корпуса (голямо и кръгло)
91349-PNC-003 SEAL B, PUMP COVER, 16.36x2.2 - Уплътнение за корпуса (малко и елипсовидно)
Малките лентички вътре в помпата:
91343-PNC-003 SEAL, RUBBER - едната от гума (черна)
91344-PNC-003 SEAL, SLIPPER - другата от тефлон (бяла, светла)
PDF и видео как се ремонтира помпата:
Хидравлична помпа.pdf
Видео с разглобяване и сглобяване (тук той ползва червена течност, а трябва да е цвят - олио, Honda PSF-S)
Сглобява се в обратния ред с динамометричен ключ и с внимание кое къде е било!
Целият комплект от списъка струваше ~ 64 лв. + 13 лв. ДДС с доставката от Япония (~2 седмици) от Amayama.
Успех на всички, които ще ръчкат помпата!